Ekonomika
jim to stojí za to nasazovat teď diesel, to už je zbytečné, těch pár kusů ty prodeje nezachrání 😉
A zase je tu vidět posunutí kabiny dozadu. Opouští se dnes dříve propagované „Cab forward“ – zhruba od Renaultu Clio 1. generace - a u Volva je to velmi nápadné. Na kostře karoserie je vidět ono oddálení přepážky mot.-kabina od "hrnců" pružicích jednotek. A na obrázcích čelních nárazovek není nijak vidět, že by ta „mezera“ nějak pomáhala v deformaci (člen na málo přesaz. náraz se však pochopitelně ohýbá i tady při normálně přesaz. nárazu).
Je demonstrovaný i náraz zezadu.
Zadní náprava už nenese dědictví Fordu (přeneseně Mazdy); je to nový více prvek: bitelný a se stavitelnými jednotkami chycenými až nad těžištěm vozu. Opět: chování pérování bude asi zase velmi dobré - očekávejme i dobře sladěné frekvence zadku vůči předku "jak je v kraji zvykem".
Příď😒br /> maska vypadá jako slepá, i když je příď dost vysoká. Ale nejspíš nebude. V dolní hraně nárazníku je vidět propracovaný difuzor zkobinnovaný s decentním splitterem.
Je demonstrovaný i náraz zezadu.
Zadní náprava už nenese dědictví Fordu (přeneseně Mazdy); je to nový více prvek: bitelný a se stavitelnými jednotkami chycenými až nad těžištěm vozu. Opět: chování pérování bude asi zase velmi dobré - očekávejme i dobře sladěné frekvence zadku vůči předku "jak je v kraji zvykem".
Příď😒br /> maska vypadá jako slepá, i když je příď dost vysoká. Ale nejspíš nebude. V dolní hraně nárazníku je vidět propracovaný difuzor zkobinnovaný s decentním splitterem.
ci nahodou nebude este tlustejsi ako u novej V60... a ani tie predne svetla krasy moc nepobrali v reale... kusok amorfne ... nova V60 je zrazu akoby az o dve generacie dalej .. rozdiel neskutocny
PS: len som si trochu rypol. 😄