Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Volvo V60 odhalilo část ceníku. S turbodieselem D4 stojí 1,1 milionu

David Bureš David Bureš 28. 2. 2018
77
21
Zobrazit náhledy (77)
Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60 Volvo V60
V tuto chvíli je nový kombík švédské značky dostupný ve dvou stupních výbavy. K dispozici jsou dva motory.

Volvo tento měsíc oficiálně odhalilo novou generaci jednoho ze svých klíčových modelů, kombíku střední třídy V60. A jen krátce po premiéře švédská novinka odhalila i část českého ceníku. Zveřejněný konfigurátor na stránkách českého dovozce v tuto chvíli nabízí dva agregáty ve dvou stupních výbavy.

Aktuálně nejdostupnější verzí je V60 ve výbavě Momentum s turbodieselem D4, který pořídíte za 1.109.900 korun. Vznětový dvoulitr D4 poskytne výkon 140 kW a za tuto cenu nabídne pohon předních kol a šestistupňový manuál. Koupit ho však můžete také s osmistupňovým automatem, a to za příplatek 60.000 korun.

Komu by turbodiesel v době hrozícího zákazu takových aut ve vybraných německých městech nevoněl, je tu benzinový čtyřválec T6. Nabízí 228 kW a ve stupni Momentum v kombinaci s osmikvaltem a pohonem všech kol přijde na 1.314.900 Kč.

Verze Momentum přitom nabízí už hodně slušnou výbavu. Zahrnuje automatickou dvouzónovou klimatizaci, dešťový senzor, kožený multifunkční volant, diodové světlomety, 17palcová kola nebo navigaci. Z jízdních pomocníků nechybí tempomat, zadní parkovací senzory nebo udržování v jízdních pruzích.

Český konfigurátor v tuto chvíli nabízí ještě variantu Inscription. Ta s motorem D4, manuálem a pohonem předních kol stojí 1.209.900 korun. Ta přidává digitální přístrojový štít, 18palcová kola nebo dřevěné obložení v interiéru.

Časem se nabídka rozšíří, a to nejen o další stupně výbavy, ale také o další motory. K dispozici bude benzinový motor T5 nebo turbodiesel D3. V nabídce nebudou chybět ani plug-in hybridy, – T6 Twin Engine s pohonem všech kol a celkovým výkonem 253 kW, případně T8 Twin Engine taktéž coby čtyřkolku o výkonu 290 kW. V létě bude navíc představen odvozený sedan S60 a počítá se samozřejmě také s terénní zvýšenou variantou V60 Cross Country.

Volvo V60 – technická data a české ceny
ModelT6 AWDD4 FWDD3 FWDT6 Twin Engine AWDT8 Twin Engine AWD
Pohon4x44x24x24x44x4
Zdvihový objem [cm3]19691969196919691969
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]228/5700140/4250110/3750186/5500223/6000
Točivý moment [N.m/min]400/2200-5100400/1750-2500320/1750-3000350/1700-5000400/2200-4800
Převodovka8A6M (8A)6M (8A)8A8A
Max. rychlost [km/h]250220 (220)205 (205)250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]5,87,9 (7,9)9,9 (9,9)4,84,8
Komb. spotřeba NEDC [l/100 km]7,54,4 (4,5)4,3 (4,6)2,12,1
Komb. spotřeba WLTP [l/100 km]8,15,1 (5,4)5,2 (5,4)??
Cena Momentum [Kč]1.314.9001.109.900???
Cena Inscription [Kč]1.399.9001.209.900???

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Co je vidět
starý_kluk
| 1. 3. 2018
A zase je tu vidět posunutí kabiny dozadu. Opouští se dnes dříve propagované „Cab forward“ – zhruba od Renaultu Clio 1. generace - a u Volva je to velmi nápadné. Na kostře karoserie je vidět ono oddálení přepážky mot.-kabina od "hrnců" pružicích jednotek. A na obrázcích čelních nárazovek není nijak vidět, že by ta „mezera“ nějak pomáhala v deformaci (člen na málo přesaz. náraz se však pochopitelně ohýbá i tady při normálně přesaz. nárazu).
Je demonstrovaný i náraz zezadu.
Zadní náprava už nenese dědictví Fordu (přeneseně Mazdy); je to nový více prvek: bitelný a se stavitelnými jednotkami chycenými až nad těžištěm vozu. Opět: chování pérování bude asi zase velmi dobré - očekávejme i dobře sladěné frekvence zadku vůči předku "jak je v kraji zvykem".

Příď:
maska vypadá jako slepá, i když je příď dost vysoká. Ale nejspíš nebude. V dolní hraně nárazníku je vidět propracovaný difuzor zkobinnovaný s decentním splitterem.

V60
4bytelnýkola
| 1. 3. 2018
napříkad
Avatar - nathan
V60
nathan
| 28. 2. 2018
Za 4-hrnek-chrochták vypláznout v základu přes 1.1 mega? Může jen blázen. Pořádný motor začíná na V6-benzín a kdo hledá ten najde.
Avatar - 3_diamanty
V60
3_diamanty
| 28. 2. 2018
arteon je nudny ale este nudnejsi passat sa ti libi vic jak nudny arteon... tak teraz neviem >:D .. aj ked ok.. proti gustu.... passat ujde.. chvalil som ho neraz.... a prave za vizaz... kusok taky zralok kladivoun... ma guraz.... ale ta prava selma triedy je za mna az arteon ... so 150 konovym 1,5tsi s 6st manualom krasa .. stacilo by bohate.. ideal :-)
Avatar - 3_diamanty
V60
3_diamanty
| 28. 2. 2018
aj felda bola ta prava skoda ..este lacna a jednoducha... ale chapem.... najkrajsie volvo je za mna prva S80 .. a to aj kabinou ... navyse malo paradny 2,8 sestvalec ktory tam sedel ... kdeze su tie casy

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku