Oproti impreze 41 NM a 1,1 sekundy v zrýchlení, už len kôli tomu by som ho nechcel, jedine s tým manuálom ale 5st je tiež na nič, vo vyšších rýchlostiach to bude žrať aj trávu okolo cesty.
Rozdíl ve spotřebě u manuálu a automatu bude reálně tak 1 l/100 km - pokud je 32 Kč takový problém, tak s tímhle uvažováním auto za 1.209.900 Kč asi nebude ten správný nápad ...
vzdy tento clanok nemoze viest k nicomu inemu, ako nekonecnej a nezmyselnej vojne medzi SUBARU a MITSU ultrafans.
Sice ja som skor fanusik SUBARU, ale nova IMPREZA je hnusna. Navyse je mozno rychlejsia vdaka 2.5 morotu vs. 2.0 (prave ten krutak). Ale vraj je nova STi hodne nedotacava oproti predchodcovi... zaital co EVO X sa ovlada priam uzasne....
Neviem co je na tom pravdy, mozno este tento rok budem mat zajazdit trochu nove STi. Ale rozhodne dovod, ze IMPREZA ma o 41Nm viacej a 1.1 rychlejsie zrychlenie, tak to mi pride dost slabe ;-)
Tak to je typický názor teoretika - má slabší výkon, je horší.
Presne tak, jsou to jen ciste papirove spicky vykonu, nic to nerika o prubehu dane krivky, pro mne motor EVA nema konkurenci, a prekvapive vydrzi i vice nez boxer(07) STi.
Jo, to zas budou příspěvky. U Imprezy do toho designu pěkně praštili (po "Subarovsku") - takže opět trochu rozpačité (mirně řečeno). STI díky bodykitu vypadá už o dost lépe. Naopak EVO X se mi z fotem moc nelíbilo, ale nedávno jsem ho viděl v běžném provozu mezi ostatními auty a je to tedy neskutečné :yes: . Rozdíl krouťáku a zrychlení sice vypadá hezky, ale stejně je to u obou aut o spojnici mezi volantem, pedály a sedačkou a pro potencionálního zákazníka co mu víc "sedne". Nedotáčivost STI je hodně ovlivnitelná nastavením elektroniky. Rozdíl v těch autech je pořád (v rychlosti) minimální, stejně jako u předchozích generací. Záleží, jak moc řidič vypne mozek a co umí.
STI rozsirene a s body kitom naozaj vyzera podstatne lepsie ako klaicka impreza 2.0, ale stale mi pride dost obludna... ovsem u subaru nikdy nebol dizajn dolezity. Jedine subaru, co sa mi dizajnovo naozaj paci je sucane LEGACY sedan a pacil sa mi predchodzi Forester (ten novy teda tiez nic moc).
Zatial ale LANCER je krasny uz bezny sedan, EVO X vyzera fakt spickovo...
No o tom pochybujem. 6st prevodovka nie je 5st + dalsi stupen, ale je to 5st rozdrobenych na 6 s tym ze ten 6. stupen je mozno o trosku posunuty vyssie. Takze pri rychlosti povedzme 230 bude pri 5st prevodovke spotreba povedzme 23 litrov a pri 6st takych 22,8. To je naozaj zavratny rozdiel.
Pred par dny jsem mel moznost tohoto srovnani (mostecky automotodrom). US verze o nekolik kw nizsi vykon, motor, podvozek, brzdy, jizdni vlastnosti prakticky totozne,rozdily a korat v nefunkcni navigaci a zvenku je US verze podivne ospojlerovana,siroke prahy,EU je jednodussi a rekl bych elegantnejsi.Seriove kotouce vydrzely nekolikahodinove krouzeni,coz bylo prijemne prekvapeni.Tady je par odbrazku: [odkaz] [odkaz] [odkaz] a bonbonek z testovani pro znalce nakonec: [odkaz] [odkaz]
Tieto auta sice nie su moja krvna skupina, ale pre zaujimavost a novu skusenost by nebolo od veci vyskusat...uvidime az budem kupovat karu. Mozno sa budem vediet tvarit movito. >:-[] >:D
Všude se píše, že nové EVO je mnohem více civilní, než předchozí generace. Může mi někdo ze znalých osvětlit v čem? Přiznám se, že nejsem odborník přes STI a EVO.
Zatah turba a reakce turba u X je daleko user friendly >:D je vice linearni. Ale je to i skoda precejenom to cekani na zatah dodavalo trochu toho adrenalinu u kazdeho starsiho turbo vozu ze :yes: Zlata IX.
Ale i pozor STi vymekla rekl bych jeste vice proti EVU.
U mne vyhrava EVO.
Snad novy Focus RS konecne pritvrdi a misto STi nebo Evo koupime poradne nekompromisni RK2WD RS. :yes:
Hmm v kazdem? Mas uz zase halucinace ne >:D Mimo to RS2 bude dobre auto, mel by si uz zacit volat do Renault Sport aby uz zacali pracovat na novem Meganu RS. Ale oni asi nebudou mit na nej moc cas ta jeji F1 porad nak nejede ze >:D