Chorvatská společnost Rimac Automobili jen několik dnů před oficiální premiérou na autosalonu v Ženevě lehce poodhalila vzhled nového elektrického hypersportu, jímž chce stanovit nová měřítka pro tuto kategorii.
A v čem konkrétně by se ty pravidla měly změnit ? Výkon je už tak dost nepoužitelný, za prvé kvůli legislativním omezením rychlosti a reálnému provozu a za druhé kvůli směšně malým baterkám vzhledem k tomu výkonu. Jestli počítám správně, plný výkon jde při té kapacitě využít po dobu šesti minut a to jen teoreticky, reálné baterky a se započtením ztrát to vycucne ještě mnohem dříve
U sportovního auta se dá elektřina pochopit:
1. pokud bude mít nízký odpor vzduchu - dojezd nebude špatný
2. pokud řidiči nebude chybět zvuk pořádného motoru
3. protože zrychlení (i pružné) je samozřejmě brutální