Současný Leon vyniká výbornou ergonomií ovládání. Středový panel natočený na řidiče (jako kdysi u BMW), přehledné ovladače klimatizace, dobře viditelné tlačítko start-stop systému atd. Narazil jsem na jediný problém, kterým je seřizování výšky předních světlometů. Kolečko u spínače světel zaslepili a to seřizování integrovali do dotykové obrazovky, kde se k tomu musíte složitě proklikat a pak zjistíte, že to nefunguje, jelikož někdo tomu nastavil podmínku, že to jde jen u stojícího auta. Obávám se, že i-Cockpit takhle zhorší ovládání dalších funkcí.
Tvá logika se ubírá správným směrem.
Takových věcí tam bude plno.
Neříkám, že chci mít v autě klávesnici, jako Opely ještě před pár lety.
Ale občas systém tlačítko-funkce není špatný.
Naprostý souhlas. Ergonomie současného Leona byla až do jeho modernizace naprosto dokonalá. Pak ji ale zkazili el. P brzdou a kompletně dotykovým ovládáním multimediálního displeje. A nyní přichází další digitální pohroma....Auto sakra není lokomotiva ani mobilní telefon! :'-(8-s:no::no::no:
Je evidentní, že koncern si se Seatem prostě neví rady. Když měl být konkurentem Alfy, vyráběl 4 Různá MPV. “Včera” z něj vyčlenili samostanou značku sportovních modelů a jako první vyjelo tuzingové SUV a “dnes” bude IT leader. Co bude “zítra”, nikdo nevi...
Jo, to nezpochybňuji. Arona i Ateca vypadají velmi dobře a jsou to víceméně novinky. Uvidíme, co v dalších letech. Zaměření Seatu na trhu se pořád někam točí ;-)
přelomový aplikace Android, Waze, Shazam, Alexa a další vychytávky to je sice od Seatu hezký že chrlí jednu za druhou a pro mnohé lidi příjemný to mít, ale pro mě osobně jsou tyhle technologie zbytné, dokážu se bez toho obejít
proč to nejdřív dají do Seatu. Když se to bude zákazníkům líbit, tak není problém nacpat to i do VW, když ne, tak to poškodí právě jen ten Seat. Simply clever. :-!