Zrejme sa rozhodujú na základe niečoho iného ako vzhľad.
Z môjho pohľadu to nie je krásavec, ale až na zadnú časť sa mi celkom páči. Ale ani v mojom rebríčku kritérií nie je vzhľad na prvom mieste. Myslím si, že technicky je to veľmi dobré auto.
Toyotu mám rád, ale Auris se mi nelíbil ani jeden a tahle nová generace také ne, opět není dynamický, ale spíš jakási brambora pro ženy - řidičky ... zkrátka nelíbí.
Funkce nižšího těžiště stejně jako kvalitnějšího zavěšení neni zázrak = jsou to známý věci = už hodně dlouho známý ;-)
S tím 2. odstavcem = nemusíš opakovat = že to fakt nechápeš = nechceš o tom nejdřív podumat? Než jen oponovat? :-)
Prostě máš menší motor vpředu a další v podlaze = a v reálu je to přínos nejen pro spotřebu což víš i ty = ale i pro nižší těžiště = což z nějakýho důvodu popíráš ;-)
RR o 8 mm, Subaru o 15 mm BMW nevim o kolik = furt to samý = je to dobře. A těch 5kg vs 150 u RR = furt vlastně jen opakuješ: Já to nechápu = to přece neni možný. No existuje možnost že všichni konstruktéři napříč značkama který na to maj jinej názor než ty.. ;-)
Přenesení části motoru do podlahy = výrazný snížení těžiště = je prostě velmi dobře = a viz názor konstruktérů aut = je vlastně fuk jestli co si o tom myslíš ty :-)
Hele nečet si to třeba o tom Lexusu LC? Vliv nižšího těžiště hybridní verze na jízdní vlastnosti? Myslim že to dokonce padlo i tady! A uznej že to už fakt něco znamená >:D
Je zajímavý že tak základní věc jako popíráš = fakt si o tom jak se všichni snažej snížit těžiště byť o pár mm = nikdy nečet a neslyšel? Že se všichni furt snažej o nižší těžiště? ;-)
Platí to pro všechny auta bez ohledu na značku = a nejen pro auta file:///C:/Users/DELL/Downloads/zaverecn… :-)
Může to klidně být skutečnej příběh, ale vůbec si nemaluj, že díky zázračným jízdním vlastnostem Aurisu. To je tak soupeř pro Swifta :-)
Nevím co na tom druhém odstavci nechápeš. Zkusím to víc polopaticky. Snížit těžiště můžeš třemi způsoby - buď přeorganizuješ to co už tam je (třeba posuneš motor dolů), nebo ubereš něco nahoře, nebo přidáš něco na spodek auta (třeba baterky). Všechno to má za následek snížení těžiště, jenže v tom posledním případě za cenu zvýšení celkové hmotnosti... a to není žádoucí, protože sice tomu autu méně hrozí převrácení, ale zase se zvyšuje odstředivá síla, kterou musí pneumatiky v té zatáčce udržet.
Možná jsi chtěl napsat dodatečná zátěž, ale napsal jsi dodatečné těžiště, tak to pro jistotu koriguju, protože u tebe je možný i to dodatečný těžiště ;-) .
Snížení těžiště u RangeRoveru o 8mm je něco jako když ženská se 150kg shodí 5kg... je to fajn, ale je pořád stejně tlustá :-)
Takže v tý Oktě = si to byl ty = to už je jasný :-)
Téma těžiště neni k diskuzi = to je realita kterou víš znáš = případně teda odmítáš = ale diskutovat neni co
Ta bajka je skutečnej příběh = kameru máme bohužel jen vepředu = daná nízkym těžištěm + kvalitníma závěsama. Jestli ti to hlava bere nebere = to už s realitou nemá moc společnýho ;-)
Chtěl sem napsat: Dodatečnou zátěž = to je dokonce komedie. Je to asi jako bys rozebíral 2+3+2 je něco jinýho než 3+2+2 = vzorový nepochopení = co to je těžiště :-)
Zkusim to eště jednou = když do standardního kombíku jak píšeš aplikuješ plochej motor Subaru nebo Porsche = bude těžiště níž...? ;-)
Kašli na paradigmata a CO2 = bavíme se o těžišti který je = u všech značek :-) základní stavební kámen = proto se ho všichni tak snažej snížit! Jedno jestli plastovejma kapotama nebo pohonem v podlaze nebo.. Asi bych ti měl dát prostor smazat ten tvuj 2. odstavec = protože to je fakt ostuda = co kdyby to četla třeba nějaká tvoje pančitelka? ;-)
Klidnější vyrovnanější jízda s nižší spotřebou s milym bonusem nižšího těžiště = je prostě realita = která logicky ovlivňuje jízdu. Navíc sou baterky skoro na ideálnim místě = v kombinaci s hodně nadstandardní nápravou zajišťujou skvělej kontakt zadní nápravy s vozovkou. To k tomu čemu řikáš bajka = a ona je to jen fyzika + další fyzika = pomáhaj k ideálu [odkaz] Pro někoho bajka = ale jinak furt jen fyzika = která mě taky moc nebavila :-)
Nečet si třeba o novejch Lexusech LC 500 a 500h? Těžiště má zásadní vliv od levnejch pleček po ty nejdražší auta. Atmo pětilitr a nová 10stupňová převodovka sou super, ale snad všichni recenzenti zmínili nižší těžiště a vliv uložení baterek = jinak míň výkonnýho hybridu..
Nic proti elektronice = dneska by to byl i nesmysl = ale furt je lepší elektronikou hlídat dobře postavený auto ;-)
Edit = editovals takže doplnim = u Forestra nebo obecně vyšších aut = to neni "jejich boj" jak to nazýváš = ale dokonce přesně obráceně! Viz aktuálně to BMW X4 nebo Range Rover Coupe a jejich snížení těžiště. Tam to má eště větší smysl = těžiště snížit :-)
Ale Forester na nový platformě eště neni = tam zatim Impreza a XV. Ale to nemá co dělat se Subaru = nadšení ze snížení o 8mm ti sdělej u Range Roveru nebo toho BMW X4 a Alpiny XD3 atd. = problém je u tebe = a jednoznačně ;-)
To je hezká bajka, akorát celá stojí na nesmyslu. Ty tu zatáčku nedokážeš projet znatelně rychleji. A pokud ano, tak je to díky odhodlání řidiče a ne kvůli vlastnostem auta. Už vůbec nekomentuju to, že jedete za sebou a zatímco ty lehoučce rekuperuješ, on intenzivně brzdí, asi v zatáčce. Nebyl jsem to já, já nikomu na kufru nejezdím a pokud bych ještě měl Octavii, tak bych s ní v pohodě předjel :-) . Mimochodem, jsem zvědavý, jestli Insignia bude zvládat předjíždění stejně nenuceně, spíš se bojím že ne :-(
Ne dodatečné těžiště, dodatečná zátěž. A ne, nemluvím o tom, když uložíš motor níž. Mluvím o tom, kdy do standardního kombíku přidáš pod podlahu baterky. Tím sice snížíš těžiště, ale za cenu zvýšení hmotnosti... a to není bonus pro jízdní vlastnosti. Každopádně... přijde mi úsměvné řešit centimetr u uložení motoru u auta se světlou výškou Foresteru... ale je to jejich boj.
Výhody hybridu pro rekuperaci a úsporu paliva jsou jasné, nic proti tomu. Jde o to srovnat si plusy a mínusy a vzít to podle svých priorit. Samo o sobě se to dneska asi moc nevyplácí, ale změna paradigmatu jsou pokuty za CO2 - to je ten důvod, proč začíná být hybrid větší téma.
Cejtil se líp v zatáčce a zvládl lépe krizovou situaci jsou dvě úplně jiné věci. Mimochodem, poučný je pokus o zvládnutí losího testu ve sportovním režimu u té GT-86, který končí zoufale. Zažil jsem den testování pneumatik v Mostě, tehdy s RX-7... a odnesl si z toho to, že elektronika je neporazitelná.
Jen dneska sem čet o novym BMW X40i = mnou si ruce jak se jim podařilo snížit těžiště. A o nový asi hodně povedený platformě Subaru = sníženim těžiště o další centimetr a něco se rychlost stejnýho vyhýbacího manévru posunuje z 85 na 93 km/h
Prostě to je základ základů :-!
Vtipný je i to dodatečný těžiště = to je fakt skoro vzorový nepochopení ;-)
Když se jim teď u Subaru podařilo uložit motor eště o centimetr níž a sedíš o centimetr níž a nohy máš o 2 cm níž = furt je to jen nižší těžiště = fuk kde jak čim si toho docílil = třeba odlehčenou střechou = prostě nižší těžiště :-)
Vůbec nejde o krizovky! Jde o nesrovnatelně vyrovnanější jízdu = zkusim příklad:
Jedu si to takhle něco přes 100 km/h po okresce z kopce, za mnou Okta šílí že takhle pomalu tam eště v životě nejel. Je relativně úzká a už nedaleko docela ostrá pravá takže předjet a hodně zrychlit a jít brutal na brzdy se mu nechce = svou nespokojenost dává najevo že mi visí metr za kufrem. Blíží se zatáčka a on brzdí = já řadim B. To je rekupelace = a lehoučký brždění. Aniž bych se dotknul brzdovýho pedálu projíždim furt stejnou byť furt lehounce snižovanou rychlostí zatáčku a intenzivně tankuju. On intezivně brzdí a energii kterou já nabírám palivo využívá na opotřebení brzdovejch destiček a kotoučů a vyslání tepla do prostoru
Já mám na příští rozjezd natankováno a on musí zvyšovat rychlost + má opotřebeno + vyrábí teplo a eště spotřebuje aby se vrátil aspoň na tu rychlost = která ho eště před chviličkou srala
100 metrů za zatáčkou už mi nevisí v kufru ale je desítky metrů za mnou = a možná si myslí to co ty v 1. odstavci. Sakra nebyl si to ty? >:-[]
O tom je hybrid = to je zhruba teorie a praxe vs tvoje představa a přesvědčení ;-)
Ale neboj = hned po 20 letech to začaly napodobovat i další automobilky a pomalu začínaj výhody systému taky používat
Nesmyslně ses upnul na losí test a podívej co píšeš = fakt věříš tomu že by ses v zatáčkách cejtil líp v Kaďáku než Toybaru? Fakt? :-)
Hm... podle mě není... a zejména tehdy, pokud je nižšího těžiště dosaženo dodatečnou zátěží. Při běžné jízdě se prakticky nikdy nedostávám na limity přilnavosti kol v zatáčce, zato se běžně dostávám na limity výkonu, a to i u relativně silných aut.
Samozřejmě jsou tu krizovky a ty nechci zlehčovat, sice nastávají výjimečně, ale je důležité, aby v nich auto poslouchalo a dalo se ovládat.
Jenže co se třeba toho losího testu týče, jsem naprosto přesvědčený, že by Auris nedosáhl tak dobrého výsledku, jako Karoq, který je mimochodem na úrovni GT-86, tipoval bych spíš něco kolem těch 75. K dispozici je ještě test hybridní C-HR jakožto konkurenta Karoqu, která končí na 75km/h... a jsem přesvědčený, že bez hybridu by si vedla lépe [odkaz]
20 koní je fajn = ale výrazně nižší těžiště je mnohem zajímavější = v každý chvíli jízdy. Je to tak moc že to pozná za chvilku i zcela průměrnej řidič = si teda myslim ;-)
Nojo ale na tom Priusu nebyly semislicky ale tuctovky Toyo Nano Energy :-)
Výhodu nižšího těžiště stejně jako kvalitního zavěšení považuju za hodně základní = a žiju v představě že to neni moc téma k diskuzu = myslim zpochybňování. Ale třeba se pletu ;-)
Uvidíme jestli se Auris objeví, čekal bych možná o kilometřík nebo dva lepší výsledek než u Priusu. A to je vlastně hlavní pointa - kilometřík nebo dva rozdílu mezi ovladatelným a neovladatelným autem? 4km/h v rychlostech okolo 75 jako rozdíl mezi průměrným a skvělým? Z toho přece musí být strašně těžké vytřískat na silnici nějakou výhodu... zato 20 koní je 20 koní :-)
PS: Toyo je taky top výrobce, hlavně jeho semislicky jsou legendární, s R888 jsem chvíli jezdil a byly to super gumy... Prius ale asi bude mít spíš nějakou ekovariantu.
Ale pojetí hybridu se mi líbí = technicky i funkčně i tak nějak celkově = myšlenkou
Blekotání o pneu neni překvapení = to cos popsal se týká sportovních typů pneu = ne běžnejch. U těch rozdíl v rychlostnim indexu neni o výšce vzorku :-!
Viz odkaz u okty taky můžeš mít slušný Dunlopy taky do 270 km/h = za příplatek :-)
Už je skoro jaro = můžu doporučit i zimní [odkaz] [odkaz]
Mě o tom přesvědčovat nemusíš. ;-) S vyjímkou excesů typu hození na budku to beru s nadhledem. Jednak gumy, druhak vyladění ESP a řada dalších věcí. Občas mi zůstává obočí v horní úvrati (copyright wawris >:D ) nad výsledky některých aut, která v reálu jezdí velmi schopně a naopak. A úplně nakonec to nejdůležitější. Stále jsem přesvědčen, že řidič má především řídit, pozorovat, předvídat a řešit, nikoliv čučet do mobilu a pak si stěžovat na výsledky losího testu. Nějakou vypovídací hodnotu to samozřejmě má (viz odkaz na testy kombíků 2015, tam třeba Ma6 nedopadla vůbec špatně) ale kdybys to bral smrtelně vážně, tak by museli být silnice plný korejců ve škarpě. ;-)
[odkaz]
Myslel jsem tvoji milovanou Toyotu, včetně Lexusu, který k ní neoddělitelně patří.
S tvým alibistickým "o index vedle", si vedle především ty, moje reakce byla na rozdíl minimálně o dvě rychlostní třídy, konkrétně H vs W (viz Emelův příklad), samozřejmě, že čím budou mít porovnávané rychlostní limity k sobě blíž, tím menší bude rozdíl a naopak, ale to může být velké překvapení leda tak pro tebe.
A už vůbec jsem neřešil, jak kvalitní pneu dali zrovna na tuhle hybrid hračku.
No budiž, Mazdy v těch měřených disciplínách nikdy úplně nezářily... spekulovalo se o horších pneu z výroby. V reálu... sotva ti to někde pomůže být na silnici rychlejší, ono rozdíl třeba 5km je v testu dost, ale na silnici je to jako nic.
To je tak když někde něco zaslechneš = a myslíš že tomu rozumíš ;-)
Hele logiku = nevim proč bych měl milovat Toyotu když tohle je má 1. a když mám rád Lexus = ty to víš když to tvrdíš? :-)
A stejná pneu s vyššim rychlostnim indexem = třeba 210 vs 240 km/h = má stejně vysokej vzorek = vůbec mě nepřekvapuje žes to poplet ;-)
Poplet sis to asi se sportovníma pneu [odkaz] který fakt můžou mít o milimetr nižší vzorek = než jiná nesportovní = který maj shodou okolností i ten nižší rychlostní index :-)
Když to zjednodušim = od pohledu stejnou pneu rychlejší od pomalejší o index vedle = nepoznáš
Prostě se smiř že na tuhle hybridní hračku dali v reálu dost nadprůměrný pneumatiky = třeba změníš názor když zjistíš že podobný nabízí i škodovka na oktu [odkaz] ;-)
Za to tvé reakce logiku (tradičně) postrádají. Psal jsem snad něco o těžišti, nebo dokonce o Toyotě, nebo o jakékoli značce? Prober se, to co jsem psal (v obecné rovině) platí bez ohledu na těžiště, nebo tvou milovanou Toyotu. Někdo si tady snad dovolil ti na ni sáhnout? Nikde jsem ani nesrovnával vliv těžiště a použitých pneumatik.
Samozřejmě, že rychlejší pneu si nemůže dovolit směs s menší přilnavostí, i když má pneu s takovou směsí logicky vyšší životnost. Nikde jsem taky nepsal, že je rychlejší pneu horší, má prostě logicky! své preference, na úkor "univerzálnosti". A že nevíš, že pneumatiky s vysokým rychlostním indexem mívají (jako nové) menší hloubku dezénu, mě vůbec nepřekvapuje. Měl by ses víc věnovat hi-fi, kterému snad (doufám) rozumíš víc, než autům, ale hlavně že tady sám tvrdíš, že se zrovna o pneu docela zajímáš.
Netušim co je jasná logika = ale ty zase co je logika ;-)
Premisa 1 = white label je člověk
Premisa 2 = člověk je smrtelný
Logický závěr = od whita bude časem pokoj = to je logika :-)
Je to asi těžký vymejšlet že pneu stejnýho vzorku a rozměru = je v indexu pro vyšší rychlost = vlastně horší :yes: >:D
Obzvlášť bych pochválil tu výšku vzorku (u nové pneu), horší přilnavost taky neni špatná >:-[]
Rozdíl v těžišti auta = kterej pozná i běžnej řidič = většina neuznává a někdo dokonce zpochybňuje ;-)
Rozdíl v rychlostnim indexu který i hodně nadprůměrně vnímavej řidič nemá šanci poznat = vymejšlíte = protože de o Toyotu? :-)
Podobný názor (bez ohledu na konkrétní detaily) má jasnou logiku. Pneumatika orientovaná primárně na vysokou rychlost si nemůže dovolit "kompromisy" běžné pro pneu s normálním rychlostním indexem. Týká se to třeba. i konfigurace a výšky (u nové pneu) dezénu, tuhosti/přilnavosti směsi..., což má na druhou stranu logicky vliv třeba na životnost, nebo jízdní vlastnosti v extrémnějších zimních podmínkách apod.
Ano, tady. Nebo si to možná pletu s tím, že jsou horší ty pneu pro větší zátěž. Nepřikládal jsem tomu žádnou větší důležitost, jen jsem si na to teď vzpomněl.
Dunlopy jsou určitě fajn značka... a pak je to jako všude, ty vyšší řady jsou dobré, ty nižší... no, méně dobré. Já býval spokojený s WinterSport 3D, na léto jsem měl radši jiné značky.
Díval jsem se na vyhýbací manévry na km77, ale Auris tam bohužel není... jen Prius, a ten předvádí řekněme průměrný výsledek (76km/h) [odkaz] . Pro srovnání, Karoq dává 80 [odkaz] . Je ale fakt, že táhlej oblouk je trošku jiná disciplína.
Jseš zvědavej? Doslova v každý zatáčce. V úplně každý ;-)
Samozřejmě i při změně pruhu = zajímavý jak se lidi soustředěj na to u aut nedůležitý = a naopak :-)
Smysl hybridního auta je jet v klidu = víceméně furt podobnou rychlostí = v tom je mj. kouzlo malý spotřeby. Když chceš zpomalovat zrychlovat = věř že i na to sou lepší auta než TDI >:-[]
Tak tenhle názor sem fakt nezaznamenal = a to se zrovna o pneu docela zajímám :-|
Jestli myslíš zaznamenal v takovýhle nějaký diskuzi = tak to jo, tady se dá zaznamenat věcí :-)
Vlastnosti těch zimních i letních Dunlopů mi praxí i testama přijdou výborný = moc víc to nejde. Ale viz citát z 15:23 = japončík se snaží o každej mm těžiště = a viz má zkušenost ve stejný zatáčce konvenční Corolla vs hybridní technicky jinak dost spřízněný auto = s rozdílem v těžišti = těžiště bych rozhodně jako ty nebagatelizoval
Tak snad příští generace [odkaz] která je na na nový platformě že prej: "Díky platformě TNGA se sníženým těžištěm je chování auta v zatáčkách ještě předvídatelnější a dochází k menšímu bočnímu vychýlení vozu během prudkých manévrů" ;-)
A sorry sou mezi náma tací co Š120 a Škodu MB nepamatují :-)
Jj, teorie je šedivá....ale v tý praxi jsem dnes téměř vyrovnal tvůj "polo-hodinářský" kousek. Se stejnou značkou auta. To jsou ty radosti, když široko daleko nikdo není. ;-)
Gumy do 270ti pomůžou = auto je klidný jistý atd. = vůbec mi nevadí že sou takhle zbytečně předimenzovaný. Sme škudlilové = zimáky sme vzali taky Dunlopy ale jen do 210 km/h
Tohle mi připomíná diskuse... do kolika má vaše auto tachometr, naše do 260...
A teď vážně - dokonce jsem zaznamenal názor, že nižší rychlostní index může být lepší, protože pneu nemusí být stavěná tak robustně a může se soustředit na jiné vlastnosti. Ale to jsem tak jen zaslechl, žádný věrohodný zdroj k tomu nemám.
Ty v tom hledáš vědu, jak u Formule 1 >:D Jsem zvědavej, jestli v tom reálném provozu tohle využiješ... a vy výsledku tě akorát na dálnici bude tlačit zase jen to koncernové TDI >:-[] Protože tam se alespoň někdy dá jet >:D
Nojo = to je fakt scestný vymyslet že to myslim jen indexem ;-)
Letní originál sou nejdražší Dunlopky = v testech dost dobrý + hodně předimenzovali rychlostní index
Zimní sme koupili zrovnatak vítěze testu = i když s nižšim indexem
Nízký těžiště, kvalitní závěsy + špičkový pneu = to má velkej vliv = i když nechceš věřit :-)
Tak SUV je kapitola sama pro sebe = ale třeba teď u novýho [odkaz] se chluběj jak snížili těžiště o 8 mm. Určitě znáš plastový a uhlíkový kapoty a střechy a spousta dalších věcí co se dělaj pro snížení těžiště = myslels že to je pro efekt?
K těm pneumatikám jsem se radši ani nevyjadřoval... myšlenka, že pneumatika je dobrá, když má vysoký rychlostní index, je úplně zcestná... ale nějak jsem se rozhodl nechat tenhle větrný mlýn stát :-)
Na těžišti samozřejmě záleží taky, ale pokud neřešíme nějaká SUV, tak to podle mě není tak zásadní.
Čistě Francouze tam mít nebudou. Kdyby tam však měli být samí Japonci, tak proč mít studio v Evropě? Chce to pochopit, že designer kreslí, co si šéf poručí. Respektive do výroby jde, co šéf schválí.
Já jsem to psal i níže někde. Dálnice (a především jízda nad 130kmh) je jediný režim, kdy bych dal přednost Tdi před hybridem. Ve všech ostatních režimech je hybrid příjemnější, úspornější a srovnatelně živý jako výkonově srovnatelný diesel. A ani na te dálnici bych neřešil spotřebu nebo akceleraci u hybridu, ale prostě je hybrid ve vysokých rychlostech hlučný (aspoň můj auris 1g). Vlastně když nad tím uvažuju, tak volit auto na dálnice, stejně se vyhnu dieslu a jdu do nějaké 3.0 V6 + LPG.
Rychlost v zatáčce na dálničním nájezdu - tohle je pro mě úplně teoretická diskuse, u každého moderního auta je mezní rychlost na tom nájezdu tak vysoká, že by ji sotva byl někdo při běžném ježdění ochoten snášet. Podvozek v tom podle mě hraje celkem minoritní roli, primárně to bude o hmotnosti auta vs. gumy.
Já ti nenutim Auris! Jen si myslim že v reálu v komplexu bude ve srovnání s hybridnim pokusem Jetta asi lepší
Navíc kdyby to mělo bejt auto na všechno = doporučuju jít do Priuse!
V Praze se na čistej vzduch hrát asi eště dlouho nebude = to že mi zbytečně budeš rakovinometovat pod nos mi teda vadí = ale když tak miluješ naftu = výběr a nabídka v bazarech se v dohledný době spíš dál zlepší než zhorší >:D
Nevím, jestli se ta Jetta tady vůbec prodávala, tohle jsem našel náhodou na německých serverech. Jenže ta Toyota je za 1. ošklivá a za 2. v té cenové je starší Auris a ten není kombi ani nic jiného, jen malý hb.
Silnější verze TDI je efektivnější až ve vyšších otáčkách a rychlostech, než slabší, především na dálnici (ps těch 225 jsem nevytáhl, jen 220 a to bylo hooodně na krev). Není to žádná raketa >:D Cílem mého příspěvku bylo popošťouchnout Sakru a jeho idealizovaný hybrid >:D Mrkni na celé vlákno >:D Na druhou stranu, alespoň uznal tu porážku i když s tisíci kecama, že všechno jinak je u Toyoty lepší, o čemž sice nic nepíšu, ale je potřeba si to kompenzovat >:D
Tak Auris hybrid má reálnou spotřebu nižší = reálný nejvyšší 4,7 a 4,8 = což je jako Toyota hybrid >:-[]
1.4 TSI je otázka ale větší bych viděl v tom proč to nešířili = asi bych šel jinou cestou
Jak si řek zatim neni problém nějaká ta naftička = může bejt že jich tu v dohledný době z Německa bude větší množství a možná za rozumný ceny. Nějakejch omezení bych se u nás nebál = my nejsme bačkory [odkaz] my máme železný plíce nás nějaký oxidy nedostanou >:D
Já najedu na tu dálnici asi rychlejš = nemusim tolik zpomalovat v různejch zatáčkách = ty máš z celýho dne jedinou chviličku který se zoufale držíš = že těch pár vteřin který zrychlujeme z nájezdu na těch 130-140 km/h = dáš o fous rychlejš = žejo? :-)
A protože sem na na tu dálnici už docela dostkrát najížděl = v koloně najíždějících aut nejseš ani pomalejší ani rychlejší. Já i s timhle du do levýho a jezdim spíš těch 140. V reálnym provozu je to mnohem víc o řidiči než o autě = nejedu rychlejš ani s daleko výkonnějšim autem
Ostatně za všechno mluví tvý soustředění se na několikase***vý pružný zrychlení. Když si zmínil 1.6 naftu = Kia Ceed SW 1.6 CRDI vs Auris Hybrid TS 60-100 a 80-120 9,8 s vs 7 s a 12 vs 9,5 s
Felicia právě ne = ten rozdíl v odhlučnění interiéru a těžišti atd. = to bys za Felicii nevyměnil asi ani ty ;-)
Sem zvědavej až bude 2.0 hybrid v příštim Aurisu nebo něčem = to vyzkoušim
Měl jsem více kandidátů, mám teď trochu omezený rozpočet, takže to bylo něco do 250ti a ideálně novější a prostorné, takže většinou naftové kombíky nižší střední + Insignia a samozřejmě Mondeo (ale to by bylo to stejné co mám), Jetta hybrid mne zaujala, protože nabízela za tyhle peníze docela slušný výkon, výbavu a docela málo jeté kusy, ale bál bych se 1.4TSI. Mrkni na YT, kde jsou videa + spotřeba kolem 5-6, což je jako za nafťák. V kombinací má dávat cca 170k a do 30km/h umí jezdit jen na el. Proč tohle nedávali do Golfu kombi?! >:D
Já si rád začoudím, ale už to neni vono, teď to zase jezdí jako nové >:D >:D
Sakro, vrať se na začátek diskuze, kde jsem ti napsal, že na dálnici tě tlačí 2.0TDI do zad, protože když oba sešlápnete plyn, on tě nejen dojede, ale i předjede a ujede. To je celé.. ty jsi tvrdil, že to tak neni, tak jsem ti nabídl zkoušku >:D Nic víc, nic míň a vše kolem je zbytečné zanášení diskuze >:D A nájezd ti stejně nepomůže, on si i ten jezevčík nechá něco líbit, vzpomeň si na zdejšího taxikáře Andyho, ten s 1.6TDI nahání Mustangy >:-[]
Když budeme celý den jezdit za sebou, budu ti stačit i ve Felicii, maximálně někam přijedeš o 2 minuty dřív >:D
No to budeš = jen nevim co to bude mít za klad. Protože do práce jezdíš trochu kolem mě = mínus v nepatrně víc NOx než je nutný = mi maličko malilinko vadí >:-[]
Jettu hybrid neumim posoudit = v chodu hybridu hraje hodně důležitou roli SW a tam je náskok Toyoty prostě obří
Tobě to furt nedošlo jak jinde hybrid je = nebo prostě bojuješ o poslední teoretický plus nafty = než jí zrušej? >:-[]
Možná ten novej 2.0 hybrid ale současný nejsou na závodění = ten systém je komplexně vymyšlenej a naladěnej = aby si s nim za celej den jel líp a za míň
V běžnym provozu tě zajímá že se auto na elektromotor rozjede rychlejš a příjemně tiše. Ty pro srovnání radši nebereš ani ten klikatej nájezd na dálnici = a hledáš zoufale vteřiny z celodenního ježdění = kde by to TDI snad.. ;-)
Když budeme jezdit celej den za sebou = neujedeš = jen bude během celýho dne tvoje jízda míň plynulá víc zasmradíš a bude i hlučnější
Nebude, protože si jistě ještě dalších 10 let naftové auto budu moci koupit :-) Náhodou, abych tě potěšil, jelikož jsem aktuálně řešil, jestli udělat dražší servisní úkon na svém naftovém autě ( a neboj, nebyl to servis pokaženým dieslovým motorem), tak jsem koukal o nějakém ojetém a zajímavém autě a zalíbila se mi Jetta hybrid s 1.4TSI a elektromotorem (akorát ten kufr, ale s Jettou jsem pár let jezdil a dalo se to), dle videích, co jsem našel na internetu to vypadá na slušně jezdící a akcelerující auto. Nakonec jsem ale investoval do stávajícího auta ještě výměnu odložím :-)
Věřím, že 103Kw O2 mu na dálnici ujede, o to jistěji to bude i 125kw v mém případě Sup II. >:D Ale už nějak ze závodu vycouval a vykrucuje se, nebo nabízí jiné auto >:D
Kterej ti umožňuje neměnit rychlost = a když už jí měníš tankuješ = počkej až ti to jednou v komplexu dojde = fakt sou celkovym pojetim auta dál než si většina připouští
Nová platforma těžiště zas o pár mm snížila = proč myslíš že se o to nižší těžiště všichni tak snažej? ;-)
Tady se líp kecá ale psát se má takhle [odkaz]
Žádná škodovka nemá dvojitý A ramena = až RR nebo Koenigsegg
V kombinaci s nezvykle nízkym těžištěm a nadstandardníma pneumatikama to umožňuje neskutečnej průjezd zatáček = bys asi hodně čučel jakej rozdíl to udělá = už docela důkladně ověřeno praxí ;-)
Když sem ho vez na roční prohlídku pučil sem si Corollu = při průjezdu stejnou rychlostí zatáčkuou kterou sem jel 1000x sem byl fakt hodně rád že nic nebylo v protisměru :-)
Sakro to nižší těžiště udělá tak strašně malej rozdíl, jestli vůbec, že ti absenci výkonu stejně nepokryje a né všechny Škodovky mají obyčejné zavěšení kol ;)
Ahoj, jaké TDI jsi postavil proti Aurisu? Jsou verze od 85kw do 140kw, potažmo 176 BiTDI. Já mu nabízím poměřit síly se 125kw verzí, ale nějak se mu nechce >:D
Dálnice je reálná situace, hodně reálná, že ty tam nejezdíš, nebo minimálně, je tvůj problém, stejně jako dlouhý táhlý >:D
Se svým autem na nájezdu jezdím dle situace, teď už dojíždím poslední sezónu zimáky, které moc nedrží, ale na letních i s o třídu větší krabicí si v zatáčkách nijak netrápím a možná by si koukal. Mé auto je ale slabší, než ten Hybrid a větší a těžší >:D Bavíme se o TDI 2.0 a ten rozdíl, který možná uděláš v nájezdu/zatáčce bude v řádově desetin vteřiny a za zatáčkou už bych tě tlačil >:D
Dálnice není extrémní situace >:D Tak to pojď vyzkoušet, Auris Hybrid vs Škodovácká 2.0TDI ;)
No jestli to "hybridové zaspání" evropských značek není náhodou dáno tím, že o ně prostě Evropani nemají zájem! :-)
P.S. Ano, vím že u Toyoty je tomu jinak, ale i tak.
Tak ci tak :-) Na CSSR dialniciach je hybrid uspornejsi ako ekvivalentne vykonny turbodiesel :-) Na Nemeckych by bol turbodiesel uspornejsi vo vyssich rychlostiach ale kedze v DE mestach sa chystaju zrusit diesly tak zmiznu aj z dialnic a v tom pride 180k hybrid toyoty ktory bude nielen ze povoleny, ale zase uspornejsi ako diesel aj vo vyssich rychlostiach. Proste Toyota ponukne co treba :-)
Aha jo, ja ale myslel klasicke hybridy ne plug-iny. A tam to byl asi jen ten Prius+, nevim teda jak u Lexusu.. Ale i tak by me zajimalo, proc opomiji lionky, asi cena.. Nevim.
Nevim jak s tou Kalifornií ale je to celkově jinej přístup k přírodě = vycházející z původního japonského náboženství = šintoismu = vyznávajícího vděčnost přírodě. Který má největší strach ze "znečištění" = nemoci a smrti. To znečištění teda nebylo z aut žejo ;-)
Pro evropský automobilky = a část diskutujících = je to zatim fakt bohužel jen nutný zlo..
Přes jasně kladnej vliv na těžiště vozu a rozjezdy a spotřebu a v reálu spolehlivost = maj hybridy i po 20 letech překvapivě odpůrců = ve východní Evropě slovo překvapivě nahraď drtivě :-)
Protože v to Toyota věří. Mám takový pocit, že historie hybridů (a i elektromobilů; i když je možné, že měli něco i dříve, těch pokusů obecně bylo) u Toyoty jde do doby, kdy Kalifornie přišla s povinným podílem elektromobilů na prodejích pro několik největších automobilek, jinak šlus. Pak to myslím změnili tak, že stačily hybridy. Nakonec to snad celé padlo. To bylo někdy v 90. letech. Vím, že Toyota u toho byla, ale kauzalitou si jistý nejsem.
Pro evropské automobilky je to spíš nutné zlo. Nástroj, který jim může pomoci v dosažení flotilových průměrů.
Plug-in hybridy mají Li-ion (jak aktuální Prius Prime, tak předchůdce Prius Plug-In). Při té kapacitě by NiMH byla příliš velká a těžká. Nemluvě o tom, že kolem velkých NiMH byly nějaké problémy s patenty (elektrická RAVka měla NiMH baterii).
Mimo "Evropu" to nemusí být pravda (je to tisková zpráva evropské Toyoty). V takové Austrálii bych ten dvoulitr čekal (a tam dokonce Auris prodávají jako Corollu). Končící Auris tam má jako základní motor 1,8, IIRC.
Neni třeba to zkoušet = to ozzy jen hledá doufá.. ;-)
V reálu je daleko důležitější i příjemnější to nižší těžiště a chování vozu = jestli finální zrychlení z připojovacího pruhu abych ho citoval trvá o sekundu tak nebo onak = je naprosto nedůležitý. Prostě oba zhruba stejně zrychlíme na 130 nebo trochu přes a šmidlec = je to jen snaha najít plus na 2.0 TDI :-)
Vtipný že si asi i uvědomuje že do toho připojovacího pruhu se na komplikovanějšim nájezdu s n lepšíma závěsama kol a nižšim těžištěm = dosteneš dřív a ve vyšší rychlosti ;-)
Ach jo = nájezd na dálnici kterej určí aspoň moji nájezdovou rychlost je celej = nájezd na dálnici >:D
Jestli ty se svym autem musíš po tom nájezdu = kterej pravda u nás bejvá často hodně klikatej nebo do zatáčky nebo skoro 360° atp. jet pomalu = to mě mrzí, zkus třeba Auris hybrid >:-[]
S tim těžištěm a [odkaz] si nedělám srandu = neskutečný :yes::-)
Pak se dostat z tý nájezdový rychlosti = kterou mám asi o dost vyšší = na těch trapnejch 130-140 km/h = to už je vo ničem
V reálnym denodennim provozu = sem rád že má lepší auto ;-)
A ty asi víš proč hledáš extrémní situace = kde doufáš že by snad.. :-)
Urcite to nie je maketa, interier tam je a hotove auta sa s maskovanim premavaju uz nejaku tu dobu.. ak sa ma zacat vyrabat az o rok tak si asi nechavaju priestor na zmenu interieru neskor kedze prave interieri sa menia u novych aut kvoli displayom castejsie ako exterier..
Tak aktualny Auris Hybrid stoji v akcii od 18490e a Golf TDI 2.0 DSG (o 14k viac) stoji v akcii 25200e. Takze cenovo je to bezkonkurencne, u mna vsak kvoli ex aj interieru Aurisu a chybajucemu HUD no go..
Já měl Aurise I a to bylo na první pohled teprve "***atý" auto. Ale zvykl jsem si a dodneška se mi líbí (tedy před FL). Tenhle poslední by mě možná dokázal přesvědčit, uvidíme jak to bude s prostorem.
To tak ctu tak prispeju taky: troufam si rict, ze dalnice autis hybrid vs 2.0tdi je tak do 130-140 srovnatelne, pak uz ma navrch 2.0tdi. 0-100 hybrid. Mam zkusenost s obojim, ale je to jen subjektivni odhad, nezkousel jsem vedle sebe :-) Zkousel jsem ale vedle sebe s avensisem 2.0d 85kw a tam mel ve vsech rezimech hybrid slusne navrch..
Ach jo :/ Nájezd na dálnici se rozumí ten připojovací pruh, ten do zatáčky už moc nebývá a pak rovná dálnice, o zatáčkách nemluvím, ale tohle je marný >:D
Nájezd na dálnici = to si možná hodně fandíš. Nevěřil bys co udělá nízký těžiště a dvojitý A rameno vzadu [odkaz] v trochu klikatějšim nájezdu ujedu spíš já tobě = i s tou línou hybridní lemrou ;-)
Je to pro běžnej provoz geniálně vymyšlený = na přeměřování penisů naopak = to uznávám >:-[]
Jinak viz předchozí = myslim že si to vůbec neumíš představit = taky sem se zkušenostma divil = a to sem narozdíl od tebe byl připravenej :-)
Na traskontinentální trasy apod. fakt ne = na Prahu a Středočeskej kraj fakt jo :yes:;-)
Hele, tohle by bylo zase nekonečné, takže stručně: Psal jsem na dálnici, tzn akcelerace tam při nájezdu, nebo předjíždění, ne ve městě, ani v lese, na dálnici. Stačilo napsat, ano, tam je TDI lepší/rychlejší/silnější.
Jo, to je takové fér, bavíme se tu o Aurisu Hybrid vs TDI 2.0 a ty vytáhneš prakticky "cokoli". To ti mužu říct, ano a pak tam přijet ve Ferrari >:D Myslim, že bych o jednom na půjčení věděl >:D
Vlastně ne = jestli teda nejezdíš jen do kopce = protože v běžnym provozu je to přesně naopak = proto sme ho taky koupili žejo >:-[]
Neni na něm nic záhadnýho = normální počet válců a normální objem :-)
Nebude mě tlačit = neni kde ;-)
V běžnym provozu je okamžitej záběr elektromotoru rychlejší lepší = o tom co leze z vejfuku nemluvě
Reálná spotřeba podle počasí atd. 3,9 až 4,6
Takže si vlastně přiznal, že by ten Auris hybrid vyklepala 2.0TDI z koncernu >:D To mi stačí >:D O tom byla řeč a že 2.2HDI s 200k bude rychlejší se asi nemusíme dohadovat a ten tvůj záhadný benzín, který nechceš prozradit může být cokoliv, takže je uplně bezpředmětné o tom mluvit >:D
Takže, až tě bude tlačit dvoulitrová Ochcávka, vzpomeň si na mě ;) >:D
Mám gumy do 240ti a jsem si jistý, že na dálnici ve 160ti nepoznáš rozdíl v rychlostním indexu, ale leda v kvalitě výrobku >:D Ale nebudu ti brát ilizi.... ale měl jsem na Laguně čínské (koupil jsem to s tím), kde byl index do 300 >:D Takže hotovej závoďák.
Tak jo, tak zkusíme dlouhý táhlý proti 2.0TDI? :-) Vsadíme se >:D
Jsem si hodně jistej = do Německa s hybridnim Aurisem cestu neplánujeme = ani výhledově ;-)
A po česku těch 180 km/h jakžtakž stačí :-)
Gumy do 270ti pomůžou = auto je klidný jistý atd. = vůbec mi nevadí že sou takhle zbytečně předimenzovaný. Sme škudlilové = zimáky sme vzali taky Dunlopy ale jen do 210 km/h [odkaz] >:D
Myslíš? Jen tak pro zajímavost, v ČR tvořily naftové Aurisy 4,1 % (za rok 2017). V UK to bylo dokonce jen 3,9 %. Takže zaříznutím dieselu opravdu o nic závažného nepřišli. Divím se tedy akorát tomu, že ty se divíš :-)
1-........až na ten nafouklý zadní nárazník z určitého úhlu.... ;-\ .....mohl by být ale užitečný (s dvířky pod RZ), k převážení domácích mazlíčků...... ;-)
Nepotřebuješ, až ekoteroristé a hipsteři ovládnou svět a tvou mysl, tak nakonec nebudeš mít ani na tu koloběžku, natožpak na auto, protože veškeré peníze utratíš za sojové frappucina, superbio sýr z nestresovaných krav z volného chovu, k tomu budeš mít nejnovější apple produkty na úvěr a cestovat, cestovat budeš jen myší po goolemapách, či ve virtuální realitě >:-[]
Avensis konci bez nastupcu. Ze nedostane novu generaciu bolo uvedene uz nejaku dobu dozadu. Jeho nahradou bude novy globalny model. Najskor asi Camry (moj osobny tip).
pro me skoda tech zapadlejch kol, pusoby to tak nejak teskopadne ta zadni cast auta, bejt ty kola tak o 2-3cm vic ven, tak by to asi bylo hezci pro moje oko
Jsem rád, že jsi vzpoměl ten Brexit. Nechci sýčkovat, ale to nám může Auris hodně prodražit. Toyota má sice fabriky také jinde v Evropě, takže v nejhorším případě by se mohla výroba odehrávat na jiné adrese. Ano, důležitá pro výrobu by potom byla společná platforma s nějakým dalším modelem. Nejlépe by vyhovovalo Turecko. Ale to také není v EU. [odkaz]
Tak na dalnici je jedno jestli je to diesel s automatem nebo manual. Vzdy tam mas nejvyssi rychlost a hydromenic je premosteny a u dsg je to jedno. Na dalnici spotrebou manual=automat. Jinak spotrebu na dalnici mam s hybridem podobnou jako ty, ale pri rychlostech nad 130 uz je pri akceleraci znacny hluk. Vzhledem k tomu, ze jezdim i hybridem i sluzebnim dieslem, tak za me bych na dalnici vzdy volil diesel, zatim. Jinak 2.0tdi dalnice 5.5-6l/100km ale bad 130kmh mnohem lepsi zrychleni. U 1.6tdi dalnice okolo 5l/100km. Vse udaje dle pp. Ve vsech ostatnich rezimech, krome dalnice, davam prednost hybridu. Nevyhodou hybridu na dalnici neni spotreba, ale hluk. Aleapon u meho aurise 1g
Toyota sice s novým Aurisem svůj stín nepřekročila, ale vypadá to že v design centru zaměstnali někoho z evropy, který japončíky koriguje, trochu. Ale jo, za mě designově asi nejpovedenější Toyota posledních 10 let.
Avensis ma smiesne cisla, asi aj skonci, Camry ma lepsiu hybridnu alternativu a RAV4 tiez hlavne ak ma byt ponukany ako 4x4 tak to jedine s hybridom a 2.0 by tam mal este mensi zmysel ako v Aurise.
Jo, to já taky, protože jsem jedničku měl, dokonce jednu z prvních vyrobených, doslova jednu z prvních dvou tisíc (a dobře mi tak).
Tohle se mi líbí moc, uvažuju o přechodu zpět k Toyotě ;-)
Design předchozího Aurisu bych měl problém překousnout, tohle už by docela šlo. I když etalon krásy se asi nekoná. Škoda, že jde evidentně o "maketu" bez interiéru.
Po česku jezdim pomalu = tak 140 tachometrovejch ale zkusil sem 180 km/h a furt to jelo = i docela klidně. Je fakt že original Dunlopy co tam dávaj sou hodně předimenzovaný = do 270 km/h >:D
Příjde mi, že je to takový Auris na steroidech, určitě změna k lepšímu, ale předek mi prostě sedí na kosmickou loď, než na osobní automobil. Počkal bych na produkční verzi na běžných kolech a ideálně verzi kombi :-)
A jelikož v dnešní ekodobě nepotřebuješ kufr, protože ti všechno co chceš přiveze dron, nebo Haumnasakra na kole, tak v kufru má i parádní kompost >:-[]
Interiér alespoň tak dobrý jako u současného Aurisu ? No, já upřímně doufám, že bude o dost lepší, protože ten aktuální rozhodně na nějaké jásání není.
[odkaz]
Ty plochy pod předními světly ke sdružování ptactva přímo vyzývají. To nejsou prolisy, to jsou hotové římsy. No co, když už "zelené" auto, tak se vší parádou. >:-[]
"the new Auris will offer customers just one conventional engine -a 1.2 litre turbo petrol unit- and a choice of 122 hp, 1.8 litre or 180 hp, 2.0 litre hybrid powertrains"
Tak Toyota gro svojich predajov nikdy nemala vo fleete, takze si urcite spravili analyzu, ze ich vyradenie dieslov nebude mrziet. Naopak mozu ziskat vela zakaznikov zabudovanim silnejsieho a dynamickejsieho hybridneho systemu. Vela ludi totiz tvrdilo, ze hybrid od Toyoty by si aj kupilo, ale musel by mat viac vykonu. A tato poziadavka bola teraz konecne vypocuta. Ked k tomu pridame aj krajsi dizajn, tak si myslim, ze predaje budu o dost lepsie ako doteraz.
všetci sú nadšení (vrátane mňa), lebo poslednými generáciami nás auris poriadne šponoval a vďaka za to, čo vidíme pred sebou teraz. Ale aj na druhý pohľad je to v pohode, nie je to pravá štíhla šťuka, ale auris ako má byť, robustný, solídny a dá sa povedať aj pekný.
Tak jasně, neobhajuju nějak diesly, akorát pro fleety, kdy stráví auto třeba 80% času na dálnicích je přece jen diesel lepší volba, hlavně spousta fleet manageru se podívá do nabídky - není diesel, zavře nabídku. Pro běžného uživatele při nabídce dvou verzí hybridu nemá diesel význam..
Najvacsie minus noveho Aurisu je samozrejme start vyroby az na buduci rok :-( pri tych nudnyuch sterilnych konkurentoch je tu s Mazdou 3 konecne nejaka emocia (nemyslel som si ze to poviem o Toyote :-) ) dalej dufam ze Brexit nepokazi ceny a hybrid (jedina zaujimava verzia pre mna) pojde od 20k € kupil by som si ho ihned teraz, dalej absolutne nechapem co na hybride robia fake koncovky vyfukov a preco Toyota spravila tu dieru pod znakom v zadu a nespravila radsej ovela praktickejsie a tu aj krajsie riesenie vyklapacieho znaku a skrytej cuvacej kamery ktora sa nespini ako ma(la) napr. i30. Inac kobuk dolu, este ak spravia peknu novu RAV4 tak s C-HR, Aurisom a Camry budu mat velmi pekny modelovy rad, konecne.. Ked je kvalita pekna, usporna a zabavna tak je to radost vlastnit. Z Toyoty sa stava anti VW :-)
vidím v tom jednoznačnou evoluci jedničky - ponton kastle, spodní prohnutá linka oken, což beru jako plus. akorát dopředu a dozadu dali pár těch křivek co dnes tak frčej. ale to toyce rád prominu, protože na rozdíl od jiných ty křivky docela dobře zvládaj a jako celek to pěkně sedí.
líbí nějaká Toyota, tak to asi musí bejt dost hezká.
Tenhle Auris :yes::yes::yes:
Jsem si vědom, že hodnotím jen vnější design a to pravděpodobně vrcholného provedení. Ale i tak.
Na SR stal Auris Hybrid s automatom menej ako Auris Diesel 2.0 s manualom.. nebolo vobec o com a tak aj vyzeraju predaje v europe.. diesle od BMW su minulost a tak je to super.
Už som si myslel, že v tej záplave pozitívnych reakcií budem sám, komu sa to javí ako dosť nafúknuté (nechcem povedať až obtlstné), mohutnosť predku ešte rozbíja množstvo línií, ale z boku a zozadu sa nedá prehliadnuť tá robustnosť a masa nad kolesami, kvôli mohutnosti karosérie pôsobia aj tie nízkoprofiláče pomerne utopené a malé.
Motory fajn, dostupný hybrid má v dnešnej dobe zelenú, ten dvojliter by mohol byť dostatočne dynamický pri slušnej spotrebe. Uvidíme na ceny, ktoré budú rozhodovať o bytí a nebytí (na našich trhoch).
Presne to bol problem celej Toyoty. Ich hybridne systemy su daleko pred ostatnymi znackami avsak dizajn ako exterieru tak interieru bol velmi pozadu. Tento Auris vyzera velmi velmi dobre. Som velmi zvedavy na interier a myslim ze mazda3 pojde z domu a namiesto nej pride tento Auris. Nechcem diesel a chcem automat plus hybrid sa mi velmi paci ;-)
Jj, asi je NiMH opravdu dostačující. Toyota použila i Lionku u Priusu+, ale mám pocit, že jen tam, jinak se stále drží NiMH. Přitom s Lionkou lze údajně více (silněji) rekuperovat..
Nepletu, svůj příspěvek jsem psal v době, kdy tam bylo pouze těch šest "umělých" fotek...
Evidentně to auto ještě neotevřeli, ale snad se brzy dočkáme.
Co jsem zatím četl, tak se o 2.0 nehybrid zatím neuvažuje. Jinak se psalo jen o Aurisu a Corolle, ale nic konkrétního. Tento dvoulitr by měl dostat i inovovanou Direct Shift-CVT převodovku s extra převodem ozubenými koly pro akceleraci.
Jinak je zajímavé, že Toyota sází opět na NiMH baterii, asi s ní má dobré zkušenosti a pro hybridní použití je dostačující.
na prikladu toyoty je videt, jak evropsky automobilky uplne zaspaly na poli hybridnich aut. ne ze by zadny nenabizely, ale zadnej evropskej hybrid nema vyraznejsi podily prodeju. misto toho aby vyvijely novy technologie, porad resi upadajici dyzly a to stale jeste 2.5 roku po vypuknuti afery dieselgate.
pritom mnohe benzinaky jsou co se tyce CO2 na podobny urovni jako odpovidajici naftak. hybrid na tom bude v prumeru vyrazne lip (to je pro ty, kteri chtej chranit planetu pred CO2).
dizajn klobuk dole.... a vsadim sa ze aj kabinou to bude iny level ako sterilny ceed alebo i30 .. ktore akoby nahanali uz mazdu a nechcu byt sami sebou.... ale hlavne ze tu mame moderny nedizlovy ( hybridny ) hatch ako sa patri... zatial prve normalne auto zo zenevy ktore ma aj zaujalo ( lebo ceed a santa fe vobec )
On Auris nemá diesel v ceníku už teď. Pokud by ale dokázal nabídnou hybrid za srovnatelnou cenu, asi by nikomu moc nechyběl. Fakt, že se někdy trochu divím našemu fleet šéfovi, že kupoval třebas Rapidy TDI, kde byla návratnost oproti silnější 1.0TSI přes 200.000 km, a komfort jízdy byl někde trochu jinde. Teď už ale Škodovka rozhodla za něj...
ked zvazime ze toyoty boli donedavna este vcelku "nudne" ... spomenme si na prvy vajickovy auris ... tak je az neskutocne ako sa z tohto povedomia znacka rzychlo dostala... hrany v kombinacii s modernou jej sedia dokonale.... pochvala aurisu aj za skoncovanie s dizami v tejto triede... a bude na vyber aj dvojfarebna kasna ... tak co viac si priat.... paci sa mi to viac ako novy avsak uz kusok sterilny ceed bez bedaty... v celej cervenej kasni a v hybride bude auris opat triedny kral .. toyota je tu opat o level inde ako zbytok ...
Teraz som na jednom nemeckom autoportali docital clanok o Toyote. V segmente osobnych aut im v Europe tvorili predaje dieslov uz menej ako 10%, kym hybridy uz vyse 40%. Preto sa rozhodli, ze do konca roku 2018 diesle zo segmentu osobnych aut vyradia uplne. Zostanu uz len v terennych a lahkych uzitkovych vozidlach.
Mohu hodnotit výhradně vnější design, ale ten se mi opravdu líbí. Teď ještě interiér (pan Bureš se pravděpodobně zapomněl zeptat, zda jej může vyfotografovat), ten by měl být alespoň tak dobrý, jako u současného Aurisu a vše bude v pořádku. Tam, kde Toyoty nejsou tak drahém (jako jsou u nás), bude mít nový Auris hodně nových zákazníků.
myslím, že takto mala po tých kecoch (dynamika, šoférske auto, odvážne) vyzerať o generáciu skôr, ale nevyšlo. Na druhý pokus áno. Je trochu iná, ale to je dobre. Nepáči sa milen ten sopel pod logom.
Vypadá dobře, trochu jsem se bál, že více inspirují novým Priusem. Ale tohle se mi líbí. Jen škoda, že nebude i nový 2.0 benzín i bez hybridu. 132kw hybrid je super, pokud to ovšem nezabijou cenou..