Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Oliver Stefani, nový designér Škody: Naše auta budou emotivnější!

27 komentářů

Anonym
frajer je podepsanej pod bezpohlavními Golfem, Polem a Tiguanem!
Tak to už o emotivnost škodovek v budoucnu nemám strach!
To se může i Alfa jít zahrabat.
Každej jeden model bude úplnej rajc na čtyřech kolech!

>😒] >😒] >😒]
:no: :no: :no:
Avatar - _Karel_
_Karel_
A jak si představuješ pohlavní mainstreamové auto? Mě teda takovej Tiguan v hezké konfiguraci přijde nadstandardně pohlavní. Golf i Polo taky. Že to někdo maluje jinak a jezdí toho po silnici míň, neznamená, že je to pohlavnější.
Anonym
No já bych tyhle auta bral za etalony třídy a znám je v hodně hustejch konfiguracích.
Ale prostě podle mě to emotivní auta nejsou.
Ale uznávám, že udělat funkční mainstream co by byl designová ikona je těžký.
Co třeba před asi tisícem let, když vyjel P206? tak něco takovýho myslím.
Zkrátka VW o emocích není a škodovka tuplem ne.
Kupujou se pro jiný věci.
Na tomhle webu ovšem toto nelze psát.
Smečka japanofilních bykupců tě rozsápe na kusy!
Jsme oba mrtví.
Tys napsal že jsou nadstandardně pohlavní a já v podstatě že dobrý.
Bůh ochraňuj naše duše.

>😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ok, to je o vkusu každýho soudruha.
Ty seš na ty japonce nějak vysazenej, na to, že seš ajatoláh všech aut! >😁
Anonym
Na japonce ani tak ne.
I jsem nedávno jednoho koupil.
Ale spíš na jejich slepé obdivovatele. >😁 >😁 >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pick-upy se nepočítají. Tím nikoho nepřesvědčíš >😒]
Arese
Celkem bych souhlasil a je to i logické. Na emoce je přece v koncernu mnohem víc než škoda vysazený Seat! 😄 :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No vidíš... a už jsi nas... štvanej. A pak rozesmátej.
Kdo ostatně řekl, že ty emoce budou vždycky jen pozitivní? 😉
Anonym
:yes: >😒]
Avatar - Hittman
Hittman
poslední emotivní škodovka byla 110R, a to už uteklo času .... 😉
Anonym
[odkaz] >😁
JirkaX
Proč vidlák? Navíc, vidím slovenský registračky.
Avatar - Emel
Emel
No... dobrá zpráva je, že se mu nejvíc líbí Superb a ne třeba Kodiaq.

Ta snaha se za každou cenu lišit mi už tolik nevoní, i vč. toho komentu na adresu fl Octavie ve smyslu "hlavně že to je jiné". Ale asi rozhoduje zadání... viz třebas i ten G7.

Z jeho děl se mi líbí třeba ID Buzz, ale i Golf nebo Tiguan. Naopak moc nemusím Atlas.
Avatar - aproximus
aproximus
to je nějaká nová móda mezi designéry nosit trvalou nebo to je jen diagnóza škoda ... >😒]
gil54
Jj, hezkej kluk, 😉 a to jistě drahý sako na té fotce vypadá jako kdyby v něm spal. Image možná trochu odkoukal od předchůdce. Nebo že by to byla koncepční práce nějakého škodastylisty ? 😄
Avatar - Bubáq
Bubáq
ale mám vnitřní pochybnosti. Ne, že by si škodovka nezasloužila změnu v designu. Současné pojetí jejích vozů je opravdu až příliš jednoduché; krystalický design sice kupcům škodovek nijak nevadí, ale mám silný dojem, že ani prodeje zvlášť nepodporuje. Je až příliš bezemoční, což je nejlépe vidět nejen na Fabii, ale také na Kodiaqu a Karoqu. Myslím, že zejména SUVs sklízí kritiku designu oprávněně. Nicméně panu Stefanimu bude povoleno zvýšit emoční náboj škodováckého designu jen v mezích mírného pokroku, neboť taková je role škodovky v rámci koncernu. Snad nebude příliš demotivován...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já ti nevím, Karoq s Kodiaqem že sklízejí kritiku? Jejich design mi zrovna přijde tak akorát.
Avatar - white label
white label
Za mě se designově Kodiaq moc nepovedl, Karoq naopak docela ano.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
až na ten hmyzí ksicht ;-\ :no:
Avatar - miromen
miromen
"Před Škodovkou působil jako vedoucí exteriéru u Volkswagenu a je tedy podepsaný třeba pod aktuálním golfem, polem nebo tiguanem."

No zrovna tyto 3 modely nejen, že těžko u nich hledat nějake emoce, ale ani povedene zrovana nejsou. Nove Polo jako čerstva novinka je spiš jak navrat do minulosti a tenhle pan chce pozvednout emoce. Proč VW neuvolnil třeba osobu, ktera měla na starost Arteon nebo T Roc. hm
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tvůrce Arteonu neuvolní, protože potřebují, aby jim prvně předělal celou nabídku...
Avatar - Emel
Emel
To je otázka názoru. Tiguan se mi líbí moc a jeho prodeje jsou působivé. Golf je pořád Golf, ale VII je pro mě docela posun proti VI. Zbývá Polo, které se nikam moc neposunulo... pořád zůstává v rámci třídy tím konzervativním autem.

Že on chce pozvednout emoce ještě neznamená, že takové je zadání.
Avatar - DaewooMaster
DaewooMaster
A zřejmě proto byl odsunut do Škodovky (= povýšení to asi nebylo). 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
něco by s tím měli dělat...

Když už Dacia je hodnotnější značka, než Škoda...

[odkaz]
Avatar - Missouri
Missouri
Emoce v automobilovém designu mohou být vyjádřeny různě podle toho, jakou emoci si autor přeje u publika vzbudit. Pan Stefani má zřejmě na mysli přestat při navrhování škodovek používat pravítko a ostré úhly.

Poznávacím znakem škodovky je totiž rovná čára a zlom. Pan Stefani jedním dechem dodává, že inspirace krystalem, nebo českým křišťálem zůstane. Jenže krystal je souborem přímek a ostrých úhlů. Ostré úhly obvykle vyvolávají jiné emoce než měkké a oblé tvary připomínající ženské tělo. Takto ladné linie nacházíme často u francouzských aut, ale také italská auta jsou jimi proslulá. Z koncernových značek se jim dříve blížil Seat, původně příbuzný Fiatu.

Osobně mám radši měkké sexy linie, proto se mi škodovky nelíbí. Pan Stefani možná mohl být konkrétnější, protože „více emocí“ může znamenat cokoli.

;-\
Avatar - Emel
Emel
Oblé nebo ostré jsou ale spíš věc módy než země původu... a ani ty emoce na to nejsou úplně vázané.

Ve své době tu byly ostře řezané Alfy (164, 159), Fiaty (Tipo, Uno), Citroeny (XM, Xantia), Peugeoty (405, 309), Renaulty (11, 25)... a zase naopak, byly i kulaté Škodovky (Felicia, Superb I).

Já to mám v hlavě při příchodu Felicie - tehdy bylo zakulacené auto vnímané jako něco modernějšího, protože do té doby tu byly ty hranaté Š120 a Favority a Dacie... a dobová zahraniční auta byla kulatější. Ale totéž bylo i u zahraničních značek, třeba Renault přecházel z hranaté R9/R11 na kulatější R19 apod. Až s odstupem a při dnešní preferenci spíše těch ostřejších tvarů, se zase jeví Favorit jako lépe designované auto než Felda.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Souhlas s poslední větou!