Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva 2018: Jaguar I-Pace poprvé naživo. Elektrického crossoveru by se Tesla měla bát!

Zatímco vozy Tesla se stávají stále více bezpohlavními auty tvaru vejce, Jaguar přijíždí s hodně výrazným elektromobilem!
Zpět na článek
7. 3. 2018 07:32
7. 3. 2018 09:08
7. 3. 2018 19:06
7. 3. 2018 21:28
7. 3. 2018 09:40
7. 3. 2018 10:45
7. 3. 2018 13:08
7. 3. 2018 13:40
7. 3. 2018 13:58
7. 3. 2018 19:00
6. 3. 2018 19:56
Klaka a tendenční články.
No to by nebyl pořádnej den, aby se tu neotisknul jeden článek, jak se Tesla má čeho bát, a jak není kvalita , a není vlastně nic co by Tesla udělala dobře...
Úspěch se nepromíjí, zejména v redakci která je něčím podivným zaplacená, aby uváděla tendenční psaní. Je to, jako si majetní a mocní platí klaka, tak si zaplatí i pitvu živého.... A pan Bureš to sesmolí, a zřejmě bez uzardění to i šéfredaktor potvrdí...
Rozbalit vlákno
45
6. 3. 2018 20:32
Re: Klaka a tendenční články.
Maju pravdu, Tesla ma problem.
Toto je seriozne auto, a nie zle zlisovany nepodarok.
Mercedes realne testuje elektm nakladne auta, Tesla ma Truck na papieri, ked sa automobilky zacnu vyrobe elektro aut naozaj venovat, po tesle nestekne ani pes.
Avatar - .StenLi.
6. 3. 2018 20:40
Re: Klaka a tendenční články.
Kazda automobilka by chcela mat taky problem ako ma Tesla, pol miliona predobjednavok so zaplatenou zalohou a ludia sa nevedia dockat svojich objednanych aut alebo len planovanych modelov.. :-) Citite sa vo svojom ubohom zivote lepsie ked si obcas hejtom kopnete do uspesnych spolocnosti ku ktorym vas hate ani nedojde a len sa strapnujete po stredoeuropskych diskusiach? :no:
6. 3. 2018 21:05
Re: Klaka a tendenční články.
Super, dakujem velmi pekne za analyzu mojho uboheho zivota. :-))))
6. 3. 2018 22:08
Re: Klaka a tendenční články.
Myslim ze si minimalne na urovni E. Muska :-) Nevravim ze Tesla ma dokonale auta ale Musk vytvoril nieco naco sa automobilky s dlhorocnou tradiciou nechytaju. Preco do dnesneho dna neprejde ziadne el. auto rovnaku vzdialenost ako model s? Je to nieco ako Apple - S. Jobs. Ludia sa mu smiali a dnes je Apple najhodnotnejsou znackou sveta :-) ale to mas ty urcite uz davno nacitane a mas nato svoj duchaplny nazor.
Avatar - Machýrek
6. 3. 2018 22:45
Re: Klaka a tendenční články.
Jestli ma Tesla problem nebo ne, ukazou uz brzy testy a srovnani.
Ale troufam si tvrdit, ze v Evrope budou tradicni vyrobci uspesnejsi.
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 10:58
Re: Klaka a tendenční články.
Nemozes sa mylit viac. Tesla ma dva velke problemy:
1. nizku kvalitu vyroby (ako vacsina US automobiliek) ktora dosahuje 90% aut ktore musia ist na opravu. Toyota ich ma iba 10%
2. Problemy s vyrobnymi robotmi sposobene 3rd party dodavatelmi
Jaguar nech by bol akokolvek uspesny na poli EV nemoze byt nikdy problem pre Teslu, pretoze cely ciel a zmysel startupu Tesla Motors je urychlyt prechod na EV a obnovitelne zdroje energie z ktorych budu napajane.. na to hateri velmi casto zabudaju, inac by nezdielali vsetky patenty zadarmo s "konkurenciou" ktorou Jaguar I-Pace urcite nie je. Jaguar vsak chce vytazit z porovnania s EV etalonom maximum a to mu nikto nemoze zazlievat. Sice porovnava 5 miestne cross cupe so 7 miestnym skor MPV co nie je fer ale to uz nech si rozhodne zakaznik, nema zmysel robit ziadny hate voci Tesle a konecne sa tesit na jej dlho ocakavany pad a konecne si zakricat "ja som to hovoril". Ak by Tesla zkrachovala o par rokov skor, bola by to velmi velka prehra pre nas vsetkych. Dnes uz Tesla splnila co chcela, nakopla nevidanym sposobom vsetky automobilky a otocila cely ropny priemysel, toto co sa deje dalej je uz len prijemny bonus a zaroven prave vytvaranie benchmarku pre ostatne automobilky nech neuvedu nejake EV a splnia si koncernove emisne limity.. ale poriadne EV ktore porazi etalon.
7. 3. 2018 11:21
Re: Klaka a tendenční články.
Já hlupák si myslel že Tesla chtěla mít zisk a prodávat auta a ona jen chtěla nakoupnout ostatní automobilky. No teď už jen aby se to nedozvěděli investoři co do Tesly sypou peníze. Jinak neodpustím si dotaz. Jak Tesla změnila ropný průmysl?
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 14:54
Re: Klaka a tendenční články.
Nevadi, mylit sa je ludske, aj mal by si si najprv nieco nastudovat skor ako sa vyjadris k dannej teme. Toto je postoj Tesly od zaciatku, vygooglis si aj vela videi kde to Elon nazivo hovori, takze vsetci investori o tom vedeli od zaciatku, ked si nastudujes skladbu investorov tak zistis ze niektori do nej investovali aby si splnili sluby a zavazky roznych dohod o investovani do obnovitelnych zdrojov a EV (napr US vlada) a logicky sa zamysli, ktora automobilka by darovala vsetky patenty ostatnym konkurencnym keby jej ciel bolo co najviac zarobit?
Tesla sa velkou mierou zasluzila o to ze ropne spolocnosti zacinaju doplnat svoje cerpacie stanice o nabijacky, BP, Shell, Exxon atd skupuju spolocnosti prevadzkujuce statisice nabijaciek transformuju sa zaroven na vyrobcov a distributorov elektrickej energie cisto z obnovitelnych zdrojov. Este pred niekolkymi rokmi sa nevedelo ako sa zachovaju, ci sa budu drzat ropy, vodiku a plynu a budu dotovat automobilkam technologie znizujuce emisie, alebo pojdu touto pre ludstvo ovela lepsou cestou.
7. 3. 2018 15:20
Re: Klaka a tendenční články.
Takže doplnění pár čerpacích stanic o nabíječky znamená překopat celý ropný průmysl. Došla mi slova.
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 18:52
Re: Klaka a tendenční články.
Skor vam dosla inteligencia potrebna na chapanie citaneho textu.
Avatar - Machýrek
7. 3. 2018 11:41
Re: Klaka a tendenční články.
V nekterych tvrzenich jsi dost mimo a naivni. Ale hadat se s tebou nechci, je mi to jedno. Myslim, ze cas by to u tebe mohl spravit.
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 14:56
Re: Klaka a tendenční články.
Nemusis sa hadat, nie sme male deti, staci uviest zdroje s faktami ktore vyvracaju moje tvrdenia a bude jasno, mozno sa dozviem nieco nove. Nastudovanie faktov by to malo u teba spravit. ;)
7. 3. 2018 15:19
Re: Klaka a tendenční články.
Pokud bych se chtěl držet vaši argumentace, nejdřív by bylo vhodné napsat zdroje s fatky, které vaše tvrzení potvrdí. Teprve potom by bylo co vyvracet.
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 18:30
Re: Klaka a tendenční články.
Zatial neviem ktore su podla Machyrek-a tie tvrdenia v ktorych som mimo ani v com som naivny. Ak mam obhajit svoju reakciu na jeho tvrdenie, tak musim najprv podotknut ze som sklamany ze ludia co sa vyjadruju k hocijakej Tesla teme netusia co je vlastne poslanim Tesly. To nie su ziadne podrobne financne vysledky, to je uplne zakladna informacia, co je Tesla (motors). Mozete si to precitat na Tesla stranke tak isto ako jej investori ktori do nej neinvestuju preto aby predala najviac aut, alebo aby na nich zarobila viac ako ine automobilky. Tu si to mozete vypocut v prvych 23 sekundach priamo z Elonovych ust ;) [odkaz]
Avatar - _Karel_
6. 3. 2018 23:02
Re: Klaka a tendenční články.
:yes: každá automobilka touží po nas.raných zákaznících, marně čekajících na jejich auta. Bravo.
7. 3. 2018 01:43
Re: Klaka a tendenční články.
A v aktete ci by zvolili opat auto rovnakej znacky 99% odpovie ano. Paradox co? Nato sa len tak hociktora znacka “s historiou” nechyta :-)
7. 3. 2018 04:35
Re: Klaka a tendenční články.
Anketa? Jaký výsledek chceš?
7. 3. 2018 09:40
Re: Klaka a tendenční články.
Aha. Takze sa neda verit anketam? Takze nemci budu nadalej masovo kupovat diesle? Pretoze v ankete naposledy bolo ze diesle v nemecku by si uz vacsina ludi nekupila.
7. 3. 2018 11:27
Re: Klaka a tendenční články.
Ne, nedá.
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 18:35
Re: Klaka a tendenční články.
Tak potom mas uz len jednu moznost, spytat sa sam vsetkych alebo nejakej reprezentativnej vzorky majitelov Tesiel a porovnat s ostatnymi znackami :-)
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 14:58
Re: Klaka a tendenční články.
>:D Noze povedz nam kolko zakaznikov alebo cakatelov na Teslu poznas. Ty si taky kecalek ktory prezentuje svoje dojmy za fakty a ankety renomovanych agentur su zmanipulovane lebo nesedia s tvojimi dojmami >:D
7. 3. 2018 15:23
Re: Klaka a tendenční články.
Všimněte si že člověk na kterého reagujete nic o anketách nepsal.
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 18:33
Re: Klaka a tendenční články.
Pravda, my bad ;) Ale mylil sa hned v zaklade svojho tvrdenia, Tesla nie je automobilka, je to technologicka spolocnost, startup pre ine automobilky.
7. 3. 2018 08:28
Re: Klaka a tendenční články.
Takže obrovská ztráta a neschopnost vyrábět auta podle slíbeného harmonogramu je vlastně úspěch. :yes:
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 10:33
Re: Klaka a tendenční články.
Dalsi co nema ani zakladne vedomosti o ekonomike >:D Skus si stiahnut finance vysledky Tesly za Q4 a dat si ich vysvetlit niekomu s potrebnym vzdelanim - stredoskolska ekonomika bude bohato stacit. Spoiler alert: zistis ze strata vznikla investovanim percentualne tak velkej ciastky trzieb do vyvoja aku si ziadna ina automobilka nemoze dovolit a Tesla si to dovolila preto lebo si veri ze predaje pojdu uz len hore - realita za prve dva mesiace to potvrdzuje a logicky tie stroje ktore uz nakupili a draho prekonfigurovali od 3rd party dodavatelov uz nebudu generovat ziadne vydavky = kazda dalsia tesla (hociktory model) a kazda vyrobena bateria je lacnejsia ako ta pred nou. Jasny model na uspech a preto pchaju peniaze do vyvoja Modelu Y, Truckov a Roadsteru 2. Samozrejme ze maju stratu, lebo ju chcu. Na rozdiel ich ivestori maju lepsie vzdelanie ako hateri omielajuci dokola tu stratu >:D
7. 3. 2018 11:32
Re: Klaka a tendenční články.
Já myslím že k nějaké rozumné diskuzi nejsou nutné smajílky ani kopání do oponenta jen proto že má jiný názor. Tesla je ve ztrátě to jste potvrdil. Tesla nestíhá vyrábět auta jak slíbila. Takže proč tak dlouhý příspěvek když nejsme v žádném rozporu?
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 15:08
Re: Klaka a tendenční články.
Tak dlhy text a aj tak ste ho nepochopil :-( Smajlik je uplne na mieste kedze je humorna kolko krat to tu nevzdelani ludia omielaju. Strata a zisk nie je meratel uspechu ziadnej spolocnosti, je to stav ktory nastane po rozhodnuti spolocnosti nalozit s trzbami, nakladmi, investovanim atd. Tesla je v tazkom pluse ale nehodla skoncit s vyvojom len preto aby si dostala do zisku a tym dokazala ludom ako vy ze je "uspesna", kedze tesla nie je automobilka ale technologicky startup (s poslanim popisanym vyssie) tak je jasne ze vacsinu trzieb znova investuje - minie a teda celovy vysledok vyjde v strate. Ak neovladate financne vysledky Tesly ani jej financnu situaciu, imanie a trhovu hodnotu a zaroven nepoznate rozdiel medzi stratou, ziskom, trzbami atd.. tak tato debata nie je z vasej strany rozumna, nemate potrebne vzdelanie, a to vas neurazam, to konstatujem fakt. ;)
7. 3. 2018 15:27
Re: Klaka a tendenční články.
Zřejmě si o sobě myslíte že jste vždělaný a chytrý. Potom opravdu nevím proč neustále oponujete něcemu co jsem nenapsal. Zeptám se tedy jak tříletého dítěte. 1. Je Tesla ve ztrátě? ANO/NE. Zvládá Tesla dodávat vozy podle původních slibů? ANO/NE.
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 18:47
Re: Klaka a tendenční články.
Ak mudreho cloveka upozornis na chybu, podakuje a pouci sa. Hlupy sa urazi a bude sa hadat ;) Mate slabu pamat, ironicky ste napisali "Takže obrovská ztráta.. ..je vlastně úspěch. " cim ste chceli zosmiesnit stratu Tesly. A ja som vam bez urazok vysvetlil preco sa mylite vo svojom zosmiesneni, ze ste si pomylili trzby so ziskom na zaklade coho som pravdivo zkonstatoval ze nemate dostatocne ekonomicke vzdelanie. Ak vas neopravim tak sa budete pred ludmi ktori potrebne vzdelanie maju aj nadalej strapnovat. Pomaham vam, dokonca som vam to este dalej vysvetlil ale vy ste nepoucitelny.
8. 3. 2018 11:51
Re: Klaka a tendenční články.
Připomínáte mi Miloše Zemana, ten je taky neochvějně přesvědčený o tom jak je strašně moudrý a vzdělaný a pak vždycky plácne nějakou blbost.

P.S. Nikde jsem nepsal o zisku ani tržbách, nikde jsem se nesnažil Teslu zesměšnit. Pouze jsem konstatoval prostý fakt. Ve své nadutosti jste si dokonce začal myslet že vidíte jiným do hlavy. Ale jak říkal můj děda. Blbci nikdy nedojde že je blbec.
Avatar - .StenLi.
8. 3. 2018 12:44
Re: Klaka a tendenční články.
Ak mudreho cloveka upozornis na chybu, podakuje a pouci sa. Hlupy sa urazi a bude sa hadat ;)
6. 3. 2018 21:00
Re: Klaka a tendenční články.
Nechci ti teda nijak kazit představy, ale Tesla svůj SEMI kamion taktéž reálně testuje.
Během posledních měsíců se o tom psalo už několikrát, např. [odkaz]
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 10:35
Re: Klaka a tendenční články.
Ale kde ze, tie Trucky ukazane pri predstaveni boli z papiera a tak isto aj tie na videach !! >:D
7. 3. 2018 08:55
Re: Klaka a tendenční články.
hel ev necem mas pravdu, ale v necem jsi totalne mimo a kopes jak nekdo kdo se topi a nevi co napsat

ano Tesla ma problem a tech problemu ma hodne, treba ze nestiha vyrabet a ze ma relativne podprumernou kvalitu vyroby, tenhle Jaguar jiste bude pro Teslu konkurent, ale to jak velkej ukazou az prodeje a to jestli Tesle prodeje klesnou

se Semi se ale seredne pletes, Mercedes sice testuje tech svejch 120 prestaveb u pripadnych zakazniku, ano prestaveb a s dost malou kapacitou baterii a predpoklada zacatek prodeje v 2020-2021, Tesla ale urcite Semi nema jen na papiru, neb 3 testovaci prototypi jezdi kazdy den mezi Fremontem a GF a dva jezdi okolo Fremontu v ulicich a take se testuje, a videi z toho jak se testuje je spousta kdy pozorni fotografove odhalili podle cisel 5 kusu, co je ale zasadni, Tesla ma jiz predobjednavky se zaplacenou zalohou na vice nez 800 Tesla Semi a zacit produkovat by se melo v pristim roce, tedy o rok az dva drive nez chce zacit Mercedes, ktery doted nema oficialni objednavku ani jednu ;-)

po Tesle steka pes prave proto, ze vetsina se jich prozatim boji a jsou nasrany jak jim Tesla coby zpocatku outsider ktereho na zacatku dokonce podporili bere zakazniky v segmentech kde kralovali, ty tu pises uplne neco jineho nez prohlasuji sefove automobilek ;-) v Mercedesu litujou ze neudelali elektricke B presne tak jak jim ho navrhla Tesla a ze nevyuzili tu moznost rychlonabijeni na SC, tez v podstate lituji (ac to nikde nesdelili) ze se nakonec zbavili vsech akcii Tesly ktere na zacatku meli (9%) koupili za 50 mega, prodali za necelych 800 mega a dnes by to melo hodnotu 5.1 miliardy, zaroven by zrejme elektricke B neskoncilo jako fiasko ktereho se prodalo sotva 3 tisice kusu celosvetove a zrejme by to dnes bylo jedno z nejprodavanejsich BEV na trhu ;-) v Mercedesu pravdepodobne hodne placou nad tim, jak stupidni tenkrat udelali rozhodnuti a ted se honem snazej situaci napravit kopirovanim toho co jim Tesla tenkrat nabizela bez prace ;-)

pes nestekne mozna tak po diskuterech, po Tesle diky jejimu PR a tomu co dokazala urcite bude stekat jeste sakra dlouho, a to jak v negativnim, tak v pozitivnim slova smyslu, ono to stejani totiz Tesle pomaha a novinari vedi ze pro ne je to take vyzivna puda, jiank by krom dieselu nemeli skoro o cem psat >:D
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 10:37
Re: Klaka a tendenční články.
Netreba zabudnut na veeelmi uzku spolupracu Tesly a MB ktory nakupuje mnohe EV komponenty od Tesly a vyuziv mnohe patenty od Tesly tak ako vlastne kazda automobilka co sa pustila do EV vratane indickeho Jaguaru s cinskou technikou..
Avatar - .StenLi.
8. 3. 2018 10:49
Re: Klaka a tendenční články.
Nehovoriac o tom ze Mercedes berie komponenty od Tesly, asi ta nepotesi co vsetko dokazu tie papierove Tesla trucky. >:D
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
6. 3. 2018 20:38
Re: Klaka a tendenční články.
Nojo někdo by měl Burešovi říct že čemu on řiká bezpohlavní = ostatní řikaj aerodynamický :-)

Jag I-Pace se mi líbí a nejen vzhledem ale Cx = 0,29; Tesla X má Cx = 0,24; Model 3 Cx = 0,23

Pro Bureše mínus = pro někoho dokonce plus ;-)
Avatar - .StenLi.
6. 3. 2018 20:44
Re: Klaka a tendenční články.
Ak ma tento 5 miestny cross cupe horsiu aerodynamiku ako 7 miestne X so sci-fi dverami tak cinski inzinieri v Jaguare asi niekde urobili chybu :-)
7. 3. 2018 04:36
Re: Klaka a tendenční články.
Asi to bude spíš záměr než neumění. Při vší úctě vypadá X jako ryba na kolech. Tohle auto má masku a vypadá...jako auto ;-)
7. 3. 2018 08:58
Re: Klaka a tendenční články.
to jak vypada auto urcuje maska? aha >:D hele a nejlepsim autem na svete teda bude to ktere ma nejvetsi masku?

a nebude to spise tak ze je to jen design a 100 lidi 100 chuti?
7. 3. 2018 09:50
Re: Klaka a tendenční články.
Pointou koeficientu přeci je, že nezáleží na velikosti. Větší auto může mít menší koeficient (např. díky lepšímu poměru délky a výšky). A měří se se zavřenými dveřmi. ;-)
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 10:42
Re: Klaka a tendenční články.
Aaaaleeeee ak by sme merali odpor vzduchu tychto dvoch aut s otvorenymi zadnymi dverami tak v terminologii auto.cz a * by "Tesla drive a bezpohlavne polozila ubohej Jaguar na lopatky!!!" >:D
6. 3. 2018 21:05
Re: Klaka a tendenční články.
Nissan Leaf se taky snažili dělat aerodynamicky (viz. ty podivné světlomety) a přitom měl naprostou stejný odpor vzduchu Cx jako I-Pace, druhá generace má o setinu lepší (Cx- 0,28). Asi někde udělaly chybu.
7. 3. 2018 09:54
Re: Klaka a tendenční články.
U světel prvního Leafu nešlo o snížení odporu, ale hluku v kabině.
7. 3. 2018 09:53
Re: Klaka a tendenční články.
Tahle kritika se přeci neobjevuje poprvé. Myslím obecně. A je to pravda, že optimalizace aerodynamiky vede k podobným tvarům. Podívej se, jak má ten Jaguar vysoký zadek.
6. 3. 2018 22:08
Klaka a tendenční články.
Myslim ze si minimalne na urovni E. Muska :-) Nevravim ze Tesla ma dokonale auta ale Musk vytvoril nieco naco sa automobilky s dlhorocnou tradiciou nechytaju. Preco do dnesneho dna neprejde ziadne el. auto rovnaku vzdialenost ako model s? Je to nieco ako Apple - S. Jobs. Ludia sa mu smiali a dnes je Apple najhodnotnejsou znackou sveta :-) ale to mas ty urcite uz davno nacitane a mas nato svoj duchaplny nazor.
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2018 01:43
Klaka a tendenční články.
A v aktete ci by zvolili opat auto rovnakej znacky 99% odpovie ano. Paradox co? Nato sa len tak hociktora znacka “s historiou” nechyta :-)
Rozbalit vlákno
3
7. 3. 2018 08:33
Re: Klaka a tendenční články.
Tesla je sekta. O tom nemá smysl racionálně přemýšlet. Pamatuju si na blog jednoho pána co si vezl jednu z prvních Tesel z Holandska. Jel to víc jak dva dny. Cestou měl problém s tím že nabíječky nefungovali nebo se k nim nemohl dostat. Ze všeho byl nadšený. Nejvíc z toho že si po dobu nabíjení může povídat s lidmi nebo číst. To by mu klasický spalovák samozřejmě nikdy neumožnil.
7. 3. 2018 09:05
Re: Klaka a tendenční články.
tak o tom ze byl nadseny z toho povidani s lidma se ani nedivim, dnesni doba je takova, ze 99% "rozhovoru" ktere uskutecnime jsou aninymne kdesi na internetu, pak neco slupne telefon a jina podobna kominikace, a hovoru z oci do oci mame tak malo, ze jsem jiz jak nekde v Arktide kde to maj lidi k sobe daleko >:D

extremne obdivuju lidi co zrusili veskere ucty na socialnich sitich, prestali diskutovat v diskuzich, a zacali zase zit ten normalni zivot kde je normalni s lidma mluvit a nestracet hodiny casu kdesi ve virtualnim svete, a tajne doufam ze se k tomu taky dopracuju :-! no kdo z nas taky si nekdy pri ceste autem nekam dal pokecal s lidma pri zastavce? vetsina jen jede tak aby tam bylo co mozna nejrychlejc, za volantem se z vetsiny stavaj agresori, za sektu se dame oznacit i my tady v diskuzi, sekta blbcu co straci cas diskutovanim o * ;-)
7. 3. 2018 11:37
Re: Klaka a tendenční články.
Díky za názorný příspěvek, který krásně ilustruje mnou uváděné sektářství.
7. 3. 2018 07:32
St.
Problém Tesly je, že je celá myšlenka dost vratká. Pokud by se zrušily dotace na elektroauta, jako v Dánsku, Tesla se položí. Výhoda je pestrost: tedy třeba i stejný základ, ale různé pohony. Vždyť, co může vyhovovat v Norsku (čistá elektrická energie), nemusí vyhovovat třeba na Ukrajině, nebo v Česku.
Rozbalit vlákno
3
7. 3. 2018 09:08
Re: St.
to ukaze cas, protoze dotace se zacinaji rusit nebo konci v hodne krajinach, terba v USA jiz maj lidi na dotaci na Teslu cas asi jen 10 tisic kusu, pak slus a za plnou, a ty dotace maj moznost cerpat zakaznici u vsech znacek, treba v USA jsou zakaznici Tesel az na 3 miste v cerpani, pred nima jsou zakaznici Toyoty a Nissanu, a v zavesu pak jsou i BMW a Chevrolet

mimochodem v CR zadne dotace na BEV nebyli a presto je tu jiz prez 150 Tesel

k te elektrine, i benzinak a naftak jezdi na elektrinu, paliva se rafinujou diky elektrine a ne zrovna malo elektriny, pokud chces vedet kolik elektriny se musi vyrobit abys ty mohl ujet 100km, tak si spotrebu tveho auta na 100km vynasob 1.6kW, tolik elektriny se v elektrarne muselo vyrobyt abys mel palivo na 100km
Avatar - .StenLi.
7. 3. 2018 19:06
Re: St.
Ano, bohati ludia pri primernej cene Tesly okolo 100 tis. $ sa rozhoduju iba na zaklade dotacie par tis $ ci ju kupia alebo nie >:D Funny.
7. 3. 2018 21:28
Re: St.
Bohati nie, i ked v severskych krajinach prave dotacie hnali predaje tesly s a x, uvidime, ako sa bude bez dotacii rozhodovat tych 500k buducich majitelov modelu 3, teda ak ho vsetci do 5-10 rokov pri tomt9 vyrobnom tempe vobec dostanu :-).
7. 3. 2018 09:40
St.
Aha. Takze sa neda verit anketam? Takze nemci budu nadalej masovo kupovat diesle? Pretoze v ankete naposledy bolo ze diesle v nemecku by si uz vacsina ludi nekupila.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2018 10:45
podarene
som zvedavy na realny dojazd ale zatial to vyzera nadejne a podarene .... paci sa mi to 100 x viac ako akakolvek tesla ... rovnako sa vsadim ze aj celkova spolahlivost a kvalita tu bude na uplne inej urovni ako v jej technicky slabsom radoby konkurentovi :yes:

tu je vidiet ze ked taketo nieco robi renomovany vyrobca tak hned je ten vysledok iny ;-)
Rozbalit vlákno
2
7. 3. 2018 13:08
Re: podarene
Vela krat s tebou nesuhlasim, ale toto je presne to co som hovoril, ale daj si pozor, Svedkovia Teslovi su vsade. S velkou pravdepodobnostou sa do teba pustia.
7. 3. 2018 19:53
Re: podarene
Tak si to kúp, prde...
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2018 13:40
Těch,
koho by se Tesla měla bát, už bylo...
Jenže Tesla vyrábí a oni jsou kde?
Rozbalit vlákno
3
7. 3. 2018 13:58
Re: Těch,
Cas je najlepsi liek na vsetko a cas ukaze kto mal pravdu a kto nie.
Vacsina svetovych automobiliek vybehne 2020 so svojimi elektrickymi modelmi naplno do predaja.Potom sa uvidi co bude.Ale Tesle sa podarilo to co Applu.Ziskat si dostatok oddanych kupcov co ich budu vymienat casom kus za kus ako to robia Applisti a pritom na trhu budu daleko dokonalejsie a prepracovanejsie kusky na predaj.Taktika super ,kedze keby dosla naraz s velkymi hracmi bola by to len dalsia nezaujimava znacka.
Tesle sa musi nechat ,ze silno prispela k rozvoju elektromobilty na svete co sa elektrickych aut tyka.
Avatar - Blue Sun
7. 3. 2018 19:00
Re: Těch,
To, co popisuješ, mělo být už před třemi lety... I když se neustále nesou řeči, jak to či ono zadupává Teslu do země, jezdí akorát Tesla.
7. 3. 2018 19:53
Re: Těch,
No, tak jazdí toho viac, ale sú to stále tí istí.