Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
wakantanka
3
ale ak toto je predzvest serie tak v Mercedese ci Porsche mozu byt v klude. No pockame na seriu a uvidime.
Šimpanz
ten zadek je čiré zoufalství
[odkaz]
k tomu ta zelená a zlatá a je to celé hodně divné. A když tomu nasadí korunu designer přihlouplými výroky typu "BMW M jednoznačně posouvá luxus mimo jeho vlastní komfortní zónu", které postrádají základní logiku, tak je vymalováno.
[odkaz]
k tomu ta zelená a zlatá a je to celé hodně divné. A když tomu nasadí korunu designer přihlouplými výroky typu "BMW M jednoznačně posouvá luxus mimo jeho vlastní komfortní zónu", které postrádají základní logiku, tak je vymalováno.
gil54
Celé auto samá falešná megadíra, zadek popsal Šimpanz, ještě dodělat falešné mřížky do kapoty a můžou si podat ruku se Stingrem. I na pouhý koncept špatný.
Souhlasím. Hlavně ten zadek je, jak se po anglicku říká, hrozně "busy". Přeplácaný, opulentní, rádoby závoďácký (což se sem vůbec nehodí). To stávající M6 GC vypadá mnohem lépe. Snad to do produkce ještě zcivilní.
Machýrek
Jediny pohled sikmo ze predu je ok. Z boku mi vadi ta X6 linka strechy a na zadku marne hledam neco z markantu BMW, ale zretelne tam vidim ty sikmy prolisy ze skodovek, no a ty džuzny, to zas okoukali u hondy nebo kde. Divny je to.
mne ta horna cast zadnej casti pripomina dvojkovy superb ;-\
No k superbu to ma dost daleko 😉
Az casem ukazou produkcni verzi, tak stejne budu slintat, cert vem ty ruzny diry. Spravna barva a kola dokazou zazraky.
Ale tohle me zatim nenadchlo.
Az casem ukazou produkcni verzi, tak stejne budu slintat, cert vem ty ruzny diry. Spravna barva a kola dokazou zazraky.
Ale tohle me zatim nenadchlo.
tiez si myslim, ze mali zvolit inu farbu a hned by to bolo ovela lepsie
Ja som zase rád, že tam nedali klasickú eMkovú modrú, táto zelená je pre BMW pomerne nezvyčajná a neopozeraná, plus možno je to aj mierna provokácia, dať british racing green na bavorského Nemca. 😉
A když je auto doopravdy ok, tam mu žádná barva až tak neublíží. Pak jde jen o upoutání maximální pozornost na pódiu.
A za celou přední partii by se ani Mustang nemusel stydět......"někde" ho tam vidím.... 😉
Korendir
Naopak od příspěvků níže, více takových aut. Za mě Jo :yes:
Pridavam se, tak jak me prvni indicie desili, tak z techhle fotek se mi to sakra libi. Ano, zadek je na "ultimatni GT" trosku moc cirkus, ale to produkce uhladi. Jinak nemam problem, parada. :yes:
Tak mně tedy nesedí ta gigantická třídílná sněhová radlice vepředu... Zbytek snad ok. Ale Hofmeisterovy křivky se zbavovat neměli.
iudex
Čo sa to deje s vkusom na ACZ, keď tu väčšina ospevuje obtlstlú novú Toyotu Auris a toto nádherné štíhle kupé/liftback je ofrfľané?!! 8-s
Za mňa nádhera, krásny koncept, na rozdiel od niektorých posledných koncepčných obludností od BMW (myslím na teba, X7), elegantné, čisté a dynamické línie grand turisma. Detaily, ktoré sa múžu zdať príliš e😜resívne, sú vlastné konceptu a do série budú určite obrúsené a civilnejšie, dôležitý je ale celkový pontón karosérie a základné línie, ktoré určite pretrvajú a to dáva nádej na jedno z najkrajších BMW histórie.
Za mňa veľký :yes:
Za mňa nádhera, krásny koncept, na rozdiel od niektorých posledných koncepčných obludností od BMW (myslím na teba, X7), elegantné, čisté a dynamické línie grand turisma. Detaily, ktoré sa múžu zdať príliš e😜resívne, sú vlastné konceptu a do série budú určite obrúsené a civilnejšie, dôležitý je ale celkový pontón karosérie a základné línie, ktoré určite pretrvajú a to dáva nádej na jedno z najkrajších BMW histórie.
Za mňa veľký :yes:
Každý to máme jinak, respektuji. Ale opravdu se ti líbí ty obří díry před předními koly (zaslepené, takže nefunkční), zbytečné díry za předními koly, díry za zadními koly, díry nad výfuky, radlice vpředu a kachní zadek u auta této kategorie ?
(A to podotýkám, že bmw straním a mám ho rád.)
(A to podotýkám, že bmw straním a mám ho rád.)
To sú práve tie prvky, o ktorých si myslím, že do série neprežijú a budú civilnejšie. Je totiž jasné, že napr. taká "radlica" vpredu do reálnej premávky ísť nemôže, to bude podstatne zmenšené a obrúsené, naopak čo určite prežije, je maska a tvar svetlometov a to sa mi páči. Zadok tiež nebude taký e😜resívne tvarovaný, tie diery nad výfukmi sa mi moc nepáčia, ale tie rovnako podľa mňa neprežijú, každopádne ten základný tvar, svetlá, difúzor, výfuky, všetko super.
Proti světlům a ledvinám také nic nemám. A ano, uvidíme, co a jak v sérii. A škoda Hofmeisterovy křivky, psal tu zde už Bubáq. Tohle moc evokuje Stingra a to by bmw nemělo mít zapotřebí.
marianek
...ledviny. ... A to jsem si myslel, ze uz ani vic vyrust nemuzou.
Zlute denni svetla? To je jako francouzska produkce 50. let. Francouzi to ale meli jeste z valky. Co nesvitilo zlute, na to se strilelo.
Koncept vypada ....zajimave?.... Mam z nej ale smisene pocity. Zatim zadny nazor.
Zlute denni svetla? To je jako francouzska produkce 50. let. Francouzi to ale meli jeste z valky. Co nesvitilo zlute, na to se strilelo.
Koncept vypada ....zajimave?.... Mam z nej ale smisene pocity. Zatim zadny nazor.
Pekelná Micinka
V sérii to bude dobré, tvarování spodní části zádi bude jistě méně výrazné, a to je tak vše co bych na tomto konceptu vyloženě chtěl měnit. BMW jistě předvedlo a umí pohlednější koncepty, to jednoznačně, ale taková tragédie, aby si vrtulkáři stavěli virtuální šibenice, to není.
Souhlas.
Vrtulkáři nemají virtuální šibenice, ti na to mají speciální vrtulové gilotiny! >😒] 😉
Vrtulkáři nemají virtuální šibenice, ti na to mají speciální vrtulové gilotiny! >😒] 😉
No, nevím, já třeba už mám votevřenej BMW prsten s ***nkáli, jen ho vysypat do [odkaz] 😢 :-! 😄
😄 vono nebude tak zle. M3/M4 si stále můžeš koupit a jsou stále dobré, dřív to stačilo, ostatní modely bych bral jako bonus a když mi nesedí, tak co už. Vídám stávat v centru 4 GranCoupé v modré metalíze, ještě pohledám, s černým paketem. To je lahůdka!
Vždyť víš, že jsem se dobrovolně odsoudil. Nechci kurvítka, potažmo turba, tak zůstávám zatím u svého youngtimera.
A i kdyby mě prachy netrápily, tak stejně dokud neopraví ten V8, zůstanu. M3/M4 ? Jó, už dávno mi není 20. Já už jsem usedlejší, M5 by mi slušela, v nejhorším i M550i. 😉 Ale jak říkám, musejí napřed ten motor vopravit. >😁
A i kdyby mě prachy netrápily, tak stejně dokud neopraví ten V8, zůstanu. M3/M4 ? Jó, už dávno mi není 20. Já už jsem usedlejší, M5 by mi slušela, v nejhorším i M550i. 😉 Ale jak říkám, musejí napřed ten motor vopravit. >😁
Tak je to Snapper Rocks Blue, ale v té kombinaci s M Perfomance paketem v černé jsem na netu téměř žádnou fotku/video nenašel. Nicméně to auto v ní vypadá parádně a nemám důvod se domnívat, že by jezdilo špatně.
Zde asi nejlepší zdroj srovnání s a bez packetu. Myslím, že třeba tahle by ti slušela, usedlejší neusedlejší.
[odkaz]
Zde asi nejlepší zdroj srovnání s a bez packetu. Myslím, že třeba tahle by ti slušela, usedlejší neusedlejší.
[odkaz]
jj
[odkaz]
[odkaz]
>😒] asi s tím v Mnichově počítali, tak si řekli, proč z toho něco nevytřískat
Pekelná Micinka
Pár slov von Hooydonka k novým BMW. [odkaz]
Designer, to mi bylo hned jasný, že neřekne, kdy tu V osmu vopravjej. >😁
Nemůžu se nezeptat, a co s ní je? Že tě to tak trápí.
Otočili hlavy - sáním zvenku, výfuky dovnitř motoru, mezi ně, dovnitř toho véčka, nacpali turba a motor opatřili přímým vstřikem.
Turba se přehřívají, špatně dochlazují a zapékají, motor má poddimenzované chlazení i odvětrávání, časté kolapsy vodního dochlazování turbín, vstřiky u stojícího motoru protékají a smývají olejový film to způsobuje, díky následným suchým startům, ztráty komprese, motor se zakarbonovává, to poškozuje vačky a techniku VANOS - variabilního časování. Každou chvíli baterie ko, protože po jízdě pořád něco běží bůh ví jak dlouho - větráky, dochlazování turbín a baterie se ani nestačí pořádně dobít.
Z vynikajícího bezproblémového N62 udělali megaproproblém N63.
Jezdím už "sto" let bez potíží s N62 a čekám a čekám...... 😒 a možná se ani nedočkám. Nechci ani víc koní, chci jen nové auto s motorem alespoň stejně dobrým, jako mám.
P.S. 4:11 - doufám, že nespíš zrovna kvůli tomu. >😁
Turba se přehřívají, špatně dochlazují a zapékají, motor má poddimenzované chlazení i odvětrávání, časté kolapsy vodního dochlazování turbín, vstřiky u stojícího motoru protékají a smývají olejový film to způsobuje, díky následným suchým startům, ztráty komprese, motor se zakarbonovává, to poškozuje vačky a techniku VANOS - variabilního časování. Každou chvíli baterie ko, protože po jízdě pořád něco běží bůh ví jak dlouho - větráky, dochlazování turbín a baterie se ani nestačí pořádně dobít.
Z vynikajícího bezproblémového N62 udělali megaproproblém N63.
Jezdím už "sto" let bez potíží s N62 a čekám a čekám...... 😒 a možná se ani nedočkám. Nechci ani víc koní, chci jen nové auto s motorem alespoň stejně dobrým, jako mám.
P.S. 4:11 - doufám, že nespíš zrovna kvůli tomu. >😁
Nemohl jsem zabrat, jak jde o šestiválec a vejš... >😁 To je škoda, tak snad bude nějaká N64