Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Subaru Viziv Tourer Concept vypadá skvěle. Co se ale dostane do sériové verze?

11 komentářů

tradon
akorát ... zase další auto, které říká "musím vypadat za každou cenu sportovně, i kdyby mé děti na zadních sedadlech měly vidět ze světa jen kus oblohy a míhající se stromy"
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jako by to ani nemalovali v Subaru :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Koncepty oni umí. [odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
;-\ hm, když kouknu na výsledek... tak nemá s konceptem nic společnýho.
jam2015
Tak, tak. Už to je otrepané - nakoniec vždy hodia na trh dizajnovy špek!
[odkaz]
Avatar - Beefcake
Beefcake
"které podle všeho naznačuje budoucnost modelu Outback" - to je co za blbost.
To je potencialny nastupca WRX (s inym typom karoserie).
Avatar - Jaros71
Jaros71
Tohle se moc povedlo... :yes:
Jen dát zpětná zrcátka , kliky...a šup do prodeje.
Myslím , že by jim zájemci trhali ruce..
Paráda !!
Narozdíl od konceptu Škody..
PeteBiggy
Nádhera :yes: Samozřejmě, že realita bude trošku umírněnější a musí se navěšet potřebné prvky pro provoz...Ale jako vize, paráda.

Každopádně nechápu, jak to může někdo nazvat jako nástupce Outbacku???! Vždyť to má úplně jinou světlost! Podle mě, jestli to je nástupce jednoho konkrétního modelu, tak teda Levorga 😉 Ono napovídají tomu i rozměry, pač Levorg má 469 cm, toto píšou nějakých 477 cm, Outback už má tuším skoro 482 cm. A s ohledem na to, že v drtivé většině auta co do rozměrů narůstají....Ale možná bych si i tipnul, že to je prostě jen obecný concept, jakým směrem by se jejich design měl ubírat a ze kterého se pak budou "vyčleňovat" jednotlivé modely. Ať už Levorg nebo třeba i ten Outback, ale ten se bude muset teeda hooodně nazvedat....
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pak z toho udělají skútr s 1,6 , jako z Imprezy ;-\
Nic jiného než CVT už asi u Subaru v dohledné době čekat nemůžeme.
Nemyslím si, že bych byl tak starý, ale už mi tyhle "zdegenerovaný" auta lezou krkem. Řidič už tam nejde řídit, ale koukat, co mu kde auto udělá samo za něj a co mu dovolí. (to platí pro všechny automobilky). O to více to mrzí u takového krásného konceptu, kde by pěkný motor a 3!!! pedály byly naprosto na místě.
PeteBiggy
No, tak ono tu 1,6 si koupí málokdo a myslím, že pro drtivou většinu lidí, je ten dvoulitr akorátní. Navíc, do budoucna by měl i u Imprezy být silnější motor, otázkou je, jestli se s tím budou chtít prdit i pro tu naši schizofrenní Evropu. A ono koneckonců, pořád je tu ještě k mání WRX, i když už dlouho nebude. Pro SUVčkaře XTčko, mnoo, taky zatím. Takže tyto stesky jsou tak trošku mimo mísu.
Ale jak už jsem hodně krát psal: I když lidi ten "automat" chtějí a prodeje jsou drtivé v jeho prospěch, tak značka jako Subaru by si ten manuál měla zachovat už z povinnosti! Takže tady souhlasím, ale stejně musím dodat. Ono je CVT a CVT. A ten, kdo zná, musí objektivně uznat, že moderní Lineartronic od Subaru je úplně někde jinde než ostatní auta s CVT. No a za mě, vlastně i evropské automaty....