Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Viziv Tourer Concept vypadá skvěle. Co se ale dostane do sériové verze?

David Bureš David Bureš 7. 3. 2018
20
11
Zobrazit náhledy (20)
Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept Subaru Viziv Tourer Concept
Koncept z ženevského stánku Subaru je 4.775 mm dlouhé kombi, které podle všeho naznačuje budoucnost modelu Outback.

Viziv Tourer Concept je dalším z mnoha důkazů, že Subaru umí navrhnout skvěle vypadající koncept. Vzhled výsledného sériového auta ale mnohdy bývá slabší, a tak prvotní nadšení z Vizivu Tourer trochu krotíme. Je totiž otázkou, kolik z něj se skutečně dostane do sériové výroby.

Sama automobilka o konceptu tvrdí, že je vizí značky budoucnosti jejích automobilů, které mají svým majitelům přinášet radost i klid, a to díky skvělým jízdním vlastnostem a vysoké úrovni bezpečnosti. Jenže už při prvním pohledu z Vizivu Tourer Concept doslova čiší, že tahle studie má nějakému sériovému autu hodně daleko. V tomto případě rozhodně nestačí nazout menší kola, vyměnit zpětné kamery za konvenční vnější zrcátka nebo dodat dveřím běžné kliky, abyste z konceptu měli hotové sériové auto.

A je to přitom taková škoda, protože Viziv Tourer Concept vypadá prostě skvěle. Agresivně tvarované kombi s ostrými hranami zdůrazňuje svůj sportovní styl nejen otvorem v kapotě, ale také výrazným difusorem na zádi se zakomponovanými koncovkami výfuku. Ohraničení podběhů (hranatých podobně jako u stále více SUV) pak není oplastování jak u Outbacku, nýbrž sportovní designový prvek. Detail tvoří karbonová vlákna. Vpředu pak nechybí tradiční šestiúhelníková maska chladiče, charakteristický prvek Subaru.

Koncept s rozvorem 2.730 mm je dlouhý 4.775 mm, široký 1.930 mm a vysoký (spíš nízký) 1.435 mm. Velikostně tak odpovídá dnešnímu Outbacku, jehož nástupce podle všeho naznačuje.

Z hlediska techniky automobilka zdůrazňuje hlavně asistenční systémy Vizivu Tourer Concept. Novou generaci pomocníků EyeSight chce Subaru uvést kolem roku 2020, přičemž mají využít data nejen z radarů auta a dalších čidel, ale také z navigace a velice přesné GPS. Cílem značky je totiž podobně jako u Volva do budoucna eliminovat dopravní nehody. Samozřejmostí je též motor s protiběžnými písty pod kapotou a pohon všech kol, k nim už ale Subaru detaily neuvádí.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

a výsledek?...
PeteBiggy
| 8. 3. 2018
No, tak ono tu 1,6 si koupí málokdo a myslím, že pro drtivou většinu lidí, je ten dvoulitr akorátní. Navíc, do budoucna by měl i u Imprezy být silnější motor, otázkou je, jestli se s tím budou chtít prdit i pro tu naši schizofrenní Evropu. A ono koneckonců, pořád je tu ještě k mání WRX, i když už dlouho nebude. Pro SUVčkaře XTčko, mnoo, taky zatím. Takže tyto stesky jsou tak trošku mimo mísu.
Ale jak už jsem hodně krát psal: I když lidi ten "automat" chtějí a prodeje jsou drtivé v jeho prospěch, tak značka jako Subaru by si ten manuál měla zachovat už z povinnosti! Takže tady souhlasím, ale stejně musím dodat. Ono je CVT a CVT. A ten, kdo zná, musí objektivně uznat, že moderní Lineartronic od Subaru je úplně někde jinde než ostatní auta s CVT. No a za mě, vlastně i evropské automaty....
Avatar - kari.laz
a výsledek?...
kari.laz
| 8. 3. 2018
Pak z toho udělají skútr s 1,6 , jako z Imprezy ;-\
Nic jiného než CVT už asi u Subaru v dohledné době čekat nemůžeme.
Nemyslím si, že bych byl tak starý, ale už mi tyhle "zdegenerovaný" auta lezou krkem. Řidič už tam nejde řídit, ale koukat, co mu kde auto udělá samo za něj a co mu dovolí. (to platí pro všechny automobilky). O to více to mrzí u takového krásného konceptu, kde by pěkný motor a 3!!! pedály byly naprosto na místě.
Subaru Viziv Tourer Concept
PeteBiggy
| 8. 3. 2018
Nádhera :yes: Samozřejmě, že realita bude trošku umírněnější a musí se navěšet potřebné prvky pro provoz...Ale jako vize, paráda.

Každopádně nechápu, jak to může někdo nazvat jako nástupce Outbacku???! Vždyť to má úplně jinou světlost! Podle mě, jestli to je nástupce jednoho konkrétního modelu, tak teda Levorga ;-) Ono napovídají tomu i rozměry, pač Levorg má 469 cm, toto píšou nějakých 477 cm, Outback už má tuším skoro 482 cm. A s ohledem na to, že v drtivé většině auta co do rozměrů narůstají....Ale možná bych si i tipnul, že to je prostě jen obecný concept, jakým směrem by se jejich design měl ubírat a ze kterého se pak budou "vyčleňovat" jednotlivé modely. Ať už Levorg nebo třeba i ten Outback, ale ten se bude muset teeda hooodně nazvedat....
Avatar - Jaros71
Úžasné SUBARU
Jaros71
| 7. 3. 2018
Tohle se moc povedlo... :yes:
Jen dát zpětná zrcátka , kliky...a šup do prodeje.
Myslím , že by jim zájemci trhali ruce..
Paráda !!
Narozdíl od konceptu Škody..
Avatar - Beefcake
Outback ?
Beefcake
| 7. 3. 2018
"které podle všeho naznačuje budoucnost modelu Outback" - to je co za blbost.
To je potencialny nastupca WRX (s inym typom karoserie).