Předně, je otázka, kdo si koupí nové auto hodně přes milion poté, co propukne umně falšovanými daty skrývaná globální finanční krize, která je zcela nevyhnutelná vzhledem k zásadní vadě globálního finančního systému. Pochopitelně jako majitel staré dobré pětihrncové S60 T5 přeji symbioze dvou draků (neb vikingské drakkary) úspěch, ale kdo si to dovolí? Veškeré dobré nápady do budoucna znamenají pouze úspory, snadné a levné opravy a dlouhodobou životnost, jinak to nedává perspektivně smysl. Všichni, kdo nerozumí reálnému stavu globálních financí a jeho promítnutí do národních ekonomik, budou čelit velmi tvrdému nárazu na realitu.
ten 2 litr bude mit mozna tak 320-350 koni, tedy nic co by dnes nemeli 2 litrove HH, zbylej vykon pujde na vrub elektromotoru ktery bude hrat jiste prim tohohle auta i s ohledem na ciste elektricky dojezd az 150km ;-) ostatne predpoklad je ze ten spalovaci motor bude podobnej jako je dnes ve Volvech T8, a tam ma 235kW tedy 320 koni, po vetsinu casu ten motor asi ani nepojede na vic nez treba 20% sveho vykonu
jen pro ukazku toho co si zrejme myslis, tak zivotnost nemaji ve sportakach ani velke 8-12-16 valcove motory, treba u Ferrari jsou generalky motoru planovane po 15kkm, a garancni prohlidka v cene nove Dacie jsou predepsane po 5 tisicich km, treba u Zondy (znam jednoho majitele Zondy F roadster osobne, a mel jsem i tu moznost se s tim svest, co zje neskutecny zazitek) nova spojka ktera stoji 32 tisic eur (cifry vcetne servisu) se meni kazdych 8 tisic kilometru, at s tim jezdis jak s tim jezdis, ulozeni motoru kazdych 6 tisic kilometru a za 26 tisic eur, olej je doporuceny menit kazde 2 tisice kilometru a kostuje to 4 tisice eur, pritom je tam 7.3 litru V12 s "jen" 650 konma, radsi ani nechci vedet jaky rakety bude stat udrzba treba Chironu s W16 a kolik toho ten motor vydrzi kdys by se s nim jezdilo a nestalo to vetsinu casu nekde pod plachtou v garazi