Ekonomika
kesumb
3
Já bych spíš ocenil, kdyby aspoň ti, co využívají městské štafly (a už vůbec nechci vědět za jaké podmínky je mají), jezdí na letiště a mají další výhody od města a státních společností používali elektromobily.
Přejít do diskuze
A kdy paní Krnáčová odplevelí Prahu od okradajícího taxikářského hnoje který si ještě dovolí protestovat?Odkdy budou ty okrádající kreatury bez řidičáku a koncese? Bla, bla, bla to je moc práce co?
V tom případě se podívej do slovníku, co znamená slovo amortizace. Je to ztráta hodnoty. Zmiňovat amortizaci a pak říci, že amortizaci nepočítáš, je na hlavu.
To je přeci normální, že u drobného majetku tohle moc neřešíš, ale u větších investic ano. Chápu, že u soukromého to nemusíš řešit (kdyby sis to spočítal, také by tě mohla pěkně rychle přejít chuť), ale v podnikání to řešit musíš, jinak zbankrotuješ. Já si to orientačně počítám i soukromě, už třeba proto, abych zjistil, jestli dává smysl, abych si to koupil, nebo jen půjčil dle potřeby.
To je přeci normální, že u drobného majetku tohle moc neřešíš, ale u větších investic ano. Chápu, že u soukromého to nemusíš řešit (kdyby sis to spočítal, také by tě mohla pěkně rychle přejít chuť), ale v podnikání to řešit musíš, jinak zbankrotuješ. Já si to orientačně počítám i soukromě, už třeba proto, abych zjistil, jestli dává smysl, abych si to koupil, nebo jen půjčil dle potřeby.
takze az na nesmyslne eet se Uber podvolil stejne jako kuprikladu v Izraeli, jsem nevedel ze taxikari musej mit eet?
Jelikož si myslim že jich je (hlavně v Praze) 2-3x víc, než je potřeba, tak fakt nechtěl. Osobně mi stačí občas za jejich cestovný z letiště na Smíchov vozit lidi z letiště do Příbrami.
Myslíte tu Krnáčovou ze strany ANO které šéfuje trestně stíhaný podvodnik Babiš? Taxikář mě ještě nepodvedl. Babiš ano.
Tak to se ti krtčí samaritane nedivím že se ti taxa taxikářů zdá přemrštěná, když pro tebe pořízení auta je věc nehodná pozornosti.
No tak to bylo hluboké moudro když jsi řekl že ztrátu ceny auta nepočítáš. A to že za rok dáš za servis 4-5 tisíc ročně a máš auto patnáct let v kuse ti fakt nevěřím. Kolik cca ročně najedeš?
U minulýho auta mi to tak vyšlo a moc se to nebude lišit ani teď. Pneu vydržeji 40 tis km, stojej 8 tisíc, servis 1x do roka za 4-5 tisíc a to je celý. Ztrátu ceny auta nepočítam protože auto koupim, 15 let jezdim a pak jde do šrotu. Beru to tak že jakmile auto kupuju, už pro měn má hodnotu 0 kč. U ponožek nebo trenýrek taky člověk nepočítá jejich ztrátu hodnoty v čase a ani by ho nenapadlo je zase prodávat dál, když jsou dostatečně obnošeý
Amortizace a ostatní náklady na auto dle tebe v průměru cca padesát haléřů? Sakra ty asi budeš umět počítat stejně dobře jako řidiči Uberu.
Jseně že se tim neživim a vozim ridinu nebo známý a nevozim je za litr ale pětikilo. Je to 60 km jedna cesta, tj 120 km celkem, náklady na benzín 200 Kč, amortizace a ostatní náklady na auto cca 50-70 kč a 230-250 mi za tu hodinu a půl cesty stačí.
Perex říká, že EET budou mít dobrovolně. Z toho mi plyne, že taxikáři ještě pod EET nespadli.