Novinky
Keď si pred 20-timi rokmi kúpila slobodná kolegyňa Malucha, pozreli sme kufor, tak na peceň chleba, posadil som sa za volant a hlava som mal "zašpricovanú" o plafón. Bolo to "sranda auto".
V r.1991 som u nás v tzv."poľskej zákrute" v nedeľu ráno o šiestej našiel prehodeného malucha na boku. Vodič sa márne pokúšal otvoriť "dohora" dvere. Vytiahol som ho, potom sme spoločne vytiahli jeho "metrákovú" partnerku, o chvíľu prišiel poľský autobus, vystúpilo 5 chlapov, Malucha sme postavili na kolesá, vodič naštartoval, metráková partnerka nasadla, a išlo sa do sveta. A na Maluchovi bol len trošku oškretý lak, ináč naozaj nič. Odvtedy má toto vtipné autíčko moju úctu. A aj všetci Poliaci, ktorí sa nebáli na ňom do Európy. Ja by som nedošiel asi ani po Bratislavu. >😁
V r.1991 som u nás v tzv."poľskej zákrute" v nedeľu ráno o šiestej našiel prehodeného malucha na boku. Vodič sa márne pokúšal otvoriť "dohora" dvere. Vytiahol som ho, potom sme spoločne vytiahli jeho "metrákovú" partnerku, o chvíľu prišiel poľský autobus, vystúpilo 5 chlapov, Malucha sme postavili na kolesá, vodič naštartoval, metráková partnerka nasadla, a išlo sa do sveta. A na Maluchovi bol len trošku oškretý lak, ináč naozaj nič. Odvtedy má toto vtipné autíčko moju úctu. A aj všetci Poliaci, ktorí sa nebáli na ňom do Európy. Ja by som nedošiel asi ani po Bratislavu. >😁
kdyz uz nikde nezminujete neco o "Italovi" tak tam aspon nedavejte jeho fotky...ty auta se lisi.... :no:
V osmdesátých letech, tedy za dob rudého temna jezdila bývalá nomenklatura (ti dědkové, kteří nám tu v padesátých létech připravili fantastickej ráj) v Moskvičích. Papaláši, kteří byli u vesla v sedmdesátých a osmdesátých letech jezdili v "tanku okupanta" tedy v Žiguli. Antouškové jezdili ve wartburgu, lidé s patrotismem v srdci (a z nemožnosti jezdit v čemkoliv jiném) jezdili ve Škodovkách. Socialistickej švorcák (i tací zde byli) jezdil Trabanta a Malucha. Pár zelinářů si mohlo koupit na sklonku komunovlády Racera... byl to Opel Kadet se zadkem z dálného východu. Ten vůz tu byl ceněn asi jako je tu dnes ceněné Quattroporte. Jo... to byl svět. To nebyl svět, to bylo pěklo... Pak se ještě dovázěla Dacia (R12) a Oltcit. První dovozy (kdy to ještě kontrolovali francouzi) byly u Oltcitů v pořádku, pak už to ovšem bylo auto jenom pro zlost. Dacia rezavěla už pět metrů od brány Mototechny...
Brácho já bych to neviděl zas tak horké. Přiovnávat Racera ke Quattroporte mi přijde i přes velkou nadsázku jako nesmysl. Ke koupi toho tu bylo v Tuzexu více (i když jen pro některé - veksláci a soudruzi.. 8-s ) Tak popořádku - koupit jsi mohl Uno, Escorta, Sierru, Renaulta 9, pozdji pak třeba Peugeota 309 a pro opravdu iamantové kovboje pak byly v nabídce Mercedes Benz 190 anebo Tatra 613... Ve zbytku máš pravdu. Dočkat se byť jen škodovky a nespoléhat na pořadník opravdu vyžadovalo značnou dávku trpělivosti a samozřejmě známost v mototechně utuženou malým finančním příspěvkem... 😐
jedna povedená přestavba Maluchu [odkaz]