Ekonomika
Ricardo
0
Když vidím to auto na hlavní fotce tak se divím že si to vůbec někdo koupí.... 8-s :-!
fan.mj
0
tvoj názor, mne sa páči
Tak mam ten pocit, ze tu rekordnu stratu z roku 2006 (12.6 miliardy $) tohto roku s prehladom prekonaju. Len za druhy stvrtrok 2008 maju sekeru 8.7 miliardy? To nevyzera dobre. Ani tych 2.3 miliardy co dostali za Jaguar a LandRover asi nezachrani tu zaverecnu bilanciu, najma ked Mulally otvorene priznava ze aj "Druhé pololetí zůstane obtížné..."
Fakt mám pocit, že evropské vedení moc dobře chápe situaci a vývoj na evropském trhu, kdežto to americké nechce a nechce udělat radikální řez nutný na trhu severoamerickém.. a pak to takhle dopadá.
Takhle z dalky to vypada, ze by FONA stacilo zavrit stavajici linky a zacit montovat evropsky modely a bylo by nejhorsi za nima. Teda velmi, ale velmi zjednodusene receno.
Jen mi někdo vysvětlete, kdo je teda věřitelem a kdo to trpí? Prohlubující se sekera, žádná pozitivní vyhlídka do budoucna a pořád mají za co vyrábět... 😐
... místo rozprodávání evropských částí... prodat severoamerickou divizi... >😒]
To má síce logiku, ale predať sám seba a filiálky si nechať, to nejako technicky nejde.
Lze a nelze, ale o to nejde. Rozhodně by bylo na škodu, když by americký Ford táhnul evropskou divizi dolů, takže buď je ještě výrazněji oddělit a nebo jak se to bude řešit, maximálně ním vypomoct. Osobně jsem hodně zvědav co v příštích pár letech v mateřské zemi Forda provedou..