Ekonomika
R32
0
Presne to ma napadlo, roky a roky sú v červených číslach s vínimkov rokov keď predali nejakú firmu - značku, kto to sakra sponzoruje? Od 90-tych rokov to s nimi ide dole a oni sa tvária akoby sa nič nedialo. 8-s
Přejít do diskuze
Lze a nelze, ale o to nejde. Rozhodně by bylo na škodu, když by americký Ford táhnul evropskou divizi dolů, takže buď je ještě výrazněji oddělit a nebo jak se to bude řešit, maximálně ním vypomoct. Osobně jsem hodně zvědav co v příštích pár letech v mateřské zemi Forda provedou..
Jen mi někdo vysvětlete, kdo je teda věřitelem a kdo to trpí? Prohlubující se sekera, žádná pozitivní vyhlídka do budoucna a pořád mají za co vyrábět... 😐
Me se radsi neptej. Me dokonale staci vyprodej a likvidace PAGu. To u me stavi "managery" ve FoMoCo do "dokonalyho svetla" ;-\ :no: :no:
Stačí sa pozrieť, ako vyzerá americký a európsky Focus, a človek si urobí obraz o americkom Forde aj bez týchto čísel.
Takhle z dalky to vypada, ze by FONA stacilo zavrit stavajici linky a zacit montovat evropsky modely a bylo by nejhorsi za nima. Teda velmi, ale velmi zjednodusene receno.
Fakt mám pocit, že evropské vedení moc dobře chápe situaci a vývoj na evropském trhu, kdežto to americké nechce a nechce udělat radikální řez nutný na trhu severoamerickém.. a pak to takhle dopadá.
Tak mam ten pocit, ze tu rekordnu stratu z roku 2006 (12.6 miliardy $) tohto roku s prehladom prekonaju. Len za druhy stvrtrok 2008 maju sekeru 8.7 miliardy? To nevyzera dobre. Ani tych 2.3 miliardy co dostali za Jaguar a LandRover asi nezachrani tu zaverecnu bilanciu, najma ked Mulally otvorene priznava ze aj "Druhé pololetí zůstane obtížné..."