Největší česká firma, i přes výrazné zvýšení objemů, nedokáže kompenzovat ztráty způsobené silnou korunou. Nejprodávanějším modelem je Octavia, nejstarší model v nabídce - Octavia Tour - zaznamenal dvanáctiprocentní růst odbytu.
ale zabudol si podoknut ze 80% produkcie kupuju firmy ,ktore su do toho dotlacene korporatnou politikou pripadne koncernom "ak vies o com pisem", Ja som chcel tiez ine auto ale zakaznik vyzadoval auta VW koncernu :-O
Ja ti to prezradim. Nic mne sa Bravo paci :-) . Vyborne sa s nim jazdy a aspon som taky exluzivny lebo je ich stale malo (SK) neviem ako inde. Uz sa tesim na kombi "ak" budu peniaze tak urcite budem premyslat o kupe.
Fiat = niekolko rocna bezporuchova skusenost "staci chodit do spravneho servisu - urcite nie v BA"
Nepovedal by som, že 1,4 MPI bol žravý motor. Ja som na ňom jazdil za 6,5-7 litrov benzínu, a to určite nechodím pomaly. Ale pre pretekára to motor určite nie je, vtedy si zrejme aj viac zapýta.
No este kym zacneme oslavovat skvele predaje FII, treba si uvedomit jedno: oproti vlanajsku Skodovka vstupila na dva velmi velke trhy: Rusko a Cina. Tomu vdaci skoda za taky narast predaja. V tradicnych krajinach, kde ma Skoda silne meno (napr. Anglicko) pomer predaja FI-2007/FII-2008 svedci o niecom inom. A sice ze zakaznici maju stale trosku problem stotoznit sa s podivnymi proporciami FabieII...
No těžší než fábie určitě je,ale že by nejhorší motor jaký škoda kdy vydala 1,4 MPI malý výkon,nehorázná spotřeba,to radší ožehlím tu větší hlučnost a svezu se autem,jediná fábie s kteroů je sranda Fabia RS :-!s toů jsem žažil srandy kopec,ale taky si to rádo papne >:D
Tá moja vtedajšia Fabia mala motor 1,4 MPI. Nebol to zázrak, ale bol kultivovanejší a tichší, ako 1,9 TDI, .Fabia mala komfortnejší podvozok ako ťažká Octavia s TDI, ale hlavne sa mi zdala šikovnejšia, pohodlnejšia ako Octavia. Je to moja osobná skúsenosť a nikomu tento názor nevnucujem.
mas pravdu.... nevedi co pisou, jen proste musi opruzovat a kecat. Pri rozdilu 30tis nevim co by kdo mel resit... kdyz k tomu nova Octavia prida napr bocni aibagy a lepsi vybavu.
No nevím jak můžeš srovnávat Octavii i když tour a tvoji fabii :-) to je trošku jiný kafe a nevím co máš proti motoru který v čr převládá a hlavně kvůli spotřebě a když přesedneš do své fobie,nevím co tam máš za motor,ale pochybuju že něco lepšího než 1.9 TDI razantní turbodiesel že by 1,2 HTP? :-! myslím že v 99 tam TSIčka nemontovali >:D
Matelko, všimol si si už, o čom je téma? Tak už láskavo neotravuj, výplody Tvojho disfunkčného mozgu tu mňa, ale iste aj iných nezaujímajú. Radšej sa presťahuj na blog a napíš tam nejakú hovadinu, trebárs o namyslenom predku BMW, či mäkčených plastoch. To bude aspoň zábavné. >:D >:D >:D
když porovnáte za 1. pololetí 2007 kdy končila Fabia I, kolik jich bylo dodáno zákazníkům a 1. pololetí 2008, kdy plně jel prodej a výroba Fabia II, tak ten nárůst prodeje je dvojnásobnej, takže ještě někdo tu chce tvrdit, že se Fabia II neprodává???
A čo bude ako na vine senilita, že si nekupujem autíčka? Matelko, netrep zase, a čítaj pozorne o čom je reč, lebo ty fakt často ani nechápeš, o čom sa tu hovorí.
Moje auto tu naozaj riešiť nemusíš, ja s tým nemám problém. Súhlasím s Tebou, že Octavia Tour má už za 13 rokov vychytané všetky muchy. Ale to, že je zvonku veľká, zvnútra malá, s krátkym rázvorom a málom miesta vzadu, s traktorovým dieselom, s tým vychytanie múch nič nemá. Kto ju chce, prosím,nech ju kupuje, ja sa tomu môžem pri súčasnej ponuke iných aut len čudovať.
>:D >:D náš slovesnký kolega možná zarobil tak na Fabii 99 ještě bouchlou. Octavia Tour potvrzuje svými prodeji to, co já říkám pořád. Kvalitní, vyspělé auto s vychitanými mouchami bez jediné větší slabiny. Když se dá za rozumnou cenu je úspěch zaručen, což číšla jasně dokazují. A nejlepší na tom je, že si škodovka může dovolit toura prodávat za takové ceny za jaké je prodává. Jsou srovnatelné se ceedem a stejně si dost lidí koupí radějí toura než ceeda, astru G nebo třistasedmičku...Vychitaná kvalita se pozná...
Nechápem, aký máš problém, možno si mal zlý neďeľný obed. >:D
Trepeš tu všetko možné," bez ladu a skladu", mňa len zarazilo to, že Octavia Tour sa ešte v Európe!!! vôbec predáva. Nie v Čechách, nie v Trnave, či Žiline. A či viac "křápú" jazdí v Čechách, alebo na Slovensku, nie je témou tejto diskusie.Swifta, či nebodaj Oltcita naozaj nemám v portfóliu aut, do ktorých by som sa plánoval, čo i len niekedy posadiť.
Ne každý bere auto jako nástroj k honění si vlastního ega,ne každý chce ojetinu se stočenými 100tkm dole a ne každý je OSVČ,aby si kupoval auto jako náklad.U nás v chudobném Cesku určitě, možná u vás jste na tom finančně většinově líp,to uznávám.Já zase nechápu,proč vůbec někdo řeší,co si kdo kupuje.Je to jako bych řešil,kdo si kupuje pažouty z Trnavy,cedníky ze Ziliny...prostě někdo to kupuje,má být?Mně stačí,když jedu SK,tak těch starých křápů tam jezdí ku**evsky hodně,to, být obcanem země bych viděl jako problém, u nás docela hodně též,byt ne tak moc, asi mame min cigosů,to jo, ale jinak de úplny govco.Jinak, kdybys chtěl svezt v hodne dojebanem aute,tak si kup madarskeho swifta a to je narez.Prekonalo to i rumunskeho oltcita. :-!
Octavia Tour má 12 percentný rast predaja, preboha, veď za posledných 5 rokov som nesedel v horšom aute. Zvonku veľká, zvnútra malá, navyše k tomu diesel 1,9 TDI, vždy keď som si presadol do mojej Fabie, mal som pocit, ako z traktora do dobrého auta. A ktosi to ešte kupuje aj teraz. :-!