Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Toyota Auris odhalila interiér. Co na něj říkáte?

Při premiéře v Ženevě Auris svůj interiér tajil, teď už je však venku. Následuje dnešní trend, což znamená samostatně stojící displej multimediálního systému.
Zpět na článek
23. 3. 2018 09:57
23. 3. 2018 10:22
23. 3. 2018 12:22
23. 3. 2018 11:00
23. 3. 2018 11:15
23. 3. 2018 11:26
23. 3. 2018 11:39
23. 3. 2018 13:48
23. 3. 2018 13:59
23. 3. 2018 11:36
23. 3. 2018 11:53
23. 3. 2018 12:11
23. 3. 2018 12:14
23. 3. 2018 12:35
23. 3. 2018 19:52
23. 3. 2018 09:57
Tablet
V rámci dnešní doby mě to ničím neuráží, vypadá to celkem dobře. Jen si vždy říkám o kolik by to bylo hezčí, kdyby se ta plácačka uměla schovat do palubky.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2018 10:00
Re: Tablet
To leda u dražších modelů = Auris je relativně levný auto

Možná u nový RAV4 = tam by se to už cenově snad vešlo = i když konkurence to nedělá ani v její cenový hladině :-|
23. 3. 2018 10:22
Dvojity vyfuk
Ten dvojity vyfuk bude mit auris taky? Jakoze to bude na 99% imitace, ale i tak.. Dvojity vyfuk k 1.2t nebo hybridu? Dost trapas ne? Jinak ok, povedene...
Rozbalit vlákno
13
23. 3. 2018 10:56
Re: Dvojity vyfuk
Na druhou stranu, 132 kW ty 2 laufy unese úplně v pohodě.
23. 3. 2018 11:17
Re: Dvojity vyfuk
Jj, vykon by odpovidal, ale u hybridu, ktery ma byt i ekologicky mi to proste pripada divne, nemuzu si pomoct :-)
23. 3. 2018 11:41
Re: Dvojity vyfuk
Co je na dvou vejfukách (kdyby byly pravý) neekologické?
Myslíš, že kouřej 2xvíc než jeden?
Ne kámo, kouřej každej půlku a v součtu je to to samý.
:-! >:D
Avatar - Blue Sun
23. 3. 2018 11:52
Re: Dvojity vyfuk
Logicky přeci musí dva výfuky kouřit dvakrát tolik, ne? Jinak by tam nebyly...
23. 3. 2018 12:07
Re: Dvojity vyfuk
Ale prd, nepochopil jsi me..
Proste spojeni hybrid a dvojity vyfuk mi pripada divne, takovy trapny tuzing.. Neco jako fabka 1.2 htp s napisem v6 vzadu (videl jsem :)) No nic, asi jsem sam, komu to tak pripada..
23. 3. 2018 12:09
Re: Dvojity vyfuk
Ikdyz u te fabky to nejspis byla recese, jako ze 6ti ventil.. :-)
23. 3. 2018 12:21
Re: Dvojity vyfuk
A co hybridy od Lexusu (tedy s 6válem, jako ta fabka :-) )?
23. 3. 2018 12:24
Re: Dvojity vyfuk
GS, velke auto, plnokrevny motor.. Jo, tam uz je to OK :-)
23. 3. 2018 12:46
Re: Dvojity vyfuk
No ale tohle bude mít 2litr, to už dnes taky není žádné bižu, ale luxusní šperk, navíc v kompaktní třídě :-)
23. 3. 2018 11:59
Re: Dvojity vyfuk
Stejně jsou ty koncovky šméčko :-)
23. 3. 2018 12:22
Re: Dvojity vyfuk
Ekológia je na prvom mieste v prípade toho slabšieho hybridu. Pri tom silnejšom dynamika.
23. 3. 2018 12:52
Re: Dvojity vyfuk
Jo me vzdy pobavi falesne vyfuky, bud je delam nebo ne, ty falesne nemam rad...nejvice me pobavi, kdy date za RS takovych penez a mate falesny vyfuk...no a pak projede okolo i40 a ta ma prave...to je ostuda radoby sportovnich vozu...
23. 3. 2018 15:46
Re: Dvojity vyfuk
To je pro mě taky zklamáním, už i Toyota? Dodnes jsem nepochopil smysl. Hyundai, SUV M-B, Octavia RS(půlka), apod...dřív to bylo aspoň vtipný, teď už ani ne.
Doufám, že nová RAV4 to mít nebude, to bych nesměla do garáže.
Avatar - Missouri
23. 3. 2018 10:39
Krok vpřed, dva kroky vzad
Konektivita a infotainment, těmto digitálním atributům moderní doby je prostě design palubky podřízen. Samotné řízení auta je až na druhém místě. Ta "televiza" uprostřed vypadá otřesně. Mám ji v autě taky, ale aspoň nikde nevyčnívá, zapadne a vypadá decentně (současná Corolla/Auris). Chybí displej v kapličce, je tam místo něj velký rychloměr, jenže údaj o rychlosti se mnohem lépe čte jako číslice na displeji, než odečítá ze stupnice. Jinak je to hezké auto, ta obří tlama na přídi je ale zbytečně agresivní. U toyoty se rozdováděli, protože tohle nikdy nebyl jejich styl. ;-\
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2018 11:00
Mě se to líbí
Pomalu zvažuji, za co vyměnit stávající auris a jak to vypadá, klidně by to mohl být auris nový (zase v kombajnu, pochopitelně). Krok vpřed je určitě návrat k otočnému ovladači hlasitosti. Už jen počkat, jak bude vypadat cenovka silnějšího hybridu, že to nebude za 550 je asi jasné, ale snad ani 750 :-O
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2018 11:15
auris
interiér vyzerá perfektne :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2018 11:26
detaily
Ta palubka vypadá docela dobře, ale třeba ta řadička automatické převodovky vypadá dost chudě. Další čeho jsem si všiml: Proč u těch tlačítek pro vytápění sedaček je červeně znázorněno LOW a modře HIGH???
Rozbalit vlákno
3
23. 3. 2018 11:39
Re: detaily
No, taky mě to napřed překvapilo (i když je to Kojota) - a pak si říkám, že to bude chlazení.
Dávno to v týhle třídě jde - třeba Astra.
Jinak by to nescpali na dvě fotky. Hele nevím..
Ovšem logika ovládání mi uniká.
Ale možná to chlazení není a jsou to jen d€bilové, nevím.
23. 3. 2018 13:48
Re: detaily
to je podla vsetkeho len odraz svetla na vypnutej diode... na dalsej fotke je vidno, ze aj high svieti na zlto, [odkaz]

ak chces odvetravanie, musis zajst ku konkrencii ako je i30tka, alebo spominana astra...

ale kvitujem, ze ovladanie tempomatu presunuli na volant :-)
23. 3. 2018 13:59
Re: detaily
JJ, máš asi pravdu. Taky jsem totiž koukal na sedačky - že nevypadají ani jedny, jako že by mohly bejt větraný.
Takže za d€bily jsou fotografové a reklamní oddělení Kojoty.
>:D
23. 3. 2018 11:36
Nic zajímavého
Ani nový Auris pro mě nenabízhí nic zajímavého - design přídě i zádě s vykouslými spodky světel je podivný, bok nevyvážený (zadní dveře jsou oproti těm předním příliš krátké, resp. ty přední jsou příliš dlouhé). Naprosto zoufalá je nabídka motorizací - kromě základního benzínu už jenom hybridy! 8-s 8-s 8-s :no:
Rozbalit vlákno
2
23. 3. 2018 11:42
Re: Nic zajímavého
Hybridy pro hybridy!
>:D :-!
23. 3. 2018 12:32
Re: Nic zajímavého
Myslím si, že je stále lepšie ponúknuť menej motorov ale kvalitných, ako ich ponúknuť desať ale všetky sú na figu... Toyota je proste orientovaná na hybridy. A super, že ich ponúkajú dva. V tomto segmente bol hybrid doteraz hlavne pre čo najnižšiu spotrebu, ale teraz už konečne existuje aj výkonnejší variant.
Dizajn je subjektívna záležitosť. U mňa nikdy nebol najdôležitejší. Ale tento Auris je pre mňa z pohľadu dizajnu úplne v pohode.
Avatar - Blue Sun
23. 3. 2018 11:53
Ale
jo, s tím bych žít uměl. :-) Jen škoda toho dementního tvaru zádi, ten prostě ne-e...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
23. 3. 2018 12:11
Re: Ale
ten zadok je tam dokonaly... ale ten displej v kabine mi opat nevonia.. ale asi by som to tiez prezil... hlavne ked uz ani moc nie je na vyber ... aj novy ceed to ma kdesi uz nacapene proste skoro kazdy ....este som zvedavy co na to golf 8
Avatar - twistedTSD
23. 3. 2018 12:14
Interiér
Velký lajk za normální, tlačítkové ovládání jak klimatizace, tak infotainmentu. :yes: Dnes už se člověk děsí, co za hovadinu kdo vymyslí a protlačí ji jako trend.
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2018 12:35
Tempomat
Super, zatím to vypadá dobře, uvidíme v reálu. Co mě ale potěšilo je, že konečně je ovládání tempomatu na volantu, což je, alespoň pro mě, nejlepší možné řešení. Ovládání přes páčku je na ....
A je jedno jestli je extra jako doteď u Toyoty a dalších nebo na "standardní" páčce jako u Škodovky a dalších.
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2018 12:45
palubovka stredový tunel
Okrem hardvérových tlačidiel a ovládačov, ja oceňujem, že palubovka neodoberá veľa priestoru a že medzi prednými sedadlami nie je vyvýšený tunel (ako to býva dnes módou), teda je tam voľnosť pre kolená.

Čo sa týka toho tabletu: mal som Mazdu3 SkyActiv, ktorá to mala podobne riešené. Tiež sa mi to nepáčilo. Ale z praktického hľadiska je to veľmi dobré, lebo človek nemusí sklápať zrak. A takto vysoko vytiahnuť celú palubovku, len aby sa do nej schoval, tak to by bola asi hrôza. No a postupne som si na takýto dizajn zvykol, potom mi to už menej vadilo.
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2018 19:52
Lepší
Tak za mě, ten interiér nic moc a tak nějak se neliší od zbytku pole. Pořád nějak nechápu, proč všichni musí do interiéru lepit ten trčící tablet...

Exteriér má na Toyotu celkem šťávu a mě se líbí, konečně to není nuda ;-)
Rozbalit vlákno
0