Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
martinST
Ten dvojity vyfuk bude mit auris taky? Jakoze to bude na 99% imitace, ale i tak.. Dvojity vyfuk k 1.2t nebo hybridu? Dost trapas ne? Jinak ok, povedene...
Na druhou stranu, 132 kW ty 2 laufy unese úplně v pohodě.
Jj, vykon by odpovidal, ale u hybridu, ktery ma byt i ekologicky mi to proste pripada divne, nemuzu si pomoct 😄
Co je na dvou vejfukách (kdyby byly pravý) neekologické?
Myslíš, že kouřej 2xvíc než jeden?
Ne kámo, kouřej každej půlku a v součtu je to to samý.
:-! >😁
Myslíš, že kouřej 2xvíc než jeden?
Ne kámo, kouřej každej půlku a v součtu je to to samý.
:-! >😁
Ale prd, nepochopil jsi me..
Proste spojeni hybrid a dvojity vyfuk mi pripada divne, takovy trapny tuzing.. Neco jako fabka 1.2 htp s napisem v6 vzadu (videl jsem 😊) No nic, asi jsem sam, komu to tak pripada..
Proste spojeni hybrid a dvojity vyfuk mi pripada divne, takovy trapny tuzing.. Neco jako fabka 1.2 htp s napisem v6 vzadu (videl jsem 😊) No nic, asi jsem sam, komu to tak pripada..
Jo me vzdy pobavi falesne vyfuky, bud je delam nebo ne, ty falesne nemam rad...nejvice me pobavi, kdy date za RS takovych penez a mate falesny vyfuk...no a pak projede okolo i40 a ta ma prave...to je ostuda radoby sportovnich vozu...
To je pro mě taky zklamáním, už i Toyota? Dodnes jsem nepochopil smysl. Hyundai, SUV M-B, Octavia RS(půlka), apod...dřív to bylo aspoň vtipný, teď už ani ne.
Doufám, že nová RAV4 to mít nebude, to bych nesměla do garáže.
Doufám, že nová RAV4 to mít nebude, to bych nesměla do garáže.
Missouri
Konektivita a infotainment, těmto digitálním atributům moderní doby je prostě design palubky podřízen. Samotné řízení auta je až na druhém místě. Ta "televiza" uprostřed vypadá otřesně. Mám ji v autě taky, ale aspoň nikde nevyčnívá, zapadne a vypadá decentně (současná Corolla/Auris). Chybí displej v kapličce, je tam místo něj velký rychloměr, jenže údaj o rychlosti se mnohem lépe čte jako číslice na displeji, než odečítá ze stupnice. Jinak je to hezké auto, ta obří tlama na přídi je ale zbytečně agresivní. U toyoty se rozdováděli, protože tohle nikdy nebyl jejich styl. ;-\
pargi
Pomalu zvažuji, za co vyměnit stávající auris a jak to vypadá, klidně by to mohl být auris nový (zase v kombajnu, pochopitelně). Krok vpřed je určitě návrat k otočnému ovladači hlasitosti. Už jen počkat, jak bude vypadat cenovka silnějšího hybridu, že to nebude za 550 je asi jasné, ale snad ani 750 😲
freferg
Ta palubka vypadá docela dobře, ale třeba ta řadička automatické převodovky vypadá dost chudě. Další čeho jsem si všiml: Proč u těch tlačítek pro vytápění sedaček je červeně znázorněno LOW a modře HIGH???
No, taky mě to napřed překvapilo (i když je to Kojota) - a pak si říkám, že to bude chlazení.
Dávno to v týhle třídě jde - třeba Astra.
Jinak by to nescpali na dvě fotky. Hele nevím..
Ovšem logika ovládání mi uniká.
Ale možná to chlazení není a jsou to jen d€bilové, nevím.
Dávno to v týhle třídě jde - třeba Astra.
Jinak by to nescpali na dvě fotky. Hele nevím..
Ovšem logika ovládání mi uniká.
Ale možná to chlazení není a jsou to jen d€bilové, nevím.
to je podla vsetkeho len odraz svetla na vypnutej diode... na dalsej fotke je vidno, ze aj high svieti na zlto, [odkaz]
ak chces odvetravanie, musis zajst ku konkrencii ako je i30tka, alebo spominana astra...
ale kvitujem, ze ovladanie tempomatu presunuli na volant 😄
ak chces odvetravanie, musis zajst ku konkrencii ako je i30tka, alebo spominana astra...
ale kvitujem, ze ovladanie tempomatu presunuli na volant 😄
JJ, máš asi pravdu. Taky jsem totiž koukal na sedačky - že nevypadají ani jedny, jako že by mohly bejt větraný.
Takže za d€bily jsou fotografové a reklamní oddělení Kojoty.
>😁
Takže za d€bily jsou fotografové a reklamní oddělení Kojoty.
>😁
Arese
Ani nový Auris pro mě nenabízhí nic zajímavého - design přídě i zádě s vykouslými spodky světel je podivný, bok nevyvážený (zadní dveře jsou oproti těm předním příliš krátké, resp. ty přední jsou příliš dlouhé). Naprosto zoufalá je nabídka motorizací - kromě základního benzínu už jenom hybridy! 8-s 8-s 8-s :no:
Myslím si, že je stále lepšie ponúknuť menej motorov ale kvalitných, ako ich ponúknuť desať ale všetky sú na figu... Toyota je proste orientovaná na hybridy. A super, že ich ponúkajú dva. V tomto segmente bol hybrid doteraz hlavne pre čo najnižšiu spotrebu, ale teraz už konečne existuje aj výkonnejší variant.
Dizajn je subjektívna záležitosť. U mňa nikdy nebol najdôležitejší. Ale tento Auris je pre mňa z pohľadu dizajnu úplne v pohode.
Dizajn je subjektívna záležitosť. U mňa nikdy nebol najdôležitejší. Ale tento Auris je pre mňa z pohľadu dizajnu úplne v pohode.
Blue Sun
jo, s tím bych žít uměl. 😄 Jen škoda toho dementního tvaru zádi, ten prostě ne-e...
ten zadok je tam dokonaly... ale ten displej v kabine mi opat nevonia.. ale asi by som to tiez prezil... hlavne ked uz ani moc nie je na vyber ... aj novy ceed to ma kdesi uz nacapene proste skoro kazdy ....este som zvedavy co na to golf 8
twistedTSD
Velký lajk za normální, tlačítkové ovládání jak klimatizace, tak infotainmentu. :yes: Dnes už se člověk děsí, co za hovadinu kdo vymyslí a protlačí ji jako trend.
Saab
Super, zatím to vypadá dobře, uvidíme v reálu. Co mě ale potěšilo je, že konečně je ovládání tempomatu na volantu, což je, alespoň pro mě, nejlepší možné řešení. Ovládání přes páčku je na ....
A je jedno jestli je extra jako doteď u Toyoty a dalších nebo na "standardní" páčce jako u Škodovky a dalších.
A je jedno jestli je extra jako doteď u Toyoty a dalších nebo na "standardní" páčce jako u Škodovky a dalších.
db
Okrem hardvérových tlačidiel a ovládačov, ja oceňujem, že palubovka neodoberá veľa priestoru a že medzi prednými sedadlami nie je vyvýšený tunel (ako to býva dnes módou), teda je tam voľnosť pre kolená.
Čo sa týka toho tabletu: mal som Mazdu3 SkyActiv, ktorá to mala podobne riešené. Tiež sa mi to nepáčilo. Ale z praktického hľadiska je to veľmi dobré, lebo človek nemusí sklápať zrak. A takto vysoko vytiahnuť celú palubovku, len aby sa do nej schoval, tak to by bola asi hrôza. No a postupne som si na takýto dizajn zvykol, potom mi to už menej vadilo.
Čo sa týka toho tabletu: mal som Mazdu3 SkyActiv, ktorá to mala podobne riešené. Tiež sa mi to nepáčilo. Ale z praktického hľadiska je to veľmi dobré, lebo človek nemusí sklápať zrak. A takto vysoko vytiahnuť celú palubovku, len aby sa do nej schoval, tak to by bola asi hrôza. No a postupne som si na takýto dizajn zvykol, potom mi to už menej vadilo.
ericn
Tak za mě, ten interiér nic moc a tak nějak se neliší od zbytku pole. Pořád nějak nechápu, proč všichni musí do interiéru lepit ten trčící tablet...
Exteriér má na Toyotu celkem šťávu a mě se líbí, konečně to není nuda 😉
Exteriér má na Toyotu celkem šťávu a mě se líbí, konečně to není nuda 😉
Možná u nový RAV4 = tam by se to už cenově snad vešlo = i když konkurence to nedělá ani v její cenový hladině 😐