Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Toyota Auris odhalila interiér. Co na něj říkáte?

David Bureš David Bureš 23. 3. 2018
62
32
Zobrazit náhledy (62)
Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris Toyota Auris
Při premiéře v Ženevě Auris svůj interiér tajil, teď už je však venku. Následuje dnešní trend, což znamená samostatně stojící displej multimediálního systému.

Třetí generace Toyoty Auris se světu sice představila již na nedávném ženevském autosalonu, stále si však ponechala několik tajemství, včetně svého interiéru. Ten odhaluje už nyní, a to prostřednictvím americké specifikace, která bude debutovat příští týden na autosalonu v New Yorku. V Americe se tento kompaktní hatchback bude i nadále prodávat pod označením Corolla.

Kabina navazuje na dnešní trend, což znamená jednoduché tvary se samostatně stojící obrazovkou multimediálního systému na vrchu středového panelu. Do osmipalcového displeje se soustředila část ovládacích prvků, ať už navigace, audia nebo nastavení vozidla, ovládání klimatizace je ale samostatné, pomocí konvenčních tlačítek.

720p360p1080p

Automobilka interiér charakterizuje jako jednoduchý, teplý a smyslný. Slibuje vybrané materiály, které k sobě ladí strukturou i barvou, nebo vysokou kvalitu zpracování s minimálními spárami mezi jednotlivými detaily. Přední sedadla jsou nově ukotvena níže, což má zajistit přirozenější polohu za volantem, zatímco ta zadní dostala přepracované čalounění pro zlepšení komfortu.

Výhodou má být i dostatek odkládacích prostorů, před řadicí pákou je místo pro až 5,5palcový mobil s bezdrátovou nabíječkou, do předních dveří se zase vejde lahev nebo dokumenty o velikosti A4.

Zvenku se nová americká Corolla proti evropskému Aurisu liší jen detaily. Ve srovnání s konceptem představeným v Ženevě je odlišná grafika předních světlometů, zdobné prvky na přídi pak mají odlišnou barvu.

Základem auta je modulární platforma TNGA, která i díky využití hliníkových dílů a ultra vysokopevnostní ocele přináší o 60 % zvýšenou torzní tuhost karoserie. Podvozek vpředu tvoří příčky MacPherson, zatímco vzadu zůstává víceprvkové zavěšení, což je v době šetření sympatické řešení.

Oproti předchozí Corolle hatchback se novinka natáhla o 38 mm, rozšířila o 30 mm a zároveň snížila o 25 mm, což přineslo dynamičtější proporce. Výsledkem je délka 4.369 mm, šířka 1.791 mm a výška 1.438 mm, rozvor činí 2.639 mm.

Z hlediska motorů americká Corolla slibuje příchod nového zážehového dvoulitru s přímým vstřikováním D-4S a variabilním časováním ventilů, jehož výkonové parametry budou teprve odhaleny. Čtyřválec každopádně bude možné spárovat s šestistupňovým manuálem nebo převodovkou CVT simulující deset předvolených převodů.

To v Evropě se u Aurisu můžeme těšit na tři pohonná ústrojí. Všechno to jsou benzinové jednotky, s turbodiesely Toyota do budoucna počítá jen u užitkových vozidel. Základem bude přeplňovaná dvanáctistovka s 85 kW, které doplní dvě hybridní verze. První s 90 kW využije osmnáctistovku známou z C-HR a Priusu, druhá nový dvoulitr se 132 kW.

Jestliže nová generace Toyoty Auris se v Evropě začne prodávat až na začátku roku 2019, Američané tak dlouho čekat nemusejí. Nová Corolla totiž vstoupí na tamější trh už během letošního léta.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Lepší
ericn
| 23. 3. 2018
Tak za mě, ten interiér nic moc a tak nějak se neliší od zbytku pole. Pořád nějak nechápu, proč všichni musí do interiéru lepit ten trčící tablet...

Exteriér má na Toyotu celkem šťávu a mě se líbí, konečně to není nuda ;-)
Dvojity vyfuk
jirin
| 23. 3. 2018
To je pro mě taky zklamáním, už i Toyota? Dodnes jsem nepochopil smysl. Hyundai, SUV M-B, Octavia RS(půlka), apod...dřív to bylo aspoň vtipný, teď už ani ne.
Doufám, že nová RAV4 to mít nebude, to bych nesměla do garáže.
Avatar - fostek
detaily
fostek
| 23. 3. 2018
JJ, máš asi pravdu. Taky jsem totiž koukal na sedačky - že nevypadají ani jedny, jako že by mohly bejt větraný.
Takže za d€bily jsou fotografové a reklamní oddělení Kojoty.
>:D
detaily
JoKo
| 23. 3. 2018
to je podla vsetkeho len odraz svetla na vypnutej diode... na dalsej fotke je vidno, ze aj high svieti na zlto, [odkaz]

ak chces odvetravanie, musis zajst ku konkrencii ako je i30tka, alebo spominana astra...

ale kvitujem, ze ovladanie tempomatu presunuli na volant :-)
Dvojity vyfuk
Pallermo
| 23. 3. 2018
Jo me vzdy pobavi falesne vyfuky, bud je delam nebo ne, ty falesne nemam rad...nejvice me pobavi, kdy date za RS takovych penez a mate falesny vyfuk...no a pak projede okolo i40 a ta ma prave...to je ostuda radoby sportovnich vozu...