Novinky
To zase někdo použil stupidní metodiku výpočtu. Dneska, díky počítačově řízenému nabíjení, nezáleží tolik na cyklech jako na době životnosti baterie. Dneska je prakticky jedno, jak se k baterii chováte, za určitou dobu se "rozbije" každá baterie +- rozptyl, dle chování uživatele, ale tento rozptyl se neustále zmenšuje. Takže prakticky řečeno, ať se chováte k baterie jakkoliv, stejně vám za 4 roky +- nějaký ten měsíc "odejde".
Pokud tedy najedu s Priusem jen 10kkm ročně, tak mi vydrží jen cca. 40kkm.
Pokud tedy najedu s Priusem jen 10kkm ročně, tak mi vydrží jen cca. 40kkm.
Zajímavá informace, ale poněkud neucelená.
Cennější sdělení by nám zmíněný taxikář poskytl, kdyby zjistil, proč v jednom autě baterie vydržely 350tis a v druhém 550tis.
To je trochu rozdíl ne?
V případě superspolehlivé Toyoty je to něco, co by zasloužilo vysvětlení.
Obě zmíněné hodnoty jsou dostatečně vysoké, ale s takovým rozdílem je něco špatně a to by pak v dalším autě mohly vydržet třeba jen 200 tisíc a asi bychom se pak neměli divit.
Zmíněný taxikář by mohl podat podrobnější analýzu stavu baterií, když mu auta najezdí obvykle 200tis.km ročně a koupil jich před třemi lety 32 a brzy na to další.
Název článku je poněkud troufalý/populistický vzhledem k tomu, že u jednoho ze dvou popisovaných aut vydržely baterie 350tis. km.
Cennější sdělení by nám zmíněný taxikář poskytl, kdyby zjistil, proč v jednom autě baterie vydržely 350tis a v druhém 550tis.
To je trochu rozdíl ne?
V případě superspolehlivé Toyoty je to něco, co by zasloužilo vysvětlení.
Obě zmíněné hodnoty jsou dostatečně vysoké, ale s takovým rozdílem je něco špatně a to by pak v dalším autě mohly vydržet třeba jen 200 tisíc a asi bychom se pak neměli divit.
Zmíněný taxikář by mohl podat podrobnější analýzu stavu baterií, když mu auta najezdí obvykle 200tis.km ročně a koupil jich před třemi lety 32 a brzy na to další.
Název článku je poněkud troufalý/populistický vzhledem k tomu, že u jednoho ze dvou popisovaných aut vydržely baterie 350tis. km.
Odporná komise, která byla sestavena vládními čuniteli za účelem análýzy rozdílné životnosti baterií v Toyotě Prihnus zjistila, že že průměrně vydrží baterie jen 100 tis. km, dalších 250 tis. km ji dokáže motor utáhnout jako mrtvou zátěž v kufru (hned vedle mrtvoly tchýně) a zbývajících 200 tis. km si tam přitočit řidič ohěno konkrétního vozidla, neboť ho jeho vykořisťovatel platí od kilometru a on si řekl, že to nikdo podle ničeho nemůže poznat, že si tam po večerech přitáčí nějaký ty kilometry navíc, aby uživil sebe, manželku, osm dětí, zbytek rodiny v Indii a ještě mu zbylo na vyplacení manželky (na což šetří už x let a tajně plánuje, že se jednoho krásnýho dne šťastně rozvede) 😉
nějak mi nesedí počty. Tvrdí 200 tis / rok a přitom od roku 2005 do roku 2008 (3 roky) najel jen 350 tis km. To vypadá jako špatně napsaný PR výmysl.
Ze je vyroba neekologicka je logicke, protoze se vyrabi 2motory, 3prevodovky a baterky. Auto je taky velice drahe a toyota musela prius subvencovat aby stal aspon tolik co poradne auto jako napr. honda accord, mazda6 nebo passat.
Americane vypocitali ze dokonce hummer je ekologicteji [odkaz]
Zatim jsem nikde necetl ze by nemci chteli vyrabet auto jako prius, pochybuji ze by si nejaky normalny zakaznik koupil tak drahe auto bez kufru z usporou benzinu 1-2l na 100km. Mozno par reklamnich informacich aby uspokojili zelene, opel by mohl pres GM uz davno prodavat hybrid v eu, audi melo seriovy hybrid v 1994 atd.. zajem zatim neni, protoze v evrope lide umi pocitat.
Ty urcite taky jezdis z krasnym priusem 😄
Až budou mít hybridy v nabídce evropské značky (hlavně německé),to bude masáž,že to je to nejlepší.