Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
IPace
"Hyundai nepatří mezi značky, jejichž vozy jsou nejvyhledávanější a nejoblíbenější mezi úpravci a jejich zákazníky, ale model i30 Fastback to může změnit."
a proto patrilo Hyundai Coupe k nejvic upravovanym autum v USA a Asii, a v Asii jsou dokonce upravci kteri se na tuto znacku specializuji, to proto ze nepatri k vyhledvanym znackam na upravy >😁 takovahle novinarina by me taky bavila, bych rano vstal a napsal nejakou blbost a sup s tim na net abych dostal zaplaceno :yes:
a proto patrilo Hyundai Coupe k nejvic upravovanym autum v USA a Asii, a v Asii jsou dokonce upravci kteri se na tuto znacku specializuji, to proto ze nepatri k vyhledvanym znackam na upravy >😁 takovahle novinarina by me taky bavila, bych rano vstal a napsal nejakou blbost a sup s tim na net abych dostal zaplaceno :yes:
Myslíš, že místní pisálci dovedou dohlédnout za hranice naší země, maximálně Evropy?
Kdepak.
Ale mnozí čtenáři nedohlédnou za hranice své ulice...
Jak jde o emise, hned se to projeví 😄
Jinak pochybuju, že kdo koupí tuhle káru, pomaže pro OZka. >😁
Hele,jsem asi technologicky slabej, nevíte, jak postnout fotku, abyste ji tady viděli?
Včera v noci jsem vyfotil jinačího pašáka s Hyundaiem. >😁
Ale mnozí čtenáři nedohlédnou za hranice své ulice...
Jak jde o emise, hned se to projeví 😄
Jinak pochybuju, že kdo koupí tuhle káru, pomaže pro OZka. >😁
Hele,jsem asi technologicky slabej, nevíte, jak postnout fotku, abyste ji tady viděli?
Včera v noci jsem vyfotil jinačího pašáka s Hyundaiem. >😁
Přijde ti i30 jako Coupé? Mě teda ne, i30 je jen lowendový model nižší střední. Coupé mělo i 6ti válec 2.7, tj dalo se s ním lecos dělat a dokonce i jako sportovní auto vypadalo 😉
Tj tenhle model se dá pouze za upgrade, pokud se někdo nespokojí se základem. Za atraktivního sportovce nikoli :no:
Tj tenhle model se dá pouze za upgrade, pokud se někdo nespokojí se základem. Za atraktivního sportovce nikoli :no:
"Hyundai nepatří mezi značky, jejichž vozy jsou nejvyhledávanější a nejoblíbenější mezi úpravci a jejich zákazníky, ale model i30 Fastback to může změnit."
odpovidal jsem na tuhle vetu z clanku 😉 a ty evidentne odpovidas na neco co jsem ani nenapsal >😁
odpovidal jsem na tuhle vetu z clanku 😉 a ty evidentne odpovidas na neco co jsem ani nenapsal >😁
PetrStary
Jako jooo, je vidět ten design, ty světlomety jsou fakt luxus, celkově design poslední dobou ty korejci vylepšujou, není to prostě furt takový, konzervativní, bez nádechu, je vidět, že se toho prostě korejská automobilka nebojí.
Budu mít turbomotor, abych měl atmosferickej nezátah vodspoda?
Jako že bys z toho chtěl místo zoufalý 1.4Turbo uplakanou 1.4atmo? A pak bys na ní dal kola a podvozek?
Bullshit!
Mele vo poloosách a spojce, aby se náhodou neopotřebovaly. A motor budeme rvát do tvrdejch a řadit ve vysokejch? To nám to ale vydrží.
:-!
To cos popsal by bylo, že by jel nahoře stejně a dole míň. Takže by nemohl umírat ve 4000, protože by byl dávno mrtvej.
Akorát v nižších točkách má menší výkon tj i krouťák (je to to samý, přepočtený na rpm)
Z ČEHOŽ plyne, že tebou preferovaná verze oproti něčemu, jako je v článku, je pouze pomalejší v nízkých točkách. To je jediný rozdíl.
Ten sice bude mít lineární průběh, ale pojede hůř než první, s průběhem nelineárním, ale výše položenou výkonovou/momentovou křivkou. na maximu bude rozdíl malý, ale v běžných otáčkách pak může být rozdíl zásadní.
Druha moznost je ostry motor, kde vykon v strede nestracas, pretoze si na maxime moznosti, len udrzis tlak aj vo vysokych otackach - vid. THP 270, H Typer R a par dalsich.
Len to nie je uplne konfiguracia co by si aplikoval na low cost motor s objemom 1.4 >😒]