Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Premiéra VW Touareg: Jak jsem až v Číně pochopil, co se v Evropě děje

Taky vám přišlo zvláštní, že se nový VW Touareg neukázal už v Ženevě, ale za pár týdnů v Pekingu? Mně na tom už nic divného nepřipadá.
Zpět na článek
26. 3. 2018 19:58
26. 3. 2018 20:16
26. 3. 2018 20:21
26. 3. 2018 20:25
26. 3. 2018 20:48
26. 3. 2018 20:54
27. 3. 2018 08:16
26. 3. 2018 20:50
26. 3. 2018 20:48
26. 3. 2018 20:46
26. 3. 2018 21:05
28. 3. 2018 16:33
26. 3. 2018 22:05
27. 3. 2018 14:04
27. 3. 2018 07:26
27. 3. 2018 09:35
27. 3. 2018 15:05
27. 3. 2018 11:56
Avatar - praděda7
26. 3. 2018 19:58
Bavorák
na první pohled......... ;-)
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2018 20:07
Ze článku na mě dýchá dojem
mých návštěv Číny.
Tam se maká a funguje.Ťoka by tam dávno asui vodstřelili.
Tohle je výhoda totalitních systémů (komunismus, nacismus). Ta výkonnost a že prostě všechno jde.
Ale čistej kapitalismus (Korea, USA, Singapur, Japonsko) je taky dobrej.
Ale když člověk přijede z byrokratické, nefunkční, politikařící a jen ze setrvačnosti fungující Evropy do třeba právě Číny, ten kontrast mezi kecama a skutečnou výstavbou atd, je až mrazivý.
A podobně se asi cítil i reaktor.
No hlavně vyvěste tibetský vlajky - Číňanům to strašně ublíží :-)
Kdo byl v Tibetu, ví co myslím.
:-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
81
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2018 20:20
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Aby ses z Číny nepokakal. Ano to jsou jiní formáti. X desítek tisíc popravených ročně. Miliony mrtvých za Mao-ce-tunga. Tanky rozplacaťělí demonstranti.
I obsazení Tibetu je hodno obdivu :-)
Ono rychle neznamená vždy správně. za současným prezidentem Číny jde celá Čína, za Putinem 80% Rusů, za Hitlerem šlo 90% Němců.
A jak se všechno za Hitlera budovalo .......... A jaké bylo u nás v 50. létech budovatelské nadšení :-) :-) :-)
26. 3. 2018 20:47
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
jj, vždyť já to píšu.
A opačný extrém je dnešní sluníčkářská nyrokratická neefektivní Evropa. Uklidni se.Tak to mslím. Že sice na ně v tomhle ohledu nadáváme, ale oni si nás brzy koupěj a bude šlus.
26. 3. 2018 20:51
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
btw Tankman žije v Pekingu TWL. Jenom zajímavost. Vzpomněl jsem si, jaks o tom psal.
Avatar - praděda7
26. 3. 2018 20:55
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
2 bolševici s tebou nesouhlasí.......... ;-)
26. 3. 2018 21:03
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
>:D
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2018 22:18
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Už 3 a cca 1 000 000 000 v Číně :-) :-) :-)
Zajímavé co tam mají smogu a na diesely se to nějak nedaří svalit když jich tam jezdí tak málo. >:D >:D >:D
27. 3. 2018 09:29
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
ten smog tam ale neni primarne z aut jako v mnohych evropskych mestech
vzpomen si na olympiadu v pekingu a jak v sirem okoli vypinali elektarny a fabriky prerusovaly provoz, jen aby se sportovci neudusili a cinani z pekingu poprve v zivote zahledli slunicko
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 07:15
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
V dnešní době vytahovat Maa nebo Hitlera... to chce fakt kvalitní drogy.
27. 3. 2018 09:30
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
mozna ze prave v dnesni dobe je nejvyssi cas ohlednout se do minulosti

jeste bych prihodil masovyho vraha stalina, ten byl hned po maoj nejmasovejsi v dejinach, ale z tech co pises byl prvni, a jak hitler tak mao stalina uspesne kopirovali
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 10:14
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Prima, tak to můžeme hodnotit Francii podle Napoleona, nebo ČR podle Rakouska-Uherska...
Avatar - Ozzman
27. 3. 2018 10:27
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Připomínat je to nutné, protože z chyb minulosti se musíme učit, dnes totiž všichni nějak pomalu pozapomeli , jaké to bylo a historie se začíná opakovat. Totalitní režim volí ti, kteří se v demokracii nedovedou realizovat a závidí těm, kteří to dokážou. Stačí se podívat na volby...
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 10:46
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Ano, a čím více se na "totalitní režimy" poukazuje s nevolí, nenávistí a pohrdáním, tím více se objevuje jejich příznivců. Nakonec, dokázal jsi to právě sám svou druhou větou...
Avatar - Ozzman
27. 3. 2018 10:58
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
A jak to těm lidem jinak říct? Myslím, že společnost už propadá trochu úzkosti, že se tyto dny mohou vrátit. Po dobrém to nešlo, přístup k informacím je pro občany umožněn již od mala, ale bohužel lidé ve velké míře nejsou schopni uvažovat v kontextu situace. Asi by jsme se pak museli řídit heslem chytremu napovez, hlupáka kopni, ale k tomuto snad nedojde.
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 11:00
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Tak nic... beru zpět, tvař se, že jsem vůbec nic nenapsal, když už to nemůžu smazat. Tohle viditelně nemá smysl.
Avatar - Ozzman
27. 3. 2018 11:05
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Nemusíš se urážet, nepohrdam těmi lidmi, pokud si to vzal osobně, ale snažím se jen zeptat, jak je možné, že lidé zapomínají a místo, aby začali řešit sami sebe a své problémy, jen viní politiky, EU, kapitalismus a podobě věci. Nyní totiž jako nikdy předtím mají alespoň možnost se realizovat a systém na všechny kouká víceméně stejně (samozřejmě ne na. Vsechny).
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 11:24
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Neurážím se, jen se stahuju ze zbytečné diskuse, to je celé...
Možná by stálo za zamyšlení, zda lidi viní "politiky, EU a kapitalismus", nebo zda je to odraz chování části společnosti vůči těm, kdo zkrátka nemají takové postavení jako ta "lepší" část.
S lecčím, co se seberealizace týká, si totiž dovoluju jako relativně obyčejný člověk-nemilionář nesouhlasit. Ano, je to oblíbená mantra těch, kdo už mají a nebo měli dobrý nápad, či se dovedli uchytit. Jenže tenhle prostor je ve skutečnosti dost omezený a není zdaleka pro všechny. A ti, kdo se tam nedostanou (z různých důvodů) mají výrazně slabší možnosti, než mívali dříve. Pokud jim ta "lepší" část bude neustále předhazovat, jak jsou blbí a neschopní, může se taky brzy stát, že znovu povstanou lidové soudy a bude se věšet na kandelábry...
Problém té bohatší části společnosti totiž je v tom, že se uzavírá do své bubliny a realitu okolí dost často odfiltruje podle své potřeby. Společenskou situaci pak zjednodušuje na "každý má možnost". Jenže svět tak jednoduchý není.
Avatar - Ozzman
27. 3. 2018 11:57
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Já si dovolím nesouhlasit, také jsem nemilionářský zástupce, který ani neměl dobrý nápad a nijak extra jsem se nesnažil, abych zbohatl, nikdo mi neprošlapával cestičku, jsem asi takový zástupce nižší střední třídy, ale když vidím, co mohu já a co mohli moji rodiče za dob totality, nebo má babička v době nacistické okupace, tak si opravdu nemohu stěžovat. Mám kde bydlet, mohl jsem studovat a mít vlastní politický názor, sehnal jsem práci, mám auto ( i když né nejnovější), mohu jezdit na dovolenou kam se mi zachce přiměřeně svým příjmum, jsem vlastně spokojený člověk a žiju si v nadbytku, který se mnoho lidem na světě ani nesní. Jsem tak "bohatý", že mohu jíst teplé jídlo každý den, mohu si dopřát maso, mám teplou vodu ( i když teď už moc ne, protože mam zanešený bojler:D), mam nadbytky, jako elektroniku, televizi nesmyslné velikosti, mobily, počítače, tablety, přístup na internet i na WC.. prostě vše, co má 90% evropanů. Je to opravdu tak špatný život ?

Asi se trochu míjíme směrem diskuze, protože to co píšeš, ti nemohu rozporovat a takové tendence té "bohatší" vrstvy tu jsou, jenže takové manýry, takové problémy (ať už zpronevěra, tunelování, nebo terorismus), jsou daně, malé daně, za svobodu a demokratický systém. Vždy a všude se najdou takoví, je to jedno, jestli to bude totalitní režim Stalina na začátku 20. století, nebo v hypermoderním Japonsku 21. století. Rozdíl je v tom, že v té totalitní společnosti jsem nemohl polovinu z těch věcí dělat či vlastnit, pokud jsem nechtěl podlézat režimu, nebo dělat jiné věci, které třeba mé morálce jsou cizí. A na to narážím... jistě, mohlo by být lépe, ale také mohlo a bylo hůře..

Náš problém a problém těch, kteří volají po totalitě, či nějaké pseudopřímé demokracii (což je největší politická fraška poslední dekády), je v tom, že chceme žít v luxusu a nejsme ochotni vyměnit tyto prvky (pro konzumní život, jako mobily, televize, počítače a auta) za prostředky pro život, za výchovu potomků (jen řveme, že na to nemáme, ale iPhone na splátky nám nevadí), a jiných věcí, které naše generace zvládali v daleko horších podmínkách a kolikrát i za strachu, jestli budou mít co jíst a né, jestli mají nejnovější model telefonu či auta.
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 12:50
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Tohle je už spíš téma na diskusi někam k pivu, než tady, koukám.
Hlavně pořád - vidíš to celkem správně, ze svého pohledu. Ty možnosti samozřejmě máme, pokud na ně máme. Pak ti, samozřejmě, přijde všechno to, co píšeš v druhém odstavci jako malá daň za svobodu.
Problém je, když jsi v té pozici, že na to nemáš. Vidím to třeba u části své vzdálenější rodiny. Lidi jen vyučení, celý život dělají jen svůj obor. Každý s vyššími příjmy je pro ně zloděj, polovinu lidí by pozavírali, protože určitě jen na ten majetek nakradli. Už jim ani neříkám, kolik doopravdy beru, protože naposledy jsem se dozvěděl, že "za to h*vno, co dělám, bych si to nezasloužil"... No jo, za celý život jsem nevyrobil ani šroubek, ruce zkrátka mám na tuhle práci levé. Ale to, že pokud udělám v něčem chybu, bude to mít celorepublikový vliv, to už vidět nechtějí. Takových lidí je plno, čistě statisticky polovina populace, a ta polovina je nejvíce slyšet. Když jsem jim chtěl vysvětlit, že volbou Babiše dosáhli akorát toho, že se všechno zdraží a oni nedostanou přidáno ani zdaleka tolik, o kolik více musí vydat, skončilo to akorát křikem a nadávkami.
Takže jen tiše koukám a trpím, z obou stran.
Avatar - Ozzman
27. 3. 2018 14:12
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Máme na to stejný názor, a právě ti o kterých hovořis je nutné nějakým způsobem přesvědčit, že jejich preferovaným systémem ztratí všichni a to i oni. A Babiš zrovna mistrovsky vytrhuje věci z kontextu, takže je jeho popularita Logicka. I když je pro mne nevolitelny a totálně prolhany politik, tak je pro stát maximálně hrozbou finanční, kdežto některé strany už zaváneji tím diktátorskym režimem i když jim jde také o sebeobohaceni, jako Andymu. A to je to, co nechapu, že lidi nevidí....
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 14:21
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Tohle jsou lidi, které nepřesvědčíš, dokud si nerozbijou držku. A i pak jsou schopni to házet na všechny okolo, oni nechtěji vidět.
Netuším, co by mohlo vést ke změně politického klimatu u nás, protože ani odstranění Babiše není řešením. To se tihle zase vrátí ke KSČM, nebo nalezou k SPD a bude ještě hůř.
Avatar - Ozzman
27. 3. 2018 14:40
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
:yes:
Avatar - _Karel_
27. 3. 2018 14:32
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Trochu za Babiše a Zemana vděčíme ostatním "demokratickým" politikům.
Zrovna dneska : návrhy obžalovat Zemana z velezrady, že chce nechat bisku prošetřit jestli jsme tu měli nebo neměli ruskej jed. Takovýhle kraviny musí Zemanovi voliče přímo nahánět do náručí.
Avatar - Ozzman
27. 3. 2018 14:40
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Souhlasím, to je zoufalý boj, protože už opozice neví kudy kam... Ale každá objektivní kritika, založená na důkazech je jejich voliči pouze zlehcena. Sám nevím, jak z kola ven, snad diskuzi a zvýšením vzdělanosti a obecného povědomí o tom, jak vše funguje, v jakém žijeme systému, co nám to dává a co nám bere. Už jsem takto diskuzi otevřel pár lidem oči... Ale horší je, že pokud jim řekněme "tihle jsou takoví a makovi" a nabadame je pro přemýšlení u voleb, logicky se ptají "a koho volit jiného" a zde už mne docházejí slova, protože každý má nějaké proti a neexistuje jasná cesta. Já si myslím, že volit by měl každý až poté, co je seznámen s důsledky a kontextem, pak at už se rozhodne podle preferencích sám, kdo to bude, ale volit na základě manipulace a ne informovanosti je špatně ať už volí SPD či Topku....
Avatar - _Karel_
27. 3. 2018 14:47
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Jj, lidi čtyři roky maximálně sledují zprávy na nově a pak jdou volit. ;-\
Mám docela chytrý kamarády, a přesto volili Okamuru. Nemám odvahu se jich zeptat, jestli to vidí pořád stejně.
Avatar - Ozzman
27. 3. 2018 14:52
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Tak Babiš ještě jakž takž chápu, on svůj populismus dělá chytřeji, ale TO? To nechápu.... Mám jednoho známého, dost toho lituje, ale stejně si myslí, že nás Islamisté vyhladí a že nás TO zachrání.... :-( A to nejsem sluníčkar a nechával jsem se před hodinou obsluhovat od černocha >:D
Avatar - _Karel_
27. 3. 2018 14:58
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Mě nevadí nějakej jeho údajnej fašismus, to je kravina. On prostě dělá totéž, co Babiš, jenom jinak. Pouhá obchodní činnost. A oni mu uvěřili, že je to upřímný, že má rozum a myslí to dobře. :-|
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 16:29
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Fašismus neni údajnej = a už vůbec ne kravina ;-)
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 14:55
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Okamura... to je zase jen produkt naší politiky. Lidi mají strach a nikdo z (tehdy) většinových stran jim nedokázal tenhle strach vyvrátit. Okamuru asi sotva kdy půjdu volit, ale taky si tu nepřeju výbušná potěšení a auta v davech lidí...
Edit, reakce na Ozzmana: zkus se někdy podívat, kolik příznicvů Okamury je mezi příslušníky bezpečnostních sborů, zejména tam, kde ti lidé byli někde "venku".
Avatar - _Karel_
27. 3. 2018 15:03
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Jasně, většinu hlasů nahnal na protimigrační politice (jíž jsem taky zastánce). A z tohoto pohledu jsem za jeho 10% v parlamentu rád, protože si nemůže dovolit nebýt v téhle věci zásadový.
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 15:13
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Na druhou stranu, pořád lepší, aby protimigrační politiku šířil Okamura, než někdo typu Sládka, Kotleby nebo Vandase... Ti byli zralí minimálně na ústav, ne-li kriminál.
Avatar - _Karel_
27. 3. 2018 15:27
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Jj, proti nim je celkem hvězda. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 16:28
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
:no: :no: ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 16:28
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
:no: :no: :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 16:30
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
:no: :no: 8-s
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 16:33
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Asi záleží čemu řikáš dost chytrý = s čim to porovnáváš >:-[]
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 16:57
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Notyvole, tebe jsme tu fakt potřebovali... 8-s
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 18:03
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
No = já vim. Děsný když se do filozofování o tom jak bylo pustěj důchodci = s názorama jako ty >:-[]
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 18:45
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Důchodci? Tak od tebe to beru, cucáku.
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 14:52
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
S vzděláváním a povědomím bude vždycky problém, protože u něj záleží na osobě, která ho šíří. Takhle jsme se dočkali zkresleného vnímání dějin za totality, zkresleného pohledu na 20. století po převratu. Dnes článek na Seznamu o tom, jak VŠE protestuje proti tomu, aby vláda přednášela v rámci nějakého předmětu bez protinázoru.
Studenty a dětmi se nejsnáze manipuluje.
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 16:30
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
:no: :no: :-!
Avatar - white label
27. 3. 2018 15:52
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Ano, to je současná realita, která se ve volbách výrazně odráží...
Avatar - white label
27. 3. 2018 15:56
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Přesně tak, spousta lidí se nedívá, o kolik se mají lépe, než za totáče, ale jestli se mají lépe, než "soused"... a touto optikou na tom byli mnozí "lépe" za totáče, protože tehdy měli houno téměř všichni.
27. 3. 2018 21:41
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Nezlob se ale na toto reagovat musím. Jsem rocnik 73 a ujistuji te, ze prosadit se a uskutecnit sve sny pred 89 byla utopie. Nyni chleba neni zadarmo,ale moznosti jak uskutecnit sve sny jsme nikdy nemeli vetsi. Pravda je, ze pasti jsou vetsi: exekuce, hypoteky, to nebylo....pokud se jim ale umis vyhnout, muzes cestovat, vydelavat a jediny clovek ktery ti v tom brani jsi ty sam.
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 21:59
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Další takový, kdo nevidí za špičku vlastního frňáku... Podejte si se Sakrou ruce.
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2018 09:59
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Zatim furt jen řikáš ne ne ne = nic jinýho konkrétního si nenapsal = frňáku :-)

Jestli si fakt myslíš že před ´89 bylo svobodnějš a volnějš a líp = tak to je mi tě skoro líto >:-[]

[odkaz] ;-)
Avatar - white label
27. 3. 2018 15:48
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Tak co tedy navrhuješ, totalitní režimy pro změnu blahořečit a ono se to vyřeší samo a jejich příznivci naopak zmizí jak pára nad hrncem? 8-s
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 16:54
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
***, proč mají všichni potřebu lítat mezi extrémy? To fakt neumíte vidět nic mezi tím?
Na tyhle argumenty jsem fakt alergický, to vidím tmavě rudě. To fakt nevidíte, že jakékoli extrémizování vede jen k větším názorovým rozbrojům?
V ČR se všechno po převratu docela po$ralo tím, jak se okamžitě začalo na vše minulé nadávat, likvidovat a nesmyslně pomlouvat, ačkoli se najednou po pětadvaceti letech k mnoha věcem vracíme, protože (kupodivu) byly dobré, funkční a užitečné. Jenže tím hloupým démonizováním na jedné straně a adorací mamonu na druhé straně se o to více radikalizují lidi, o kterých píšu výše.
Ne, v téhle zemi fakt asi prostor pro rozum není.
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 18:25
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Máš evidentně hodně zkreslený představy o stavu ekonomiky socbloku = těsně před pádem ;-)

K čemu mnoha se vracíme? Co bylo kupodivu dobré a užitečné? :-)
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 18:43
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Víš co, Sakro?
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 18:45
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Vim = docela brutálně zkresluješ realitu :-)

A nemáš zřejmě ani tucha o stavu ekonomiky socbloku v 80. letech ;-)

Proč myslíš že to komunisti v čele státu zabalili a do čela strčili [odkaz] >:-[]
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 19:05
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Tyvole, já už vím, kdo jsi! Ty jsi Mitrofanov!!!
Ten taky všude místo slov hází jen odkazy.
Jo a mimochodem, ta otázka byla parafrází na "Víš co, Sašo?" Zbytek si určitě z velmi známé komedie doplníš sám...
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 19:40
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Jako že sem držitel Ceny Ferdinanda Peroutky? Teď sis šplhnul :yes: :-)
Avatar - _Karel_
27. 3. 2018 14:14
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
:yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
27. 3. 2018 15:49
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
:yes:
Avatar - white label
27. 3. 2018 16:03
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Napoleonské války skončily v r. 1815, 2SV v r. 1945. Rozdíl 130 let je poměrně dostatečně výmluvný.
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 16:49
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Není. Lidi, kteří za to mohli, jsou tak či tak mrtví a dějiny úspěšně překroucené všemi směry.
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 18:08
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Dějiny sou furt stejný = že je různý lidi překrucujou po svym = to je jiná věc

Příkladný překroucení je 2 světová a Rusko podle komunistický verze :yes: >:D

Jinak máme dost historiků = který nepřekrucujou ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 18:34
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Si představ že sou dokonce lidi který tvrděj že tu v 70. letech [odkaz] bylo volnějš než dneska = no co bys takovýmu člověku řek :-)
27. 3. 2018 09:26
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
s tebou se da i souhlasit :yes:
Avatar - Beefcake
27. 3. 2018 01:01
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Slusne zidealizovane...
27. 3. 2018 05:19
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
fostek: Říkáš že výhodou totalitních systémů je výkonnost ? V tom případě u nás za komančů totalita určitě nebyla.
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 07:16
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Proč ne? Systém byl výkonný v tom, na co se zaměřil. Tuny oceli, zbrojní výroba, potravinová soběstačnost. Spotřební zboží a konzum byly potlačeny na úkor jiných věcí jako nepodstatné.
27. 3. 2018 09:31
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
chces rict, ze na zapade nekalili ocel, nemeli co jist a amici russko neuzbrojili??
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 10:15
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Koukám, že stačí jakákoli dobře míněná zmínka o minulosti a tobě se zatmí ve výhledu. Nebo to už je z té tvé svaté antidieselové války?
Avatar - Andromeda
27. 3. 2018 15:11
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Neuzbrojili ... Nebýt astronomického dluhu, který jistý konfident zámořské verze StB ve funkci prezidenta nasekal, nebylo by co vykřikovat ...
Mnohem větší roli sehrál krtek v nejvyšším vedení tehdejšího SSSR ...
Avatar - white label
27. 3. 2018 16:20
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Ten systém byl tady (hlavně ze začátku) relativně "výkonný" primárně/hlavně díky tomu, co si doslova nakradl ("znárodnil/ zestátnil/zkolektivizoval"), a že zrovna tady bylo co krást, shodou okolností i díky tomu, že se tady za 2SV válčilo relativně minimálně.
A ukradli i Poldovku, nebo Vítkovické železárny. V drtivé většině případů z firem na vysoké evropské úrovni po(s)tupně udělali evropský těžký podprůměr. To byl ta tzv. "výkonnost".
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 07:21
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Marně přemýšlím, kde doopravdy je čistý kapitalismus. Japonsko a Korea určitě ne, ty země mají hodně blízko k autokratickému vládnutí. Sice mají parlament a vládu a kdovíco, ale nižší řízení je pořád autoritativní. USA... to už taky dávno není ta bašta kapitalismu, co bývala, i když Trump se snaží, co může. Singapur neznám, i když bych se tam rád podíval.
Jen k tomu Ťokovi: myslíš, že tam podobní lidé nejsou? Ale jo, jsou taky, pár let se hřejí na výsluní, pak buď zmizí sami, nebo je někdo vhodně odstraní.
27. 3. 2018 10:08
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Aj Babiš, Fico, ... by chceli u nás Putinovské "demokratické" maniere. Všelijaké výnosy zo dňa na deň a skoro všetky ruky v dume hore!
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 10:16
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Proč taháš vaše problémy a Putina k mému příspěvku?
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 16:37
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Švýcarsko = kapitalisticko demokratickej ideál ;-)

Mimo Evropu možná Kanada :yes: :-)
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 16:50
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Leda v tvých vlhkých snech.
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 18:05
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Do mejch vlhkejch snů je ti kulový = se do nich nes.er ;-)

Mě se líbí jak je ekonomicky vedený Norsko = ale demokracie = to neni na Švýcarsko

Umíš říct něco jinýho než ne? Tak to řekni = teď je ta chvíle :-)
Avatar - Blue Sun
27. 3. 2018 18:45
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Proč plýtvat slovy na někoho, kdo stejně nechce slyšet? Ty jsi stejný případ jako BabišOvce zmíněné výše, jen jsi z druhé strany barikády. Tebe pravda nezajímá, jen tvé hloupé pohádky.
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 18:48
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
No tvoje pravda = fakt ne = potvrzuju :-)

Já věřim [odkaz] [odkaz] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 18:05
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Do mejch vlhkejch snů je ti kulový = se do nich nes.er ;-)

Mě se líbí jak je ekonomicky vedený Norsko = ale demokracie = to neni na Švýcarsko

Umíš říct něco jinýho než ne tak to neni? Tak to řekni = teď je ta chvíle :-)
Avatar - JDM
27. 3. 2018 07:57
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
No ted jen srovnat komu se opravdu zije lepe? Ja osobne radsi budu chudej jezdit ve favoritu ale svobodnej mit moznost si delat pomerne co chci a jit kam chci nez mit sice plnej barak digitalnich hitech vecicek moderni naslapany auto a pritom vedet ze nesmim nic moc kritizivat brat co je a kdyz se chci podivat do ciziny musim prvne v praci splnit nad normu a byt zamestnanec mesice...
27. 3. 2018 13:53
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Nj..před pěti lety nebyl problém odejít z práce..dalo se vyžít s pár korunama..s dětma to taky šlo.. směr je ten, že budeš mít vysokou výplatu a vysoký výdaje...odejít jen tak z práce si rozmyslíš...nechat se vyhodit?? Huch...

Jj kdo má hypotéku, ten je chycenej automaticky, ale byla tu i druhá skupina... :no:
Avatar - KANKUNEN
27. 3. 2018 10:08
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Fostečku, ty jsi dokázal plácnout největší hovadinu co kdy tady psal. Komunismus - maká - funguje. Pravý komunismus je v KLDR.
27. 3. 2018 11:46
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
no tak zrovna v mem oboru, respektive oboru pro ptery pripravuju podklady, me v Cine prijde dost uchylnej, az hazardni

priklad, aby se stavba stihala, tak se rposte stavi i bez finalnich planu, kdys neni spravnej materieal, tak se pouzije jinej jen aby se stihal termin, a kdys spravnej material je, tak se to postavene prestavi tim spravnym materialem, delali jsem pro Cinany vizosky celkem rozsahleho komplexu budov, rikal kolegovi co tam lita casto ze by bylo dobre na prilehle budovy nechat dat kamery aby se nasnimal pak pro investora postup praci na nejakou kolaudacni party, ....... joo kamo tak to nestihnem, oni jiz maj zaklady a 4 patra (z 50 pater) , proste maji terminy a na ne musi ukazat neco hotoveho, ze se to pak zboura a postavi znova jinak jiz nikdo neresi, hlavni je na termin mit neco na ukazku >:D a aby ukazali to na ukazku, tak prvni 2 patra u toho 50 patroveho komplexu normalne vyzdili cihlama a dali tam omitky, jen aby par jedincu co to platej vydeli ze v terminu se stihli ty 2 patra, ale to ze se to pak rozbouralo a nahradilo panelama investori jiz nevydeli >:D

nebo predpisy, mel jsem delat promenadu pro pesi s obchodama, ale pozadavek bylo tam dat zaparkovany luxusni auta (co bylo zajimave dokonce chteli Teslu X) a me bylo divne ze na promenade pro pesi budou stat auta, no a vysvetleni bylo jednoduche, protoze ti bohatsi tam proste muzou s autem vjet a zaparkovat a Tesla X proto ze to v te dobe bylo auto kterym jeden z investoru jezdil, takze musel bejt v bile barve a s poznavackou toho investora >:D

a jen si prihreju polivcicku a pochvalim se, dnes v tom komplexu v podzemnich garazich co jsme delali vznika jeden z nejvetsich SC na svete

PS> nemyslim si ze v Cine je pravej komunizmus, to je spis takovej kapitalistickej-postkomunizmus, kdy maji silu trhu a tak toho vyuzivaj celosvetove dokud to jde
Avatar - fOE
27. 3. 2018 14:00
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
Ale jdi ty brepto.
V Cine je komunizmus leda na papire a jako zasterka k tomu aby produkoval dolarove miliardare = vrcholne predstavitele strany. V Cine je jinak tezkej kapitalizmus kde se nehledi na ziv. prostredi, kde se nehledi na lidi, kde se nehledi casto ani na bezpecnost ani na tech par ostatnich predpisu.

Diky bohu za tu "setrvacnosti fungujici evropu".
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 16:36
Re: Ze článku na mě dýchá dojem
:yes: :-!
Avatar - _Karel_
26. 3. 2018 20:16
Fakt?
Pár dotazů - když můžu spalovákem jezdit jen v sudé nebo liché dny, nějak mi nevychází zmiňovaných 5 dní v týdnu?
Když se na SPZ na spalovací auto čeká 4 roky, komu ty SUV VW prodává?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2018 20:21
Re: Fakt?
On psal o Pekingu, což je cca 20 milionů lidí ........ možná víc.
Mimo Peking žije pořád přes 1 000 000 lidí, kteří si mohou jezdit jak je jim libo. :-)
26. 3. 2018 20:48
Re: Fakt?
Nevěř mu. Šang Haj a další jsou stejnej prů..er, jako Peking.
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2018 20:54
Re: Fakt?
OK takže ......... 10 x 10 000 000 = 100 000 000 lidí. K tomu třeba ještě 100 x 1 000 000 = 100 000 000 lidí a ještě pořád zůstává 800 000 000 lidí na venkově a v menších městech kde se exhalace snadněji rozptylují.
PS - a jako obvykle - hlavním podezřelými jsou auta ale smog jde z uhelných elektrárnách které jsou v principu stavěny blízko aglomerací nebo v nich. Jediné co Čína nemusí dovážet je uhlí ........... 90% mixu je uhlí. Větru není dost a slunce se přes smog na panely nedostane :-) Tak možná nukleár zlepší mix.
27. 3. 2018 08:16
Re: Fakt?
Akurat cinan na venkove na nove SUV vetsinou nema >:D tam je bida...
Avatar - holden2
26. 3. 2018 20:50
Re: Fakt?
trochu bych jich mimo ten peking pridal
Avatar - holden2
26. 3. 2018 20:48
Re: Fakt?
bodejt by ti to vychazelo kdyz nevis kolik dni ma tejden v cine >:-[] >:-[]
26. 3. 2018 20:46
hyu v cine
nemoze za pokles predaja hyundaia aj thaad?

[odkaz]

Agentura Reuters ovšem připomíná, že Hyundai a další jihokorejské firmy od výrobců kosmetiky po maloobchodní řetězce začínají pociťovat čínskou nelibost kvůli plánované stavbě amerického protiraketového štítu THAAD na jihokorejském území. Čína se obává, že systém bude sledovat i její vojenské aktivity.

[odkaz]

Hyundai a jeho filiálka Kia boli ešte pred nedávnom tretím zahraničným výrobcom osobných vozidiel na čínskom trhu, v poslednej dobe tam však obe firmy silne utrpeli protikórejskými náladami, vrátane výziev na bojkot, kvôli umiestneniu amerického protiraketového štítu THAAD na juhokórejskom území, ktorý má byť zameraný proti jadrovej hrozbe zo Severnej Kórey.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2018 20:56
Re: hyu v cine
Jeden rok to schytali Japonci, že se nedostatečně klaněli Číně. Druhý rok to schytali Korejci, protože se chtějí aktivně bránit. Jen VW se Škodou a Zemanem uklání a lezou Číňanům do *, že už jim koukají jen polobotky.
Japonci ani Korejci nepolevili - mají ještě nějakou hrdost. Bravo jim !!!
26. 3. 2018 21:05
Re: hyu v cine
Jojo, Japonce má každej v Asii strašně dlouho strašně rád.
Číňani hlavně od Nankingu 1937 se jich nemůžou nabažit. :-! >:D
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2018 22:20
Re: hyu v cine
No a, alespoň se nechovají pokrytecky. Prohráli válku a ještě se mají donekonečna omlouvat? Podívej se co to dělá s Němci, ten syndrom viny.
Avatar - Andromeda
27. 3. 2018 14:37
Re: hyu v cine
Asi jsem se zde ocitl nedopatřením na náckovském webu , nicméně ano, co to je cca 400000 tisíc mrtvých civilistů během necelých 2 měsíců po obsazení.
To jsou prostě detaily, že. Stejně jako hromadné popravy organizované i z plezíru soukmenovci v jedné východní destinaci, kdy ještě několik dní po exekuci a zahrnutí obětí se hýbala zem ...
Ale což, noví demokraté v tom mají jasno, šlo o pod lidí, a kdo by se s tím furt otravoval, že.
Kdepak, a co teprve japonská pohostinnost poskytovaná nejen v zajateckých táborech ... Ale kovaní demokraté, co vykřikují hrůzou a odvolávají vlády kvůli velmi nejasnému trestnému činu na 2 lidech takové maličkosti neřeší, stejně jako upálení zažíva a dobíjení těch, co zkoušeli uniknout před jim podobnými ...
Kde se tady rozdává Kinedryl , a kde kluci při tom přepisování dějin schováváte šedivé , popřípadě slušivé černé mundúry ...
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2018 16:35
Re: hyu v cine
No je to víceméně nula nic = proti 90 milionum mrtvejch = v dobách míru = navíc vlastních = na komunisty nikdo nemá :-)

[odkaz]
Avatar - Andromeda
28. 3. 2018 13:32
Re: hyu v cine
To je jako vše , tento módní oblíbený "Fejk" je vše, na co se vzmůžeš ? Není to nějak podezřele málo ? I když co se divím, hlavně, že se to dobře pamatuje, a je to náležitě úderné, ne ?
Kdysi, nejspíše v alkoholickém rauši, jistý ruský týpek - jinak vcelku problematicky uchopitelná persona, vyzvrátila nesmysl o 100 milionech usmrcených jistým režimem.
Že je to třeba i z demografického hlediska p.i.c.o.v.i.n.a ovšem kovaným demokratům vůbec neva, hlavně, že je v ruce bič, kterému rozumí i *, tedy třeba Němcová s Langšádlovou , popřípadě módně tržně a liberálně "orientovaný" ( ne znalý ) diskuzní bijec.
Že se přímo profesionální historici od toho x krate distancovali, omlouvali , je fuk - tím nemyslím inkviziční dobytek na ÚSTRKu či Cevru.
Co se týče Ruska a jeho dějin, tak ty jsou dost složité z mnoha příčin, a jejich chápání v souvislostech přesahuje intelektuální možnosti drtivé většiny novodobých Bretschneiderů.
Jen na okraj - děkujeme tam nahoru, že se nacházíme geograficky jinde, a nemuseli být po mnohá staletí být vystaveni tomu, čemu byli vystaveni oni - nebo-li pro idioty, važ si místního hnoje a jeho smradu, neb jinde by mnohé mohlo mít jiné následky.
Apropo, kdybychom jen tak z plezíru začali počítat oběti nyní tzv. demokratických zemí po celé zeměkouli za třeba posledních 100 let - wauuu, nedopadlo by to vůbec hezky....
Avatar - Hammunasakra
28. 3. 2018 17:30
Re: hyu v cine
Ale my mluvíme o zabitejch vlastních lidech = protože neposlouchali ;-)

Co ti na tom přijde jako *? :-|

To snad nemá nic společnýho s nějakejma babama v současný politice = to ti řekne každej historik z UK >:D

Nevim co si mám představit pod pojmem "inkviziční dobytek" :-)

Já si toho co tu během pár desetiletí zvládli po * komunisti = fakt nevážim :-!

Když vezmi území od Aše po Kamčatku který měli k dispozici = a jak dokázali to obří území zdevastovat a zaostat = tak fakt ne. Komunisti náš dřív vyspělej stát dovedli do tristní reality = jejich rozpočet byl na konci jejich vlády asi 10% rakouskýho = totální úpadkek :no: 8-s
Když zůstaneš třeba jen u zdravotnictví = nejsou léky nejsou operace = každej obyvatel tý obří komunistama ovládaný zóny z rozhodnutí strany umřel o roky dřív

Ne sorry = fakt ne

To že z rozhodnutí soudruha si 90 a víc procent hudby nesměl poslouchat, filmů nesměl vidět atd. = to už je totálně vymaštěný >:D >:-[]
Avatar - praděda7
26. 3. 2018 21:03
Re: hyu v cine
Komunističtí číňští vrahouni nedají a nedají pokoj.... >:-[] Bez podpory komunistické Číny by byl rocketboy Kim už dávno hodným chlapečkem.... :-!
Avatar - wakantanka
26. 3. 2018 21:46
Re: hyu v cine
Zabudol si na Rusko. Bez ich podpory by ziadny Kim davno nebol. :-)
Avatar - WinDiesel
26. 3. 2018 22:24
Re: hyu v cine
Jo biznis je biznis jako vravia braťja Slováci v čele s Andrejkom Babišom a pyndou Krnáčovoj.
A když už i byznys nebude říká Zeman, alespoň vodka bude. A jako je Zemanovi bůh (Klaus) svědkem, TO BY KUWA BYLO ABYCHOM Z WODKY BECHEROWKU NĚZROBILI !!!!!!!!!!!!!! >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
26. 3. 2018 22:05
majestatne
novy touareg na mna uz z fotiek posobi doslova obrovsky a majestatne... v tej sedej farbe v ktorej splyva kazda krivka a linka je ozaj vcelku nenapadny ale napriklad ta cervena tak ta mu dava doslova kridla.... v tej bude hodne napadny a iste neprehliadnutelny ( a iste aj v bielej alebo nejakej ciernej ) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
26. 3. 2018 23:10
Re: majestatne
Jistě, zrovna v černé bude hodně nápadný a nepřehlédnutelný. >:-[]
Skoč si už s tou tvojí "výraznou a světlou" (viz už minulá diskuse) černou barvou k očnímu... 8-s ;-)
Avatar - fOE
27. 3. 2018 14:04
Re: majestatne
Cerna, aneb jak ze sebezajimavejsiho auta udelat se 100% uspesnosnosti auto nudne, mozna elegantni (tech 30min co zustane ciste), ale nudne.
26. 3. 2018 23:14
Ako Piech pochopil ...
...ako funguje auto-svet. :-(
Vzpomínam si, ako bol Piech v USA na pracovnom výjazde. A až tam pochopil ako funguje Truck a SUV segment. A potom friško zbúchal Touareg!!!
;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2018 07:26
elektro
Kdo nebude mít fabriku na baterky a dostatek surovin, nebude mít co do aut dát. Všechno pohltí Čína. A nějaký diskuse o slepejch uličkách budou jen diskuse pár jedinců... . Mají dané jasné limity prodejů, a mají i datum, kdy nepřihlásí spalovák. Diskuse všelijakejch dízlvinů a podobnejch zastánců, budou jen řečičky o tom jak se musí u ježdění vrčet...
Rozbalit vlákno
2
27. 3. 2018 09:35
Re: elektro
cinanum nic moc jinyho nezbyva a to nejen kvuli emisim
je jich moc a tolik ropy na svete neni a oni vlastni ropy moc nemaj
tedy tohle je i sazka na co nejvetsi energetickou sobestacnost
podobne to je i v evrope, ale v cine to nabira rychlejsi obratky
v USA to je celkem jedno, ti maji svy ropy dost
a russku nic jineho nez ropa nezbyva, ti technologicky na elektromobily nemaji
a zbidacena socialisticka Venezuela, jakozto zeme s nejvetsimi zasobami ropy, ji neumi vytezit
Avatar - Andromeda
27. 3. 2018 15:05
Re: elektro
Kdepak, klukům za louží to opravdu může být jedno, neb si cestu k jim praktikované , bohem jim samozřejmě přiřčené nadspotřebě , najdou, ať to kohokoli stojí cokoli a krev stříká ...
Rotačky jedou naplno, a ekonomický terorismus mají v malíku ... Teď tu pohádku o tom trhu za louží ...
27. 3. 2018 11:56
hyundai
Hyundai to ma v Cine tezke ne proto ze by blbe ragoval na trendy, ale proto ze je to Korejska znacka, Korejske znacky celkove maji ted v Cine problemy a je tam proti nim dost silna gegativni kampan ;-) se divim ze jste si toho Martine nevsimnul, ja si toho vloni vsimnul hned jak jsem opustil letiste a taxikem nas vezli do hotelu
Rozbalit vlákno
0