Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ham.
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 09:07
proč VW takhle šidí Amíky a místo plnotučného Touaregu jim cpe takovouto "náhražku" SUV. Zvláště po průšvihu s emisemi by se tam měli snažit prorazit s něčím echtovním a ne s takovouto levnou sekanou.
Avatar - Barrichello
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 09:28
VW tam nemá šanci výrazně se prosadit skoro s ničím, takže je to fuk....

Jo jinak byl představen Cadillac XT4, výroba od podzimu ;-)
Avatar - Emel
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 09:43
Že by se Cadillac dotáhl v US na VW nebo aspoň na Audi, když už ho řídí bývalý šéf Audi US :-) ?
Avatar - Ham.
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 09:46
No třeba s Audi se tam prosazuje celkem dobře, daleko lépe než domácí GM s Cadillacem, který trvale klesá ke dnu. ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 12:34
Já myslel VW jako značku, tak sem nemotej Audi >:D
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 10:00
Oooops, jukni na post od Ham.a ;-)

Btw: VW mělo nejsilnější první dva měsíce za poslední 4 roky.
Avatar - Barrichello
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 12:38
Jo, ale nejelpší období měli v 70. letech od té doby bud klesaj nebo kolísaj sem tam.... Totálni krizi měli v roce 1993 s 60 000 prodanými kusy >:D >:D Pak se zvedli ale furt se motaj mezi 200-300 tis kusy ročně.

Podívej se kolik prodá Hyundai, Kia, Ford, Chevrolet a další masové značky v USA
Avatar - netcar.xx
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 09:31
Plnotučnej znamená drahej a v Americe drahé Volkswageny nemají šanci. Jenom evropskej Trottel si nechá vnutit Scheissdreck za cenu Prémie
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 10:11
Zrovna Touareg dokáže plně konkurovat prémii, nechápu tvůj koment.
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 10:57
Tak tak. Jak nazyvat arteony nebo passaty premii vzdycky pobavi, tak u Touaregu musi clovek s kamennou tvari jen uznale kyvnout. Teda, minimalne pokud jde o techniku. Kdyz ale na to auto clovek koukne jako na celek, tedy i se znackem na kapote, pak Touareg technika-netechnika je vlastne takova Kia Stinger, drahe auto bez aury, no a to vadi.
Avatar - Emel
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 12:38
Vím, že se to nedá úplně srovnávat díky cenám, ale... Touareg se dlouhodobě prodává líp než Q7, až nová generace Q7 vystřelila prodeje nahoru.
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 13:02
Ale je otazka, nakolik to zakaznik chtejici "nejaky SUVcko" oceni. Asi moc ne a proto VW prichazi s timhle modelem.
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 21:14
S tímhle teda nesouhlasím. Nevím, jakou auru bys chtěl u SUV, ale Touareg ji (v rámci kategorie) má. Má za sebou úspěšné dvě minulé generace, které byly přijaty trhem velmi dobře. Jasně, asi to není URUS, ale má velmi dobrou pověst. Stinger je první generace, to se porovnat nedá. Navíc Touareg staví na velmi dobře udělaných základech, které jsou usvědčeny u Q7.
Moc nechápu
| 29. 3. 2018 14:17
Diky za pouceni, a ted sup nahoru podivat se cely strom a zamyslet na co reaguju (USA trh) a pak si sam zasebe prebrat jakou image a uspechy NA USA TRHU za sebou VW ma a proc to lze porovnavat se Stingrem, ikdyz jde o novinku. A kdyz uz se budeme zamyslet nad tim image, tak by bylo dobre si povsimnout jak se musi prokousavat na US trhu i takove Audi (nejmladsi = nejmene etablovane = nejmene uspesne z D3), coz premie je, a jake prodeje by tam nejspis cekali Touareq, ktery nemuze byt proti Q7 omnoho levnejsi (jak uz tu spravne par lidi poukazalo, jsou to vlastne stejna auta) a image nema vubec zadnou. Vysledekm toho jsou prodeje Touaregu, ktere soustavne klesaji a prodeje audi Q7, ktera neustale stoupa. Prodeje na US trhu od 2010 do 2017:
Touareg 58tis
Q7 166tis.
A ty nuzky se dal rozeviraji.
V takove konstalaci tam nema smysl vozit auto vyrobne drahe skoro jako Q7 abys ho prodaval levneji a stejne s tim takhle paberkoval. ;-)
Avatar - white label
Moc nechápu
| 28. 3. 2018 22:42
A jak pak se jmenuje "dvojče" od Stingeru, které se dá koupit u Porsche? :-) ;-)
Moc nechápu
| 29. 3. 2018 14:21
[odkaz]
What are you driving these days Jeremy... >:D
Asi tolik k tomu jak kdyz dva prodavaji totez, neni to totez. ;-)
žádná novinak..
| 28. 3. 2018 21:19
No, je to načerveno nabarvený Cross coupe GTE z roku 2015, tedy Cross blue coupe z roku 2013 a to včetně pohonu. Je "zajímavý", že VW prezentuje na USA trhu PHEV, ikdyž je tam nechce dodávat. Každopádně uložení baterií ve středovým tunelu nezní špatně.
Jinak pokud jsem četl správně předcházející články, tak se počítá i s možností prodeje v EU. Ostatně v případě "X6" varianty Tourega by podstatně jednodušší pohon a motory ani nemusely vadit. S 2,0 TDI, 2,0 TSI a koncepčním PHEV si to klidně u nás představit dokážu. Spíš je otázka, jak takhle velký a těžký auto sestaví na MQB, za mě jednoznačně Touareg...
žádná novinak..
| 29. 3. 2018 09:48
Velké a těžké auto na MQB není žádný problém, problém je, že MQB bude pořád MQB i v autě dlouhém 6 metrů a širokém 2.5, tedy motory napříč, čtyřkolka přes spojku, motory maximálně šestiválce a další omezení (třeba absence vzduchu) proti MLB, které je technicky (nikoliv velikostí) jinde. Touareg je sympatický tím, že nejde do nějakého velikostního extrému (asi není problém na MLB postavit hebedo o půl metru delší než třeba Q7) a drží si relativně "kompaktní" rozměry (jakkoliv slovo kompaktní v této třídě velkých SUV může znít podivně).

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku