Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Maxus EV80: Elektrické dodávky z Číny míří do Evropy

14 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
Ktora velka dodavka do 3,5 tony ma nosnost 1,5 tony? Skor maju nosnost okolo 1,2 tony co si pamatam.
Avatar - speedfred
speedfred
Ty si tiež pekný chytrolín. V tom podniku najazdím tak 20-40km denne a nabíjať je kde,a napr cez noc.
IPace
to vis, s nakladem by to neujelo ani 5 kilaku, proste to neni mozne aby dodavka nalozena tunou nakladu ujela vic nez 100 kilaku, to proste neni mozne, nikdy to nebude mozne, proste proto ze to WinDiesel napsal a basta ! pres to proste nejede dodavka :-! do dodavky proste patri nafta a basta , konec diskuze !
IPace
LDV o ktere se tu pise je taky znacka co koupili
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No zdá se že nikdo tady o tom nic neví. Elektrická dodávka od Nissanu se prodává prachbídně, DHL zkoušelo v Praze elektrické Transity a dalo od nich ruku pryč. Se řidičem jsem mluvil a byl z toho auta celý nervózní.
Ono plánování rozvozů je fuška i tak a ještě do toho zahrnout parametr bídného dojezdu. Dojezdu ještě bídnějšího když to pořádně naložíš. Tak si myslím že se tady neztrapňuji já ale někdo jiný 😄
Jo a v Číně musí mít v autě 2 navigace - 1 je normální a druhá je navigace k nabíječkám 😄
traveldrive
No ale pozor, s Volvom Číňania všetko kúpili, to nie je ich vlastná pôvodná značka, ktorú by postavili sami. S hotovým know-how sa inak podniká.

Myslel som tým, že žiadne Geely, Landwind ani nič iné v Európe neprerazilo. Ak budú robiť niečo v licencii alebo skrátka kúpia európsku automobilku, to je niečo celkom iné.
IPace
"Zatiaľ žiadny čínsky pokus v Európe nevyšiel,"

treba Volvo? cast produkce co se dovazi od Volva se dovazi z Ciny kde to vyrabej, a prodava se jim to celkem slusne bych rekl

neuspech to ma jen tehdy, pokud tomu daj pro evropana neznamej novej brand kde je jasne ze je to Cina i brandem, brand ktery evropan zna dlouho si klidne koupi ikdys vi ze je to Cina 😄

jen tak do placu, v mobilni technice taky Cinani bojovali dlouha leta marne, ale po par letech se jim to povedlo a nektere znacky se v Evrope docela chytli
traveldrive
Načo sa strápňuješ výmyslami o veciach, o ktorých vieš prd?
traveldrive
No, nekrič hop vopred. Aby sme neboli prekvapení napr. pre čínske autá typickou kvalitou a´la poľský Lublin a bezpečnosťou detskej trojkolky... Zatiaľ žiadny čínsky pokus v Európe nevyšiel, bez ohľadu na druh pohonu, prečo by zrovna toto malo byť v pohode...tomu skrátka neverím.
Mimochodom, elektrická dodávka na európskom trhu je, Nissan E-NV200, aj keď je od tohoto podstatne menšia. Nosnosť 770 kg a objem na dve europalety tiež nie je na zahodenie.
Inak, ešte zabudli uviesť cenu. Tá bude dosť určujúce. Malý Nissan stojí okolo 30 litrov bez dane.
IPace
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je supersport co dělá 100ku za 2 sek. Pak luxusní sedan co stojí 2 mil., ale konečně něco rozumně praktického budeme dovážet z Číny.
houmr
Co ma trochu prekvapilo je maximalne zatazenie 950kg. Ani nie 1 tonu, zeby bol elektromotor + baterky tak tazke, alebo aby to aspon ako tak malo dojazd.
Dneska klasicka dodavka ma zatazenie okolo 1500kg.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To abys woe začal stavět nějaké rychlonabíječky. Jinak nebudeš dělat nic jiného než pořád nabíjet a skoro nejezdit. Až totiž plně naložíš, budeš se hodně divit jak daleko ne-dojedeš 😄
Řadím Tě k dalším velkým slovenským mozkům jako jsou Krnáčová a Babiš. Gratuluji.
Avatar - speedfred
speedfred
by som aj ja jednu zobral na testovanie,ale valník. Do väčšieho podniku na rozvoz materialu by to stačilo.