Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Znáte tyto obytné obludky? Jsou překvapivě dražší než obyčejné karavany

9 komentářů

Avatar - pallas
pallas
Áno, nemecká firma HEKU Fahrzeugbau z Bielefeldu naozaj vyrábala takéto karavany. Lenže - s ich výrobou skončili v roku 2012. Bol som u nich na návšteve osobne.
Preto je zbytočné v článku uvádzať cenu za nový Car-Camp, keď ich už 6 rokov nevyrábajú. Prestali ich vyrábať kvôli tomu, že všetky autá od jesene 2011 musia mať povinne ESP, a oni nedostali výnimku z technických noriem.

Táto obytná nástavba Heku Car-Camp sa dala pripojiť IBA k Opel Astra, k žiadnemu inému autu - a s autom bola spojená normálnym ťažným zariadením (ISO 50) a strešným nosičom.

HEKU teraz vyrába iba prívesy na prevoz lodí a motoriek, nič iné. Už nerobia ani obytné autá.
MariAchi
Koment hodnotnejsi, nez cely clanek :yes:
MariAchi
Slovni spojeni "obytné auto v rozumném stavu" asi pro mistra kolomana znamena, ze se to jeste samo od sebe nerozpadlo. Jedine, ze to opravdu pocital v ojrech...
Avatar - beibej
beibej
on asi myslel v éčkách ne? >😁
kyklop
Za 7000€ je v súčasnosti problém zohnať obytný príves 😄
kalousek
Taky mě těch 200 tisíc pobavilo. Je vidět že se pan Kolman v obytných autech a karavanech skutečně vyzná.
mike
Náhodou za 200K se dá sehnat obytka dokonce z počátku 90. let, žádná zastaralá komunistická srajda >😁 >😁
Avatar - bystron
bystron
ale Kolman je píša s č , neřeš to 😉
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
v rozumném stavu od 200 tisíc korun? Jaké? 70 koní Euro1 Diesel se zavšivenou psí boudou? Před dvěma lety jsme o něčem uvažovali a tak jsme se dívali. Aby se s tím dalo trochu svižně pohybovat a dalo se s tím jezdit i jinde než v Indii, tak od 30 tisíc Euro, trochu lepší a větší od padesáti a to co by se nám líbilo tak od osmdesáti. Nakonec jsme uznali, že tak dlouho už asi žít nebudeme aby byla koupě výhodnější než si po nejbližších pár let každý rok na 2-3 týdny jedno nové půjčit a na víkendy je rychlejší sehnat hotel než připravit karavan.