Ano, pouze špičkové modely. Na nástupce jsem zvědav, CT6 není žádný krasavec, chybí nápad.
Auta jsou jak hrubě vytesaná z objemného kmene, chybí štíhlost.
Tak naštěstí s Ruskem už nemáme tařka nic společného, takže nás nemusí zajímat ani tamní trh (snad kromě odbytu Škody). Náš hlavní spojenec je mateřská země Chevroletu, ať už se to vlastizrádnému Ovarovi líbí nebo ne! >:-[] >:-[] >:-[]
To co sbalilo krám bylo až na HHR a Malibu jen korejské GM a toho nám fakt líto není. To co to zbylo už sou originál us modely.
Aspon je výhoda Camara, že není okoukaný jako Mustang kterého v Praze potkám za týden 10 ks různých generací.
ofiko servis tu máš, pokud si koupíš auto u nich, můžeš směle jezdit tam. Pokud si ho koupíš přes šedé dovozce typu Auto Outlet, simix, denker, impexta atd - jezdíš na servis tam. Pokud si to dovezeš sám, individuálně a sám vypapíruješ, si bez záruky a můžeš si jezdit kam chceš. V tom případě je nejlepší Cadillac club kde tomu rozumí nejvíc.
Tak kde je problém. Servisů je mraky. ofiko diagnostiku už má dneska kdekdo, to není velký problém si tu mobilní v kufru koupit.
Jenže tohle není šedý dovoz.....jsou tu ofiko prodejci, samozřejmě pár aut se doveze i přes šedý dovoz vč modelů co se sem ofiko nevozí (zejména u chevroletu se sem tahaj i silverada, tahoe, suburbany či sem tam volt nebo equinox).
A u nás SDA udává vše i šedý dovoz. Právě díky tomu vím, že ta čísla sou nesmysl. Když se u nás prodá plácnu v listopadu 6 chevroletů a oni uvádí pro celou EU za listopad 8, asi to sedět nebude, že.....
To co oni udaj roční prodej 700 ks je v reálu tak 1100 a co udaj 1200 u chevy je v reálu tak 1600 + další cca 5-8 tis v rusku
ATS a CTS budou v horiznotu cca 2 let končit a nahradí je 1 společný model CT5.
zatím končí ATS u 3,6 V6 v ATS-V a CTS u CTS-V s V8. Pak je CT6 kde byl představen nový V8 TT s 550 HP a vedle toho sou suv XT4,XT5 a Escalade.
A Chevrolet tu má Camaro a Corvette a v Rusku jak sem psal navíc ještě Traverse a Tahoe.
Nemusí se tu prodávat statisíce, stačí desítky tisíc...... Prodejní počty stoupaj, chce to jen víc modelů, hustší servisní a dealerskou sít a pomůže jim i zákaz nafty ;-)
Jezdil jsem špičkovými ATS-V nebo CTS-V. Motoricky i podvozkově opravdu perfektní, interiér už taková sláva nebyl. Ale pak jsem měl ATS s 2,0T a to byla bída všech bíd. Nevím na čem končí dnes tato řada konkurující 3er, ale špatný motor, převodovka, žalostně málo místa. Těžko pak obhajovat cenu +1,2mio.
Taky BMW, M-B, Audi, Jagy, AR, Mase...však se podívej co se jich prodá. Ano, Cadillac má velmi dobré špičkové modely ("V"), ale v běžných verzích nijak neoslní a nepřehraje evropskou konkurenci.
Prvomajitel = jo tam to bude ze začátku 100%. A dál? :-)
Prostě Cadillac je normální prémiová alternativa = paradoxně dneska snad víc prémiová než výrobci milionů kusů ročně = docela často prémiovejch už jen výbavou a cenou
Ano, v Evropě se prodá pár Camar a Corvett, ale jinak jaksi značka Chevrolet na našem kontinentu před cca 4 roky sbalila krám, jestli sis nevšimnu. A individuální dovoz to opravdu nezachrání! :-!
To je přece fuk = jestli se prodá mraky A3 [odkaz] a A4 s 2litrovou naftou = Cadillac je furt slušná značka = narozdíl od dnešní D3 taková prémiová >:D
Bariku, já samozřejmě vím, že americké značky miluješ, ale přesto by sis měl zachovat alespoň trochu střízlivý pohled na věc. Víš, pokud bych tady já reagoval stejně zaslepeně jako ty, tak bych tady v diskusích chrochtal blahem, jak že se ten italský automobilový průmysl skvěle rozvíjí! Taky bych si to moc přál, stejně jako ty by sis přál, aby se v Evropě prodávali statisíce Chevroletů a Cadillaců. Ale realita je bohužel zcela jiná! :-O:-O:-O
Argument na téměř neexistující servisní síť "žádný servis jsem nepotřeboval" je bl.bej i na tebe.
Vážně by mě zajímalo, co jsem napsal kontroverzního - nový auto z titulky se mi líbí, ale je to u nás moc exotický/na provoz nepraktický. Zase tu palcuje mateřská škola?
Tak tato zpráva mě opravdu pobavila. Caddilac totiž ohlašuje své "evropské ofenzívy" pravidelně již tak posledních 20 let, ale vždy to končí naprostým debaklem. Už by si konečně měli přiznat, že se jedná o auta pro Evropu naprosto nezajímavá a proti D3 zcela nekonkurenceschopná... :-O:-O:-O
Nejvíc se prodávaj Escalade no, jednou sem viděl CT6 na českých značkách. Ze starší sou nejvíce vidět SRX, CTS od Bédy trávníčka (ted tu bylo celkem asi 70 ks) a starší Seville, Deville a Eldorada
Já ho měl 3 a čtvrt roku a žádný servis sem nepotřeboval. Jednak to je ofiko servis United Cars and Service, jednak sou tu kluci z Cadillac clubu a dalších xy servisů na ameriky.
ja v sucasnosti vidim len ten velky escallade u nas... aj to tak v priemere raz za 3-4 mesiace ... pritom som si isty ze tak 20 rokov dozadu tych kdejakych cadillacov som u nas videl castejsie .. aj cabria a kupatka ( eldorado ) ci bezne sedany ... clovek by cakal ze po 20 rokoch sa predsa len cosi zmeni a bude cadillac u nas uz kusok dalej .... ale... ale mam citak ze sa nic nezmenilo.... naopak akoby ich bolo dnes u nas este menej ako v minulosti..... ale aspon ze jeep uz vidim... GCH alebo renegade su vcelku v poho... a ked sa prida novy ( vydareny ) compass a faceliftovany cherokee tak snad aspon tato americka znacka sa v eu aspon ako tak uchyti ... podla mna cadillac je u nas jednoducho marny.... momentalne portfolio modelov ktore ponuka je v eu bez sance ... to aj nejaka mahindra by tu isto predala viacej..... ako zaklad pre eu chyba cadillacu presne to co ponuka povedzme jeep s modelom renegade