Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda zmodernizovala CX-3: Čím se novinka odlišuje od předchůdce?

35 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
a ty 2 cm světlé výšky navrch, máme tu v podstatě obyčejný hatchback. Jenže ten by nikdo nekupoval. Ale stačí říct lidem, že je to crossover a můžou se utlouct. 😄
vladas75
když si odmyslíme, že to co jste napsal je totální blbost .... Jde spíš o posez a hlavně o nastupování a vystupování a tam je fakt znát rozdíl proti hatchbacku , nejdřív vyzkoušejte pak mluvte 😉 , měl jsem např. Kia Ceed, Škoda Octavia, Toyota Corolla a proti tomu to rozdíl byl. Pak jsem přešel na vyšší posez Mitsubushi ASX, VW Touran a dá se říct, že i VW Golf Plus měl vyšší sezení. Takže rozhodně tvrdím, že rozdíl CX3 proti klasickému osobáku znát je
jam2015
Súhlas. J@W si myslí, že bude mať stále dvadsať. 😉
pevec1
Loni jsem vybíral nové auto. Chtěl jsem něco s vyšším sezením, ale ne velké. Bohužel, v CX 3 je sezení doopravdy jak v hatchbacku. Není sama, některé crossovery se tak jen tváří. Jsou skutečně o pár centimetrů vyšší, ale v kabině to není moc znát. A musím potvrdit, jak se píše níže, že např. Vitara je o dost lepší.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Všichni co oceňují čím vyšší sezení tím lepší a nejsou off-roadisté, tak by možná měli uvažovat o změně webu na nějaký jiný např. "žena a život", "zahrádkář", "chatař", "podzim života"..... atd. . 😄
Jo a až bude někde stát cx-3 vedle normálního golfu, tak se pořádně podívej a vezmi si s sebou metr.
pevec1
Vaše názory na ty, co oceňují vyšší sezení, nejsou podstatné a s prostorem v CX 3 nemají nic společného. Měření metrem není vždy o prostoru pro sezení.
Je potřeba si do auta sednout, seřídit sedačku, volant, zrcátka, opěrky, zkusit dosah ovládacích prvků, popř. se projet a pak srovnat s dalším autem. Mě osobně se CX 3 líbí, ale vnitřní prostor mi nevyhovuje. Samozřejmě je určitě dost lidí, kteří s ní budou spokojeni a nijak mě to neuráží.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
A v limuzíně se jako sedí špatně? Ukázkově mě bavíte, vy co se neobejdete bez suv a crossoveru /což je samozřejmě vaše věc a vaše volba a to respektuji/, ale nedělejte vědu z věcí, co věda nejsou. Je to směšné.
Jo a ten metr měl být na změření výšky nad zemí, délky, a výšky boku vozidla. Potom bys třeba taky došel k tomu, že v tom svém crossoveru můžem mít tak maximálně vyšší sedák, jinak plus, mínus sedíš ve stejně velké krabici.
pevec1
Ne, v limuzíně se nesedí špatně, ale jinak. Vy to sice respektujete, ale nechápete. Klidně se bavte.
A ta výška sedáku, ta je důležitá. Pravdu máte v tom, že to jsou v podstatě stejné krabice.
Niemand
Na prvú otázku ti poviem toľko, že poznám človeka, čo ľutoval kúpu sedmičkového bavoráka, práve kvôli posedu. A následne si kúpil vyššie auto(rámový off-road, aj keď ho nepotreboval) a na BMW v podstate len sadal prach. 20-30 ročný človek by to asi nespravil, ale tento človek mal cez 50 a tvrdil, že po dlhých cestách je strašne polámaný. Vyhovoval mu vyložene posed ako na lavici s uhlom kolien blízko 90stupnov. A poznám viac ludi, ktorým práve takýto posed vyhovuje. Žiaľ väčšina SUV takýto posed neumožňuje a MPV končia, takže ľudom čo hľadajú pohodový posed ubúdajú možnosti.
jam2015
J@W, a ty si nájdi portál "Posed na podlahe, operadlo dozadu, nos pod volantom, ... a hneď mám pocit, že môj hatch je veľký". 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Sice co píšeš není moje parketa, ale když jsi to zmínil, tak to má pořád blíž k auto-webu a fandovství do aut, než gerontovské tlachání o tom, jak jsem si pořídil suv protože se mi do něj dobře nastupuje. Opět ti mohu jen doporučit výše uvedené weby, tam bude tvoje krevní skupina. 😄
Avatar - Jenik3
Jenik3
No ale tohle je fuj. Marketing se tak snazi a ty to shodis jednou vetou 'obycejny hatchback'.
vladas75
@Jenik3 : tak to jsou podle vás všechny crossovery hatchbacky ??? Tak jen pro upřesnění 😒br /> Crossover (crossover utility vehicle, CUV) je typ automobilu s prvky více druhů karoserií. Většinou kombinuje některé karosářské a jízdní prvky SUV (vyšší světlá výška nebo pohon všech kol) s prvky MPV (interiér, způsob řízení). Crossovery jsou obvykle určeny do městského prostředí nebo jen do lehčího terénu.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nežer tolik ten marketing, nedělá ti to dobře. J@W má pravdu, ta auta jsou skutečně jen o chlup zvýšené hatchbacky.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Definice jsou jedna veci a marketing je veci druha. Moje poznamka smerovala na ten marketing, ktery zvladne predelat i Portofino na SUV.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
skus si do CX-3 sadnut dozadu... je to tam priestorovo ako vo felde alebo v nejakom 5dv Upe .. vazne ... strasne slabe.. mazda 2 to iste... a tesnost ako v miniaute... strasny prcek... pritom kasna rozplacnuta jak zaba... nechapacka... a potom si sadni do podobne velkej vitary ... a razom mas pocit ze si presadol do londynskeho taxika .. vsade kopec miesta... skvely vzhlad... tu vitara mazdu uplne valcuje
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
svetla vyska je fajn vec.... oplati sa ju mat vyssiu dnes uz aj v meste... co ma ale na CX-3 zarazilo v reale je ta mala kabina vzadu... prisaham ze to aj bezne male auto ma vzadu viac miesta ( fabia polo corsa a pod ) ... ved ono je CX-3 defakto len akasi zdvihnuta mazda 2... osobne by som ja urcite radsej vitaru za podobne peniaze ... je daleko praktickejsia a za mna vlastne aj krajsia... taka viac SUVeckova .. ale inak uspechu CX-3 chapem... nejaky uspesny samotar .. alebo nejaky starsi bezdetny par ten uz asi priestor na zadnych sedackach nahanat nebude :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mam vydatu kamosku s dvoma malymi detmi a kupila si prave CX3. Jednoducho sa jej paci a na poskakovanie po meste staci a vyhovuje. Ako hlavne rodinne auto maju tusim Touran. Takze tolko k tym samotarom 😄
jam2015
na Mazde 3. Ten materiál mal akési šmuhy a mne to vadilo.
Avatar - white label
white label
Hlavně měli minimalizovat plastové lemy kolem blatníků, podle vzoru CX-5, udělat je na menším autě masivnější nemá logiku a vypadá to podstatně hůř.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přesně tak. :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to masivne oplastovanie je ozaj nepekne... ale je to v mode teraz ... s tym asi nejde moc vela spravit... osobne mi je ale vitara daleko sympatickejsia... a nielen kvoli blatnikom samozrejme ... celkovo je lepsie ponata a ma lepsie cielenie aj praktickost :yes😒br />
CX-3 mi pride len nieco ako zvyseny hatch plus hra plastov a farieb ... teda nieco ako zvyseny stonic od ria... teda taka akoze stylovka pre menej-solventnych... kdezto vitara je za mna uz skutocne SUV ...
Avatar - Emel
Emel
Hm... podle mě se nic dramatického neděje, za mě ok. Ale je fakt, že já moc nemusím novou pětku.
Avatar - white label
white label
Zrovna tohle měla "předchozí" CX-5 stejně, jako ta současná.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
této Mazdy mají všichni malé turba nebo vyběhové 1,6ky? Má někdo nějaký tip?
comper
Moj tip: prestan byt posraty z maleho turba a budes spokojny.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Vlez někdy do mazdy 3 v silnějším dvoulitru a pokud umíš aspoň trochu řadit, tak pochopíš, proč ne malé turbo. O spolehlivosti mazdovských benzínů ani nemluvě a o lepší spotřebě zvlášť pod zatížením taky ne.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jenže pro stejný pocit mi bude stačit litrové turbo do 100 kW... Exaktní důkazy pro tvá tvrzení taky nejsou.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Není pravda, u litrového turba je většinou špatně dávkovatelný plyn, mrtvá horní třetina otáček, nepřesná odezva například na výjezdech ze zatáček. Ano litrové turbo ocení ti, co se jen přepravují, protože je určitě komfortní když to auto jede ve středních otáčkách a dole bez nutnosti řazení. Jinak vše hovoří pro hladký a konstantní nástup výkonu a čitelnou odezvu na plyn u atmosféry.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Někdo to ani nepozná a asi nemají představu, jak jede dvoulitr s 210 Nm v malém autě.
comper
Asi sme sa nepochopili - nic proti mazdackemu dvojlitru, ale chcel si alternativu a v nej sa maleho turba netreba bat. Skus previezt napr. suzukacku 1.4ku, lebo litrovy trojvalec ako niekto hore radi nie je konkurencia silnejsiemu G150.
comper
A aby som nezabudol, taketo auta sa kupuju pre zeny a im je turbo rozhodne lepsie.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jenže není turbo jako turbo. Zatímco TSI se chová tak, jak popisuješ, Ecoboost je příjemnější. A pořád to bude motor do 100 kW, zatímco Mazda má kolik, 121?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Šak taky ta 121 Kw mazda si celkem se 100 Kw trubem ve srovnatelném autě vytře..... . Jinak určitě jsou i příjemná turba, to jo, můžu přidat 1,5 t od hondy.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Odporucam pozriet [odkaz] , je to skoro na konci, ako sa stale Mazda nepoucila s naladenim AWD. Podla mna to je cisty pruser a sa cudujem, ze to redaktori celkom rozmazli. Hoci boli relativne mierni.
Podobny problem ako mala kedysi Honda pri CR-V (a podla mna stale ma), ci stale ma napr. RAVka (a zrejme nielen ta). Jednoducho ten vykon nedokazu rozumne preniest na kolesa. Hlavne na zadne.
Svetlu vysku skoda spominat.