Jo, to je pravda, a píše se o této možnosti i jinde, je to jednak dílem sportovního zaměření seatu, i když myslím, že nějaká obava z konkurence pro Porsche je spíš úsměvná, dílem špatných výsledků posledních let. Seat nemá moc času, klíčový bude ne/úspěch ibizy a nového sedanu stř. třídy. ;-)
Seat měl a stále má problém hlavně s tím, že si totálně rozmr*al modelové portfolio. Vždyť oni řadu let do uvedení Altea XL neměli vůbec žádný kombík. To nemluvím o zmatcích ve jménech, divném Toledu atd. K tomu ještě problematické vnímání značky, jako umělého novotvaru.
Seat má (podobne ako Škoda) problém, že môže robiť len to, čo mu dovolí matka. Tá sa rozhodla, že z neho bude mať "športovca". Tam už kombík akosi nepasuje, iba ak nejaký lajfstajl-sportwagon :-) V dobe nedávno minulej sa robila napr. Cordoba Vario. Predávala sa dokonca aj pod značkou VW...
Otazka - odkedy su Seaty sportove auta?
Len pre to, ze sa vo WTCC prehanaju po okruhoch upravene verzie koncernoveho podvozoku a koncernoveho motora s karoseriou Seat?
Ked sa skupina executives z VW rozhodne, ze nazve ciernu cervenou, na podstate veci to nic nezmeni. Seaty nikdy neboli sportove auta a osobne mi je jedno, co sa s nimi stane. Luto mi je akurat ludi, ktory tam robia.
No bola by to urcite skoda...asi vsetci ako tu sme radi vidime ze Lambo ma za sebou silneho hraca o ktoreho sa moze opriet. Neistotu nedavnej minulsti si asi nik nepraje.
Hlavně snad skončí na dlažbě pár set odborářů, tohle přeju každé firmě. Vždyť už jen číst o VW, podíl spolkové země, speciální zákon, fujtajbl, to jsou přesně ty patníky, které lemují cestu do pekel. ;-)
Nevím, zas tak detailně jsem situaci ve VW nesledoval. Uvidíme jak to všechno dopadne. Každopádně se asi na evropské automobilové scéně budou dít věci a možná má nejeden papaláš ve VW stažené půlky.
Keď má do večera povynášať z žumpy, tak to mu to už myslieť dvakrát nebude. Nehovoriac o tom či si zase nevypil, alebo či nefajčil potajomky maryšu... >:-[] Veď to nieje tak dlho čo ho tu Dinar pristihol zdrogovaného... >:-[]
Musel jsem oprášit svůj letitý slogan za který jsem tu sklízel opakovaně sodu... tedy - BRAVO VW-PORSCHE... no vidíš, a je to (konečně) tady.
Neboť... silní jsou silnější.
Porsche... ten nejlepší podnik co v autobranži kdy vznikl ovládne největší automobilový koncern Evropy. Nevím, jestli to tedy hospodářskou soutěž naruší či nenaruší, ale už dnes můžeš soutěžit ty s kámošem, kdo z vás si koupí dříve něco od Porsche. Vím vím, cesta k devětsetjedenáctce je daleká. Tak začni fabií, něčím přece začít musíš. Bulet v topolinu na déjedna je sice také cesta, ale úplně někam jinam...
Nečekejme reVWoluci. Tu se něco prodá, tu se něco koupí. Ale všechno (všechno) co si od PORSCHE GROUP koupíš ty je v rámci své třídy vždy jen to nejlepší. Ale to ty víš.
Nejlepší v rámci třídy je trochu silné slovní spojení, ale patřící ke špičce třídy bych bral. To už je ale jen slovíčkaření. Obsah zůstane stejný a pravdivý. :yes: P.S. Jen jsem zvědav, jaký se najde investor pro Lambo a Bugatti. Přeci jen Lambo se po vstupu Audi hodně zvedlo a byla by škoda ho nějakými neuváženými kroky "zazdít" zpět. A u Bugatti to bude možná ještě větší problém. Přeci jen s Vayeronem jsou ambice monstózní a pokud nebude Bugatti začleněno zase do nějakého silného koncernu, aby za sebou mělo opravdu silný kapitál, tak mám docela strach. Přeci jen jméno Bugatti na silnice patří.
V tom rozmýšľaní Ti to celkom ide, oproti manažérom VW máš meškanie len pár mesiacov, oni si totiž cieľ byť svetovou No.1 už dali.
Má to len niekoľko chybičiek, tou najväčšou je, že relevantná konkurencia by musela prestať rásť v predajoch a VW by musel medziročne rást asi 3x rýchlejšie ako doteraz.
Načo Ti to hovorím? Lebo aj Ty stále papagájuješ dookola.
Viem, som zabrzdený, na Teba naozaj nie ja, ale nikto tu nemá.
Skús sa vyjadriť k tomu, ako dosiahne Porsche to prvenstvo, meškajú nejakých 3mil ks ročne - malina, všakže?
A leasing - vieš čo to je, všakže? Aj tú DPH si už pochopil? No dobre, skúsme percentá. Vieš len tak z fleku povedať, koľko percent je 37:74? Tu je skôr otázka, či to až sem dočítaš, všakže?
Parada, klasika bude oprasena. Tie haraburdy z ery Favorit-Fabia II budu stratene, Porsche platforma z 911 vrati Skodovku k tomu, k comu bola predurcena. Motor vzadu, pohon zadnych kolies, otcova kedysi na snehu neporazena Skoda 125 konecne dostane nastupcu..snad aj z dvojspokovou prevodovkou. Opat to mrmlanie za usami a masirovanie chrbatov pre ludi sediacich vzadu:) Rapid 2 bude auto pre mna, taka lacnejsia alternativa Caymanu.
ja osobne som presvedčený, že z hľadiska stratégie koncernu VW, sa príchodom Porsche nebude toho veľa meniť. by som povedal, že koncern je vyvážený - na jednej strane dojné kravy (passat, octavia...), z ktorých tečú peniaze, na strane druhej exkluzívne lahôdky (lambo, bugatti...). Dosť vyvážené a premyslené na to aby to Porsche menilo.