Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
A teď nám tady
| 4. 4. 2018 16:22
1) BYkupci vyjmenují, co by si za tu cenu koupili jiného
2) Ekohysterici se vyzvrátí nad prudce jedovatými naftovými šsti- a osmiválci zločineckého koncernu!
3) Fostek tady bude trollovat a o autě neví nic
>:D >:D >:D
Avatar - N6600
A teď nám tady
| 4. 4. 2018 17:16
Ja ako spravnu odpoved oznacim moznost cislo 3 >:D
A teď nám tady
| 4. 4. 2018 18:13
Yes :yes:
A teď nám tady
| 4. 4. 2018 18:47
Ahoj fostku.

Mohl BYS mne priblizit tvuj vyraz BYkupec?

Co kdybys napsal radeji neco k veci ;-)
Ale asi je ti blby, ze te nic jinyho nenapadlo. A co BYs vybral ty, je pod tvou uroven :no:

Podle tebe treba tady maji diskutovat jen najitele Touarega?

Nebo jen ti kteri planuji jeho koupi (nedej boze, aby ji neuskutecnili).

Opravdu nechapu vyznam tvych prispevku. Doufam, ze se tim alespon bavis :-)
Takze ad 1.
Odkaz na BMW 3.0d: [odkaz]
Avatar - fostek
A teď nám tady
| 4. 4. 2018 19:37
[odkaz]

Neřeš fosteka Je postiženej. >:D :-!
A teď nám tady
| 4. 4. 2018 22:18
:-) Z nejakeho podivneho duvodu jsi potlacil debaty na tema 1 i 2 a zustava jen 3 :-)
akoze podarena kara..
| 4. 4. 2018 17:24
ale ten volant...seriously??? 8-s
akoze podarena kara..
| 4. 4. 2018 19:00
A ty vydechy klima? Ty ochlazuji volic prevodovky?
Avatar - J@...
Dodnes
| 4. 4. 2018 18:04
jsem si nějak v sobě neujasnil, jestli se mi "Arteoní" prvek plynulého spojení světel s grillem líbí, nebo ne. :-|
Dodnes
| 4. 4. 2018 19:06
Tak ten exterier treba nazivo (Arteon) neni tak spatny.

Ja mam problem hlavne s interierem. Krome toho, ze se mi nelibi, mi pripomina spis levny interiery amerik..
Avatar - _Karel_
Dodnes
| 4. 4. 2018 19:20
Líbí/nelíbí je samozřejmě ok, ale "levný interiéry amerik"? Sorry, ale to je hodně mimo.
Dodnes
| 4. 4. 2018 19:25
Mne pripada (podle obrazku) novy CR-V luxusnejsi nez Touareg.
[odkaz]
A to je o tridu niz.

O X5 asi psat nemusim. Ano ma mensi displej.

Jeste k tem amerikam, psal jsem, ze mi je to pripomina. Ne ze to je tak spatny ;-)
Ale s CR-V ani X5 me nic podobnyho ani nenapadne.
Avatar - _Karel_
Dodnes
| 4. 4. 2018 19:41
:-O teda já myslel že mluvíš o Artonu s interierem Passatu. Jestli ti interier Touaregu připomíná levný ameriky a levná amerika CR-V ti přijde uvnitř luxusnější, tak... netuším, co na to říct.
Ok, nechme to být, nemá to cenu. Na to máme zcela extrémně rozdílný pohled.
Dodnes
| 4. 4. 2018 20:15
Kdyz pisu levny ameriky, tak tim myslim neco jako tohle: [odkaz]

A ne japonsky SUV.
Dodnes
| 4. 4. 2018 22:41
To je fakt úlet, pokud ti ten hnus na fotce připomíná touareg. To diskuzi skutečně nepotřebuje.
konfigurátor
| 4. 4. 2018 19:06
No konfigurátor je taková beta verze, obrázky chybí, popisky tak nějak nicmoc.
Každopádně za 2,4 je hezký auto na vzduchu se skleněnou střechou, koulí, topením a lepším audiem. RRS (teda s podstatně lepším konfigurátorem) vyjde na 2,6. Q7 nabídne podstatně víc variací interiéru (kožené obšití i spodku palubky), ale dražší taky je.
Takže celkově je přesně tam, kde se dal očekávat. Doba, kdy se nomád prodával pod milion bez daně je prostě pryč. Krom toho uvedená specifikace je vcelku slušně vybavená, základ se slabším V6 půjde určitě někam k 1,5.
konfigurátor
| 4. 4. 2018 20:55
Tvoje máma je pod milion bez daně. >:-[]
konfigurátor
| 4. 4. 2018 22:06
Pri kurze CZK aky mate, treba kupovat na Slovensku :-), zaklad s dph 49900 eur, takze 1,25 mio CZK.
Avatar - _Karel_
konfigurátor
| 4. 4. 2018 22:09
Vy máte na rozdíl od nás i slabší 3,0TDI ( a určitě i oholenější výbavu). Ta cena je pěkná.
konfigurátor
| 5. 4. 2018 00:30
Tu mas pdf
[odkaz]

Teda ako oholena vybava mi to vobec nepride. A asi sa zhodneme, ze platit 11k euro za 50koni naviac je blbost.
Na blba so social kauf nejdem ani reagovat.
Avatar - Sumi2000
konfigurátor
| 5. 4. 2018 09:50
Cena v SK je super.. :yes:
Předpokládejme , že se za chvíli podobný model za stejný love objeví i v ČR.. :-)
Avatar - white label
konfigurátor
| 4. 4. 2018 22:43
Ale to je "SK" (Social Kauf) cena... :-| ;-)
Avatar - _Karel_
konfigurátor
| 4. 4. 2018 23:15
Výbava snů to není, ale holobyt taky ne. Žít by se s tím určitě dalo. ;-)
Avatar - white label
konfigurátor
| 4. 4. 2018 23:32
Pro někoho to možná bude znít neuvěřitelně, ale ono by se určitě dalo žít i bez auta... :-)
Avatar - white label
konfigurátor
| 5. 4. 2018 13:23
Jasně, byla to nadsázka, kterou minimálně dva lidi nepochopili... ;-)
Avatar - _Karel_
konfigurátor
| 5. 4. 2018 13:43
Sice jsem to bral vážně, ale nijak mě to neurazilo. Chápu, že někdo by si auto v této cenové bez fičur nekoupil. Já bych ho chtěl hezký (R-line?), ale jinak asi nejsem náročný. Dobrý+vyhřívaný sedadla, navi, tempomat, telefon, podvozek pohodlný i s velkými koly.

HUD, noční vidění a desítky dalších věcí jsou fajn, ale obejdu se bez nich aniž bych trpěl.
:-)
Avatar - white label
konfigurátor
| 5. 4. 2018 16:03
Samotný R-line u nového Touaregu nic moc neřeší (ani ten megachrom), spíš omezuje výběr barev (včetně interiéru) a velká 21" kola pro R-line mají shodný design s velkými koly pro Tiguan/T-Roc, což je pro mě docela zklamání. A změnu chromu na černý lesk si můžeš/musíš připlatit vždycky, tedy i u R-linu. Navíc světlým lakům neprospívá to plné lakování (lemy blatníků), které má R-line automaticky.
Avatar - _Karel_
konfigurátor
| 5. 4. 2018 16:19
Kola beru jako věc, co si lehce pořeším bokem.
Pro mě je bílá perleť z titulky v R-line ideál. Možná změna chromu na černou, nejsem si jistej. Ale příplatek za R-line je dost vysokej a moc zajímavé výbavy tam není.
Avatar - white label
konfigurátor
| 5. 4. 2018 16:35
Díval jsem se teď do českého konfigurátoru (německý ještě ani není spuštěný!) a těch 81 tis. mi nepřijde tak moc, za to, co v tom je. Hlavně v tom máš 20" kola Braga, která vypadají asi nejlíp z celé nabídky kol a u jiných verzí nejsou v nabídce, navíc za 20" kola se u nižších verzí připlácí přes 50 litrů. Takže hlavně je tam to omezení barev v interiéru a celolakování u světlých laků.
Avatar - _Karel_
konfigurátor
| 5. 4. 2018 16:49
Ve slovenském je rozdíl mezi základní výbavou a R-line cca 200t. Je fakt, že je tam kůže a to dělá dost. Pak jen nárazníky, kola a dekory. No jo, když to vezmu jedno po druhým, všechno by jednotlivě stálo desetitisíce, asi to odpovídá.
Já nekupuju tak drahý auta, tak mě tak vysoký skoky (u VW) trochu udivují, ale jsou po bližším prozkoumání odpovídající.
Avatar - white label
konfigurátor
| 5. 4. 2018 17:33
Na Slovensku je to jinak, oni mají základ, nad ním Elegance a R-line.
U nás je až Elegance, Atmosphere a R-line.
A třeba ten R-line tam nemá v základu 20", ale jen 19" a za ty 20" je třeba doplatit 820 éček. Nehledě na to, že na Slovensku je ta základní cena pouze teoretická, protože i základní bílá je pouze za příplatek (340 éček), kdežto u nás bez příplatku.
Takže to by člověk musel projet podrobně, aby měl představu, kde je to nakonec reálně cenově výhodnější.
Avatar - _Karel_
konfigurátor
| 5. 4. 2018 18:43
Tak každopádně je půl mil. rozdíl mezi 210kw verzí u nás s druhou výbavou a 170kw verzí na Slovensku s o málo horší výbavou.
A sám rozdíl 170kw/210kw je 250t., což mi přijde přímo brutální. Na první pohled se technicky ničím než výkonem neliší.
Avatar - white label
konfigurátor
| 5. 4. 2018 19:20
V tom slovenském konfigurátoru zatím žádnou možnost 170kW verze nevidím.
Avatar - _Karel_
konfigurátor
| 5. 4. 2018 19:30
Je jen v ceníku, co jde stáhnout. Stojí od 50-57t euro. V prodeji od května. [odkaz]
Avatar - white label
konfigurátor
| 5. 4. 2018 20:19
Tak potom ta verze bude od května v nabídce určitě i u nás... a pravděpodobně k té slabší verzi/motorizaci nabídnou i ten základ, který je na Slovensku i ke 210kW verzi, teda pokud to tam nakonec takto skutečně/reálně půjde, viz:
"Všetky uvedené ceny sú ceny odporúčané pre klienta v € s DPH a majú len informatívny a nezáväzný charakter. Podrobnosti o ponuke modelov, ich konečných cenách, špecifikáciách, dostupnosti, dodacích podmienkach a uvedených doplnkových službách vám poskytne váš autorizovaný predajca Volkswagen."
Avatar - _Karel_
konfigurátor
| 5. 4. 2018 20:35
Víš, co je zvláštní? Podle SK ceníku - stejný pohon, verze 170/210kw - rozdíl 300t. Q7 , verze 160/200kw - rozdíl 130t.
Těžko si představuju, že i movitý člověk vysolí 300t jen za těch "pár" kw. Pokud tam opravdu není jiný rozdíl (a zdá se, že ne , i převodovka by měla být stejná, i torsen...) pak je to čirá zlodějina. Snad se pletu.
Avatar - white label
konfigurátor
| 5. 4. 2018 23:47
Taky v tom ceníku může být chyba (nebylo to poprvé ani naposledy), nikde jinde ještě ofiko ceník není, ani v Německu, Rakousku, Polsku, u nás..., takže to není s čím srovnat a nelze tak říct, jestli je/není zrovna v tom slovenském ceníku chyba.
Avatar - _Karel_
Display
| 4. 4. 2018 19:25
80tis. za mega display, to je dobrá sranda. Já bych si připlatil 20 za verzi s tlačítky.
Avatar - speedfred
Display
| 4. 4. 2018 21:01
:yes:
Display
| 4. 4. 2018 22:02
Nie je treba priplacat :-)
V zaklade (sk) za 50 tis je navi discover pro.
Pozri [odkaz]
Seocia infotainment hned prvy obrazok.
Avatar - _Karel_
Display
| 4. 4. 2018 22:07
Já vím. :-) Dával jsi na něj (ty nebo někdo jiný?) odkaz už v minulých diskuzích o novém Touaregu. Jen jsem tím chtěl říct, že bych si za základní verzi i připlatil a že představa příplatku 80tis. za (pro mě) horší řešení je absurdní.
Display
| 4. 4. 2018 23:43
I ty jeden! Jak jako horsi?! Od te doby co I audi prechazi komplet na dotyk je prece dotyk vubec nejvic nejlepsejsi(!!!).
Avatar - white label
Display
| 5. 4. 2018 00:01
Dotyková je i ta verze s tlačítky, nebo těch se naopak dotýkat nemusíš...? >:D ;-)
Avatar - traveldrive
Display
| 5. 4. 2018 07:23
Tie sa ovládajú hlasom, nie? Dnes sa už všetko ovláda hlasom... Také rozumné auto začuje sirénu a nemusíš robiť nič, samo zabočí do škarpy...
Display
| 5. 4. 2018 07:28
Pedante. :-)
Svět se v prdeel obrací !
| 4. 4. 2018 19:52
To myslím vážně a taky upřímně ! 8-s
Avatar - Hammunasakra
Svět se v prdeel obrací !
| 4. 4. 2018 20:31
[odkaz] :-)
Svět se v prdeel obrací !
| 4. 4. 2018 20:54
Nic chytřejšího jsem dlouho nečetl. >:D
Svět se v prdeel obrací !
| 5. 4. 2018 14:55
Prekonal jsem svuj odpor k radobymodernim mediim ala CiliChilli a procetl jsem to.
Neudivuje me ani tve hodnoceni, ani fakt, ze je to jeden z Hammunakdesicosi zdroju zivotni filosofie. Tady je kruh zcela uzavren a vsechno do sebe logicky zapada.
Avatar - speedfred
Svět se v prdeel obrací !
| 4. 4. 2018 21:03
teba dávam bod č.28 >:D
Avatar - traveldrive
Svět se v prdeel obrací !
| 5. 4. 2018 07:28
Niektoré tie hlášky debilné sú. Ale na niektoré asi autorova intelektuálna kapacita nestačila, aby ich pochopil...
Svět se v prdeel obrací !
| 5. 4. 2018 06:47
Tak jestli je prdeel tvůj svět, tak ti blahopřeji, pokud sis to tak vysnil >:D
Avatar - 3_diamanty
no som zvedavy
| 4. 4. 2018 23:41
ako si bude touareg rozumiet s audi Q7..... je fakt ze tak blizko nej este nebol... a to teda okrem vsetkeho aj cenou ;-) ... razom je sorento za melon doslova lacnota ktora az smrdi >:D brrr .. nie ale vazne... vo co go novemu touaregu? ... byt premiantom? brat zakaznikov Q7? .... alebo o co ... lebo za 2 melony za mna uz teda radsej range rover sport alebo f pace... tu predsa nieje o com .... pritom predosly touareg sa dal kupit aj za melon ... proste daval zmysel... ale za 2 to uz clovek ozaj moze ist aj inde... predsa len range rover je uz aj charizmou a imidzom uplne ina liga ako vw... o schopnostiach v terene uz ani nevravim
Avatar - white label
no som zvedavy
| 4. 4. 2018 23:57
S F-Pacem můžeš jít na Touarega snad jenom ty...
no som zvedavy
| 5. 4. 2018 07:36
A takto to vypada kdyz to srovnas takhle zhruba od klavesnice, a pak si najednou konkuruje vsechno se vsim. :-) Neber me zle, ja sam casto tvrdim, ze si konkuruje vsechno se vsim, a ze i ten kdo jde pro MPV muze zvazovat kombik nebo SUV, ten kdo chce lift zvazuje sedan atd., ale i to ma nejake meze.
Jednoduse, az kdyz si takove auto vazne nakonfigurujes, se spravnym motorem, ve stejne nebo podobne vybave, a zapoctes i ochotu prodejce slevit, pak teprve uvidis jak si ktere auto stoji a zjistis, ze tam ten odskok od Audi stale je. Ze se nabidka Touaregu s Q7 bude ve svem absolutnim rozpeti z velke casti prekryvat je jasne, jsou to auta stejne tridy, z velke casti se bude prekryvat i Superb s Mercedesem C treba, to ale neznamena, ze nemuzou v klidu existovat vedle sebe a kazdy zaujat trochu jinou klientelu.

Za sebe napisu, ze se mi touareg z venku libi az tak, ze bych sakra skoumal a hledal rozdily v interieru a vybave a cene abych se k Q7 dokopal. Takhle z fotek, a pokud bych dokazal poskladat Touareg tak aby mi sedl (u audi o tom nepochybuju), by me proste Touareg lakal vic. Holt ted je to VW kdo z koncernu kresli hezci auta. :yes:
Avatar - _Karel_
no som zvedavy
| 5. 4. 2018 08:05
S posledním odstavcem nelze než souhlasit :yes:
Avatar - white label
no som zvedavy
| 5. 4. 2018 13:33
"...abych se k Q7 dokopal."
Tak chceš se teda nakonec dokopat ke Q7, nebo k Touaregu?
Ano, Touareg má povedenější exteriér, Q7 spíš interiér, ale hlavně možnosti konfigurace Q7/SQ7 jsou trochu jiný level (např. i kola bych si u Touaregu vybíral těžko), takže úplně snadná volba by to nebyla.
no som zvedavy
| 5. 4. 2018 14:37
Abych se musel dokopat ke Q7 tam melo byt. Jednoduse ted od klavesnice je u me Touareg nad Q7 a az pripadne nejake zverstva v konfiguraci / cene by me mohli ztocit ke Q7, anebo uplne jinam...
S lepsim interierem Q7 souhlas.
no som zvedavy
| 5. 4. 2018 07:40
F-Pace má vzduch? Je prostorově jinde...prostě o třídu menší a tedy II.liga.
Cena naftového osmiválce
| 5. 4. 2018 12:05
4.0 TDI V8 310 KW bude začínat na částce 2.2M Kč.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku