Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Insignia debutovala v Londýně. Cenovka pro německý trh: 530 tisíc korun

Opel v oficiální světové premiéře odhalil svůj nový sedan střední třídy, model Insignia.
Zpět na článek
23. 7. 2008 14:00
23. 7. 2008 14:13
23. 7. 2008 14:21
23. 7. 2008 14:39
23. 7. 2008 14:47
23. 7. 2008 14:54
23. 7. 2008 14:55
24. 7. 2008 14:45
23. 7. 2008 16:09
23. 7. 2008 16:36
23. 7. 2008 14:43
23. 7. 2008 15:01
23. 7. 2008 17:25
23. 7. 2008 17:39
23. 7. 2008 18:14
23. 7. 2008 18:36
24. 7. 2008 08:18
23. 7. 2008 15:49
23. 7. 2008 17:24
23. 7. 2008 20:23
23. 7. 2008 23:20
24. 7. 2008 07:51
24. 7. 2008 14:01
24. 7. 2008 15:56
24. 7. 2008 20:00
24. 7. 2008 23:45
25. 7. 2008 17:20
23. 7. 2008 17:34
23. 7. 2008 17:37
23. 7. 2008 18:15
23. 7. 2008 18:36
23. 7. 2008 20:57
23. 7. 2008 20:37
23. 7. 2008 21:18
23. 7. 2008 22:02
23. 7. 2008 22:44
23. 7. 2008 23:03
24. 7. 2008 15:26
24. 7. 2008 07:28
24. 7. 2008 14:49
24. 7. 2008 17:54
24. 7. 2008 15:14
24. 7. 2008 17:55
23. 7. 2008 20:56
neregistrovaný "Mirro007"
Avatar - Pierro
23. 7. 2008 14:00
Good price
Tak 530 tyček za tohodle přerostlejšího elegána je velice slušná cena... ;-) Ale hned mě napadá, za kolik bude u nás. Kolik si dovozce přirazí...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - radhro
23. 7. 2008 14:13
Re: Good price
u nás bude základ tak kolem 610tis ale prodejce bude tvrdit , ž e jsou v základu ještě navíc přední mlhovky a to se vyplatí. Jinak za 530 docela dost muziky :yes:
Avatar - Dinar
23. 7. 2008 14:21
Re: Good price
Základ dá z nuly na sto za třináct, tohle je hodně na hraně úsnosného v rámci třídy. Jinými slovy první pužitelnou motorizací bude ta 1,8 ale jestli se ta v základu vejde do šestiset, pak o.k. Opravdu zajímavé budou až ceny 2,0T a výše, tam se bude lámat chlebík. ;-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2008 14:39
Re: Good price
Dinare, mě je jasný že bys tu 1,6 s chutí protáh na dlouhým táhlým, jen se nekruť... >:-[]
Avatar - Dinar
23. 7. 2008 14:47
Re: Good price
:-) Jak to vypadá, musel bych v tom dlouhým táhlým drtit dvojku, a já se v autě nerad trápím, takže ne, díky. ;-)
Avatar - Pierro
23. 7. 2008 14:54
Re: Good price
ale no tak chlape, mě by zajímala zrovna tahle motorizace a to masochista rozhodně nejsem... ;-)
23. 7. 2008 14:55
Re: Good price
Ta 1.6 je zatím jediný motor, který mají přebastlený na CNG. To bude asi jeden z důvodů proč 1.6 dali i do Insignie, kromě marketingu "cena již od...".
Avatar - Dragon.001
24. 7. 2008 13:11
Re: Good price
Pánové jenom taková poznámka pro ty, co si stěžují na motory. Zkuste tyto motory porovnat s těma co se nyní montují do Vectry C s Astry. Vidíte? Ano správně, jsou to ty samé motory jen někde s drobnejma úpravama.

Taky vám řeknu proč. Před časem jsem četl nevím už kde vyjádření Oplu, že zhruba po dobu prvního roku až roku a půl budou v nabídce stávající motory. Následně by se měli dostat do nabídky motory vyvýjené pro Insignii. Bude se jednat buď o zcela nové agregáty, nebo evoluce současných. Například 2,8T by mělo dostat kolem 210kW/400Nm a objevit by se mněl nový naftový motor nejsem si jistej obsahem, myslim že to bylo 2,7CDTI V6 s možností kombinace 4x4

Lidičky, to bude teprv svezeníčko >:D :yes: :yes: :yes:
24. 7. 2008 14:45
Re: Good price
Jen pro úplnost, v Insignii jsou již nyní dva motory zcela nové konstrukce - benzín 2.0 (Direct Injection) Turbo a všechny verze naftového 2.0 CDTI. ;-)
23. 7. 2008 16:09
Re: Good price
Jj, za 530k je to krasna nabidka. Osobne se mi Insignia hodne libi a zaradil bych ji na spicku strednetridniho mainstreamu. Aspon co se prvniho dojmu tyka. Jak se osvedci v praxi, to se uvidi. Design velmi povedeny, interier take velmi pekny. Motory prumerne. Benzin vypad solidne, ale urcite bych nesel niz jak do te 1.8 a diesely jsou dost slabe, jedina volba je ten nejsilnejsi, ale ten bude urcite jen s nejvyssi vybavou a minimalne o 200k drazsi nez zaklad. A klidne i vic.No uvidime, za jakou cenu to bude tady. Kdyby to bylo tak za 600k, tak ma Superb II docela tvrdou konkurenci.
23. 7. 2008 16:36
Re: Good price
Jo a Pierro, jeste k tomu tvemu dotazu na diskuzi k prodejum ve vyssi stredni, nejsem Prazak. Prahu ani moc nemusim (omlouvam se Prazakum), ja radsi Brno (ale tam taky nebydlim ani z nej nepochazim).
Avatar - Pierro
23. 7. 2008 14:43
Good price
Dinare, mě je jasný že bys tu 1,6 s chutí protáh na dlouhým táhlým, jen se nekruť... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2008 15:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
23. 7. 2008 17:25
Re: EXTRA
Na tady tyto panoramaticke fotky, co ukazují celý interier najednou (až za roh), už moc nedám. Já jsem byl naprosto unešen z podobných fotek interieru Citroenu C5 a dnes jsem v něm seděl a docela mě zklamal, takže si myslím, že s tím Oplem to může být hooodně podobné. Naopak velmi dobře jsem se cítil v Hondě Accord.
23. 7. 2008 17:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 7. 2008 18:14
Re: EXTRA
Nevím jestli jsi mi neposlal nějaký špatný odkaz,ale na těch fotkách co jsi mi poslal byla tak jediná,kde bylo vidět sotva tak půl interiéru :-) Já neříkám, že ten interér bude škaredý, to ne, jen říkám, že v reálu tě může zklamat, jako mě dnes.
23. 7. 2008 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 7. 2008 08:18
Re: EXTRA
Ano , ano, ano Honda Accord, veeelmi zaujimave auticko
pozri si odkaz:
[odkaz]

a prezri si auto z pohladu vnutornej kamery. :yes: :yes: ;-)
23. 7. 2008 21:25
Re: vis co zpivaji priznivci Oplu na adresu VW?
Wolfsburg ist Scheisse, Wolfsburg ist Dreck, eine kleine Bombe und Wolfsburg ist weg.
A bacha, Nemci ti do toho vidi! :-!
Avatar - KANKUNEN
23. 7. 2008 15:49
Benzín
To auto nemá aspoň zatím jediný použitelný motor.
Rozbalit vlákno
9
23. 7. 2008 17:24
Re: Benzín
Ale má použitelný motor - benzín 2.0 Turbo má slušný výkon a svým mohutným krouťákem strčí do kapsy nejeden šestiválec. :yes: :yes: :yes:
23. 7. 2008 20:23
Re: Benzín
Ty krouťáku jeden ... a jakou bude mít takový motor životnost?
23. 7. 2008 23:20
Re: Benzín
Životnost bude mít skvělou, pokud s ním ovšem nebude jezdit pako, které neumí zacházet s turbomotorem... >:-[]
Tenhle nadupaný motor je skvělým příkladem downsizingu a tipnul bych si, že se brzo objeví i v Saabu. :-!
24. 7. 2008 07:51
Re: Benzín
Vždyť Saab už takové mototry dávno má, tipnul bych si, že tento pochází od Saabu.
24. 7. 2008 14:01
Re: Benzín
No Saab má sice spoustu turbomotorů, ale tenhle ještě nepoužívá- je totiž úplně nový a má přímý vstřik benzínu (Direct Injection) takže se dá předpokládat, že se objeví třeba v nové 9-3. :-!
24. 7. 2008 15:56
Re: Benzín
Můžeš mě prosímtě poučit, jak se zachází s turbo motorem? Chtěl bych si poprvé v životě koupit auto s turbem a dnes slyším poprvé, že by se s turbem mělo jezdit nějak odlišně od klasiky bez turba.
Avatar - jurajos
24. 7. 2008 20:00
Re: Benzín
Napr. po dlhsej rychlej jazde by si mal nechat turbo asi desat minut po zastaveni na volnobeh vychladnut...to je alfa benzinovych turbomotorov.
24. 7. 2008 23:45
Re: Benzín
Přesně tak, nejdůležitější je dochlazování turba - třeba po delší rychlé dálniční jízdě. Samozřejmě taky není dobré vytáčet motor za studena a hodně důležitá je včasná výměna oleje dle předpisu výrobce. Olej musí být velmi kvalitní-takže se při jeho výměně nevyplatí šetřit. No a pokud někdy zjistíš, že auto najednou nějak ztratilo výkon, nech ho hned zkontrolovat v odborném servisu, předejdeš tak úplné destrukci turba. ;-)
25. 7. 2008 17:20
Re: Benzín
Děkuji za rady, to jsem vážně nevěděl. Tak to abych jezdil do práce o 10 minut dříve,abych nechal na parkovišti auto ješte 10 minut stát na volnoběhu. Uf. Ale když budu mít to turbo, tak by se těch 10 minut dalo ještě na cestě dohnat,no né? :-) Ale vzhledem k tomu, že cesta do práce mi teď trvá 15minut, tak nevím, nevím :-)
Avatar - miromen
23. 7. 2008 16:17
MONDEO SE NEMUSI STRACHOVAT
je to totiž designově takovy bavorak kdežto opel svym vzhledem spiš meďour.Takže pro mě jasna volba mondeo.A jak jsem si tady přečetl 1 přispěvek tak tak te osobě mondeo setsakramentsky leži v hlavě jo zavist to je sviňa
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2008 17:34
MATRIX
Insignia je vítr z budoucnosti. To nejlepší z vizuality BMW 5 přetavuje Opel do jiskřivé, sympatické karoserie. Auto má tvář, sedí na silnici a je... jiné. Je tak jiné, že až vyjede, rázem fatálně zestárne konkurence. No, jen si představ C5 vedle Insignie... totiž tohle auto životaschopně láme design. Na tohle doplatí mnozí noví. Ti, kteří přijdou po Insignii budou vědět jak na to. Jiná cesta není.

Tedy ani "knedlík" design, ani snaha vytvořit francouzskou áčtyřku... o dvou volantech nemluvě. A tak se v mainstreamu můžeme těšit jen na tři auta - na Insignii, na nového Apoštola a na Peugeota 408.

BRAVOPEL :yes:
Rozbalit vlákno
15
23. 7. 2008 17:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 7. 2008 18:15
Re: MATRIX
počítám že si ho ozkouším a viděl bych to někdy na příští rok na 1.8 benzín, zatím mám stále Vectru, už věřím jen autům co dělaj germáni nebo škodovky po anabázi s Toyotou, počkám chvíli jestli to nebude mít problémy s elektronikou a cena? co Vám brání koupit to v německu, já s tím v nejhorším počítám, dobrý kurz na Eura dostanu od zaměstnavatele - má jich až moc.
Ještě uvažuji na S40 od Volva, zhruba stejná cena ....
23. 7. 2008 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 7. 2008 20:57
Re: MATRIX
ne ne, měl jsem napřed Favorita, potom Vectru B, pak Toyotu Avensis - a prostě stále nějaké problémy a taky můj první diesel, předal jsem Avensis dál a vzal zase Vectru a teď váhám S40 za super cenu, nebo Insignia - prodejce slibuje lepší cenu srovnatelnou s němci, ale stejně to nebude N1 takže klidně to koupím v Německu, chci káru co mi vydrží těch 5 let co teď musí být leasing.
23. 7. 2008 20:37
Re: MATRIX
C5 vedľa Insignie - čo tým chceš povedať?
23. 7. 2008 21:18
Re: MATRIX
že nemá oči :no: :no:
23. 7. 2008 22:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 7. 2008 22:44
Re: MATRIX
Matelko, zase si mi dokázal, že Ty si naozaj Čech, len nechápem, prečo robíš zo seba najväčšieho slovenského blba na tomto nete.
23. 7. 2008 23:03
Re: MATRIX
Hmmm, kdybych se mel rozhodnout jen po designove strance, tak bych tady docela hoooodne premyslel. To je tezky - C5 je francouzska skola, zatimco Opel je Nemec. To jsou proste ruzne styly. Ale oba se mi dost libi. Po dlouhem vahani bych nakonec podle designu volil C5. Ale fakt jen o kousicek mi prijde hezci C5. Jinak bych ale preferoval Insignii, kdyz bych se na to podival komplexne, jako na celek.
24. 7. 2008 15:26
Re: MATRIX
C5 a Insignia - ako svalnatý atlét vedľa milého, ale bacuľatého medvedíka. Mňa Insignia nijak za srdce nechytila. C5 zvonka, interiér sa mi nepáči jak dizajnom, tak pocitovo - sedí sa hlboko, línia nízkych okien vysoko,výhľady bohvieaké nie sú, človek sa cíti jak v tanku...
24. 7. 2008 07:28
Re: MATRIX
Zapomnel jsi na Seat Exeo, ktery by mohl byt velmi zajimavy a take nove Subaru Legacy, plus nastupce Volva S60 a Saabu 9-3. ;-)
24. 7. 2008 14:49
Re: MATRIX
Evropský střední mainstream...
24. 7. 2008 17:54
Re: MATRIX
Tato doplnujici informace nikde nebyla ;-) . Ja delim na spatna a dobra... :-)
24. 7. 2008 15:14
Re: MATRIX
To fakt myslíš vážně s tím Seatem Exeo ??? Děsí mě už jenom představa, co může vzniknout za designérský skvost přilepením nového Seatovského předku a zadku na jinak konzervativní kastli z předchozí generace Audi A4... Ze Spy fotek toho jěště příliš poznat není, ale myslím, že ve finále z toho vznikne nepovedený španělský facelift minulé generace A4... 8-s
24. 7. 2008 17:55
Re: MATRIX
Prave proto muze byt zajimavy.
23. 7. 2008 20:18
V Německu za 530 tisíc, u nás odhaduju startovací cenu na 59
... auta střední třídy jsou otiž u nás všeobecně drahá.
Zarazila mě ale nabádka motorů ... dva slabší motory, pak obrovská díra a vysokovýkonný přeplňovaný motor. No a diesel jen jeden, akorát naladěný na tři výkony.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Mirro007"
23. 7. 2008 20:56
Re: V Německu za 530 tisíc, u nás odhaduju startovací cenu n
Treba prave proto je opel tak levny, jen vykokove varianty jednoho naftoveho motoru ...
23. 7. 2008 21:12
Re: V Německu za 530 tisíc, u nás odhaduju startovací cenu n
Ano, šetří to náklady. Ale ta startovací cena se stejně týká benzínových motorů.
23. 7. 2008 22:49
Re: V Německu za 530 tisíc, u nás odhaduju startovací cenu n
Ale vzdyt ta 1.8 by nemusela byt az tak spatna, ne? Tak jasne, trhat asfalt se s tim dat asi nebude, ale na pohodove svezeni jo. Je pravda, ze 1503kg rozhybat nebude uplne snadne. Skoda, ze ta 1.8 neni preplnovana, ale to by pak za ni chteli nehorazne prachy a byla by tam jeste vetsi dira. A ty diesely, to je dost suchy. Jedine ta nejlepsi vezre je prijatelna, tamty ostatni by se v dnesnich pomerech stezi hodili do nizsi stredni natoz pak do stredni tridy. 81 a 96kw z 2 litru je opravdu hodne spatne. Ale celkove mi to auto prijde povedene. Pekny design, pekny interier, uvidime, jak se chynte. Bude hodne zalezet na te cene.
24. 7. 2008 07:29
Re: V Německu za 530 tisíc, u nás odhaduju startovací cenu n
Domnivam se, ze si pod kapotu Insignie velmi brzo najdou cestu nove preplnovane motory o objemu 1,6l, ktere nahardi stavajici a dosluhujici atmosfericke ctyrvalce objemu do 2,0l.
24. 7. 2008 08:02
Re: V Německu za 530 tisíc, u nás odhaduju startovací cenu n
Ty slabší verze dieselu budou ale asi nejprodávanější - jako firemní auto.
24. 7. 2008 07:01
Ceny jsou dobre
...pokud udrzi nemecke ceny i v CR (mohli by, urcite tu bude nizsi vybava), pak pri kurzu 24CZK/EUR vychazi rozumne motorove varianty 140HP benzin za rovnych 600k a prvni nafta 110HP dokonce jen za 580k. To je velmi ferova nabidka. ;-)
Rozbalit vlákno
0