Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na tady tyto panoramaticke fotky, co ukazují celý interier najednou (až za roh), už moc nedám. Já jsem byl naprosto unešen z podobných fotek interieru Citroenu C5 a dnes jsem v něm seděl a docela mě zklamal, takže si myslím, že s tím Oplem to může být hooodně podobné. Naopak velmi dobře jsem se cítil v Hondě Accord.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevím jestli jsi mi neposlal nějaký špatný odkaz,ale na těch fotkách co jsi mi poslal byla tak jediná,kde bylo vidět sotva tak půl interiéru 😄 Já neříkám, že ten interér bude škaredý, to ne, jen říkám, že v reálu tě může zklamat, jako mě dnes.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano , ano, ano Honda Accord, veeelmi zaujimave auticko
pozri si odkaz😒br /> [odkaz]
a prezri si auto z pohladu vnutornej kamery. :yes: :yes: 😉
pozri si odkaz😒br /> [odkaz]
a prezri si auto z pohladu vnutornej kamery. :yes: :yes: 😉
Wolfsburg ist Scheisse, Wolfsburg ist Dreck, eine kleine Bombe und Wolfsburg ist weg.
A bacha, Nemci ti do toho vidi! :-!
A bacha, Nemci ti do toho vidi! :-!
KANKUNEN
To auto nemá aspoň zatím jediný použitelný motor.
Ale má použitelný motor - benzín 2.0 Turbo má slušný výkon a svým mohutným krouťákem strčí do kapsy nejeden šestiválec. :yes: :yes: :yes:
Ty krouťáku jeden ... a jakou bude mít takový motor životnost?
Životnost bude mít skvělou, pokud s ním ovšem nebude jezdit pako, které neumí zacházet s turbomotorem... >😒]
Tenhle nadupaný motor je skvělým příkladem downsizingu a tipnul bych si, že se brzo objeví i v Saabu. :-!
Tenhle nadupaný motor je skvělým příkladem downsizingu a tipnul bych si, že se brzo objeví i v Saabu. :-!
Vždyť Saab už takové mototry dávno má, tipnul bych si, že tento pochází od Saabu.
No Saab má sice spoustu turbomotorů, ale tenhle ještě nepoužívá- je totiž úplně nový a má přímý vstřik benzínu (Direct Injection) takže se dá předpokládat, že se objeví třeba v nové 9-3. :-!
Můžeš mě prosímtě poučit, jak se zachází s turbo motorem? Chtěl bych si poprvé v životě koupit auto s turbem a dnes slyším poprvé, že by se s turbem mělo jezdit nějak odlišně od klasiky bez turba.
Napr. po dlhsej rychlej jazde by si mal nechat turbo asi desat minut po zastaveni na volnobeh vychladnut...to je alfa benzinovych turbomotorov.
Přesně tak, nejdůležitější je dochlazování turba - třeba po delší rychlé dálniční jízdě. Samozřejmě taky není dobré vytáčet motor za studena a hodně důležitá je včasná výměna oleje dle předpisu výrobce. Olej musí být velmi kvalitní-takže se při jeho výměně nevyplatí šetřit. No a pokud někdy zjistíš, že auto najednou nějak ztratilo výkon, nech ho hned zkontrolovat v odborném servisu, předejdeš tak úplné destrukci turba. 😉
Děkuji za rady, to jsem vážně nevěděl. Tak to abych jezdil do práce o 10 minut dříve,abych nechal na parkovišti auto ješte 10 minut stát na volnoběhu. Uf. Ale když budu mít to turbo, tak by se těch 10 minut dalo ještě na cestě dohnat,no né? 😄 Ale vzhledem k tomu, že cesta do práce mi teď trvá 15minut, tak nevím, nevím 😄
miromen
je to totiž designově takovy bavorak kdežto opel svym vzhledem spiš meďour.Takže pro mě jasna volba mondeo.A jak jsem si tady přečetl 1 přispěvek tak tak te osobě mondeo setsakramentsky leži v hlavě jo zavist to je sviňa
GTI
Insignia je vítr z budoucnosti. To nejlepší z vizuality BMW 5 přetavuje Opel do jiskřivé, sympatické karoserie. Auto má tvář, sedí na silnici a je... jiné. Je tak jiné, že až vyjede, rázem fatálně zestárne konkurence. No, jen si představ C5 vedle Insignie... totiž tohle auto životaschopně láme design. Na tohle doplatí mnozí noví. Ti, kteří přijdou po Insignii budou vědět jak na to. Jiná cesta není.
Tedy ani "knedlík" design, ani snaha vytvořit francouzskou áčtyřku... o dvou volantech nemluvě. A tak se v mainstreamu můžeme těšit jen na tři auta - na Insignii, na nového Apoštola a na Peugeota 408.
BRAVOPEL :yes:
Tedy ani "knedlík" design, ani snaha vytvořit francouzskou áčtyřku... o dvou volantech nemluvě. A tak se v mainstreamu můžeme těšit jen na tři auta - na Insignii, na nového Apoštola a na Peugeota 408.
BRAVOPEL :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
počítám že si ho ozkouším a viděl bych to někdy na příští rok na 1.8 benzín, zatím mám stále Vectru, už věřím jen autům co dělaj germáni nebo škodovky po anabázi s Toyotou, počkám chvíli jestli to nebude mít problémy s elektronikou a cena? co Vám brání koupit to v německu, já s tím v nejhorším počítám, dobrý kurz na Eura dostanu od zaměstnavatele - má jich až moc.
Ještě uvažuji na S40 od Volva, zhruba stejná cena ....
Ještě uvažuji na S40 od Volva, zhruba stejná cena ....
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ne ne, měl jsem napřed Favorita, potom Vectru B, pak Toyotu Avensis - a prostě stále nějaké problémy a taky můj první diesel, předal jsem Avensis dál a vzal zase Vectru a teď váhám S40 za super cenu, nebo Insignia - prodejce slibuje lepší cenu srovnatelnou s němci, ale stejně to nebude N1 takže klidně to koupím v Německu, chci káru co mi vydrží těch 5 let co teď musí být leasing.
C5 vedľa Insignie - čo tým chceš povedať?
že nemá oči :no: :no:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Matelko, zase si mi dokázal, že Ty si naozaj Čech, len nechápem, prečo robíš zo seba najväčšieho slovenského blba na tomto nete.
Hmmm, kdybych se mel rozhodnout jen po designove strance, tak bych tady docela hoooodne premyslel. To je tezky - C5 je francouzska skola, zatimco Opel je Nemec. To jsou proste ruzne styly. Ale oba se mi dost libi. Po dlouhem vahani bych nakonec podle designu volil C5. Ale fakt jen o kousicek mi prijde hezci C5. Jinak bych ale preferoval Insignii, kdyz bych se na to podival komplexne, jako na celek.
C5 a Insignia - ako svalnatý atlét vedľa milého, ale bacuľatého medvedíka. Mňa Insignia nijak za srdce nechytila. C5 zvonka, interiér sa mi nepáči jak dizajnom, tak pocitovo - sedí sa hlboko, línia nízkych okien vysoko,výhľady bohvieaké nie sú, človek sa cíti jak v tanku...
Zapomnel jsi na Seat Exeo, ktery by mohl byt velmi zajimavy a take nove Subaru Legacy, plus nastupce Volva S60 a Saabu 9-3. 😉
Evropský střední mainstream...
To fakt myslíš vážně s tím Seatem Exeo ??? Děsí mě už jenom představa, co může vzniknout za designérský skvost přilepením nového Seatovského předku a zadku na jinak konzervativní kastli z předchozí generace Audi A4... Ze Spy fotek toho jěště příliš poznat není, ale myslím, že ve finále z toho vznikne nepovedený španělský facelift minulé generace A4... 8-s
Anonym
... auta střední třídy jsou otiž u nás všeobecně drahá.
Zarazila mě ale nabádka motorů ... dva slabší motory, pak obrovská díra a vysokovýkonný přeplňovaný motor. No a diesel jen jeden, akorát naladěný na tři výkony.
Zarazila mě ale nabádka motorů ... dva slabší motory, pak obrovská díra a vysokovýkonný přeplňovaný motor. No a diesel jen jeden, akorát naladěný na tři výkony.
Treba prave proto je opel tak levny, jen vykokove varianty jednoho naftoveho motoru ...
Ale vzdyt ta 1.8 by nemusela byt az tak spatna, ne? Tak jasne, trhat asfalt se s tim dat asi nebude, ale na pohodove svezeni jo. Je pravda, ze 1503kg rozhybat nebude uplne snadne. Skoda, ze ta 1.8 neni preplnovana, ale to by pak za ni chteli nehorazne prachy a byla by tam jeste vetsi dira. A ty diesely, to je dost suchy. Jedine ta nejlepsi vezre je prijatelna, tamty ostatni by se v dnesnich pomerech stezi hodili do nizsi stredni natoz pak do stredni tridy. 81 a 96kw z 2 litru je opravdu hodne spatne. Ale celkove mi to auto prijde povedene. Pekny design, pekny interier, uvidime, jak se chynte. Bude hodne zalezet na te cene.
webpaja
...pokud udrzi nemecke ceny i v CR (mohli by, urcite tu bude nizsi vybava), pak pri kurzu 24CZK/EUR vychazi rozumne motorove varianty 140HP benzin za rovnych 600k a prvni nafta 110HP dokonce jen za 580k. To je velmi ferova nabidka. 😉
Taky vám řeknu proč. Před časem jsem četl nevím už kde vyjádření Oplu, že zhruba po dobu prvního roku až roku a půl budou v nabídce stávající motory. Následně by se měli dostat do nabídky motory vyvýjené pro Insignii. Bude se jednat buď o zcela nové agregáty, nebo evoluce současných. Například 2,8T by mělo dostat kolem 210kW/400Nm a objevit by se mněl nový naftový motor nejsem si jistej obsahem, myslim že to bylo 2,7CDTI V6 s možností kombinace 4x4
Lidičky, to bude teprv svezeníčko >😁 :yes: :yes: :yes: