Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Atmo 2,4
| 5. 4. 2018 15:15
Tak to znie sľubne, po šumoch, že žiadny nástupca nebude, je samotný fakt, že bude druhá generácia, super správa. Pozitívum je aj silnejší motor, ak sa niečo na aktuálnom Toyobaru kritizovalo, bol to slabý motor. Ak by avizovaná 2,4ka mala rovnaký litrový výkon ako aktuálny dvojliter, bolo by to 176 kW alebo 240 koní a to už je slušnejšie a blízke aktuálnym hothečom (aj keď stále na tom spodnom okraji). Napriek tomu zastávam názor, že tam jednoducho mali dať fúkaný motor ako má STi (nemusel by byť 2,5T ako v európskom STi, ale dvojliter ako v US verzii), nemuselo by to byť 300 koní, kľudne by stačila aj podladená verzia na nejakých 250-280k a to už by išlo bokom aj na lepivých gumách (a nemuseli by si pomáhať šmykľavými eko-gumami ako teraz).
Každopádne :yes: za novú generáciu, že vôbec bude.
Atmo 2,4
| 5. 4. 2018 15:39
Ja tomu kroku jen tleskam, uz kdysi jsem rikal ze 2,5L objemu je vse co to auto pro svou ideu potrebuje. 250 atmo koni, 250Nm (ano, 300 by bylo idealni, ale tak nebudme nenazrani). Sam sis nedavno foukanou zadokolku prubnul, jak kontrolovatelne na tebe pusobila? ;-) U zadokolky musi byt clovek na plynu opatrnejsi, a tady se bude s atmosferou pracovat vzdy o dost lip nez s nejakym foukanym 2L. A prave tuhle preciznost a cit u zadokolky ocenis spis nez prifouklych 100Nm navic, ktere zase ocenis na kazdy den.
Takze sice pozde :no: ale prece :yes: :yes:
Avatar - Beefcake
Atmo 2,4
| 6. 4. 2018 00:48
Presne tak. turbo je tam nezmysel a okrem toho sa samotni konstrukteri vyjadrili, ze by to ani neslo. Museli by prerabat na aute prilis vela.
Avatar - JDM
Atmo 2,4
| 5. 4. 2018 16:34
Tak 2.0 turbo je tusim jen pro japonsky trh... A 2.5 turbo by bylo zase furt v servise ... Co furt mate s tim turbem... Ta atmo tomu autu sedne .. Neni to zavodak nebo ego honic tohle je auto ciste pro zabavu za rozumny provizni naklady ...akorat ta cena ...
Avatar - J@...
Atmo 2,4
| 5. 4. 2018 16:53
Souhlas. Jen by se dalo akceptovat nějaké soft-turbo, aby se zvětšil krouťák ve spodu, jinak to nechat, aby ten motor měl svoji špičku. A celkově přhonit třeba jen 30-40 jistých Kw, při zachování charakteristiky motoru.
Atmo 2,4
| 5. 4. 2018 18:18
Pokud je informace o 2,4 motoru správná, tak půjde nejspíš o turbomotor, který už Subaru představilo v Ascentu (2,4litrový čtyřválec s protilehlými válci (FA24), který nabídne v 5600 otáčkách výkon 194 kW).
Atmo 2,4
| 6. 4. 2018 08:08
Jenže se na to člověk musí podívat i z pohledu času. V roce 2012 stálo Toyobaru proti autům, která v té době měla 240-280 PS. Za další dlouhé tři roky sice zřejmě přijde posílené, ale v době, kdy zase bude stát proti autům 300PS+ .... Takže těch 9 let, což je u některých automobilek 1,5 generace, tak jen prakticky dojde k přírozenému výkonovému nárůstu tak, jako u konkurence a aut různých kategorií obecně ...
Avatar - KANKUNEN
Člověk by si představil 250 koní
| 5. 4. 2018 15:17
ale při svém motorovém umění Subaru to bude hrůza doražená cvt.
Avatar - _Karel_
Bravo
| 5. 4. 2018 15:23
Tak jestli opravdu dají do BRZ CVT........dobře jim tak. Na sportovním autě dostanou přednost bezpečnostní asistenti před odpovídající převodovkou.
Snad je to fake.
Avatar - JDM
Bravo
| 5. 4. 2018 16:35
Jo jestli dostane cvt tak je uz pak asi jedno co tam bude za motor...
Avatar - AnGeor
Bravo
| 5. 4. 2018 19:00
budou obe, MT i CVT
Avatar - _Karel_
Bravo
| 5. 4. 2018 19:34
Pokud ano, pak no problem.Ale nevypadá to moc pravděpodobně - když tam mají dávat EyeSight.
Avatar - JDM
Bravo
| 6. 4. 2018 08:08
tak to by bylo ideální ... nějaká "chudší" verze s manuálem a pak palba s eyesight a cvt ... :yes: vlk se nažere a koza zustane celá
2,4 litru, atmo
| 5. 4. 2018 17:00
To mi připomíná Suzuki Kizashi, perfektní motor, perfektní auto a nikdo to nekupoval (v plné palbě za 690 tis.). Sám nevím, proč jsem ho tenkrát nevzal. Trochu vyšší spotřebu bych asi přežil...
Avatar - JDM
2,4 litru, atmo
| 5. 4. 2018 17:03
Jojo kizashi je muj malej adept na pristi auto :-)
Avatar - _Karel_
2,4 litru, atmo
| 5. 4. 2018 17:10
A jedno z velmi mála aut, co dokázaly porazit Oktávku i na Auto.cz . >:-[]
Avatar - speedfred
2,4 litru, atmo
| 5. 4. 2018 17:47
tiež som ho pred rokmi skúšal a tiež ani neviem prečo som ho nezobral.
Avatar - woody-alien
2,4 litru, atmo
| 7. 4. 2018 08:12
To já to vím přesně.
Sem Eště potřeboval vozit Děti A Náklad. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
Tokyo bowling
| 5. 4. 2018 17:17
Tak ještě kdyby to vpředu nevypadalo jako Ferrari polité kyselinou. ;-\
Avatar - Beefcake
Prevodovky
| 6. 4. 2018 23:02
Aby boli vsetci "bychari" spokojni:
[odkaz]
"Australský magazín Drive cituje ředitele Subaru pro Severní Ameriku Toma Dolla, který jednoznačně potvrdil, že si sportovní modely, jako třeba WRX STI nebo BRZ, zachovají klasické manuální převodovky."
Avatar - white label
Prevodovky
| 6. 4. 2018 23:25
...pro severní Ameriku!
>:D >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
Mundus vult decipi
| 7. 4. 2018 08:16
Háčko pro automat je jasná věc. Pro ještě sportovnější pocity bych doporučil instalovat odpojený pedál spojky....samozřejmě s nastavitelnou tuhostí. :-)
Nech idú do múzea...
neregistrovaný "SR20"
| 7. 4. 2018 17:32
Omrknúť Porsche 968. Trojliter štvorvalec vpredu, nízka váha.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku