Jak pises. Zrovna vcera jsem potkal na parkovisti u kauflandu hned 3 zoufale majitele, co v te zaplave mustangu vsude kolem neumeli ty sve kousky najit. :-(
Mustangu podle mého FL prospěl, přes všechny nářky (speciálně vořežprutů z AF). V8 je jednoznačná volba, dnes jsem jich potkal ráno kolonu. Možná škoda chybějících vyšších tónů, když motor točí tak hezky ;-)
Ty seš stejnej jak ta Hamuna. Jeden o voze, ty o koze.
Takže si to zhrneme - výprodejový Mustang 5,0 jde koupit těsně nad milion, i když s manuálem. Nový Mustang 5,0 začíná na méně, než 1,3mil.
Camaro je sice dražší, ale je na rozdíl od Mustangu supervýhodný, protože jich jezdí o něco míň a mělo pádla dřív, než Mustang.
Bravo.
Nekúpil si ho, keď bolo za mega, nemáš naň ani teraz. Nie si potenciálny kupec, každá cena bude pre Teba vysoká. Alebo máš lepší návrh, čo za dané peniaze kúpiť?
Mimochodem ten 4válec má horší zrychlení jak V6 Camaro, na youtube je hafo videí kde je srovnání. Z tria R4 Mustang, V6 Challenger a V6 Camaro je nejrychlejší V6 Camaro ;-)
V tomto sa dá nesúhlasiť. Euroncap by nebolo až také absurdné, pokiaľ by sa nekládol až nezmyselný dôraz na elektronické sr@čky typu obmedzovač rýchlosti. Minimálne z videa más vždy možnosť vidieť ako dopadlo železo. Ak ale chceš zrovnávať aspon trochu zrovnateľné, tak si zober za supera napríklad mondeo. Vždy keď je rozdiel metra dĺžky a niekoľko sto kíl, tak ten menší ťahá za veľmi krátky koniec
Co jsme se bavil s dealerem v Česku přes 90 % prý s V8. Ten 4 válec totiž v důsledku žere více než 8 válec. Navíc u nás to lidé kupují většinou na radost, na víkendy, na srazy....jen sem tam někdo na denní použití.
Nevím, zda to je problém. Policejních Passatů jsou taky tři pr*ele na hlavních tazích a lidi to furt kupují. Třeba je to dobrý signál i pro evropské automobilky, že evropský zákazník nechce jen malé downsizované motory.
Bariku, Camaro může mít co chce, ale o Mustang stojí zákazníci. Mimochodem automat Camara byl taková tragédie, že pádla by byla dobrá leda tak na mlácení do převodovky ;-)
Když někdo bude chtit předfacelift neboli skladovku, ktere se valeji snad u všech značek ma samozřejmě možnost. Pokud někdo bude chtit Mustanga po faceliftu tak si u 5l připlati 95tkč pokud članek uvadi pravdivou cifru.
Tohle auto samo vylepšili, i když ne zrovna designově. Nicméně předfacelift je nyní k mání kolem milionu a o tolik tahle nová verze lepší není, aby si člověk připatil 300 000+.
tak konkurence se sem ve fofrklacku povětšinou nevozí a maunál býval vždycky levnější jak automat.....
BTW Camaro mívalo řazení pádly pod volantem už někdy v roce 2010, to měl Mustang i Chally kulový a v době kdy měl V6 Mustang a Chally cca 305 HP mělo V6 Camaro 328 HP, takže bývalo z trojice vždy to nejrychlejší.....
to sou takové ty detaily.....krom toho verze RS měla třeba 20" kola, headup, obrazovku, bluetooth, budíky s tlakem, teplotou oleje, teplotou atf v převovodovce, voltmetrem, teplotou chladící kapaliny atd....
Viděl i jel. V kabriu. V reálu to vypadá lépe, na druhé straně ta leskle černá maska bude vypadat furt špinavě. No právě a teď je v ČR cca 20 kousků MY 2017 za cca milion.
Aha, tak to sorry, hledal jsem to v první části článku. No je to příprava na novou emisní normu. Cílem je omezit emisi drobných mikročástic do ovzduší. Tak se chystá povinně i FAP pro benzíny. Tvrdí se že by to neměl být až tak velký problém jako u dieselů, ale co to v praxi přinese doopravdy je jedna velká neznámá.
A viděl jste naživo? Já jsem se bál z fotek, ale objednal jsem, aniž bych ho viděl - a jak jsem viděl naživo, tak už se na svůj moc těším. Samozřejmě zdražení o čtvrt mega z 2015 cen naštve, ale i tak je to bargain.
Dobrý kauf je za cca 550-600 2015 s 3,7 V6.
Nový Mustang za 1,4 už moc kauf není, za 1,5 je totiž Camaro s ofiko EU zárukou. Které není tak okoukané ;-)
Hele, ty to budeš vědět - ty budíky v galerii jsou z 2,3EB? Protože v článku píšou o lítání otáček mezi 5500-8000, a v galerii je od 6500 červený pole?!
Dokonalý zvuk má diesel. Symfonie pro 16 ventilů! Nesnáším zvuk motorů, které točí přes 2500RPM. Tenhle pětilitr se naštěstí tak vytáčet nemusí, ale neměl by tak řvát :no: