Videa
Takze protoze jsou lidi blby a neprectou si manual je auto spatne? ne, zase stvava kampan proti Tesle, uprimne videl sem horet auta po mnohem mensim narazu a shorela jak nic behem chvile. Jen mimochodem jsem u Hasicu 😄 auto funguje velice dobre, to ze udelali svolavacku na korozy sroubu? prominte proc nenapisete ze BMW muselo vymenit cele sloupky rizeni, kde hrozilo utrzeni a neovladatelnost? atd...jen stvete lidi proti automobilum jak Vam kdo zaplati. Stejne jako ta novinarska pakaz co se tyka politiky. Je mi z vas zle.
jako hasice se te zeptam (ja v tehle oblasti vim jen co si prectu) , BEv se tedy daji hasit jak jsem cetl jen diky vetsi vzdalenosti, kde predpokladam hraje roli to ze voda neni dokonalej vodic a na rekneme 20-.30 metru budou tak max brnet ruce? a nebo CO2 hasici smesi jako bezne elektro zarizeni?
pro REDAKCI, tohle by mozna bylo tema ktere by jste mohli dohledat primo u zdroje a psat o necem takovem , a ne psat porad jen strohe clanky o 2 vetach co maji za ucel jedine, rozvirit diskuzni war 😉
pro REDAKCI, tohle by mozna bylo tema ktere by jste mohli dohledat primo u zdroje a psat o necem takovem , a ne psat porad jen strohe clanky o 2 vetach co maji za ucel jedine, rozvirit diskuzni war 😉
Ty děláš, jako by voda byla vodič. Voda je vodič až na styku s dalším materiálem. Čistá voda je v podstatě izolant. Aby voda dobře vodila, je potřeba do ní dodat ionty. Proto třeba mořská voda vodí dobře, ale normální kohoutková nic moc.
Nalej si vodu do plastového lavoru, na jednu stranu lavoru dej fázi ze zásuvky, na druhé straně strč ruku, chyť se radiátoru a vydržaj pianěr.
Srovnáváte střídavý proud v zásuvce se stejnosměrným v autě. To asi nebude úplně košer. Střídavý je v případě vody mnohem horší.
Nikdy jsem nečetl, že by se dělil odpor podle st nebo ss proudu. Ani Google nic nenašel.
Budiž, ale i ten test s lavorem by měl být relativně v pohodě. Kohoutková voda má běžně odpor asi 2500 ohmů na cm. Proto taky lze používat přímotopné elektrické prvky bez krytých spirál k ohřevu vody.
A najdete to třeba na wiki, byť v EN: The comparison between the dangers of alternating current at typical power transmission frequences (i.e., 50 or 60 Hz), and direct current has been a subject of debate ever since the War of Currents in the 1880s. Animal e😜eriments conducted during this time suggested that alternating current was about twice as dangerous as direct current per unit of current flow (or per unit of applied voltage).
Trapny clickbait a starter diskusii.. chlapec si asi nechce spravit meno..
Autory videa jsou Petr Melechin a Karel Dlabač (původně pro weby VTM a ElonX.cz): [odkaz]
>😒]
Hóřéla Tesla hořela
rózfájrovaná do běla
hásíči na ni chrst chrst chrst,
jeden si přitom spálil prst
Hóřéla Tesla hořela
rózfájrovaná do běla
hásíči na ni chrst chrst chrst,
jeden si přitom spálil prst
jak se ochranná známka TESLA ocitla v Kalifornii... Kolik za to manažeři české Tesly dostali bokem...? [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Proc je na videu, ktere vyjde 10.4. hodnota akcii z 29.3.?
Kdyz spadla az k 250$.
Ted je opet nad 300$.
Je zmineno, ze Tesla nedosahla 2500 vyrobenych vozu na konci Q1.
Ale neni zmineno, ze dosahla 2000 kusu M3 a to je uspech.
Ale co, negativni reklama, taky reklama. A hlavne Tesle se nestane, ze by neprosel motor emisni homologaci, viz prvni prispevek. 😄
Kdyz spadla az k 250$.
Ted je opet nad 300$.
Je zmineno, ze Tesla nedosahla 2500 vyrobenych vozu na konci Q1.
Ale neni zmineno, ze dosahla 2000 kusu M3 a to je uspech.
Ale co, negativni reklama, taky reklama. A hlavne Tesle se nestane, ze by neprosel motor emisni homologaci, viz prvni prispevek. 😄
Video původně vyšlo už před týdnem na VTM: [odkaz]
Vetsina medii publikovala zpravy v poradi v jakem se staly.
To znamena: smrtelna nehoda a svolavacka - akcie sly dolu.
Pote vysledky za Q1 - akcie sly nahoru.
Na acz je tomu naopak 😐
To znamena: smrtelna nehoda a svolavacka - akcie sly dolu.
Pote vysledky za Q1 - akcie sly nahoru.
Na acz je tomu naopak 😐
Co napsat něco co se našeho regionu víc týká [odkaz] [odkaz]
Nebo to je tabu nebo co? 😄
celkem verim ze tyhle pozary uhasej, neni to nic co by neresila jakakoliv automobilka nekdy v minulosti
asi jedine co vidim jako problem je ta fuze se SolarCity, to podle me kupovat nemeli a je to proste moc viditelna rodinna akce jak prihrat par akcii Tesly zadarmo zadluzenym bratrankum, vpodstate Musk tak vyhodil do kapes zadluzenych asi 2,3 miliardy dolaru ktere mohli bejt investovane lip, treba do GF1 a do vyroby modelu 3, pravdepodobne by dnes SolarCity meli podsebou taky, jen za zlomek puvodni sumy a model 3 by vyrabeli ve vetsim mnozstvi, ale porat je to jen "coby-kdyby"