Testy
KANKUNEN
5
Kolman by nebyl ani vhodný k pokladně. Za den by měl manko jako celoroční obrat obchodu
Přejít do diskuze
No vidíte, diskusní vometáci a Hyundai agentí, to je furt keců o příplatkách u Oktávky, a tady jsme v tom za pár žlutejch samolepek za 17 mega 😉 .
PS😒br /> Cena v základní výbavě: 1 500 400 Kč
Cena v testované výbavě: 19 005 800 Kč
PS😒br /> Cena v základní výbavě: 1 500 400 Kč
Cena v testované výbavě: 19 005 800 Kč
Ale za mě tedy ani náhodou. Nedovedu si představit vyhodit za tu přefoukanou potvůrku totéž, co za pěkně vybavenou šestiválcovou 5-er. (Já vím, že je to jabka a hrušky)
Ovšem interiér, ten se povedl. Pecka :yes:
Ovšem interiér, ten se povedl. Pecka :yes:
Jistě míněno tak, že je DALŠÍ u té země, nikoliv PŘITLUČENO k zemi, ty jeden grammar nácku. >😒]
To má zřejmě důvod v tom, že je v ní schovaný radar pro adaptivní tempomat a jiné asistenty... za mě fajn řešení, třeba ve srovnání s [odkaz] [odkaz] [odkaz]
"Nově se vůz chlubí výkonem 280 kW, točivým momentem 475 N.m a o čtyři desetinky svižnějším zrychlením. Ještě jednou připomeňme, že v útrobách tohoto auta trůní nejsilnější sériově produkovaný čtyřválec vůbec."
Tohle zrovna nevidím jako výhodu. Vím, že to asi jinak v případě modelu "A" nejde, ale na takový výkon by byl vhodnější větší motor.
Tohle zrovna nevidím jako výhodu. Vím, že to asi jinak v případě modelu "A" nejde, ale na takový výkon by byl vhodnější větší motor.
Nejde jen o dobastlený tablet, který navíc, není-li v nejvyšší specifikaci, má jen obrazovečku s obrovským černým orámováním, to je úplný děs. Ale je tu ta stará varianta ovládání infotainmentu, čudlíky telefonu 8-s to je věc deset let přežitá, ale na obranu GLA musím říct, že tahle hrůza je stále i v GLE. A pak naprosto utopené ovládání klimatizace, budíky, které dělají dojem roku 95 atp., prostě je to už z velké části retro a není to jen proto, že jde o auto na konci životního cyklu, MB to prostě s kokpitem této generace modelů netrefil a vědí to, protože nové vnitřky nejsou evolucí těch stávajících, jako např. u bmw, ale jsou úplně předělané. 😉
Takže nic pro SUVčkaře - opět se blbě nastupuje a z toho zrychlení by je mohly rozbolet záda. :-! Navíc opěvovaný trambusový posed v kombinaci s výkony hot-hatch nejde dohromady.
Proč mi při kliknutí na nějaký odkaz vyskakujou reklamní nabídky? To jsem na pornhubu? Nebo kde?
Zdravím,
to by opravdu bylo už trochu moc... 😄
Díky za upozornění, je to opraveno!
to by opravdu bylo už trochu moc... 😄
Díky za upozornění, je to opraveno!
Co se týče podvozku, tak AMG GLA 45 matic má v nabídce i adaptivní tlumiče, které by měly řešit situaci s tvrdým sportovním AMG podvozkem dodávaným v základní ceně....... :-! Jo, někde se píše, že MB uvažuje i o kupé verzi coby konkurenci X2....a samozřejmě pokud BMW nebude mít v X2 pořádný motor, tak ji MB lehce převálcuje....
Dle spritmonitoru je GLA AMG o cca 1L min ziznive nez GLC 43 AMG (11 vs. 12 v prumeru). Ze spotreby co dosahne novinar v tetu se vychazet neda. Na druhou stranu i s tim 1L rozdilem to beru jako dukaz toho ze downsizing, minimalne v teto forme, nefunguje.
Taky jedno mam ve firme a s jednim chvili jezdil, abych si udelal nazor. A dosel jsem k temuz, nejvetsi slabinou GLA je interier a ano, ten levnejsi infotainment s navigaci na fashce je priserny (mel jsem ho tam).
Jinak se mi GLA ze vsech tech crossoveru libi nejvic, asi proto, ze vypada spis jako normalni hb.
Trochu me v testu zarazila spoteba 12,1. S GLC 43 (tezsi, vetsi, V6) mam prumerku 11,7. Beru to jako dalsi ukazku, ze downsizing nefunguje.
Jinak se mi GLA ze vsech tech crossoveru libi nejvic, asi proto, ze vypada spis jako normalni hb.
Trochu me v testu zarazila spoteba 12,1. S GLC 43 (tezsi, vetsi, V6) mam prumerku 11,7. Beru to jako dalsi ukazku, ze downsizing nefunguje.
Ok, jak to funguje z obrázku nepoznám, takže ti věřím.
Jako ideál ovládání vidím kolečko u řadičky.
Jako ideál ovládání vidím kolečko u řadičky.
Jestli myslíš čitelnost na slunku, tak v Mazdě 3 je totéž, mám ho velmi podobně i v Audi a v obou no problem. Ergonomicky je to podle mě (oproti zabudované obrazovce) ideální.Chápu, že se to někomu nemusí líbit, mě se to líbí, pokud to není nevkusně zakomponovaný.
Tablet se mi taky úplně nelíbí, ale zas to není tak zásadní věc, asi bych to přežil. Mně nejvíc pasuje nějaká zabudovaná obrazovka kolem těch 8-9" s čudlíkama. Docela by mě zajímalo, jak se takovýhle tablet pere se sluníčkem.
To nevíš, že když děláš ostré SUV, nebo crossover, tak ho zase mušíš přibýt k zemi. >😁 >😁 >😁
oplastovaný hatchback na podpadcích, který si říká crossover, jinak by se tolik nekupoval. 😄
Mám dvě GLA ve firmě, každé v jiné výbavě a barevné kombinaci interieru, ale u obou mám pocit, že právě interier je nejslabší místo. Je to prostě áčko, nejstarší model v portfoliu MB a je to znát, nemluvím o kvalitě plastů, tam už dnes mezi premií a špičkou mainstreamu rozdíl není, myslím čistě design a ergonomii. Odpověď je v novém áčku, a bylo načase, hlavně kvůli interieru, podle mého. 😉