Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mercedes-AMG GLA 45 4Matic – Hot crossover namísto hatchbacku? Proč ne!

30 komentářů

Avatar - Emel
Emel
No vidíte, diskusní vometáci a Hyundai agentí, to je furt keců o příplatkách u Oktávky, a tady jsme v tom za pár žlutejch samolepek za 17 mega 😉 .

PS😒br /> Cena v základní výbavě: 1 500 400 Kč
Cena v testované výbavě: 19 005 800 Kč
admin badge
Stanislav Kolman
Zdravím,

to by opravdu bylo už trochu moc... 😄

Díky za upozornění, je to opraveno!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Kolman by nebyl ani vhodný k pokladně. Za den by měl manko jako celoroční obrat obchodu
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
oplastovaný hatchback na podpadcích, který si říká crossover, jinak by se tolik nekupoval. 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
"Nově se vůz chlubí výkonem 280 kW, točivým momentem 475 N.m a o čtyři desetinky svižnějším zrychlením. Ještě jednou připomeňme, že v útrobách tohoto auta trůní nejsilnější sériově produkovaný čtyřválec vůbec."

Tohle zrovna nevidím jako výhodu. Vím, že to asi jinak v případě modelu "A" nejde, ale na takový výkon by byl vhodnější větší motor.
Avatar - fOE
fOE
RS3 dokazuje, ze to jinak jde. 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
8-s
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To nevíš, že když děláš ostré SUV, nebo crossover, tak ho zase mušíš přibýt k zemi. >😁 >😁 >😁
Avatar - Emel
Emel
Abi neuletělo? 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Takže nic pro SUVčkaře - opět se blbě nastupuje a z toho zrychlení by je mohly rozbolet záda. :-! Navíc opěvovaný trambusový posed v kombinaci s výkony hot-hatch nejde dohromady.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jistě míněno tak, že je DALŠÍ u té země, nikoliv PŘITLUČENO k zemi, ty jeden grammar nácku. >😒]
Avatar - Emel
Emel
O jaké gramatyce mluvíš? 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Asy ojaziku šeskim.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Náš ústav se vám mými ústy omlouvá, tato chyba se vyskytne jedou za 20 let. 😉
4bytelnýkola
doluje z dvoulitru 270kW, takže první je MB až ted😊
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ale za mě tedy ani náhodou. Nedovedu si představit vyhodit za tu přefoukanou potvůrku totéž, co za pěkně vybavenou šestiválcovou 5-er. (Já vím, že je to jabka a hrušky)

Ovšem interiér, ten se povedl. Pecka :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ta hviezda na maske je priserna... je z premioveho plastu alebo z akeho premioveho materialu... na mna ale posobi kusok lowendovo a hrackarsky ;-\
Avatar - Emel
Emel
To má zřejmě důvod v tom, že je v ní schovaný radar pro adaptivní tempomat a jiné asistenty... za mě fajn řešení, třeba ve srovnání s [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
Mám dvě GLA ve firmě, každé v jiné výbavě a barevné kombinaci interieru, ale u obou mám pocit, že právě interier je nejslabší místo. Je to prostě áčko, nejstarší model v portfoliu MB a je to znát, nemluvím o kvalitě plastů, tam už dnes mezi premií a špičkou mainstreamu rozdíl není, myslím čistě design a ergonomii. Odpověď je v novém áčku, a bylo načase, hlavně kvůli interieru, podle mého. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já vím, že tobě se víc líbí široký display jako v E, mě víc pasuje tohle nebo C. 😄
Avatar - Emel
Emel
Tablet se mi taky úplně nelíbí, ale zas to není tak zásadní věc, asi bych to přežil. Mně nejvíc pasuje nějaká zabudovaná obrazovka kolem těch 8-9" s čudlíkama. Docela by mě zajímalo, jak se takovýhle tablet pere se sluníčkem.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jestli myslíš čitelnost na slunku, tak v Mazdě 3 je totéž, mám ho velmi podobně i v Audi a v obou no problem. Ergonomicky je to podle mě (oproti zabudované obrazovce) ideální.Chápu, že se to někomu nemusí líbit, mě se to líbí, pokud to není nevkusně zakomponovaný.
Avatar - fOE
fOE
:yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Nejde jen o dobastlený tablet, který navíc, není-li v nejvyšší specifikaci, má jen obrazovečku s obrovským černým orámováním, to je úplný děs. Ale je tu ta stará varianta ovládání infotainmentu, čudlíky telefonu 8-s to je věc deset let přežitá, ale na obranu GLA musím říct, že tahle hrůza je stále i v GLE. A pak naprosto utopené ovládání klimatizace, budíky, které dělají dojem roku 95 atp., prostě je to už z velké části retro a není to jen proto, že jde o auto na konci životního cyklu, MB to prostě s kokpitem této generace modelů netrefil a vědí to, protože nové vnitřky nejsou evolucí těch stávajících, jako např. u bmw, ale jsou úplně předělané. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ok, jak to funguje z obrázku nepoznám, takže ti věřím.
Jako ideál ovládání vidím kolečko u řadičky.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Taky jedno mam ve firme a s jednim chvili jezdil, abych si udelal nazor. A dosel jsem k temuz, nejvetsi slabinou GLA je interier a ano, ten levnejsi infotainment s navigaci na fashce je priserny (mel jsem ho tam).
Jinak se mi GLA ze vsech tech crossoveru libi nejvic, asi proto, ze vypada spis jako normalni hb.
Trochu me v testu zarazila spoteba 12,1. S GLC 43 (tezsi, vetsi, V6) mam prumerku 11,7. Beru to jako dalsi ukazku, ze downsizing nefunguje.
Avatar - fOE
fOE
Dle spritmonitoru je GLA AMG o cca 1L min ziznive nez GLC 43 AMG (11 vs. 12 v prumeru). Ze spotreby co dosahne novinar v tetu se vychazet neda. Na druhou stranu i s tim 1L rozdilem to beru jako dukaz toho ze downsizing, minimalne v teto forme, nefunguje.
Mig_35
Proč mi při kliknutí na nějaký odkaz vyskakujou reklamní nabídky? To jsem na pornhubu? Nebo kde?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože seš na ACZ = nehoršim webu o autech? >😒]
Avatar - praděda7
praděda7
Co se týče podvozku, tak AMG GLA 45 matic má v nabídce i adaptivní tlumiče, které by měly řešit situaci s tvrdým sportovním AMG podvozkem dodávaným v základní ceně....... :-! Jo, někde se píše, že MB uvažuje i o kupé verzi coby konkurenci X2....a samozřejmě pokud BMW nebude mít v X2 pořádný motor, tak ji MB lehce převálcuje....