Testy
oplastovaný hatchback na podpadcích, který si říká crossover, jinak by se tolik nekupoval. 😄
"Nově se vůz chlubí výkonem 280 kW, točivým momentem 475 N.m a o čtyři desetinky svižnějším zrychlením. Ještě jednou připomeňme, že v útrobách tohoto auta trůní nejsilnější sériově produkovaný čtyřválec vůbec."
Tohle zrovna nevidím jako výhodu. Vím, že to asi jinak v případě modelu "A" nejde, ale na takový výkon by byl vhodnější větší motor.
Tohle zrovna nevidím jako výhodu. Vím, že to asi jinak v případě modelu "A" nejde, ale na takový výkon by byl vhodnější větší motor.
8-s
To nevíš, že když děláš ostré SUV, nebo crossover, tak ho zase mušíš přibýt k zemi. >😁 >😁 >😁
Abi neuletělo? 😄
Takže nic pro SUVčkaře - opět se blbě nastupuje a z toho zrychlení by je mohly rozbolet záda. :-! Navíc opěvovaný trambusový posed v kombinaci s výkony hot-hatch nejde dohromady.
Ale za mě tedy ani náhodou. Nedovedu si představit vyhodit za tu přefoukanou potvůrku totéž, co za pěkně vybavenou šestiválcovou 5-er. (Já vím, že je to jabka a hrušky)
Ovšem interiér, ten se povedl. Pecka :yes:
Ovšem interiér, ten se povedl. Pecka :yes:
ta hviezda na maske je priserna... je z premioveho plastu alebo z akeho premioveho materialu... na mna ale posobi kusok lowendovo a hrackarsky ;-\
Mám dvě GLA ve firmě, každé v jiné výbavě a barevné kombinaci interieru, ale u obou mám pocit, že právě interier je nejslabší místo. Je to prostě áčko, nejstarší model v portfoliu MB a je to znát, nemluvím o kvalitě plastů, tam už dnes mezi premií a špičkou mainstreamu rozdíl není, myslím čistě design a ergonomii. Odpověď je v novém áčku, a bylo načase, hlavně kvůli interieru, podle mého. 😉
Já vím, že tobě se víc líbí široký display jako v E, mě víc pasuje tohle nebo C. 😄
Tablet se mi taky úplně nelíbí, ale zas to není tak zásadní věc, asi bych to přežil. Mně nejvíc pasuje nějaká zabudovaná obrazovka kolem těch 8-9" s čudlíkama. Docela by mě zajímalo, jak se takovýhle tablet pere se sluníčkem.
Nejde jen o dobastlený tablet, který navíc, není-li v nejvyšší specifikaci, má jen obrazovečku s obrovským černým orámováním, to je úplný děs. Ale je tu ta stará varianta ovládání infotainmentu, čudlíky telefonu 8-s to je věc deset let přežitá, ale na obranu GLA musím říct, že tahle hrůza je stále i v GLE. A pak naprosto utopené ovládání klimatizace, budíky, které dělají dojem roku 95 atp., prostě je to už z velké části retro a není to jen proto, že jde o auto na konci životního cyklu, MB to prostě s kokpitem této generace modelů netrefil a vědí to, protože nové vnitřky nejsou evolucí těch stávajících, jako např. u bmw, ale jsou úplně předělané. 😉
Ok, jak to funguje z obrázku nepoznám, takže ti věřím.
Jako ideál ovládání vidím kolečko u řadičky.
Jako ideál ovládání vidím kolečko u řadičky.
Taky jedno mam ve firme a s jednim chvili jezdil, abych si udelal nazor. A dosel jsem k temuz, nejvetsi slabinou GLA je interier a ano, ten levnejsi infotainment s navigaci na fashce je priserny (mel jsem ho tam).
Jinak se mi GLA ze vsech tech crossoveru libi nejvic, asi proto, ze vypada spis jako normalni hb.
Trochu me v testu zarazila spoteba 12,1. S GLC 43 (tezsi, vetsi, V6) mam prumerku 11,7. Beru to jako dalsi ukazku, ze downsizing nefunguje.
Jinak se mi GLA ze vsech tech crossoveru libi nejvic, asi proto, ze vypada spis jako normalni hb.
Trochu me v testu zarazila spoteba 12,1. S GLC 43 (tezsi, vetsi, V6) mam prumerku 11,7. Beru to jako dalsi ukazku, ze downsizing nefunguje.
Proč mi při kliknutí na nějaký odkaz vyskakujou reklamní nabídky? To jsem na pornhubu? Nebo kde?
Co se týče podvozku, tak AMG GLA 45 matic má v nabídce i adaptivní tlumiče, které by měly řešit situaci s tvrdým sportovním AMG podvozkem dodávaným v základní ceně....... :-! Jo, někde se píše, že MB uvažuje i o kupé verzi coby konkurenci X2....a samozřejmě pokud BMW nebude mít v X2 pořádný motor, tak ji MB lehce převálcuje....
PS😒br /> Cena v základní výbavě: 1 500 400 Kč
Cena v testované výbavě: 19 005 800 Kč
to by opravdu bylo už trochu moc... 😄
Díky za upozornění, je to opraveno!