Novinky
nymandu se zase bude honit v belaslavskejch hnojich s automatem. >😒]
jedinej zavod kde se oktavka je schopna dostat pravidelne na bednu
jedinej zavod kde se oktavka je schopna dostat pravidelne na bednu
Zkusil si to někdy s čímkoliv? Ty časy jsou totiž velmi pěkné a ukazují jak je cupovka slušně doladěná. Mimochodem takový Tomáš Pekař je jedním z našich nejlepších okruhářů.
už to trošku preháňaš :no: ,občas sa aj zasmejem ale čo je veľa už je dosť.
Ty jsi takovej vůl...žes mě rozesmál :yes: :yes:
jinak...ve většině podobnejch seriálů, který nikoho nezajímají, jde o jen o praní(oddanění) peněz přes sponzoring. Ve sportu je toho víc, ale motorsport v ČR vede.
Vrchol byly nedávné dotace na neexistující závody.
:-!
jinak...ve většině podobnejch seriálů, který nikoho nezajímají, jde o jen o praní(oddanění) peněz přes sponzoring. Ve sportu je toho víc, ale motorsport v ČR vede.
Vrchol byly nedávné dotace na neexistující závody.
:-!
Nemohlo by v tom seriálu jít i o to, že si nadšenci chtějí zazávodit?
Chci říct... ty peníze se do závodění reálně lejou, pokud dáš milion na závody a odečteš si to z daní, tak jsi furt ten milion utratil. Jo, můžeš napsat milion a dát jen půl a tak. Na druhou stranu, určitě je i pár soukromníků, co do toho lejou vlastní zdaněné peníze...
Chci říct... ty peníze se do závodění reálně lejou, pokud dáš milion na závody a odečteš si to z daní, tak jsi furt ten milion utratil. Jo, můžeš napsat milion a dát jen půl a tak. Na druhou stranu, určitě je i pár soukromníků, co do toho lejou vlastní zdaněné peníze...
No, jestli jsi ve svém oboru stejný “nýmand” jako Fulín nebo Pekař v okruhovém závodění, pak gratuluju. >😁
Každej chiptuner v ČR z 2.0TSI motoru dostane > více než 300 koníků a tady po tolika letech vývoje jen upocených 270? Kde je problém? >😁
Problém je v tom, že je trošku rozdíl v garážovým tuningu a závodní technice, co musí vydržet. Ano, vidlotuning není problém RS245 přes 300PS. Jdi s tím na start. I série má 310 např. v Golfu.
Viz ve článku s převodovkou.
Viz ve článku s převodovkou.
Ten motor v Golfu je ale značně jiný, i když zvrchu vypadá skoro stejně. Spíš mně překvapuje, proč by měl závodní motor vydržet víc než jeden víkend. Správný závodník dělá po závodě generálku nebo alespoň sborku/rozborku.
Kterej zavodnik? Ty motory stoji vic nez cela oktavka RS ... Navic tohly auta jsou rychly ne jen kvuli vykonu... WRC maji taky "prd" kone... To je prave ta demagogie dnesni doby... Cim vic koni tim vic adidas... Kazdej spravnej autar ladi svoje auto od podlahy od podvozku a motor to je to posledni na co se saha...ale tuzeri prvni co udelaji je ze jedou pro chip aby pak mohli na benzince rikat jak to maji naladeny...
Četl jsem kdesi pochvalu od pana Fulína, že to vypadalo, že i novinář může umět řídit 😄 Takže gratulace, ty časy jsou moc pěkný. Snad už letos tento seriál opravdu dopadne a i auto.cz se zúčastní, abychom měli články přímo zevnitř 😄
Klobasu >😒] . to je nejaka prupravka na vyfasovani referentsky skodovky? ja ze oktaviacup vidam kazdy den na silnicich
Machi
To info o změnách v technice cup octavie vypadá optimisticky, všechno to dává smysl, věřím, že letos se už povozíte. 😉