Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW dostanou nový digitální přístrojový štít. Podívejte se, jak bude vypadat!
19 komentářů
_Karel_
1
Tak první, co se začíná o***t po Peugeotu s otáčkoměrem.
NAD
1
Aspoň vidno ako sú frantíci popredu 😄 ... a väčšinou si to patrične ods..ú 😄
_Karel_
2
Kulový vpředu. Na tom není nic "vpředu". Jediný důvod je, že otáčkoměr může být úplně vpravo a nezabere moc místa. U BMW z důvodu displaye mezi budíky, u frantíka proto, aby nemusel být malinkatý volant ještě menší. Prostě jen úspora místa. 😄
Reco
0
Ale ved kludne si to mysli dalej 😄
Dinar
1
Viděls někdy budíky aston martinu, pežote? 😄
Reco
0
Ano videl, akurat si si dal moju reakciu do zlej suvislosti.
JohnST
Tak BMW by potrebovalo ine veci a nie taketo svetielka pre pubosov. >😒]
Čo by potrebovalo BMW podľa teba ? Daj, som zvedavý 😉
Podobné avantgardné "budíky" v Lamborghini - tam je to OK ?
Mimochodom, mne sa to páči - či v Lamborghini, ako aj tieto návrhy v BMW.
... ako vidím, niekto sa potrebuje silou mocou vyjadriť :no:
Podobné avantgardné "budíky" v Lamborghini - tam je to OK ?
Mimochodom, mne sa to páči - či v Lamborghini, ako aj tieto návrhy v BMW.
... ako vidím, niekto sa potrebuje silou mocou vyjadriť :no:
lexi
mám v BMW digitální štít ale jsem spíše pro klasiku. Tohle je na mne moc, něco jako Lambo a k tomu něco dalšího. Ovšem pokrok je pokrok....
Pokrok to ma konkretne kde? V com je digitalny ukazovatel lepsi nez analogovy? Akurat ak sa ti to po case poserie , za vymenu zaplatis mnohonasobne viac. Digitalnu palubku mam na aute 10 rokov... takze pokrokove to moc nie je. Lenze ten moj displej aspon nie je takto blaznivy a sci-fi ako nejaka pocitacova hra. Robia z aut hracky pre deti.
V tom, ze pokial mas dig.pristrojovy stit uz nie je taky problem tam nasadit a zobrazit cokolvek ak by sa chcelo. Tj zobrazis si take informacie, ktore len ty sam chces. A to je uz len krok od samotnej personalizacie vozidla, kedy by sa dali vyuzivat rozne graficke skiny. Cize nie len individualne zobrazovanie udajov, ale aj grafika. To tvoje auto nevie.
PS: uz pred 10 timi rokmi mal kamarat asi 20 rocny fiat Uno, kde mal digitalnu pristrojovku, dodnes funguje. Ale poznam par analogovych budikov, ktore sa menit museli, takze vypovedna hodnota o spolahlivosti nula.
PS: uz pred 10 timi rokmi mal kamarat asi 20 rocny fiat Uno, kde mal digitalnu pristrojovku, dodnes funguje. Ale poznam par analogovych budikov, ktore sa menit museli, takze vypovedna hodnota o spolahlivosti nula.
Máte pravdu, Reco. Já namítám: proč jsou přednastavené režimy plné údajů, které nepotřebuji, a které zhoršují orientaci ve všech těch informacích?
Vůbec se nedivím, že reakce na obrázky k tomuto článku jsou všeobecně zamítavé.
Dokonce si pamatuji výstižnou dřívější poznámku autora, jehož si už nepamatuji: i elektronický displej zobrazující klasické budíky je na prd, protože když do auta nasednu, kouká na mě černé nic v místech, kde očekávám budíky. Velmi výstižné!
Co je vlastně na klasickém řešení budíků tak špatně, že výrobci cítí potřebu to dělat jinak? Jsou snad nepřehledné? Něco jim snad chybí? Jsou snad málo estetické a uráží jemnocit řidičů? Oslňují v noci? Nějak nemohu přijít na důvod, proč samotné automobilky nechávají plavat základní pravidlo "safety first" při nových návrzích přístrojových informačních systémů. Včetně Volva.
Vůbec se nedivím, že reakce na obrázky k tomuto článku jsou všeobecně zamítavé.
Dokonce si pamatuji výstižnou dřívější poznámku autora, jehož si už nepamatuji: i elektronický displej zobrazující klasické budíky je na prd, protože když do auta nasednu, kouká na mě černé nic v místech, kde očekávám budíky. Velmi výstižné!
Co je vlastně na klasickém řešení budíků tak špatně, že výrobci cítí potřebu to dělat jinak? Jsou snad nepřehledné? Něco jim snad chybí? Jsou snad málo estetické a uráží jemnocit řidičů? Oslňují v noci? Nějak nemohu přijít na důvod, proč samotné automobilky nechávají plavat základní pravidlo "safety first" při nových návrzích přístrojových informačních systémů. Včetně Volva.
Mne vadi len to, ze nedavaju moznost volby. Nie som uplne proti digitalu, ale tato farebna sialenost pripomina hernu konzolu.
Takze z praktickeho hladiska to ma vyznam nulovy. Hnupoviny pre deticky. Informacie , ktore chcem, sa daju zobrazit aj na samostatnom displeji tak ako doteraz, zatial co rychlost a otacky mozu zostat kludne analogove. Ja som zas pocul o ludoch, co maju rovnake auto a vymena digitalnej pristrojovky bola nie len fest draha, komplikovana, ale hlavne h*vno videli, ked im to odislo - lebo ono to odislo kompletne cele, takze absolutne ziadny udaj o nicom. Nikdy som nepocul o niekom, komu odisiel analog.
Dinar
aktuálních digi budíků bmw daná kombinací displeje se skutečnými rámečky je právě tím, co je staví designově nad konkurenci. Tahle nová generace už je jen obrazovka, grafika se mi nelíbí, úlitby typu protisměrného chodu otáčkoměru jsou vyloženě disgustující vzhledem k historii přístrojovek BMW. :no:
iudex
Preboha, len nie otáčkomer proti smeru hodinových ručičiek! 8-s To by bol totálny fail. Je (aspoň v západnej civilizácii) pravidlom, že pri čítaní sa postupuje zľava doprava. Preto je pre nás (Európa, Amerika, Rusko...) logické začať vľavo a postupovať doprava, aj graficky sa prírastok znázorňuje doprava a nahor a obdobne to platí aj pre rastúce otáčky či rýchlosť. Otáčky rastúce sprava doľava sú proti našej prirodzenosti a logike, absolútne neintuitívne a mätúce (logické je to zrejme pre národy, kde sa číta sprava, ako sú napr. arabské krajiny). Ak teda BMW nechce svoje autá vyrábať výhradne pre Arabov, malo by rozhodne prehodnotiť tie opačné otáčkomery.