Chápu, že vás pozvali a hostí, takže za to jim uděláte luxusní reklamu. Ale osobně fakt nemám rád automobilovou novinařinu, kde se pějí jen ódy. To je skoro jako na Primě v Autosalonu, kde každé auto je 90 %+.
Zrovna včera jsem narazil na YT na test nového CLS v Autosalonu. Dělal to ten vytáhlý jouda, jedním slovem, příšernost! O tom, jak auto jezdí, nic, ale naprosto nic, jen dal tech. údaje k motoru, ale minuty trávil blábolením o přednastavených formátech jízdních režimů, jako pohoda, květiny atp., nebo o tom, jak si připojí k aparatuře ipod, dával hlášky typu, "palubní displeje Mercedesu nemají konkurenci", s ničím konkrétně nesrovnal a k fungování infotainmentu neřekl ani slovo, prostě čirá esence povrchnosti, plná "důležitých" informací, jako, že třista clsek by osvětlilo D1 z Brna do Prahy apod., no, bude těžké najít horší test auta, resp. možná testera, jestli takto vypadá každý jeho test. >:D
Ještě jsem si vzpoměl, abych joudovi nekřivdil, k jízdě přece jen něco měl, resp. k převodovce, říkal, že se jí nejvíc líbí v režimu sport plus a řazení pádly. Testoval dýzl 400d. >:D >:D
Mám na to stejná názor jako všichni výše diskutující. Zbytečný pořad a zbytečné jsou pak i takové články na webech. Nulová výpovědní hodnota. To se člověk může rovnou dívat jen na reklamy.
Věřím, že den strávený na okruhu byla zábava, ale za sebe bych od článku očekával nějaké relevantní informace... z obsahu jsem ani nepoznal, jak dobře se podařilo "okruhově" naladit Polo při přímém srovnání s Golfem, prostě :no:
Jj, ako autor spomenul, že Polo pôsobí hravejšie a živšie ako Golf, čakal som nejaké bližšie informácie, napr. ako je to na okruhu a v zákrutách, ako si ten relatívne veľký výkon a krútiak poradí s otvoreným difom (či absencia samosvoru je cítiť v porovnaní s GTIP), charakter motora, zvuk, zladenie s prevodovkou, radenie prevodovky pod záťažou a podobne.
Ale asi chceme moc.
Věřím, že se vám pozvání na den s GTY podle vzoru "hot-hatchy" (sic!) líbilo, ale dávat knížecí rady jako "když si nezajezdíte v Česku, vyražte k Malaze", to mě fakt dojímá >:-[]
dnes na Vás nehodlám útočit.
Naopak článek OK. Za mě. A kvůli tomu nepíšu.
Jen mě zaujalo, že máte rád dvojkové Golfy.
Mečekal bych to.
Jen jsem chtělnapsat...že jsme měli doma kdysi Golf Mk.2 Rallye.
Při pocitu, že jsme ho prodali..a za kolik...mám chuť se vážně zabít.:(
Jinak to byste zažil na těch okraskách ještě o level navíc. Nebo ho znáte?
Pokud ne a máte tyhle auta rád, určitě se k němu zkuste někdy dostat.
Pěkný den
jako špunt jsem se vozil v jedničce rodičů, od té doby se to se mnou táhne. Dvojku bych moc rád měl doma, ale ideální čas na koupi už jsem prošvihl. Takhle jsem párkrát do roka nalomený, ale zatím jsem se ještě neodhodlal. Rallye znám, bohužel jsem zatím neměl tu čest. A pokud se nepletu, nedávno byla/je jedna na prodej i u nás. Za nějakých 250.000 Kč...
Kde přesně jste jezdil v okolí Malagy? Moje zkušenost říká, že jedničky (tedy silnic spravované provincií) jsou hodně podoné našim jedničkám, tedy vcelku normálně sjízdné. A dvojky, pokud zrovna nejsou čerstvě po rekonstrukci, tak jsou stejně rozbité jako naše dvojky. Občas i horší, včetně chybějícího kusu vozovky nebo mostu.
Krásná je cesta z Mijas Costa do Rondy, ale je plná motorkářů, náklaďáků a v nicmoc stavu.
Circuito Acari je volně přístupné (ve smyslu po zaplacení po platku) nebo jen na soukromé akce nebo závody?