Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus ES oficiálně: Předokolka nahrazující GS chce provokovat designem

Sedmá generace Lexusu ES bude v Evropě dostupná se čtyřválci i šestiválcem, chybět nebude ani hybridní provedení.
Zpět na článek
25. 4. 2018 09:50
25. 4. 2018 11:01
25. 4. 2018 14:14
25. 4. 2018 09:37
Zbytečnej kastrol na rejži
Auto pro zoufalce.

>:D :-!
Rozbalit vlákno
3
25. 4. 2018 10:15
Re: Zbytečnej kastrol na rejži
Tak teď nevím jestli se ti nelíbí, nebo jestli uvažuješ o jeho koupi :-( ... Vyjadřuj se prosím přesněji. ;-)
25. 4. 2018 10:31
Re: Zbytečnej kastrol na rejži
:-)
Avatar - netcar.xx
25. 4. 2018 10:18
Re: Zbytečnej kastrol na rejži
Zoufalec jsi Fotzek ty
Avatar - Dinar
25. 4. 2018 09:50
Nevím,
jak to u koho funguje, ale mně nehezké věci neprovokují, pokud vyvolají nějakou emoci, tak spíš soucit. :-)
Rozbalit vlákno
2
25. 4. 2018 10:30
Re: Nevím,
tak minimálně je to o vzbuzování emocí, bud se někomu hodně líbí nebo nelíbí, to je podle mě v pořádku, rozhodně lepší než Avensis..
Avatar - Emel
25. 4. 2018 11:01
Re: Nevím,
Tohle ale není zas takový úlet... do té tlamy namontuješ SPZ a podle mně to ve finále bude docela normální auto, až na tu tlamu je to docela pohledná klasika.
Avatar - Uživatel_5340709
25. 4. 2018 10:46
Mě se to
celkem líbí, posun k lepšímu. :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2018 11:03
Vzhledem k použité technice
by měl začínat tak na 850 tisících a top verze by měla být někde kolem 1.1 - 1.2 milionu i s DPH, jinak nemá šanci. Tohle prostě není konkurence pro BMW 5 a podobné.
Rozbalit vlákno
6
25. 4. 2018 11:22
Re: Vzhledem k použité technice
jasně milion za šestiválec v plné palbě..
25. 4. 2018 11:35
Re: Vzhledem k použité technice
Tak jak s tou SZ? :-)
25. 4. 2018 13:04
Re: Vzhledem k použité technice
SZ? :-)
25. 4. 2018 13:30
Re: Vzhledem k použité technice
Soukromá zpráva! ;-)
25. 4. 2018 14:18
Re: Vzhledem k použité technice
jo tak,já si nevšiml,promyslím,díky :-)
25. 4. 2018 11:33
Re: Vzhledem k použité technice
cena bude dle jinych trhu nastavena lehce nad IS +-30-50 tisic jako startovaci cena, tedy rekneme lehce nad milion v ceniku, a po lehcim smlouvani tak 850-900 tisic, na hybrid asi i vetsi sleva, umej na ne v Lexusu davat slusne slevy aby se to blizilo cenam nehybridu :-)
25. 4. 2018 11:36
ja myslim ze dobry
prodat 25-26 tisic kousku v Evrope by nemusel bejt problem, hybridni verze bude v tomto segmentu mozna docela bodovat, tak jako boduji s hybridama v SUV

"Loni Lexus na evropských trzích prodal bezmála 75.000 automobilů." odkud redakce/autor cerpa cisla, protoze CarSales uvadi odost nizsi prodeje Lexusu v Evrope, a to necelych 45 tisic kusu za 2017
Rozbalit vlákno
1
25. 4. 2018 12:07
Re: ja myslim ze dobry
Toyota většinou udává evropské prodeje včetně Ruska a pak je těch 75th. reálné číslo, protože v Rusku má Lexus zdaleka největší prodeje v porovnání s ostatními evropskými zeměmi. Prodeje na CarSales nebo ACEA jsou bez Ruska.
25. 4. 2018 11:50
PR žvásty a lži...
...jak jinak si vysvětlit tohle:

"Z hlediska charakteru automobilka slibuje přechod z auta primárně zacíleného na komfort na vůz, který potěší i svými jízdními vlastnostmi. Podle šéfinženýra auta Jasuhira Sakakibary je nové ES to vůbec nejsportovnější v historii tohoto modelu."

Pro Toyotu je sportovní auto s FWD? Pak nechápu uspořádání pohonu u GT86.

Tyhle nesmysly mě už ani nebaví číst. :-!

P.S.: Řádky nahoře platí v případě nahrazení GS tímto modelem, jinak mlčím.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hittman
25. 4. 2018 12:56
Re: PR žvásty a lži...
Myslíš to nové BMW se znakem Toyoty?
Avatar - KANKUNEN
25. 4. 2018 13:07
Re: PR žvásty a lži...
A dále, chceme provokovat designem, přece už to dělají neúspěšně řadu let. Jak to vypadá nejprodávanější byl Lex v dieslu, škoda, že to byl nepovedený motor.
25. 4. 2018 13:09
Re: PR žvásty a lži...
a sportovni auta musej bejt jen zadokolky? proc by nemohlo bejt sportovni auto predokolkou? vesmes vetsina HH jsou predokolky, a sportovne se s nima taky da jezdit, da se s nima i pekne pohrat na okruhu nebo na letisti i presto ze jsou to jen predokolky
25. 4. 2018 13:29
Re: PR žvásty a lži...
GS se dalo svými jízdními vlastnostmi jednoznačně nazvat sportovním sedanem. Tahle principiálně po čumáku hrnoucí se předokolka je sportovní asi jako Voyager.
Příznivci HH prominou, ale synonymem sportovního auta je pro mě čisté řízení bez vlivu pohonu, citlivý nájezd do zatáčky a zadní kola bojující s trakcí. Rozhodně ne sedan hrnoucí se přes přední nápravu s ESP zběsile brzdícím kola, aby nevyletěl po tečně ven.
25. 4. 2018 13:44
Re: PR žvásty a lži...
a ty jsi s tim jel, ze vis jake to bude v evropskem naladeni?

proste ty si nejak definujes spotrovni auto sam pro sebe, ale ve finale muze bejt pro spousty dalsich lidi sportovni auto uplne neco jineho, 100 lidi 100 chuti, a zrovna sportovni se da nazvat kde co a to pravdive, ostatne kazde SUV je sportovne uzitkove auto >:D nekdo sportuje dverma na bok, nekdo zajizdi super casy na okruhu a jinej zas drti zatacky na oblibenych serpentynach

hele kdysi jsem v CarAutu (fotil jsem pro ne) cetl prevzatej clanek z testu UK redakce, kde mezi zadokolkove Mka, a dalsi podobny auta zaradili obycejne Clio Sport (tenkrat tusim 2 generace Clia 182) a svete div se, na konci testu se vsichni z tech asi 8-10 testeru schodli ze to auto vlastne bylo tak nejak nejlepsi, sice nebylo nejrychlejsi a na dalnici stracelo, ale v serpentynkach se nejen drzelo vsech tech "sportovnich" aut, ale nekdy jim bylo schopne i ujizdet tim jak bvylo mrstne, bylo jako slabouckej predohrab vic sportovni nez M3, proste to chtelo jen idelani podminky pro dane auto >:D
25. 4. 2018 13:53
Re: PR žvásty a lži...
Já netvrdím, že sportovní = nejrychlejší. To asi nikdo. To, že Clio Sport může být zábavmé vychází spíš z lehkosti pohybu.
Mimochodem tak nějak marně pátrám nad tím, že by někdo postavil úspěšný předokolkový vůz specifikace LM (ten strašný a ostudný průšvih Nissanu je snad už zapomenut) nebo jakoukoliv formuli.
SUV sem nepleť a o sportovnosti ES se klidně dohaduj s tím PR strejdou, mě to přijde maximálně směšné. ;-)
25. 4. 2018 15:20
Re: PR žvásty a lži...
hele proste je to PR a basta, ostatne nebude to o nic min sportovnejsi nez vsechny ty konkurenti co si taky pisou v PR "sportovni", treba Mpacketynebo Sportline (maj primo vybavovoi linii Sport Line) paket na BMW 5, nebo S line u Audi 6, v obou pripadech je to asi stejne sportovni jako tohle :-! takze tam neni co komu vycitat
26. 4. 2018 07:33
Re: PR žvásty a lži...
proboha. ptal se někdo, jaký pohon má sportovní auto? dej tisíc koní do předokolky a budeš vědět, kde je zakopaný pes:)
F-1, motorky, i jízdní kolo má poháněný zadek - proč asi:)
Avatar - Emel
26. 4. 2018 08:53
Re: PR žvásty a lži...
Protože pohon na natáčené přední by byl technicky komplikovaný? ;-)
25. 4. 2018 14:14
Re: PR žvásty a lži...
Tak dobré HH (mám najetý třeba minulý Megane RS) mají něco do sebe, přední náprava se samosvorem zakousnutá do asfaltu, zadní v zatáčkách povlává, k tomu opravdu ostré naladění, kdy člověk přesně vnímá všemi smysly, co auto na silnici zrovna dělá.

Naopak vyšší střední už jsou spíš limuzíny, už kvůli délce, váze a rozvoru je tam ta sportovnost přinejlepším spíš naznačená.

Samozřejmě kecy o tom, jak bude ES sportovní, jsou PR speak, bude to v nejlepším případě pohodlný cesťák s dobře naladěným řízením a náznakem čitelnosti podvozku. Aby nějak zásadně rozhodovalo, která kola jsou poháněná, na to tam podle mě ani moc není výkon. Možná u toho 300hp šestiválce - tam je přední pohon už opravdu trochu nesmysl.

Pro mě je sportovní auto o nízké hmotnosti a čitelnosti, dobrý předokolkový HH je sportovní auto, a třeba zadokolkový Opel Omega nikdy ani náznakem sportovní nebyl.
25. 4. 2018 17:24
Re: PR žvásty a lži...
Ten šestiválec nemá 300hp ale 245hp, navíc je to atmosféra, tudíž ani krouťák nebude nic extrémního (maximálně nějakých 360 Nm) a ve velkém a těžkém autě, takže v předokolce podle mě bez problémů.
25. 4. 2018 22:23
Re: PR žvásty a lži...
Na zahraničních webech většinou uvádí 300 koní. Třeba tady: [odkaz]

245 koni pro top motorizaci sedanu vyšší střední mi zní jako špatný vtip.
26. 4. 2018 07:34
Re: PR žvásty a lži...
jo, už Toyota Camry s 3.5 měla 286 hp... tak nemyslím, že by šli níž... a Camry je taky předohrab a tudíž předobraz ES...
26. 4. 2018 10:35
Re: PR žvásty a lži...
Asi bude rozdíl mezi US a EU verzí, tady se uvádí také 183kW.
[odkaz]
Avatar - N6600
26. 4. 2018 10:23
Re: PR žvásty a lži...
Z ofiko press release Lexusu:

All ES 350s are powered by a 3.5-liter V6 that is designed to deliver commanding acceleration along with an invigorating sound. With an update to D4-S fuel injection, the impressively smooth engine now develops 302 horsepower and 267 pound-feet of torque. Both of those numbers are up significantly (+34 hp, +19 lb-ft) compared to the previous generation V6.
Avatar - N6600
25. 4. 2018 14:56
Re: PR žvásty a lži...
"nejsportovnější v historii TOHOTO MODELU."

Ne obecne. Je jasne, ze FWD ES naladene na pohodu sa nikdy nevyrovna odchadzajucemu GSku.

Mimochodom, to, ze zrusili GSko, Lexusu nezabudnem... Napad rovny kolosalnej koko.ine...
25. 4. 2018 15:22
Re: PR žvásty a lži...
GSko nezrusili, jen se v Evrope neprodavalo dobre (cca 15 set kousku rocne) tak ho tu prestanou prodavat
25. 4. 2018 22:28
Re: PR žvásty a lži...
V USA prodávali cca 8 tisíc kusů GS ročně, což je proti 50k kusů ES taky nic. z toho, co kde čtu, to vypadá, že ho možná zařízli úplně... Ještě před dvěma měsíci se přitom psalo, že bude, ale v podobě liftbacku ála CLS. Uvidíme.
Avatar - N6600
26. 4. 2018 10:20
Re: PR žvásty a lži...
V maji konci vyroba GS modelu. Jedine, co zatial prezije je GS F.
Avatar - twistedTSD
25. 4. 2018 11:58
Ježkovy zraky
Vždyť to má nad volantem řidítka. :-O [odkaz]
Tak aspoň za "nemoderní" samostatný panel klimy dávám :yes: .
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
25. 4. 2018 13:09
Re: Ježkovy zraky
OLdřichCITlivý, je měl taky. ;-)
Avatar - _Karel_
25. 4. 2018 14:14
Interiér
Jak se mi dosavadní interiéry Lexusu líbí, často velmi, tak tohle alespoň z fotek vypadá na těžkou bídu a spatlaninu. Zvenku celkově pěkný, až na ten příšernej hrb na kufru - [odkaz] A dokonce varianta s rádoby křídlem [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
25. 4. 2018 15:13
Re: Interiér
joj to křídlo je mazec :-)