Tohle ale není zas takový úlet... do té tlamy namontuješ SPZ a podle mně to ve finále bude docela normální auto, až na tu tlamu je to docela pohledná klasika.
by měl začínat tak na 850 tisících a top verze by měla být někde kolem 1.1 - 1.2 milionu i s DPH, jinak nemá šanci. Tohle prostě není konkurence pro BMW 5 a podobné.
cena bude dle jinych trhu nastavena lehce nad IS +-30-50 tisic jako startovaci cena, tedy rekneme lehce nad milion v ceniku, a po lehcim smlouvani tak 850-900 tisic, na hybrid asi i vetsi sleva, umej na ne v Lexusu davat slusne slevy aby se to blizilo cenam nehybridu :-)
prodat 25-26 tisic kousku v Evrope by nemusel bejt problem, hybridni verze bude v tomto segmentu mozna docela bodovat, tak jako boduji s hybridama v SUV
"Loni Lexus na evropských trzích prodal bezmála 75.000 automobilů." odkud redakce/autor cerpa cisla, protoze CarSales uvadi odost nizsi prodeje Lexusu v Evrope, a to necelych 45 tisic kusu za 2017
Toyota většinou udává evropské prodeje včetně Ruska a pak je těch 75th. reálné číslo, protože v Rusku má Lexus zdaleka největší prodeje v porovnání s ostatními evropskými zeměmi. Prodeje na CarSales nebo ACEA jsou bez Ruska.
"Z hlediska charakteru automobilka slibuje přechod z auta primárně zacíleného na komfort na vůz, který potěší i svými jízdními vlastnostmi. Podle šéfinženýra auta Jasuhira Sakakibary je nové ES to vůbec nejsportovnější v historii tohoto modelu."
Pro Toyotu je sportovní auto s FWD? Pak nechápu uspořádání pohonu u GT86.
Tyhle nesmysly mě už ani nebaví číst. :-!
P.S.: Řádky nahoře platí v případě nahrazení GS tímto modelem, jinak mlčím.
A dále, chceme provokovat designem, přece už to dělají neúspěšně řadu let. Jak to vypadá nejprodávanější byl Lex v dieslu, škoda, že to byl nepovedený motor.
a sportovni auta musej bejt jen zadokolky? proc by nemohlo bejt sportovni auto predokolkou? vesmes vetsina HH jsou predokolky, a sportovne se s nima taky da jezdit, da se s nima i pekne pohrat na okruhu nebo na letisti i presto ze jsou to jen predokolky
GS se dalo svými jízdními vlastnostmi jednoznačně nazvat sportovním sedanem. Tahle principiálně po čumáku hrnoucí se předokolka je sportovní asi jako Voyager.
Příznivci HH prominou, ale synonymem sportovního auta je pro mě čisté řízení bez vlivu pohonu, citlivý nájezd do zatáčky a zadní kola bojující s trakcí. Rozhodně ne sedan hrnoucí se přes přední nápravu s ESP zběsile brzdícím kola, aby nevyletěl po tečně ven.
a ty jsi s tim jel, ze vis jake to bude v evropskem naladeni?
proste ty si nejak definujes spotrovni auto sam pro sebe, ale ve finale muze bejt pro spousty dalsich lidi sportovni auto uplne neco jineho, 100 lidi 100 chuti, a zrovna sportovni se da nazvat kde co a to pravdive, ostatne kazde SUV je sportovne uzitkove auto >:D nekdo sportuje dverma na bok, nekdo zajizdi super casy na okruhu a jinej zas drti zatacky na oblibenych serpentynach
hele kdysi jsem v CarAutu (fotil jsem pro ne) cetl prevzatej clanek z testu UK redakce, kde mezi zadokolkove Mka, a dalsi podobny auta zaradili obycejne Clio Sport (tenkrat tusim 2 generace Clia 182) a svete div se, na konci testu se vsichni z tech asi 8-10 testeru schodli ze to auto vlastne bylo tak nejak nejlepsi, sice nebylo nejrychlejsi a na dalnici stracelo, ale v serpentynkach se nejen drzelo vsech tech "sportovnich" aut, ale nekdy jim bylo schopne i ujizdet tim jak bvylo mrstne, bylo jako slabouckej predohrab vic sportovni nez M3, proste to chtelo jen idelani podminky pro dane auto >:D
Já netvrdím, že sportovní = nejrychlejší. To asi nikdo. To, že Clio Sport může být zábavmé vychází spíš z lehkosti pohybu.
Mimochodem tak nějak marně pátrám nad tím, že by někdo postavil úspěšný předokolkový vůz specifikace LM (ten strašný a ostudný průšvih Nissanu je snad už zapomenut) nebo jakoukoliv formuli.
SUV sem nepleť a o sportovnosti ES se klidně dohaduj s tím PR strejdou, mě to přijde maximálně směšné. ;-)
hele proste je to PR a basta, ostatne nebude to o nic min sportovnejsi nez vsechny ty konkurenti co si taky pisou v PR "sportovni", treba Mpacketynebo Sportline (maj primo vybavovoi linii Sport Line) paket na BMW 5, nebo S line u Audi 6, v obou pripadech je to asi stejne sportovni jako tohle :-! takze tam neni co komu vycitat
proboha. ptal se někdo, jaký pohon má sportovní auto? dej tisíc koní do předokolky a budeš vědět, kde je zakopaný pes:)
F-1, motorky, i jízdní kolo má poháněný zadek - proč asi:)
Tak dobré HH (mám najetý třeba minulý Megane RS) mají něco do sebe, přední náprava se samosvorem zakousnutá do asfaltu, zadní v zatáčkách povlává, k tomu opravdu ostré naladění, kdy člověk přesně vnímá všemi smysly, co auto na silnici zrovna dělá.
Naopak vyšší střední už jsou spíš limuzíny, už kvůli délce, váze a rozvoru je tam ta sportovnost přinejlepším spíš naznačená.
Samozřejmě kecy o tom, jak bude ES sportovní, jsou PR speak, bude to v nejlepším případě pohodlný cesťák s dobře naladěným řízením a náznakem čitelnosti podvozku. Aby nějak zásadně rozhodovalo, která kola jsou poháněná, na to tam podle mě ani moc není výkon. Možná u toho 300hp šestiválce - tam je přední pohon už opravdu trochu nesmysl.
Pro mě je sportovní auto o nízké hmotnosti a čitelnosti, dobrý předokolkový HH je sportovní auto, a třeba zadokolkový Opel Omega nikdy ani náznakem sportovní nebyl.
Ten šestiválec nemá 300hp ale 245hp, navíc je to atmosféra, tudíž ani krouťák nebude nic extrémního (maximálně nějakých 360 Nm) a ve velkém a těžkém autě, takže v předokolce podle mě bez problémů.
All ES 350s are powered by a 3.5-liter V6 that is designed to deliver commanding acceleration along with an invigorating sound. With an update to D4-S fuel injection, the impressively smooth engine now develops 302 horsepower and 267 pound-feet of torque. Both of those numbers are up significantly (+34 hp, +19 lb-ft) compared to the previous generation V6.
V USA prodávali cca 8 tisíc kusů GS ročně, což je proti 50k kusů ES taky nic. z toho, co kde čtu, to vypadá, že ho možná zařízli úplně... Ještě před dvěma měsíci se přitom psalo, že bude, ale v podobě liftbacku ála CLS. Uvidíme.
Jak se mi dosavadní interiéry Lexusu líbí, často velmi, tak tohle alespoň z fotek vypadá na těžkou bídu a spatlaninu. Zvenku celkově pěkný, až na ten příšernej hrb na kufru - [odkaz] A dokonce varianta s rádoby křídlem [odkaz]