Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
objevují se tady názory, že když kapacita baterky klesne pod 50% tak spalovák dobíjí i jízdou do kopce. To aby z kopce nemohl rekuperovat asi. Jinak když jedeš po dálnici 140 i z kopce, tak jedeš stále pod plynem, protože odpor vzduchu je větší než gravitace při jízdě z kopce.
jam2015
VW na to zjavne "nemá"! ;-\
Co si trh žádá, to dostává... VW atmosferické motory má, ale v Evropě z nich nabízí fakticky jen 1.0MPI. Mimochodem, zrovna Škoda auto je myslím v rámci koncernu zodpovědná za atmo motory (1.6 pro Rusko apod.).
V Latinské Americe a na Středních Východu jsou stále v nabídce i větší atmosféry, konkrétně osmiventilový dvoulitr s 85 kW a pětiválec 2.5 se 125 kW.
problem nie je ze na to nema .... ale dnes su proste uz skoro vsade turba a tak vyraba len to co si trh ziada a co sa predava ... rovnako je to aj s karosarskymi verziami aut.... miznu sedany ( ale nie preto lebo znacky ich uz zabudli robit a nemaju na to ) ale preto ze trh si uz ziada SUV.... inak este malicky UP ponuka v zaklade aj litrove atmo mpi ... krasne 3 valce bez turba 75 konikov 900kg ... na nakupy male šidlo ako stvorene :😉 .. obzvlast v cross verzii celkom sranda kusok... len ta cena no jo
Presne. Bez turba a prevodovky. Turbo v hybridu je stejny zabijak motoru jako start stop a elektromobil prevodovku nepotrebuje. Nafta je taky ulet. Od velikonoc mi zbyva v nadrzi jeste asi 3/4, neumim si predstavit, jak mesice hnije bioslozka v nafte.
Michal220
Pokud nechceme jezdit za pár let jen v e-autech tak tu spotřebu byť o par deci musí automobilky snížit a hledat další možnosti kde se da.
Šimpanz
1. Výkonový rozsah nezačíná 110 kW, ale 100kW. Budou dvě verze 2.0 TDI, základní pokrývající výkony 100-120 kW a výkonnější pokrývající škálu do 150kW
2. Tento 2.0 TDI Evo nahrazuje všechny motory 1.4, 1.6 a 2.0 TDI, takže v mainstreamových modelech zbyde pouze kubatura 2.0
3. S dieselovým plug-in hybridem Mercedesu tento motor nemá nic společného, jedná se o mild-hybrid. Dieselový plug-in hybrid dělá VW už dávno, viz Q7 e-tron.
2. Tento 2.0 TDI Evo nahrazuje všechny motory 1.4, 1.6 a 2.0 TDI, takže v mainstreamových modelech zbyde pouze kubatura 2.0
3. S dieselovým plug-in hybridem Mercedesu tento motor nemá nic společného, jedná se o mild-hybrid. Dieselový plug-in hybrid dělá VW už dávno, viz Q7 e-tron.
DonVito
Myslim, ze jsme svedky dalsi z kachen acz.
Tezistem novinky je mild hybrid 12V. Ten by se dal mozna take nazyvat zdokonalenym start-stop systemem :no: Uz jen proto, ze je hodne, hodne mild. K tomu, aby pomahal pri rozjezdu 1,2kW je potreba 100A 😄 Aby se mohl pomalu rozjet, treba vykonem 12kW, bylo by potreba 1000A >😁
48V hybrid je patrne od nejakeho dodavatele a take se jedna o mild hybrid.
To znamena, ze pri rozjezdu vzdy bezi spalovaci motor.
Takze nechapu, jak by se mohlo v budoucnu jednat o plug-in.
Ja jsem zadnou takovou informaci nenasel.
[odkaz]
Cela zprava vypada, jako ze VW bude delat hybridy.
Tomuhle rika VW hybrid?
Pro srovnani baterie Priusu v roce 2004 mela 200V a vykon 21kW. :yes: Tohle je full hybrid. >😁
[odkaz]
Tezistem novinky je mild hybrid 12V. Ten by se dal mozna take nazyvat zdokonalenym start-stop systemem :no: Uz jen proto, ze je hodne, hodne mild. K tomu, aby pomahal pri rozjezdu 1,2kW je potreba 100A 😄 Aby se mohl pomalu rozjet, treba vykonem 12kW, bylo by potreba 1000A >😁
48V hybrid je patrne od nejakeho dodavatele a take se jedna o mild hybrid.
To znamena, ze pri rozjezdu vzdy bezi spalovaci motor.
Takze nechapu, jak by se mohlo v budoucnu jednat o plug-in.
Ja jsem zadnou takovou informaci nenasel.
[odkaz]
Cela zprava vypada, jako ze VW bude delat hybridy.
Tomuhle rika VW hybrid?
Pro srovnani baterie Priusu v roce 2004 mela 200V a vykon 21kW. :yes: Tohle je full hybrid. >😁
[odkaz]
Tohle bude vždy mild hybrid. Jiný hybrid to bude leda s použitím úplně jiného hnacího ústrojí s jinou převodovkou, podobně, jako to má Prius, což je mimochodem hodně vychytaný systém.
Jestli má člověk dát 1,3 mKč nebo 1,45 mKč, na tom už tolik nesejde. V této třídě to zase až tak moc vozy nezdraží.
Peugeot a Citroën vyráběly diesel-hybridy pro asi 7 modelů 4 roky. Připravují, na bázi zkušeností, nové hybridní systémy s naftovými motory.
Volvo vyrábělo plug-in-dieselhybrid a 5-válcem, ten byl ale zrušen, nyní pracují na plug-in-hybridu s novými 4-válci.
Pracují na tom všechny značky, pouze hezky v tichosti, aby si na ně nějací dieselgate fanatici neukazovali prstem.
Éra démonizace dieselů přišla a momentálně odchází.
Čtyřválec je v takových vozech zvukově natolik utlumený, jako by nebyl. Výkon okolo 200k, elektro řekněme 100k, takže když se na to šlápne, zrychluje jako třílitr. Těch 200k z nafťáku s přehledem stačí na víc jak 220km/h, ale tak rychle se konstantní jízdou nejezdí (čest výjimkám). Elektromotor je v tom pro dobrý ekopocit a hlavně nižší daně a především možnost vjezdu kamkoliv, easy.