Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePřipomeňte si zapomenutou značku KrAZ. Co tahle sovětská automobilka vyráběla?
14 komentářů
rokyta.p
2
Nevím proč zapomenutou. Na Ukrajině to jezdí úplně normálně. Ty nové skoro ne, ale starý kapotovaný je úplně normální. Do hodiny jsem jich vždy viděl několik. Ve Lvově to mají i jako hlavní auto v dopravím podniku. Když se pokazí stará Československá tramvaj, vyjede Kraz a na na tyči ji dotáhne do depa. Konstrukce je fajně stará, pomalu dřevěná budka pobitá plechem. Dolů k Jaltě zas jezdí naše Československé trolejbusy. Většina jste moc omezení s klapkama na očích pohybující se jen mezi Prahou a Jadranem v Octavii TDI.
Uživatel_5340709
1
Myslím že i nosiče raktet KRAZ jezdí dodnes.
Anonym
po majdanu je dnes Kraz odskázán jen na domácí Ukrajinu a e😜ort do zemí 3 světa (afrika a některé arabské země)
Ano, Ukrajina se nyní musí obejít bez ruského trhu (Kdo by také vyvážel na trh okupanta a agresora útočícího na jeho zemi?), ale protože už není ruskou kolonií, je SVOBODNÁ. 😉
to je jim ekonomicky platné jak mrtvému zimník >😁
No jo, holt někteří omezenci vše přepočítávají jenom na peníze a netuší, že na světě jsou i jiné, mnohem vyšší hodnoty... Smutné! 😲
A proto některé ukrajinské firmy i přes zákaz spolupracují s Ruskem, protože bez něj resp. dodávek do Ruska by krachly, neb nikdo jiný jejich výrobky nechce. >😁
Arese
Nevím, jaké ty náklaďáky byly z hlediska spolehlivosti, spotřeby, jízdních vlastnosti či komfortu posádky, ale jedno je jisté - dokud nezačali používat západní kabiny, byly KRAZy velmi nepěkná auta... Stačí třeba porovnat s naší Tatrou 138/148...
Možná proto, že na design to nejezdí?
A mně se naopak ten hranatý, účelový design velice líbí. Víc, než moderní oblinky a kudrlinky.
A mně se naopak ten hranatý, účelový design velice líbí. Víc, než moderní oblinky a kudrlinky.
Práve naopak, tie staré kabiny dávali tomu autu taký správny drsný vzhľad.
Západné sterilné unifikované kabiny to úplne zabili a zobrali tomu autu originalitu.
Rovnako ako v prípade dnešného Kamazu(MB) a Tatry(DAF)
Západné sterilné unifikované kabiny to úplne zabili a zobrali tomu autu originalitu.
Rovnako ako v prípade dnešného Kamazu(MB) a Tatry(DAF)