Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Sériový Ford Focus RS vyzval soutěžní Subaru od Prodrive. Tipnete vítěze?

14 komentářů

Avatar - Googlit
Googlit
Fordem člověk nedojde kolikrát ani na nákup, takže je dost nepravděpodobné, že by Subaru prohrálo, ani se na to nemusím koukat.
Petrko
Co se taky může narodit když jsou rodiče sourozenci.
šofér
a 30 let starý soutěžák??? Tak já nevím, ale to porovnání kulhá- Ford jezdí skvělě, ale srovnání by mělo být s novým STi, ne??
Avatar - Magister
Magister
To ve většině testů v cizině poráží.
Deadlift
Tak spíš šlo o srovnat historicky čiště závodní speciál na rally s dobovým 4x4 s moderní pohonem AWD ve focusu.
Avatar -
info@competizione.cz
Když se auto štosuje bokem a lítá ze strany na stranu, tak je překvapivě pomalejší, než když jede dopředu. To se učí na základce ve fyzice, na to není třeba vyhazovat peníze za nějakou pochybnou rallyškolu (v rámci hesla "kdo neumí, učí"?).
Když bude ta auta nastavovat a řídit normální člověk, dopadne to opačně (na videu je zřetelné, že výsledek je předem úmyslně vykonstruovaný, STi je jednak naprosto nesmyslně nastevené a navíc ten způsob jízdy je opravdu strašný).
Autoři chtěli prodat Focus RS (bezesporu vynikající, ale nikoli soutěžní auto), tak ho prodali.
Deadlift
Autoři mají rally školu, tak že určitě vědí jak nastavit a řídit závodní auto. I ten focus je upravený pro účely rally, a prošel úpravou. Mrkněte na její YouTube kanál.
Avatar -
info@competizione.cz
To určitě vědí. Je to vidět na první pohled.
Deadlift
Je úžasný že dokážete hodnotit co kdo umí jen podle jednoho videa
Avatar -
info@competizione.cz
Až budete mít tolik let praxe, jako já, tak to zvládnete taky. Na první pohled.
Avatar - Beefcake
Beefcake
To video som videl asi pred rokom.
STI ide bokom aj tam, kde nemusi a Ford naopak ide zasadne cistu stopu. Je to dost do oci bijucie, ked idu za sebou. Mi to prislo, ze si to s STi chcel trochu uzit, lebo podozrievat ich, ze s tymi autami nevedia jazdit, by mi ani nenapadlo.
Redakcia tam naopak vidi "se téměř stále pohyboval na hraně" :-)

Z pohladu rozdielu niekolkych generacii stare "mechanicke" auto uspelo voci "elektronickemu" podla mna na vybornu. Aj keby zrovna bolo pomalsie, lebo Focus RS je vyborne auto. I ked si tiez myslim, ze tomu trochu mierne neoptimalnou jazdou pomohli.
Vela napovie aj ten test akceleracie.

Zaujimalo by ma porovnanie vahy a vykonu. Aj ked na tom snehu az tak vykon netreba.

A este to video ukazuje, o co je lahsie jazdit s dnesnymi modernymi autami (RS,Golf R a pod) voci staremu hardcore autu (Quattro, ci takato Impreza).
Deadlift
Impreza ve videu čisté vykuchane závodní auto, jeho váha je mnohém menší než u Focusu. Focus má mnohem pokročilejší hlídáni trakce, nez stare subaru, proto úplně jiný styl řízení a menší jízda bokem u Fordu, kdy to elektronika včas srovná. Na sněhu je nejvíce patrné.
šofér
Takhle jsem lítal i já na svém outbacku, ovšem to jsem měl letní pneu. Na zimních, obyčejných Nokianech se nic takvoého nekonalo. Přijde mi to celé naaranžované.
Avatar - G5
G5
Tak kromě zhodnocení redakce mi přijde ještě hodně úsměvné, jak "profíci z rally školy" jezdí zachumlaní v zimních péřových bundách :-! a myslím, že držení volantu pilota Fordu taky není zrovna závodní...
Samozřejmě, že rozdíl v průjezdech zatáčkami mezi auty je - vždyť techologie jsou o 25 let jinde - ale je to nahrané na extrémní úroveň, stačí se podívat na starší videa se závodníky (https://www.youtube.com/watch?…). Také bych řekl, že tomu ve "srovnávačce" nedávali naplno :-)