Novinky
_Karel_
4
Tak ono to není žádných 11 nových modelů, ale i facelifty a S a RS verze stávajících modelů.
Přejít do diskuze
Po prodejním průseru s Audi TT?
No jestli první místo mezi malými sporťáky je prodejní průser, tak bych rád věděl co je to prodejní úspěch.
Prodeje v Evropě 2017, prémiová konkurence vůbec nestíhá a ani mainstreamové produkty se vyjma MX-5 nechytají😒br /> Audi TT 16.281
Mazda MX-5 15.769
Porsche 718 8.438
Mercedes SLC 7.879
Fiat 124 Spider 7.831
Toyota GT86 1.496
Nissan 370Z 894
No jestli první místo mezi malými sporťáky je prodejní průser, tak bych rád věděl co je to prodejní úspěch.
Prodeje v Evropě 2017, prémiová konkurence vůbec nestíhá a ani mainstreamové produkty se vyjma MX-5 nechytají😒br /> Audi TT 16.281
Mazda MX-5 15.769
Porsche 718 8.438
Mercedes SLC 7.879
Fiat 124 Spider 7.831
Toyota GT86 1.496
Nissan 370Z 894
Tak nějak. Kdyby taději připravili pěkné kupátko nebo kabrio? Ale to ne, po prodejním průseru s Audi TT raději dalších 11 tuctových krabic. Zvláštní doba.
2er je nižší střední, tedy konkurence pro A classe etc.
Mezi malé sporťáky patří Z4, prodeje v Evropě 2017 244 ks.
Mezi malé sporťáky patří Z4, prodeje v Evropě 2017 244 ks.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Celkem zbytečná diskuze, irelevantní k diskuznímu tématu a tím je údajný "prodejní průser Audi TT". Tak jako tak se Audi TT prodává nejlépe ve třídě (podle carsalesbase) nebo jako druhé v pořadí (podle tvého pomíchání tříd) a to má v obou případech k průseru poměrně hodně daleko.
Audi nějak divně kličkuje [odkaz] a problémy s emisema nemizej [odkaz]
Problém maj i majitelé Audi [odkaz] 😄
Problém maj i majitelé Audi [odkaz] 😄
vsechny Audi vypadaji uz dekadu stejne, ze clovek nepozna male od velkeho a stare od noveho (ve spetnem zrcatku). Ze jich bude vic to bude parada. To aby najali konecne nekoho s fantazii.
Proč tam dáváš i 2er Cabrio? Pak bys tam měl dát i A3 Cabrio apod.
A to je právě to problematické dělení...
1er/2er(hb/coupe/cabrio)stojí spíš proti A3/S3 (hb/sedan/cabrio), než proti samotnému TéTéčku.
A to je právě to problematické dělení...
1er/2er(hb/coupe/cabrio)stojí spíš proti A3/S3 (hb/sedan/cabrio), než proti samotnému TéTéčku.
Ze jde o argumentaci ucelovou, o tom bys me musel nejdriv nejak presvedcit (a radeji rovnou predem napisu, ze argumentace autoritou je argumentacni faul). Jednoduse se zde podle me carsalesbase plete. A ja proto stejne jednoduse nebudu slepe neprebirat jejich deleni do trid, kdyz proste logikou kulha.
Ze je to ale debata irelevantni souhlasim. Jestli je TT prvni nebo druhe je jedno, rozhodne to neni prodejni prů!er jak tvrdi CHerokee.
EDIT: Vidim ze jsi svuj koment mezicasem upravil. Reakce platila na tu prvni verzi. Tak si jen za "ucelovou argumentaci" dosad "pomichani trid".
Ze je to ale debata irelevantni souhlasim. Jestli je TT prvni nebo druhe je jedno, rozhodne to neni prodejni prů!er jak tvrdi CHerokee.
EDIT: Vidim ze jsi svuj koment mezicasem upravil. Reakce platila na tu prvni verzi. Tak si jen za "ucelovou argumentaci" dosad "pomichani trid".
Pokud mezi sportaky nekdo radi audi TT (taky jen prekapotovana nizsi stredni), pak tam s klidem na dusi a s pisni na rtech zaradim i 2er coupe. Neni jediny duvod aby jedno bylo povazovano za maly sportak a druhe nikoliv. Oboje se dela jen jako coupe nebo cabrio, urceno pro dva + dva nouzove (v audi nouzoveji), auta co jdou zamerenim, motorizacema, cenou atd. primo proti sobe.
To ze ma BMW v nabidce jeste pravovernejsi Z4, 2er coupe ze souteze kam se kvalifikuje i audi TT nevylouci.
Tedy poradi vidim takto😒br /> 2er coupe / cabrio 29.922
Audi TT 16.281
Mazda MX-5 15.769
...
To ze ma BMW v nabidce jeste pravovernejsi Z4, 2er coupe ze souteze kam se kvalifikuje i audi TT nevylouci.
Tedy poradi vidim takto😒br /> 2er coupe / cabrio 29.922
Audi TT 16.281
Mazda MX-5 15.769
...
Sorry, těm číslům moc nevěřím. V ČR se snad vloni prodal jeden kus, co jsme slyšel od dealera. Nové TT člověk na cestě prakticky nepotká.
podle mě to je ještě málo!!!! já bych SUV udělal úplně ze všeho konvenční auta zrušil.... a tak jako pro lidi kterým nestačí supersporty přišly automobilky s hypersporty, časem přijdou hyperSUV..... budou ještě větší a dražší.... to bude paráda....
a hlavně všechno hezky na naftu, ať je lidem ve městech zase o něco příjemněji....! 😉
a hlavně všechno hezky na naftu, ať je lidem ve městech zase o něco příjemněji....! 😉