Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Co pro nás Audi chystá? Do konce roku 2019 přijde 11 nových SUV! Včetně Q8 a Q4

David Bureš David Bureš 14. 5. 2018 • 19:46
67
25
Zobrazit náhledy (67)
Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi e-tron Audi Q3 Audi Q3 Audi Q3 Audi Q3 Audi Q3 Audi Q3 Audi Q3 Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport Audi Q8 Sport
Už dnes má Audi ve své nabídce tři SUV a jeden crossover. V Ingolstadtu však nezahálí a chystají další expanzi, včetně luxusního modelu či elektromobilu.

Audi je z hlediska německého prémiového tria aktuálně v otázce prodejů až tím třetím vzadu, v Ingolstadtu to však chtějí změnit. Pracují na mohutné expanzi nabídky, které má přilákat nové zákazníky a navýšit odbyt. A jelikož jsou dnes celosvětově oblíbená hlavně SUV, není žádný div, že čtyři kruhy soustředí svoji pozornost hlavně na tento segment.

Do konce roku 2019 tak přijde hned 11 nových SUV. Nemluvíme tu přitom jen o nástupcích některých stávajících modelů (Q3), ale také o nových verzích (SQ2) nebo modelech, které budou úplnou novinkou v portfoliu Audi (Q8, Q4, e-tron).

Důležitých novinek se dočkáme ještě letos, kdy Audi v průměru odhaluje nový model každé tři týdny. Automobilka slibuje příchod nového designového jazyku nebo plně digitálního interiéru, který se zatím prezentuje v největších modelech – po A8 se ho dočkaly i A7 a A6, přičemž následovat mají další auta.

Ještě v letošním roce se tak dočkáme druhé generace kompaktního SUV Q3. Proti dnešnímu provedení povyroste, aby uvolnilo více prostoru pro menší crossover Q2, z hlediska techniky využije platformu MQB. V nabídce se pak objeví nejen sportovní verze SQ3 a RS Q3, ale i plug-in hybrid Q3 e-tron. A vyloučena není ani čistě elektrická verze, byť možná vyhrazená jen pro čínský trh. Právě tam se letos začnou prodávat prodloužené verze v Evropě prodávaných modelů – Q2 L a Q5 L.

Ještě letos se dočkáme i vlajkové lodi SUV-nabídky Audi. Bude se jmenovat Q8, přičemž přestože použije shodný základ jako Q7, bude zcela jiná – automobilka slibuje odlišný vzhled i interiér. Co očekávat, naznačil loni koncept Q8 Sport, jemuž bude mít sériové auto hodně blízko. Právě Q8 má Audi pomoci zvýšit jeho prodeje v největších segmentech o polovinu, a to už do roku 2020.

Audi také vstoupí do segmentu elektrických SUV. Model jednoduše nazvaný e-tron už čile prezentuje v zamaskovaném provedení, ještě do roku 2020 jej doplní další elektromobily – čtyřdveřové gran turismo, sériová verze studie Audi e-tron Sportback a zatím blíže nespecifikovaný kompaktní model.

Nebude to ale jen o nových SUV. Blíží se příchod nové generace malého hatchbacku A1, který rovněž přezbrojí na platformu MQB. Pro rok 2019 se plánuje facelift A4 a ve stejném roce dorazí i nová A3.

Jen veselo ale patrně nebude. Automobilka přiznává, že její výsledky zvlášť v druhé polovině roku ovlivní nástup nových emisních pravidel v Evropské unii, který si vyžádá konec některých verzí a nástup nových. Očekává tak, že globální prodeje za rok 2018 zůstanou na stejné úrovni co loni, kdy čtyři kruhy předaly zákazníkům 1.878.105 automobilů.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - white label
11 ???
| 15. 5. 2018
Proč tam dáváš i 2er Cabrio? Pak bys tam měl dát i A3 Cabrio apod.
A to je právě to problematické dělení...
1er/2er(hb/coupe/cabrio)stojí spíš proti A3/S3 (hb/sedan/cabrio), než proti samotnému TéTéčku.
11 ???
| 15. 5. 2018
Ze jde o argumentaci ucelovou, o tom bys me musel nejdriv nejak presvedcit (a radeji rovnou predem napisu, ze argumentace autoritou je argumentacni faul). Jednoduse se zde podle me carsalesbase plete. A ja proto stejne jednoduse nebudu slepe neprebirat jejich deleni do trid, kdyz proste logikou kulha.
Ze je to ale debata irelevantni souhlasim. Jestli je TT prvni nebo druhe je jedno, rozhodne to neni prodejni prů!er jak tvrdi CHerokee.

EDIT: Vidim ze jsi svuj koment mezicasem upravil. Reakce platila na tu prvni verzi. Tak si jen za "ucelovou argumentaci" dosad "pomichani trid".
11 ???
| 15. 5. 2018
Celkem zbytečná diskuze, irelevantní k diskuznímu tématu a tím je údajný "prodejní průser Audi TT". Tak jako tak se Audi TT prodává nejlépe ve třídě (podle carsalesbase) nebo jako druhé v pořadí (podle tvého pomíchání tříd) a to má v obou případech k průseru poměrně hodně daleko.
Avatar - Hammunasakra
proc?
| 15. 5. 2018
Avatar - Hammunasakra
a co se naopak chystá pro Audi ?
| 15. 5. 2018
Audi nějak divně kličkuje [odkaz] a problémy s emisema nemizej [odkaz]

Problém maj i majitelé Audi [odkaz] :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku