Ekonomika
Mustang - to je působivý výsledek, víc Mustangů než třeba... Audi A6.
Fiesta - to je tragédie, která může mít částečně vysvětlení v ree😜ortech předchozí generace
Fiesta - to je tragédie, která může mít částečně vysvětlení v ree😜ortech předchozí generace
Audi celkově prochází obdobim až nečekanýho propadu = i doma v Německu má za 1. kvartál pokles -7%
V plánu je zřejmě další zhoršení [odkaz] >😁 >😒]
V plánu je zřejmě další zhoršení [odkaz] >😁 >😒]
V Nemecku se Fiesta prodava velmi dobre....bud je uz zas prni nebo druha mezi subkompakty.
Spise prodeje Mondea jsou tristni...na to za jak dobrou cenu je maji.
Spise prodeje Mondea jsou tristni...na to za jak dobrou cenu je maji.
Fiesta má pokles v Německu i celoevropsky [odkaz] ale to skoro všichni = kdo nejsou SUV 😄
Druhá, první je Polo. Za duben o kousek, YTD přesvědčivě.
BTW, Německo má kuriozní stupně vítězů - Golf - Transporter - Tiguan. V top 30 jsou tato neněmecká auta: Octavia (10), Ducato (15), Mini (17), Leon (1😄, Fabia (21), Duster (29) - takže bez koncernů jen Ducato a Duster.
Mondeo prostě aktuálně tahá z té silné čtyřky za nejkratší konec. Passat vládne, Superb mu asistuje, Insignia se hodně zlepšila s novou generací a má taky agresivní ceny...
BTW, Německo má kuriozní stupně vítězů - Golf - Transporter - Tiguan. V top 30 jsou tato neněmecká auta: Octavia (10), Ducato (15), Mini (17), Leon (1😄, Fabia (21), Duster (29) - takže bez koncernů jen Ducato a Duster.
Mondeo prostě aktuálně tahá z té silné čtyřky za nejkratší konec. Passat vládne, Superb mu asistuje, Insignia se hodně zlepšila s novou generací a má taky agresivní ceny...
BTW, Mondeo má letos dostat facelift. [odkaz]
Too little too late. ;-\
Bodejď by se současné Mondeo v Evropě dobře prodávalo, když nebylo vyvíjené pro Evropany... 8-s 8-s 8-s 8-s :no:
No zatim to vypada, že ta jejich nějaka nova strategie vychazi, ale začatek prodeju byl dost nejisty a taky se uvidi do budoucna. Každopadně rodina neni ještě kompletni, kdy ma přijit nějake to "terenni" Active a to nevim nevim v tehle třidě. No a samozřejmě ST a když jsem zjišťoval nějake info tak ohlasy jsou zatim velmi pozitivni takže zde by mohl byt slušny zajem.
Opravdu silně pochybuji o tom, že by petrolheadi vyjadřovali pozitivní ohlasy na hot-hatch s tříválcem (který ještě navíc ten třetí válec občas vypíná)! >😁
Mysliš takove ty petrolheady jako např. ten mistni, ktery uživa 2 nicky a ma hned jasno jen při pohledu na papir ? U tebe už si vubec iluze nedělam a mužeš dal silně pochybovat.
??? Nevím, který z místních diskutérů používá 2 nicky, každopádně já to tedy určitě nejsem - nick Arese je zde již řadu let zárukou naprosté autenticity. A ve svých příspěvcích se opírám o to, že se o auta intenzivně zajímám již cca 35 let a mám taky doma veliký automobilový archiv. A věř nebo ne, dosud se mé odhady o budoucím úspěchu či neúspěchu určitého modelu na evropských trzích ve velké většině naplnily. 😉
Fiesta má spíš problém s cenou. Základní akční cena třista tisíc, to je úlet.
Píšu, že to může být částečné vysvětlení... a samozřejmě, ono to souvisí. Minulá Fiesta u nás byla zjevně levná a tak se masivně ree😜ortovala. Nová je u nás drahá, zřejmě i ve srovnání se zahraničím, takže se a) neprodává ani b) neree😜ortuje. Pokud si vzpomínám, patřila Fiesta k ree😜ortním premiantům s podílem ree😜ortů nad 70%.
Nová Fiesta tragedie opravdu je, ale cenová! 8-s :no:
ale inak tie povodne svetla na vysku jej pasovali viacej.... aj ked samozrejme vsetko je len vec zvyku... mne sa celkovo tie masky sucasnych fordov nelubia .. ozaj ta maska fiesty alebo focusu tak to clovek musi to auto proste mat asi rad inak to nejde... 😉 ale uznavam ze terenny edge sa mi paci aj maskou aj celkovymi tvarmi a proporciami :yes:
Je cenově stejně jako Polo [odkaz] prostě 300 000 kč už neni co bejvalo 😄
ved kdesi tu aj bol pred rokom clanok ze auta uz cenou budu pomaly opat rast a nie klesat ... podla mna je to aj tym ze sa do nich pcha az prilis vela zbytocnosti a su aj rozmerovo stale vacsie a vacsie .. a stale viac materialu a hmoty predavat stale za nizsiu cenu tak taka umera dnes uz nefunguje ... ved napriklad nova micra je voci tej starsej doslova o triedu vacsia... tak logicky ze nemoze byt este aj lacnejsia ... tu vidim kusok aj suvislost ( rozmery - pouzity material na aute plus vybava auta - cena ) .. auta nam z generacie na generaciu stale rastu a pritom ich chceme mat lacnejsie ako ich predchodcovia... ekonom nie som ale toto asi fakt nejde
Fiesta je dost draha v UK ked ju nakonfigurujes vyletis v pohode cez 20 000 libier Ja som naposledy kupoval Fiestu za nej 17 000 to bolo este 1.6 tdci . nebola ani vTitanium vybave a nevyskrtal som zdaleka vsetky extry...Ako druhe auto je to OK . horsie ako family car a na zadnych sedadlach budu sediet ako na lavici obzalovanych. Ta cena je naozaj vysoka za auto ktore sice jazdi vyborne ale vnutorny priestor , kufor,plasty vnutry to je za tie peniaze bude velky kompromis.
dalsia nazorna ukazka ako "beznym faceliftom" sa da spravit doslova nove auto a opat nakopnut jeho predaje k rastucemu trendu ... uz pred rokom v zime ked "novy" S-Cross prisiel tak som pisal ze to bude uspech a ta "masivna chromovana maska" a aj ta sebavedomejsia SUV vizaz zaberie a ze to takto malo vyzerat hned ... a stalo sa... 😉 .. a najlepsie na tom je ze sa nadalej ani nijako nebije s vitarou a to ani motoricky ( hoc za mna ta 1,6tka v S-Crosse nadalej ostat mohla )
PS: kusok ale viac som cakal od ignisu ( teda cakal som ze ich u nas budem vidiet viacej ) ... aj v reale posobi hodne "kompromisne" a to aj tie plasty uz priamo v maske ( skuste zblizka okuknut ... je to take akesi nijake ) a kabina a vlastne aj cely zadok je akysi pre mna nemastny neslany ... k tomu sa mi nepacia ani tie jeho uzke kola v kontraste s relativne masivnou sirkou a vyskou vozu... zvlast v case ked kazdy tie kolesa rozsiruje to poosobi az disproporcne
PS: kusok ale viac som cakal od ignisu ( teda cakal som ze ich u nas budem vidiet viacej ) ... aj v reale posobi hodne "kompromisne" a to aj tie plasty uz priamo v maske ( skuste zblizka okuknut ... je to take akesi nijake ) a kabina a vlastne aj cely zadok je akysi pre mna nemastny neslany ... k tomu sa mi nepacia ani tie jeho uzke kola v kontraste s relativne masivnou sirkou a vyskou vozu... zvlast v case ked kazdy tie kolesa rozsiruje to poosobi az disproporcne
ale eskros nebol bežný fejslift, ale radikálny. Ak sa auto vydarí od začiatku, fejslift až toľko vody nenamúti.
No nevím jak na Slovensku, ale u nás se to novými Ignisy ve městech čím dál více hemží, stejně tak novými Swifty a samozřejmě Vitarami. Suzuki prostě v poslední době jede na správné vlně! 😄 :yes:
Vubec se nedivim registracim u dacie a suzuki.
Obe automobilky dossud nabizeji atmosfericke motory do svich vozu.
Napriklad Ignis je suprovy auto s dostatecnym vykonem ATMOSFERICKYM CTYRVALCEM coz je unikat a spickovou spotrebou. Verim ze by se jich prodalo mnohem mnohem vice kdyby v salonech nejake byli. Narazit na skladovku da dost prace.
Prostornost je v tak malem aute az neuveritelna jen kufr je tak na dve basicky piva a neco dobreho k tomu. Osobne vyzkouseno 😄
Obe automobilky dossud nabizeji atmosfericke motory do svich vozu.
Napriklad Ignis je suprovy auto s dostatecnym vykonem ATMOSFERICKYM CTYRVALCEM coz je unikat a spickovou spotrebou. Verim ze by se jich prodalo mnohem mnohem vice kdyby v salonech nejake byli. Narazit na skladovku da dost prace.
Prostornost je v tak malem aute az neuveritelna jen kufr je tak na dve basicky piva a neco dobreho k tomu. Osobne vyzkouseno 😄
I Dacia bude mít automatickou intenzitu hlasitosti možná i ovládání hlasitosti na volantu?
Hele, nejezdíš náhodou Renaultem?
Je vidět, že to pro zákazníky není až tak nepřekonatelný problém, i když přešlap to samozřejmě je, hlavně v těch verzích bez dálkového.
Dokker je takový ideový nástupce Logana MCV, za ty prachy je to fantastická koupě.
A ze vy tocite necim na stredovych konzolach? No, treba se casem dostanete k autu z tohohle desetileti, treba novou Dacii Dokker :-!