Vubec se nedivim registracim u dacie a suzuki.
Obe automobilky dossud nabizeji atmosfericke motory do svich vozu.
Napriklad Ignis je suprovy auto s dostatecnym vykonem ATMOSFERICKYM CTYRVALCEM coz je unikat a spickovou spotrebou. Verim ze by se jich prodalo mnohem mnohem vice kdyby v salonech nejake byli. Narazit na skladovku da dost prace.
Prostornost je v tak malem aute az neuveritelna jen kufr je tak na dve basicky piva a neco dobreho k tomu. Osobne vyzkouseno :-)
>:-[] No, trenky zřejmě v nebezpečí nejsou, ale některý věci nemáš ani v jinčích autech. Minimálně přijdu o plynovou vzpěru a nastavování pásů. Mérde....a taky o klasickou ručku. ;-)
Nechapu tu obhajobu, když neni řeč o tobě jako uživateli 2 nicku. Jinak už jsem ti to několikrat psal, že ty jsi věštec s bulvarnim projevem takže mi to jen potvrzuješ. Určitě tvoja věc, ktera jde mimo mě protože mě u aut zajimaji uplně jine věci.
??? Nevím, který z místních diskutérů používá 2 nicky, každopádně já to tedy určitě nejsem - nick Arese je zde již řadu let zárukou naprosté autenticity. A ve svých příspěvcích se opírám o to, že se o auta intenzivně zajímám již cca 35 let a mám taky doma veliký automobilový archiv. A věř nebo ne, dosud se mé odhady o budoucím úspěchu či neúspěchu určitého modelu na evropských trzích ve velké většině naplnily. ;-)
No nevím jak na Slovensku, ale u nás se to novými Ignisy ve městech čím dál více hemží, stejně tak novými Swifty a samozřejmě Vitarami. Suzuki prostě v poslední době jede na správné vlně! :-):yes:
Mysliš takove ty petrolheady jako např. ten mistni, ktery uživa 2 nicky a ma hned jasno jen při pohledu na papir ? U tebe už si vubec iluze nedělam a mužeš dal silně pochybovat.
Pak je to ale *, ktery se ani nerozhledl cim jede (vzacne pripady, rekneme si to uprimne). Ovladani pod volantem dela rencek roky a zna to skoro kazdy, i ten co rencka nema. Ja jsem uprimne na panel radia za rok nesahnul ani jednou, tzn asi to funguje docela dobre.
A ze vy tocite necim na stredovych konzolach? No, treba se casem dostanete k autu z tohohle desetileti, treba novou Dacii Dokker :-!
Opravdu silně pochybuji o tom, že by petrolheadi vyjadřovali pozitivní ohlasy na hot-hatch s tříválcem (který ještě navíc ten třetí válec občas vypíná)! >:D
Protože každý jezdí tím co se mu líbí a vyhovuje. Vyjímkou jsou zaměstnanci kteří si nemohou vybrat jaké auto jim firma přidělí. Já jsem OSVČ takže si auta kupuji sám. ;-)
No zatim to vypada, že ta jejich nějaka nova strategie vychazi, ale začatek prodeju byl dost nejisty a taky se uvidi do budoucna. Každopadně rodina neni ještě kompletni, kdy ma přijit nějake to "terenni" Active a to nevim nevim v tehle třidě. No a samozřejmě ST a když jsem zjišťoval nějake info tak ohlasy jsou zatim velmi pozitivni takže zde by mohl byt slušny zajem.
niektore vozy z francie ci italie boli vzdy kusok "svojske" ... musis ich proste lubit... ;-) ... zase niekto nemusi nemecku nudu pripadne akusi ich strohost a fadnost ;-) .... ja mam rad kusok taky kompromis.... teda auto sa mi musi pacit a musi posobit kusok aj elegantne ale zaroven chcem z neho citit aj akusi logiku a pouzitelnost ( kabina uz vela napovie ) a za dane peniaze aj ocakavanu kvalitu ... velmi sa mi paci povedzme novy eclipse cross alebo aj arteon... to je presne to .. kusok odvaha kusok elegancia ... ocakavana kvalita a v neposlednom rade stale perfektna praktickost a pouzitelnost takmer na vsetko a kazdy den
ved kdesi tu aj bol pred rokom clanok ze auta uz cenou budu pomaly opat rast a nie klesat ... podla mna je to aj tym ze sa do nich pcha az prilis vela zbytocnosti a su aj rozmerovo stale vacsie a vacsie .. a stale viac materialu a hmoty predavat stale za nizsiu cenu tak taka umera dnes uz nefunguje ... ved napriklad nova micra je voci tej starsej doslova o triedu vacsia... tak logicky ze nemoze byt este aj lacnejsia ... tu vidim kusok aj suvislost ( rozmery - pouzity material na aute plus vybava auta - cena ) .. auta nam z generacie na generaciu stale rastu a pritom ich chceme mat lacnejsie ako ich predchodcovia... ekonom nie som ale toto asi fakt nejde
Jo. Protože není až tolik potřeba napravovat chyby jako spíš zaujmout zákazníky... ale tohle bude nejspíš pod jejich rozlišovací schopnost. Leda by přišel nějaký eye-catcher jako plně autonomní jízda.
Navíc je tu nová 508, která si taky bude chtít kus koláče ukousnout...
ale inak tie povodne svetla na vysku jej pasovali viacej.... aj ked samozrejme vsetko je len vec zvyku... mne sa celkovo tie masky sucasnych fordov nelubia .. ozaj ta maska fiesty alebo focusu tak to clovek musi to auto proste mat asi rad inak to nejde... ;-) ale uznavam ze terenny edge sa mi paci aj maskou aj celkovymi tvarmi a proporciami :yes:
dalsia nazorna ukazka ako "beznym faceliftom" sa da spravit doslova nove auto a opat nakopnut jeho predaje k rastucemu trendu ... uz pred rokom v zime ked "novy" S-Cross prisiel tak som pisal ze to bude uspech a ta "masivna chromovana maska" a aj ta sebavedomejsia SUV vizaz zaberie a ze to takto malo vyzerat hned ... a stalo sa... ;-) .. a najlepsie na tom je ze sa nadalej ani nijako nebije s vitarou a to ani motoricky ( hoc za mna ta 1,6tka v S-Crosse nadalej ostat mohla )
PS: kusok ale viac som cakal od ignisu ( teda cakal som ze ich u nas budem vidiet viacej ) ... aj v reale posobi hodne "kompromisne" a to aj tie plasty uz priamo v maske ( skuste zblizka okuknut ... je to take akesi nijake ) a kabina a vlastne aj cely zadok je akysi pre mna nemastny neslany ... k tomu sa mi nepacia ani tie jeho uzke kola v kontraste s relativne masivnou sirkou a vyskou vozu... zvlast v case ked kazdy tie kolesa rozsiruje to poosobi az disproporcne
Píšu, že to může být částečné vysvětlení... a samozřejmě, ono to souvisí. Minulá Fiesta u nás byla zjevně levná a tak se masivně reexportovala. Nová je u nás drahá, zřejmě i ve srovnání se zahraničím, takže se a) neprodává ani b) nereexportuje. Pokud si vzpomínám, patřila Fiesta k reexportním premiantům s podílem reexportů nad 70%.
Fiesta je dost draha v UK ked ju nakonfigurujes vyletis v pohode cez 20 000 libier Ja som naposledy kupoval Fiestu za nej 17 000 to bolo este 1.6 tdci . nebola ani vTitanium vybave a nevyskrtal som zdaleka vsetky extry...Ako druhe auto je to OK . horsie ako family car a na zadnych sedadlach budu sediet ako na lavici obzalovanych. Ta cena je naozaj vysoka za auto ktore sice jazdi vyborne ale vnutorny priestor , kufor,plasty vnutry to je za tie peniaze bude velky kompromis.
Anebo kombinace. Většinou maká pro firmu, zboží máš připravený na paletě, nic nepřehazuješ, naložíš strojem....no a když máš vzít o víkendu děti na cyklostezku, tak taky často vyhraje dělník nad pohodlím.
Druhá, první je Polo. Za duben o kousek, YTD přesvědčivě.
BTW, Německo má kuriozní stupně vítězů - Golf - Transporter - Tiguan. V top 30 jsou tato neněmecká auta: Octavia (10), Ducato (15), Mini (17), Leon (18), Fabia (21), Duster (29) - takže bez koncernů jen Ducato a Duster.
Mondeo prostě aktuálně tahá z té silné čtyřky za nejkratší konec. Passat vládne, Superb mu asistuje, Insignia se hodně zlepšila s novou generací a má taky agresivní ceny...
Mrknul jsem do ceníku, dálka je od druhé výbavy... ale rádio taky, takže fakticky verze s rádiem bez dálky neexistuje. A ta základní verze nemá klimu ani za příplatek, to asi nikdo moc nekupuje.
Dokker je takový ideový nástupce Logana MCV, za ty prachy je to fantastická koupě.
Jasně je vidět, kdo pochopil a kdo ne a kdo je retard a kdo ne. Že je ovládání pod volantem na pohodu nezpochybňuju, ale když střídáš auta, tak je intuitivní šáhnout po velkém točítku. Kromě toho ve firemním autě se veze šéf jako spolujezdec a telefonuje a tak, takže ovládá i rádio. Typická situace, přijedeš na vrátnici otevřeš okýnko a než začneš hlásit údaje rozladíš rádio.
Retardi to právě pochopili, proto jezdí Renaultem. Proto byla taky tahle "automobilka" nedávno vyhlášená nejoblíbenější značkou mentálně indisponovaných. Ne náhodou!
Uznávám, že to je blbost, jenže ovládání hlasitosti pod volantem je naopak skvělé. Takže jsem za čtyři roky neměl důvod na ten ovladač sáhnout. Jiná věc je, že to k tomu svádí spolujezdce....jenže ten mi na to nemá co chmatat. ;-)
Mustang - to je působivý výsledek, víc Mustangů než třeba... Audi A6.
Fiesta - to je tragédie, která může mít částečně vysvětlení v reexportech předchozí generace
Samozřejmě, že má ovládání pod volantem, řekl bych i jedno z nejlepších (jako ostatně všechny Renaulty). Jen retardi to dodnes nejsou schopni pochopit.
Nemuseli teda lakovat vrch zadního nárazníku. Dacia je pod francouzema a poznáš to pokaždé když přidáš zvuk u rádia. Hlavní otočný ovládač slouží k ladění rádia a ne na hlasitost. Idioti.