Technika
Opel inovuje motory pro Astru kvůli emisním normám. Počítá i s dvouspojkovou převodovkou
16 komentářů
benzinka se nám budou dusit a pojedou ještě hůře, než dosud... >😒]
Jj, benzínové Oply nikdy nepatrili k dynamickým preborníkom, resp. čísla na papieri sa nie vždy premietli do reálnej dynamiky. A keď aj samotný výrobca ohlási, že motor (1,6t) bude kvôli emisným úpravám výrazne pomalší, tak to neveští moc dobrého. Pretože mať pri rovnakom výkone a dokonca vyššom krútiaku zrýchlenie horšie o 0,8s, to je dosť citeľný rozdiel. 8-s
Už to nejsou GM Opely = je jen otázkou času kdy kompletně přejdou na PSA motory
Ti sice zavedli jako první do týhle třídy 8st. Aisiny dokonce i pro tříválec 1.2 = ale do budoucna maj naplánováno gigantický šetření = a snad u všeho kromě DS přechod na 2spojky vlastní čínský výroby = to sem teda zvědavej ;-\
Ekonomicky to je určitě :yes:
Jinak to ale moc nadějně nevypadá 😐
Ti sice zavedli jako první do týhle třídy 8st. Aisiny dokonce i pro tříválec 1.2 = ale do budoucna maj naplánováno gigantický šetření = a snad u všeho kromě DS přechod na 2spojky vlastní čínský výroby = to sem teda zvědavej ;-\
Ekonomicky to je určitě :yes:
Jinak to ale moc nadějně nevypadá 😐
Nejspíš něco jako 1,4TSI vs. 1,5TSI. ;-\
Presne. Celkovo to vyzerá, že Euro 6d bude znamenať viac bezpohlavných, utlmených a plochých motorov. 8-s
Nemyslim = výrobci to zvládaj i u nafty 6d už dneska má třeba DS 2.0 BlueHDI 180 = v pohodě
Ze stejný líhně asi nejlepší malej diesel 1.5 BlueHDI [odkaz]
Nebo výborný nový nafty Mercedesu 300d a 400d
U benzínu je paleta nesrovnatelně širší. Ale určitě budou i takový jako přechod z 1.4 na 1.5 = o tom žádná
Ze stejný líhně asi nejlepší malej diesel 1.5 BlueHDI [odkaz]
Nebo výborný nový nafty Mercedesu 300d a 400d
U benzínu je paleta nesrovnatelně širší. Ale určitě budou i takový jako přechod z 1.4 na 1.5 = o tom žádná
opel casom prejde na pezotacke creva motory kasne a bude po dalsej znacke ach jo .... a dnes uz som aj rad ze nemam prave opel ... lebo corsu som spociatku mal za favorita u mna ... ale stacilo mi len vyskusat si aky je tam vyhlad z vozu a bolo jasne ze pojdem inam ... yaris aj predosle rio to iste... tieto vajickove MPV kasne kde mas predne okno a stlpiky kdesi az pomaly nad kolesom mi vobec nesedia nemozem si pomoct .. ale toto mi strasne vadi :😉 .. v tomto zlaty koncern ci povedme swift mazda 2 a pod :yes:
A to právě konvenční měničový automat by byl pro mne důvod, proč malé auto od PSA koupit polovičce. Po zkušenosti s Rapidem TSI DSG mi taková dvouspojka nesmí do baráku.
Naprosto chápu = 8st. automat dneska už i k 1,2 PureTECH je fakt paráda :yes😒br />
Bohužel ekonomická realita převážně levnějších modelů v nabídce povede timhle blbym směrem ;-\
Úspora to bude v milionech aut ročně asi zajímavá ale.. 😐
Před 15ti lety tohle šetření na převodovkách prošlo VW = po 20ti letech se stejnou cestou vydá PSA 😐
Bohužel ekonomická realita převážně levnějších modelů v nabídce povede timhle blbym směrem ;-\
Úspora to bude v milionech aut ročně asi zajímavá ale.. 😐
Před 15ti lety tohle šetření na převodovkách prošlo VW = po 20ti letech se stejnou cestou vydá PSA 😐
Možná se měli nejdřív zeptat zdejšího e😜erta. Zjistili by, že dvojspojky jsou mrtvé. Že končí. 😄
PSA z důvodu nižší ceny po dlouhejch letech opouští japonskej Aisin a přechází na svý vlastní čínský 2spojky 😐
Pro nenáročný lidi jako seš ty = totéž v levnejch modelech budou dělat i další 8-s
Ty vlastní převodovky PSA budou až za pár let = do tý doby aspoň budou dál nabíhat 8str. Aisiny
Inflace eště víc rozdělí věci pro chudý a nenáročný = a ty co 2spojku nechtěj 😄
Sem čekal že si o tom mezitim třeba přečteš = a budeš vědět že 2spojka patří = tam kam byla vymyšlená. Nebo v budoucnu = do levnejch modelů pro nenáročný uživatele >😒]