Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Opel inovuje motory pro Astru kvůli emisním normám. Počítá i s dvouspojkovou převodovkou

16 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
Peugeot prý nahradí v nejbližších letech Aisiny dvojspojkami od téměř no name firmy.
Možná se měli nejdřív zeptat zdejšího e😜erta. Zjistili by, že dvojspojky jsou mrtvé. Že končí. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj = bohužel velkej úpadek ;-\

PSA z důvodu nižší ceny po dlouhejch letech opouští japonskej Aisin a přechází na svý vlastní čínský 2spojky 😐

Pro nenáročný lidi jako seš ty = totéž v levnejch modelech budou dělat i další 8-s

Ty vlastní převodovky PSA budou až za pár let = do tý doby aspoň budou dál nabíhat 8str. Aisiny

Inflace eště víc rozdělí věci pro chudý a nenáročný = a ty co 2spojku nechtěj 😄

Sem čekal že si o tom mezitim třeba přečteš = a budeš vědět že 2spojka patří = tam kam byla vymyšlená. Nebo v budoucnu = do levnejch modelů pro nenáročný uživatele >😒]
Avatar - Hittman
Hittman
benzinka se nám budou dusit a pojedou ještě hůře, než dosud... >😒]
Avatar - iudex
iudex
Jj, benzínové Oply nikdy nepatrili k dynamickým preborníkom, resp. čísla na papieri sa nie vždy premietli do reálnej dynamiky. A keď aj samotný výrobca ohlási, že motor (1,6t) bude kvôli emisným úpravám výrazne pomalší, tak to neveští moc dobrého. Pretože mať pri rovnakom výkone a dokonca vyššom krútiaku zrýchlenie horšie o 0,8s, to je dosť citeľný rozdiel. 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už to nejsou GM Opely = je jen otázkou času kdy kompletně přejdou na PSA motory

Ti sice zavedli jako první do týhle třídy 8st. Aisiny dokonce i pro tříválec 1.2 = ale do budoucna maj naplánováno gigantický šetření = a snad u všeho kromě DS přechod na 2spojky vlastní čínský výroby = to sem teda zvědavej ;-\

Ekonomicky to je určitě :yes:
Jinak to ale moc nadějně nevypadá 😐
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nejspíš něco jako 1,4TSI vs. 1,5TSI. ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tady souhlasim 😐

Ale dokonalý nejsou ani japonci [odkaz] >😒]
Avatar - iudex
iudex
Presne. Celkovo to vyzerá, že Euro 6d bude znamenať viac bezpohlavných, utlmených a plochých motorov. 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemyslim = výrobci to zvládaj i u nafty 6d už dneska má třeba DS 2.0 BlueHDI 180 = v pohodě

Ze stejný líhně asi nejlepší malej diesel 1.5 BlueHDI [odkaz]

Nebo výborný nový nafty Mercedesu 300d a 400d

U benzínu je paleta nesrovnatelně širší. Ale určitě budou i takový jako přechod z 1.4 na 1.5 = o tom žádná
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
opel casom prejde na pezotacke creva motory kasne a bude po dalsej znacke ach jo .... a dnes uz som aj rad ze nemam prave opel ... lebo corsu som spociatku mal za favorita u mna ... ale stacilo mi len vyskusat si aky je tam vyhlad z vozu a bolo jasne ze pojdem inam ... yaris aj predosle rio to iste... tieto vajickove MPV kasne kde mas predne okno a stlpiky kdesi az pomaly nad kolesom mi vobec nesedia nemozem si pomoct .. ale toto mi strasne vadi :😉 .. v tomto zlaty koncern ci povedme swift mazda 2 a pod :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ano, Opel jak ho známe v podstatě skončil. Je škoda, že evropský trh bude zase o něco méně pestrý.
kyklop
Zato taky dízel je s každou vyššiou emisnou normou živší pružnejší >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
všechno skousne.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo asi přecházej na VWzor.. 😄
Avatar - mariov8
mariov8
A to právě konvenční měničový automat by byl pro mne důvod, proč malé auto od PSA koupit polovičce. Po zkušenosti s Rapidem TSI DSG mi taková dvouspojka nesmí do baráku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Naprosto chápu = 8st. automat dneska už i k 1,2 PureTECH je fakt paráda :yes😒br />
Bohužel ekonomická realita převážně levnějších modelů v nabídce povede timhle blbym směrem ;-\

Úspora to bude v milionech aut ročně asi zajímavá ale.. 😐

Před 15ti lety tohle šetření na převodovkách prošlo VW = po 20ti letech se stejnou cestou vydá PSA 😐