Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EU chystá emisní limity pro těžké nákladní vozy. Jejich emise CO2 mají klesnout o 30 %

Na rozdíl od USA, Kanady, Číny a Japonska Evropská unie v současné době nemá žádné limity na objem oxidu uhličitého, který vypouštějí těžké nákladní automobily
Zpět na článek
18. 5. 2018 12:31
18. 5. 2018 13:35
21. 5. 2018 08:26
19. 5. 2018 08:36
21. 5. 2018 08:43
18. 5. 2018 12:31
jak
A jak toho chtějí soudruzi z Bruselu dosáhnout? Máme nějaký nový zázračný technologie, který nám něco takovýho umožní nebo je to zase jen plácání prázdný slámy od lidí, který nevědí, která bije, takže se to bude muset udělat jen na papíře?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
18. 5. 2018 13:35
Re: jak
Tak my z východních postsovětskejch zemí sme samozřejmě nějaký ty soudruhy do Bruselu zvolili = ale většinově tam nejsou. Naštěstí :-)

Zázračný? Ne je to dlouhodobej trend = dělá se to už od poloviny minulýho století. Třeba výkon motorů stejnýho objemu = docela narost. A nejsou to zázračný technologie = prostě evoluce [odkaz] ;-)

Pokud vim tak těch 30% je fakt snad možnejch = jen těch 15% už v týhle blížící se generaci aut = to je asi moc. Náklaďáky a autobusy maj už celkem slušně pořešený oxidy dusíku = celosvětově, tak holt CO2. I když osobně za větší problém považuju NOx a benzo(a)pyren [odkaz]
21. 5. 2018 08:26
Re: jak
30% je už sakra hodně. Nemyslím, že je to bez významnýho zapojení elektropohonu a možná i upravě metodiky samotnýho měření vůbec možný. >:D
Avatar - lordlord
19. 5. 2018 08:36
.
Trump v USA limity zrušil pro jejich nereálnost
Rozbalit vlákno
1
21. 5. 2018 08:43
Re: .
Ač je ten člověk nebývale tupej, tak v tomhle s ním částečně souhlasím. Nicméně lepší je nastavení reálných cílů, který vím, že splním. Ne že se stanoví cíle a pak se přemýšlí jak to sfixlovat viz požadavky na NOx.