Na rozdíl od USA, Kanady, Číny a Japonska Evropská unie v současné době nemá žádné limity na objem oxidu uhličitého, který vypouštějí těžké nákladní automobily
A jak toho chtějí soudruzi z Bruselu dosáhnout? Máme nějaký nový zázračný technologie, který nám něco takovýho umožní nebo je to zase jen plácání prázdný slámy od lidí, který nevědí, která bije, takže se to bude muset udělat jen na papíře?
Tak my z východních postsovětskejch zemí sme samozřejmě nějaký ty soudruhy do Bruselu zvolili = ale většinově tam nejsou. Naštěstí :-)
Zázračný? Ne je to dlouhodobej trend = dělá se to už od poloviny minulýho století. Třeba výkon motorů stejnýho objemu = docela narost. A nejsou to zázračný technologie = prostě evoluce [odkaz] ;-)
Pokud vim tak těch 30% je fakt snad možnejch = jen těch 15% už v týhle blížící se generaci aut = to je asi moc. Náklaďáky a autobusy maj už celkem slušně pořešený oxidy dusíku = celosvětově, tak holt CO2. I když osobně za větší problém považuju NOx a benzo(a)pyren [odkaz]
Ač je ten člověk nebývale tupej, tak v tomhle s ním částečně souhlasím. Nicméně lepší je nastavení reálných cílů, který vím, že splním. Ne že se stanoví cíle a pak se přemýšlí jak to sfixlovat viz požadavky na NOx.