Technika
pokud se skutečně objeví pod kapotou miniaut i10/Picanto, bude to za pár let jediný čtyřválec v tomto segmentu, neboť i fiat ohlásil pro tuto třídu náhradu svého letitého agregátu vycházejícího z motoru Fire za méně válců. 78 koníků pro taková auta se mi rozhodně nezdá málo, navíc rozvod řetězem naznačuje, že výrobce počítá s mnohem větší zátěží agregátu (turbo)
vyosení osy pístního kroužku, který není v jedné rovině s osou klikové hřídele ... je opravdu zajímavá formulace - autor překladu by se měl zamyslet nad jejím významem...
Točivý moment 118 Nm. je opravdu skvělá hodnota u motoru 1.2, přestože je položen jaksi výš než u konkurence, ale i kolem těch 3000 zdá se, bude kolem těch 105-110 Nm., pozoruhodné je také maximum výkonu držené od cca 4500 až do 6000 ot.
Takže zatím :yes:
Kam ty, na ty bludy chodíš, to nevím.
Fakt asi nerozumíš designu, když si schopen tohle napsat, ještě mi řekni, že Ceed a i30 (konzervativní vozy) vyrazili do boje proti Bravu.. >😁
Bravo je někde jinde myslím tím stylově, stejně tak to bude i s i20, Grandepunto neohrozí, spíš Fabii, ale uvidíš sám komu ubere.