Smysl to nemá, přestože je X6 obratné auto, sporťák z něj nebude nikdy, jedno jestli dostane motor ze supersportu. Dostatek výkonu pro jakoukoliv situaci na běžné silnici má i 50i, a jako nástroj na okruh je to dost absurdní. ;-)
Kto chce vykon a naklady moc neriesi, tak mu 35d pride ako groteskna ponuka. Ale popravde...vcera som mal s nim tu cest a bral by som ho snad aj s HTP! >:-[]
Tiez nejako necham zmysel tychto aut...kupovat si to musia naozaj len zakomplexovany,komu totiz nestaci 300 kW v takomto aute,tak zjavne s nim cosi nie je v poriadku a nejake komplexy si chce liecit.
Ide pomaly o tanky a je zaujimave,ze zatial co v USA stale ubuda velkych a silnych motorov kvoli emisiam a spotrebe, Europa akoby zaspala a tento trend tu este len prichadza.Pritom PHM su cenou niekde inde ako v USA:-(
Mě tento typ auta taky nedává moc smyslu, ale člověk si může, třeba z čirého rozmaru, pořídit i věc, která smysl nemá, aniž by musel trpět nějakým komplexem. Tenhle obrat o zakomplexovanosti je tu celkem často používán, ale nikdo z těch, kteří jím šermují, jaksi neumí rozvést, co tím vlastně myslí. Tedy, bodny, jakým komplexem by měl podle tebe trpět člověk, který si koupí X6-M (tedy pokud vůbec bude)? A klidně se rozepiš. ;-)
Na bezpecnost sa pozri aj tak ze 2 tonove hovado vyleti skor zo zakruty ako 1,4 tonove auto. Nejaky rozdiel bude aj v ovladatelnosti brzdnej drahe a pod. Urcite ze bezpecnejsie bude ked sa celovkou zrazis s tym 1,4 tonovym autom. Ale celovka do betonoveho stlpa by uz nemusela byt lepsia. ;-) A ked uz mas auto o ktorom si presvedceny ze je najbezpecnejsie tak jazdis nebezpecne lebo "ved mne sa v tom nic nemoze stat".
Hlavně jsi nepochopil, že tohle není debata o smyslu SUV, ale o smyslu SUV s nálepkou sportovní, tedy v reálu velké kompromisní auto s motorem supersportu versus vše to, co obsahuje pojem sportovní auto.
Ja sa z tych vasich rychlych aut raz zaserem...na 100km som v 1.4 realne o 10-15 minut pomalsi nez v nejakom osemvalci. Kam sa vsetci tak ponahlate! 8-s
V tomhle Mattelka chapu, jde prece o vasen z jizdy. Na to co staci nehraju...stacila by Ti prece doma osklivka, protoze splni vse co hezka a presto seredu nikdo nechce ;-)
Ja ale proti silnym autam nic nemam. Ale proti rychlosti s ktorou sa takyto radoby zavodnici s apelom na vasen z jazdy po cestach prehanaju. A samozrejme radsej 4.1 ako 1.4. Ego je niekedy svina! ;-)
Naopak, tyhle auta jsou více nebezpečné. Vzhledem k charakteru osob, které je tu budou jezdit, půjde povětšinou o deprivované a agresivní jedince s jim charakteristickým stylem jízdy ;-) V případě jejich chyby pro ostatní účastníky nehody s fatálními následky.
A máme tu náreky tých ktorí nechápu prečo orol lieta tak vysoko... Veď koľko síl to musí stáť.. Aké je to zbytočné.. A nemohol by lietať nižšie....
A keď raz vyletíš do výšin nebeských na 12valcovom drakovy pozri sa dole a smej sa nad debatou tých čo nechápu prećo letíš tak vysoko.. Smej sa hlasno a s celého srdca lebo oni budu dole a ty na oblohe..
Slovami starého pána Lamborghiniho keď uvádzal na trh legendárne LP ktoré bolo prapredkom všetkých mega silných SUV :
"...KEĎ SA PÝTATE ZA KOĽKO TAK SI HO NEMOŽETE DOVOLIŤ.. A KEĎ SA PÝTATE PREČO TAK SI HO NEZASLÚŽITE..."
mlady.. nastuduj si historiu. To vies neznalostou sa clovek dokaze strapnit na verejnosti.. a ked ju nepoznas tak radsej mlc a cum.. Lamborghiny LP bolo SUV s 12valcovým srdcom výkon cez 400 koni max daleko cez 200 a schopné dostat sa tam kde by mal mozno problem aj H1.. A to vsetko v dobe ked ty si este nebol pravdepodobne ani na pláne..
A aby som nzabudol LP malo vyraz pri ktorom by aj BPV (bojove vozidlo pechoty) vyzeralo ako homosexualny holič s bielim pudlikom
tak prepáč za tie prehodené písmenka a preklep. Sľubujem že už nebudem písať príspevky cez mobil. To vieš taká t9 niekedy nie je nič moc. No a kto je na tom horšie. Človek ktorý prehodí písmenlo alebo človek ktorý s vážnou tvárou tvrdí že spojenie lambo a terénny voz je nezmysel... :-):-):-) ale to nie je vôbec podstatne. Podstatne je to čo som tým chcel povedať. A za tým si svojím:) alebo je náš svet stvorený zo samých užitočných veci? Aký osoh mala pre parizanov tá čudná železná veža ked ju stavali. Aký význam malo pre starých obyvateľov nilu stavať tie pyramídy. Aký vyznam ma postaviť najrýchlejšiu jachtu ako to robí firma wally.. Aký vyznam ma 12 valcove bmw alebo terénne lambo.. Žiadny. Ale s nimi je ten život zaujímavý:):-):-)
Nepřekrucuj - já tvrdil jen že srovnávat Lambo s BMW X6 je nesmysl, stejně jako tvrzení že sportovní motor v SUV je nesmysl. Rozhodně jsem však netvrdil, že terénní Lambo neexistovalo. Čti pozorněji, než začneš kritizovat...
LM nebylo SUV, ale čistokrevný off-road původně určený pro italskou armádu. Až po ztráty zájmu italské armády jej Lambo hodilo na civilní trh. A jestli se nepletu tak armáda o něj neměla zájem právě pro tu žravost.
Tušim, že ne pro italskou, ale pro US a americká armáda je také koupila (nevim kolik), ale pro svou nechutnou (i na US poměry >:D ) žravost je honem rychle zagarážovali a později rozprodávali. Každopádně původní vývoj by pro armádu, jak píšeš.
Proč mě nazýváš mladým?? Jsi snad starý kmet?? Když se mrknu na tvůj profil, jsme mladí tak asi stejně - to jen pro úvod. Dále nechápu tvůj pokus o asertivitu. Než prosím začneš s invektívy, nastuduj si tu historii především ty. Jinak se ztrapníš tak jak se ti to právě povedlo. K tvému Lambu - ano znám jej. Především bylo označeno jako LM a pro firmu to byl dost neúspěšný model, který nezískal oblibu ani u armády (ta jej mimochodem odmítla) ani u bohaté klientely. Něco objednala saudská armáda, něco málo snad amíci. Celková produkce cca. 320 vozů. Jen pro tvou zajímavost první typ přišel v roce 1981, výroba vojenských skončila v jednadevadesátém. Srovnávat armádní speciál s BMW X6 mi přijde jako docela dobrej úlet ty jeden teplej holiči... >:-[] Takže příště, než začneš kopat nohama, ověř si fakta. :-!
vidim ze po tom ako si prisiel na svoj trapas "...No srovnávat Lambo s tímhle monstrem mi přijde docela zcestné.. Sportovní motor a SUV mi nějak nejdou dohromady..." zapracoval strýko googel.. Vidime ze citat vies a hladat na nete tiez.. Mas bod:)Mozno by som ta doplnil ze zopar ich slo chlapikovy menom Kaddafi ci ako si vravel zopar ich je stale v zbierkach arabských sejko... Ano to vsetko najdes na webe. Co tam nenajdes je schopnost vidiet vyznam tam kde na prvy pohlad nie je. Ano vyrobilo sa ich okolo 300. A co????? Co tym chcel autor povedat. Pyramid je este menej veyronov este menej a enzo asi tiez nebude masovka. Unika mi akosy vyznam tvojich slov. BMW X6 s dvanastvalcom ma minimalne rovnaky vyznam ako hodinky za 5mega.. Prakticky ziadny ale potesia:)
Ale myslim ze bavit sa s niekym kto do bodky naplna reklamny slogan pana lamborghiniho asi nema vyznam:)
ach jaj moc ti to nejde. LM je známý speciál vyvinutý pro armádu. Tak výkonný motor dostal, aby splnil zadání. Tudíž velký podíl kW/t, únosnost, tahání nákladů v terénu a velkou rychlost v něm. A tím myslím terén nikoliv polní cestu). Aby toho Lamborghini docílilo použilo motor z Countache (jestli se nepletu). A právě tento motor byl tím co LM poslalo do věčných lovišť. Žádná armáda nemá zájem na osobáku, který chlastá přes třicet litrů.
Vrhnutí LM na trh bylo učiněno až po upuštění hlavních zákazníků od jeho nákupu, právě pro nehospodárnost. Jeho prodej na civilním trhu byla alespoň částečná snaha získat zpět prostředky do něj vynaložené. Ale rozhodně nebylo vyvinuto za účelem, který se nám snažíš vsugerovat. To byla pouze marketingová berlička Lamba.
Nepletes, byl to Countach ;-) Jinak spis jde o to obecne srovnani. Lambo x BMW :-) Fakt nevim, jestli se najde nekdo, komu se pri pomysleni na lambo vybavi zrovna LM (jeden jedinej ulet mimo za historii znacky)
Tady právě to obecné srovnání selhává. Nabídka LM na civilním trhu byla spíše snahou zachránit co se dá. "Sportovní" verze jakéhokoliv SUV zavání jen naháněním vlastního ocasu. A to nemyslím ocasu majitelů těchto vozů, ale samotných automobilek. Celému světu ukážeme, že to umíme taky.
Chlapče, chlapče, tahle debata není o tom kdo jak umí hledat na webu. Tahle debata není ani o trapasu, který se mimochodem povedl spíše tobě jak mě. Navíc původní myšlenka mého příspěvku se vůbec netýkala Lamba, to jsi do debaty přitáhl ty. Ve sbírkách šejků jsou ledajaké blbiny ny kolech, stejně jako třeba supersporty, atd. Máš pravdu v jednom - na světě je spousta věcí a to nejen drahých, které jaksi postrádají hlubší smysl. Ale existuje jedno přísloví -každé zboží má své kupce. A BMW X6 s desetiválcem si je nepochybně najde také. Nicméně pro mne zůstává nepochopitelným. Nemusíš se mnou souhlasit, to je čistě tvá věc. Malý dotaz na konec - jak si stojíš dle slov pana Lamborghiniho ty??... >:D
Ani já o něm nepochybuji. LM je v historii Lamba slepou uličkou, která se už asi nikdy opakovat nebude a věřím, že v buoucnu může být docela zajímavou sběratelskou raritou. Především pak vozy, které si objednali diktátoři a monarchové. O tom nepochybuji ani já. A BMW X6M?? Stylová hračka pro bohaté. Stejně nesmyslná, jako technicky dokonalá...
Jazdče, uber, šlapeš ve vlastních s.ačkách. Chápu, že napsat "neznalostou sa clovek dokaze strapnit na verejnosti.." a pak být upozorněn na vlastní chybu, je těžké na překousnutí, ale naběhl sis, tak se s tím srovnej. Na to, aby sis mohl dovolit tady někoho hodnotit slovy o neznalosti, "mlady" a podobně sem chodíš příliš málo a o jednotlivých diskutujících nemáš moc ponětí, tedy věz, že Pierro svým věkem ani přehledem (a nejen v autech) rozhodně není tím správným terčem pro podobné výlevy.
A vůbec chlape, proč se vlastně hádáme?? Vždyť není o čem. Máš rád BMW, jedním snad i jezdíš, pojďme tedy mluvit o BMW a nechme Lambo LM Kaddáfímu... ;-)
mimochodom nie som tu preto aby som suhlasil s tvojimi nazormi.. ty si pre mna akosi nieni partner do diskusie. Virtualny cloviecik bez foto bez veku bez mena bez nazorov bez auta ktore sedla.. cize len anonymny hlasok s webu. Toto je trochu malo na diskusiu.
Pocuj...auto mas pekne, co tak vytiahnut handru a trosku prelestit...pretoze ak ti nie je Pierro, Dinar a spol. vhodny do diskuzie tak potom...potom lepsie nenajdes!
ja hovorim len a len o dinarovy ci ako si vravi. Su traja ludia s ktorí ma akosi neberu na diskusiu. Dinar GTI A matellko. Ostatní su ok. Nie vzdy suhlasim nie vzdy je priatelske ale respektujem.. Dalsie otazky?
>:D Když on si ten dinar ci ako si vravi nesedne na zadek z "řidičské" volby velkého jezdce ve formě dýzlového bmw s automatem a aktivním řízením. A to nezapomíná ani jezdec ci ako si vravi. Jinak, dobrej pokus, pilote. ;-)
niesom voláko ten správny prémiový kovboj. Som klasický teplákový desperádo s najkami na kopytoch a ladvinkou na bruchu. Pre svoju prémiu si chodím do bazáru a tam ešte X6 neni :-(
Keď budem mať cestu na slovensko, zastavím sa za tebou a možeme si pokecať, kdo má v interiéri kvalitnejšie plasty... >:-[] ale pozor, jazdím prémiu, žiaden supermainstreem ani hyperlowend.. ;-)
Tak ja som tazky mainstream zo spatnym rodokmenom...taketo prehresky voci bratstvu diamantovych kovbojov sa neodpustaju. Neviem neviem ci ti tu tvoju premiu nenapichnem hrdzavymi vidlami! >:-[]
Hybaj het ty jeden chujo! Ja to ám vidle že si to ešte nevidel... >:D >:D >:-[]
ale ak budeš dobrý chlapček, zoberiem ťa prejisť na dlhý tiahly a potom spolu zajdeme navštíviť matelka, že by mi mohol vyčistiť tie plasty a drevko na prístrojovke... >:-[]
Juraj odkade že to vlastne si?? V roku 2001 boli plasty v A4 tie najmekčenejšie... a to drevko - koreň orecha boha jeho... >:D matelko si pošmákne... len neviem čo s ním potom?? Zatvoriť do kufra nech tam v kozelci zkúma tapecírunk??
První terénní model, který se dostal do sériové výroby v roce 1986. Automobily poháněl dvanáctiválec o objemu 5,1 litru a výkonu 450 koní. Zrychlení bylo zkráceno na 8,5 sec. a maximální rychlost byla až 210 km/h. První exemplář si koupil marocký král. Firma Pirelli pro automobil vyrobila speciální pneumatiky Scorpion. Auto mělo pětimístnou karoserii, na korbě bylo místo pro další 4 cestující. Saúdská Arábie objednala 300 kusů do své armády. 60 kusů bylo objednáno americkou armádou. Americké armádní typy s kulometem dostaly vtipnou přezdívku "Rambo Lambo". Objednávky byly zredukovány a celkem bylo i s civilními verzemi vyrobeno pouze 328 vozů. Výroba byla ukončena v roce 1992.
[odkaz]
Co si matně pamatuju, tak asi před rokem se jeden kus ometl i u nás na Smíchově u těch veteránů.
Jednoducho BMW. Moja/tvoja vášeň. Tak dospelé. Vyzývavý pohľad silného prasaťa. Minule som ho videl. Teda bolo mi predstavené. Teda mne. Sused z druhého poschodia si ho kúpil. A pozval ma. Áno mňa. Dnu do BMW. Sedel som a kochal sa. Nebolo treba lízať.Hoci chuť bola. Všetko bolo jedinečné. Ako myšlienka v mojej hlave. Všetko lícovalo. Dokonalý ***lapač. Teda bol by, keby bolo koho pozvať dnu. Ale raz bude. Teraz ešte nie, lebo nechcem.Ale raz budem chcieť a uvidia. Sprosté ženy. Kašlať na ne. Veď je tu BMW!!! A to ma neodmietne, hoci si sto ráz do neho sadnem. Tie krivky. Priezračne jasné krivky. Jednoduché ako moja duša. Čisté ako moja myseľ. Akoby sem spadlo z neba. Jednoducho ako JA.
PS - Len tupec nevídí to čo ja, vlastne....načo hádzať perly sviniam.
Takých nás bude asi viac. Raz - darmo, nedosahujeme mozgovou kapacitou na nášho mocného spasiteľa a tak nám nič iné nezostáva, ako byť pasovaný do role tupcov tupých... ;-)
Tak ropné spoločnosti si povedali, že aj automobilky si povedali
VW Group DAIMLER a BMW Group.Ak to nechápeš, nič to, 507 chápe všetko, čo vypotí.
>:D >:D >:D
no... to ze mame vymenu nazorov je bezne.. O tom su internetove diskusie. Dokonca aj pouzivanie ironie je povolene. Ale nikdy by som si svojho partnera v diskusii nedovolil pocastovat urazkou. Je to taky kodex slusneho spravania a ide o to urcit si hranicu. Pouzivanie vulgarizmov svedci o hluposti toho kto ich pouzie. Takze za to ze som podla teba tupec neurobim nic.. Jedine sa usmejem nad prispevkom usopleneho retarda.. V realnom zivote by si mal asi narusenu celistvost chrupu alebo lebky. to podla toho ci by si po tej rane padol na obrubnik alebo nie..
Mňa by len zaujímalo, Matelko môj, či si aj v skutočnom svete taký hustý ako tu :-) Nemyslím, že by si si dovolil nadávať niekomu do imbecilov priamo do tváre. Ono by sa totiž mohlo veľmi rýchlo stať, že by si dostal jednu otcovskú po papuli, však? ;-)
No, keď sa tak zamyslím, koľko ľudí si kúpi X6 M? 1000?
Tak tu je znečistenie smiešne, aj keď je to 3x viac, ako pri "ľudovom aute", ktorých sa predávajú milióny. Aj keď kvapka k kvapke...
V každom prípade, silný motor patrí do nízkeho športiaka. :-)